86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 października 2018 09:09
Salon - samochody nowe
Salon(Budynek)może sie podobać.Z ...
... zewnatrz oraz wewnatrz.-kwestia gustu.Obsługa Katastrofa.!!!Dział sprzedaży Pan ........oraz dział Ubezpieczeń/Leasingu Pani.......Jakość obsługi klienta,poziom wiedzy to już PRL w czystym wydaniu.Jeśli ktoś z Państwa ma ochote wybrać sie w sentymentalną podróż właśnie do tamtych czasów (jakość obsługi)to nie pozostaje Państwu nic innego jak udać sie do Salonu i przeżyć to osobiśćie .Jakoś gwarantowana!.uppps miało być Jakość...
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2018 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 11:29
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem. ...
... Jedna pani zajęta a drugi facet gadał przez telefon z pół godziny widząc, że stoimy i czekamy. Żenua.
Użytkownik sieci
3 lipca 2018 11:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Brak miejsc dla klientów. Brak zainteresowania personelu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 22:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 19:09
Salon - samochody nowe
Nigdy nie wykonajcie ...
... tutaj likwidacji szkód.Obsługa dramatyczna.Terminy nigdy nie dotrzymywame. Malowanie po szkodzie -po niecałych dwóch latach wyszły pęcherze mimo nowych części i miesięcznego oczekiwania. POWINNI ZOBACZYĆ JAK LIKWIDACJĘ WYKONUJE SIĘ W INNYCH FIRMACH!!!
Użytkownik sieci
21 maja 2018 14:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 maja 2018 07:43
Salon - samochody nowe
Słabo, dostaliśmy człowieka, ...
... który na 80% pytań o auto nie potrafił odpowiedzieć.
Użytkownik sieci
6 maja 2018 22:04
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... ma skali na - Bywałem w wielu salonach Ale tutaj to kompletna porażka . Straciłem wczoraj 40 km, czas. Zero zainteresowania klientem . Każdy ma wyrąbane ..pani z obsługi ciśnie jakiś farmazon co gotowała kilka dni wcześniej do kogoś...ja chodziłem 20 min i nikt się nie zainteresował, na....dzień dobry nie łaska... masakra. Ludzie nie warto tu jechać .....szkoda czasu. przychodzę z pieniędzmi i mają to w D... tą zmianę na zbity pysk bym wywalił ... jaką wy markę reprezentujecie takim buractwem. masakra
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2018 09:21
Salon - samochody nowe
nie dość że ...
... po oddaniu samochodu do serwisu ASO skoda na ul. zakopiańskiej otrzymałem samochód uszkodzony - porysowany lakier i brudny - to jeszcze ukradli mi wyposażenie. zgłosiłem reklamację na wykonaną usługę ale salon przerzuca winę na serwis a serwis na salon. do kradzieży nikt się nie poczuwa. kompletna porażka. pozostaje tylko droga karna za szkodę.
Użytkownik sieci
29 marca 2018 19:24
Salon - samochody nowe
Obsługa, ceny oraz ...
... jakość usług na niskim poziomie. Nie polecam
Użytkownik sieci
23 marca 2018 09:32
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsluga. Dalem ...
... im kilka szans. Odwiedzilem cztery razy i za kazdym razem problemy i brak jakiejkolwiek wspolpracy. Maja czlowieka gleboko w .... Ostatnim razem chcieli zebym czekal chyba godzine na przyjecie (samo przyjecie) umowionego auta do serwisu. Poddalem sie. Zmieniam serwis na Wieliczke. Zycze powodzenia przy takiej obsludze klienta i nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
20 marca 2018 20:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2018 13:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2018 21:31
Salon - samochody nowe
Na prawdę ostatni raz
Użytkownik sieci
22 lutego 2018 08:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2018 10:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam, brak ...
... profesjonalizmu! Zostałem wezwany przez firmę Skoda na naprawę tylnej klapy w zakresie "akcji serwisowej". Wybrałem serwis InterAuto ze względu na bliską odległość od mojej pracy. Umówiłem się w poniedziałek na godz. 7.00., postanowiłem zaczekać w serwisie. Po ok. 1,5 godziny otrzymałem informacje, że "w dniu dzisiejszym nie da się tego naprawić gdyż trzeba zamówić zamek". Ponownie umówiłem się na środę i po godz. poinformowano mnie, że jednak nie było potrzeby wymiany zamka, wystarczyło tylko zamocować. Straciłem niepotrzebnie czas na kolejny przyjazd. Dla mnie niezrozumiały jest brak przygotowania personelu. Jeśli jest akcja serwisowa to przecież każdy serwis otrzymuje informacje jak zrealizować tą naprawę. Panowie z InterAuto postanowili na własną rękę od początku zdiagnozować problem. Nikomu noe chciało się przeczytać instrukcji napraw w ramach akcji serwisowej. Jeden wielki bałagan.
Użytkownik sieci
6 lutego 2018 21:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2018 10:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka