90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 23:07
Salon - samochody nowe
Kupując auto używane ...
... w tym salonie nie można liczyć przy wadzie takiego auta na pomoc jeśli to nie jest skoda. Nie profesjonalna obsługa młody sprzedawca jest nie miły i nie pomocny ciągle powtarza że rękojmia nic nie znaczy dla niego i nic nie zrobię tylko mogę iść do sądu i to ja muszę udowodnić że auto jest uszkodzone 😃. A Pan Kierownik tego czegoś oznajmił że nie sprawne auto to cytuje ,,(taki jego Urok). Więc uważajcie na ten salon ja nie polecam pozdrawiam 😉
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 17:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2023 07:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2023 20:05
Salon - samochody nowe
Fatalnie. Jedyne co ...
... polecam to omijać ten salon szerokim łukiem. Przy przeglądzie - 30 tys km (samochód miał około 4 miesiące) zwróciłem uwagę że samochód ściąga w prawo. Odpowiedź jaką usłyszałem to "mistrz serwisu potwierdził, że samochód ściąga w jedną stronę, jednak wolimy tego nie ruszać żeby nie było gorzej". Nie wiem, co mnie skłoniło odstawić samochód do tego salonu do naprawy (szkoda z ubezpieczenia) po tym co usłyszałem na przeglądzie i ich podejściu do sprawy. Kierownik od szkód po wykonaniu pełnych oględzin samochodu oznajmił, że naprawa zajmie dwa tygodnie i żebym samochód odstawił w przyszłym tygodniu, kiedy części będą na miejscu. Odstawiłem samochód w umówionym terminie, po czym oznajmili że będą do mnie dzwonić jak cokolwiek się zmieni. Po trzech tygodniach niecierpliwości zadzwoniłem z zapytaniem, czy wiadomo co z autem . Poinformowano mnie, że trzeba czekać jeszcze dwa tygodnie. Po kolejnych dwóch tygodniach bez informacji zadzwoniłem do salonu ponownie. Powiedziano mi, że za tydzień samochód będzie do odbioru. Po tygodniu odbiór przedłużono o kolejny tydzień. Zwróciłem im wówczas uwagę, że powinni informować bardziej precyzyjnie, w ogóle informować jeśli termin się wydłuża. Każdy planuje pracę, wyjazdy do przodu. Odpowiedź jaką usłyszałem to "Ja tego auta panu nie rozwaliłem i mnie to nie interesuje, samochód jest w naprawie". Na samochód łącznie czekałem prawie DWA MIESIĄCE. Zachowanie obsługi niekulturalne i bardzo zbywające, nie polecam. Nieodpowiedzialni w tym co robią. Jeśli chcecie oszczędzić sobie nerwów to polecam jechać do innego salonu.
Użytkownik sieci
19 września 2022 13:41
Salon - samochody nowe
Mogło być bardziej ...
... rzetelnie i uczciwie... a tak pozostał niesmak. Edit 19.09.2022 - przedstawiciel firmy w dniu 11.07.2022 naciskał na zmianę opinii, nawet zaproponował gadżet do auta... Ani rzetelnie, ani uczciwie. Polecam gorąco omijać.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 10:15
Salon - samochody nowe
Obsługa żenująca. 15 ...
... min z zegarkiem w ręku czekania na odbiór zamówionych części, nie doczekałem się. Zainteresowanie zerowe. A na parkingu niespodzianka, miejsce parkingowe przeznaczone dla klientów przystawione dużą laweta. Stracone 20 min i nic nie załatwione.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 17:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 10:10
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo kiepska ...
... obsługa, salon nie wywiązuje się z umów gwarancyjnych i odmawia reklamacji na perforację nadwozia. Skoda superb którą posiadam kolejny raz już koroduje, a salon mimo że jeszcze 12 lat nie upłynęło odmawia naprawy. Sprawa zostanie zgłoszona do centrali Skoda Polska, a jeśli to nie pomoże to do rzecznika praw konsumenta. Poprzednio korzystałem z serwisu ASO Skoda w Jankach gdzie taka sytuacja była nie do wyobrażenia.
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 06:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 18:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 12:22
Salon - samochody nowe
Dno i wodorosty... ...
... Po złożeniu zamówienia nagle ceny rosną, a pajac dyrektor górski tłumaczy, że do innych założeń była zrobiona wcześniejsza kalkulacja. Porażka, arogancja i buractwo na najwyższym poziomie! Ponad pół roku czekam na zwrot zaliczki, temat pachnie zawiadomieniem do Prokuratury.
Użytkownik sieci
20 maja 2020 17:33
Salon - samochody nowe
Niestety muszę dołączyć ...
... do grona osób negatywnie oceniających serwis. Byłem umówiony na jazdę próbną Skodą od dwóch dni, po czym po dojechaniu na miejsce do serwisu, dostałem informację, że jazda próbna umówionym modelem nie jest możliwa. Druga gwiazdka za fakt, iż szybko się przekonałem, że lepiej nie współpracować z takim serwisem i z pewnością na przyszłość zaoszczędzi mi to sporo czasu i emocji. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
2 maja 2020 11:08
Salon - samochody nowe
Prosta naprawa blacharsko ...
... lakiernicza z ubezpieczenia trwała prawie 9 tygodni. Przekaz informacji o stanie naprawy - żaden. Jakość wykonania naprawy blacharskiej - na poziomie warsztatów pierwszej klasy szkoły zawodowej (blacharz powinien prostować gwoździe a nie naprawiać samochody - zwłaszcza za takie pieniądze !). Przynajmniej lakiernikowi udało się poprawnie dobrać kolor (chociaż przy okazji malowania została wybrudzona tapicerka). I specjalne pozdrowienia dla pana od kosztorysów i rozliczeń. 50% od 3,8 tys. to - uwaga - 3,8 tys. Tak więc wszystkich zainteresowanych zapraszamy do Skody w Krasnem. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 07:53
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... olewcze. Miałem wrażenie ze jazda próbna odbyła się z łaską.. a ja podczas niej wiedziałem o modelu auta więcej niż sprzedawca. Nie wiem czy hasło „jak się Panu nie podoba to proszę iść do salonu obok” to standard w tym miejscu ale w trakcie mojej wizyty padło ze strony sprzedawcy kilka razy.. byłem w szoku.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 20:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 20:38
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi serwisu ...
... jest... komiczny. Po uzyskaniu informacji, że mój samochód zostaje conajmniej na dzień poprosiłem o samochód zastępczy. Pan nieśmiało dopytał, czy na pewno jest potrzebny... W serwisie dostałem klucz do fabii, o której nikt nie wiedział w którym miejscu parkingu jest (dla ułatwienia klucz bez pilota). Po odnalezieniu okazało się, że fabia kombi po dach wyładowana jest zużytymi kartonami!! Dostałem zastępczą śmieciarkę. Po powrocie i zdecydowanym sprzeciwie winny był "kolega którego już nie było w pracy". Od razu znalazła się prawie nowa octavia... oczywiście z pustym bakiem. Ponadto za każdym razem byłem instruowany że sam muszę wjechac samochodem do warsztatu. Obycia i kultury obsługi możecie zaczerpnąć od Bohemia Motors Falenty k/Warszawy. To była moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
8 grudnia 2019 18:34
Salon - samochody nowe
Witam. Ludzie, serwis ...
... tutaj nie istnieje, a w salonie nie mają podstawowej wiedzy technicznej o samochodach, które oferują..Porażka kompletna.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 09:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam...
Użytkownik sieci
7 października 2019 10:13
Salon - samochody nowe
Jak chcesz się ...
... poczuć niewidzialnym, to jest to idealne miejsce. Tu masz pewność, że nikt z obsługi Cię nie zauważy.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 22:39
Salon - samochody nowe
Handlowiec albo nie ...
... jest dobrze przygotowany do swojej pracy, albo celowo wprowadza klienta w błąd. Inne informacje przekazuje, a inne pojawiają się później w dokumentach. Klient już po podjęciu decyzji dowiaduje się o rzeczach, o których handlowiec powinien powiedzieć dużo wcześniej. Nie wiedział, że ma je przekazać, zapomniał czy specjalnie przemilczał? NIe podoba mi sie takie podejście do klienta, byliśmy już umówieni na podpisanie umowy - z powodu rzeczy, które "nagle wyszły", zrezygnowaliśmy.