90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 marca 2019 23:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 12:25
Salon - samochody nowe
Obsługa na serwisie ...
... ok. Ale na salonie zapytalem sie kobiety czy idzie dostac gdzies kawę, to dopowiedz byla jaką i ze zaraz przyniesie, wszystko fajnie. Tylko ze na obiecaną kawę czekalem ponad 2 godziny i tak sie nie doczekalem. Jak kobieta jest tak leniwa to niech nie mowi że zrobi. To przez te 3 godziny co tam spedzilem moglem iść sobie na kawe nawet do centrum Rzeszowa. Tylko na zamowione auto czekalem pół roku
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 08:30
Salon - samochody nowe
Problem z dodzwonieniem się do salonu
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 10:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 15:21
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam tym, ...
... którzy dbają o wygląd samochodu i zależy im na wysokiej jakości obsługi klienta. Nie pierwszy raz zostałem przez ten oddział potraktowany poniżej standardów. Przed serwisem wymiany kół bez wyważania zwróciłem szczególną uwagę, by przyjmujący zlecenie dokładnie sprawdził koła, ponieważ felgi były w stanie idealnym bez najmniejszej ryski. Niestety (nie pierwszy już raz w tym oddziale) moja prośba o sprawdzenie stanu kół została zignorowana przez przyjmującego zamówienie – to z kolei przyczyniło się do ciągu zachowań poniżej krytyki ze strony pracowników oraz władz oddziału Skody w Krasnem. Po oddaniu samochodu nie pokazali mi jak wygląda stan kół, mimo że ich o to wcześniej prosiłem, tylko zapakowali je w worki i włożyli do bagażnika licząc, że nie zauważę uszkodzenia, które spowodowali. Po powrocie do domu okazało się, że jedna felga posiada ewidentne uszkodzenie będące następstwem wywrócenia się na drobne kamyczki (najprawdopodobniej wydostające się z bieżników podczas mycia opon), które pozostawiły odciski na rancie obejmując największe uszkodzenia w obrębie największej siły docisku oraz mniejsze na wysokości do 30cm. Dyrektor wraz z kierownikiem stwierdzili, że to niemożliwe by uszkodzenia spowodowane były w ich oddziale . Zasugerowałem, że dobrym rozwiązaniem byłby monitoring, ale wtedy dyrektor szybko wtrącił mi się w zdanie i powiedział, że nie ma takich wymogów by był monitoring na serwisie – odniosłem takie wrażenie jakby było mu to na rękę, że w razie podobnych wątpliwości to i tak winę zrzucą na klienta. Uważają, że nie ma szans by felga dotknęła podłoża po przewróceniu koła. Udało mi się ich namówić na ewentualny test na serwisie, czy aby na pewno ich teoria nie legnie w gruzie. Kierownik (jeszcze bez obecności dyrektora) przeprowadził test. Wywrócił koło, a felga oddała tak mocny oddźwięk styku rantu z podłożem, że aż cały serwis „zadudniał”. Od razu przypomniałem kierownikowi, że jeszcze kilka minut wcześniej mówił, że to bezwzględnie niemożliwe, by felga dotknęła podłoża. Trochę zmieszanym głosem, powiedział, że to niemożliwe by u nich na serwisie doszło do uszkodzenia. Po czasie dołączył dyrektor i kazał kierownikowi wykonać ponownie test. Kierownik, aby być lojalnym wobec dyrektora bardzo delikatnie niewiele od położa opuścił koło i pokazał, że brak jest styku z podłożem. Możecie sobie Państwo wyobrazić jak wtedy się poczułem – jakbym był w trakcie wielkiego spisku, bez poczucia godności i tak jakby ktoś dosłownie „dał mi w pysk”. Podenerwowany nakazałem kierownikowi raz jeszcze opuścić felgę w taki sam sposób jak na początku – tak jakby naturalnie się wywróciła. Wykonał raz jeszcze test i znów słychać było wielki odgłos na hali zderzającej się felgi z podłożem. Niestety jak legła w gruzach ich jedna teoria zaczęli wymyślać kolejne, np. że uszkodzenie było w trakcie jazdy samochodem itd. Wymyślali te teorie mimo, że ciągle przypominałem, że przed serwisem dokładnie sprawdzałem każdą felgę i kazałem to samo zrobić przyjmującemu zlecenie. Ten z kolei usprawiedliwiał się, że nie sprawdza takich felg podczas przyjęcia samochodu do serwisu, bo dla niego nawet z takim uszkodzeniem wyglądają jak nowe…. Rzeczoznawca samochodowy ewidentnie stwierdził, że uszkodzenie miało miejsce w serwisie i widać oznaki upadania felgi o podłoże z kamyczkami. Opowiedział mi różne historie z tym oddziałem i proponował trzymać się od nich z daleka i cieszyć się, że to tylko felga. Powiedział również, że taniej wyjdzie jak sam kupię nową felgę i nie będę tracił pieniędzy na rzeczoznawców, dojazdy na sprawy, niepotrzebne nerwy itd. Wobec powyższego apel do wszystkich, którzy dbają o swoje samochody – bezwzględnie nalegajcie o sprawdzenie wizualne samochodów przed oddaniem ich na warsztat, korzystajcie z ASO gdzie zainstalowany jest monitoring, zwracajcie uwagę na jakość obsługi klienta – jeśli ta jest średnio miła, to oznacza, że ktoś im na to pozwala. Niestety nie tylko moim zdaniem oddział Skody w Krasnem konsekwentnie działa w kierunku utraty autoryzacji. Ja oraz znajomi już zmieniliśmy ASO!
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 17:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 grudnia 2018 15:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 17:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 20:05
Salon - samochody nowe
Chciałam u państwa ...
... kupić mały miejski samochodzik, no cóż z powodu kiepskiej obsługi ( może "zbyt przeciętnie wyglądałam lub z byt biednie ") kupiłam samochód w salonie obok- Oplu w którym obsługa klienta jest fantastyczna
Użytkownik sieci
17 września 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Mało zachęcająca do dalszych kontaktów
Użytkownik sieci
13 września 2018 11:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 12:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2018 09:39
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa.
Użytkownik sieci
10 marca 2018 08:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 08:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 19:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 stycznia 2018 17:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 grudnia 2017 10:38
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy u nich ...
... rok temu samochód na firmę. Zostaliśmy poinformowani, że jeśli kupimy w tym dniu (ostatni dzień miesiąca) to dostaniemy dwa serwisy gratis. Potem okazało się, że nie tak do końca gratis, bo za wymianę np. części będziemy musieli zapłacić. I nie 2 serwisy tylko jeden (niestety nie poprosiliśmy o potwierdzenie tego na papierze). Dodatkowo mówiłem kilka razy z wspólnikami że dużo jeździmy i potrzebujemy 40000 km limitu rocznie, a w umowie dostaliśmy 20000 km limitu i za poprawienie tego błędu musieliśmy zapłacić. Nie wspominając o tym, że pierwszy dzień kiedy odebrałem samochód z salonu to odrazu musiałem zostawić go na warsztacie bo okazało się że jest nieszczelność gazu, który oni fabrycznie zakładali. I po 2 dniach, znowu musiałem wrócić na warsztat, bo w ogóle nie przełączał się na gaz. Ogólnie obiecywanie rzeczy, a następnie wycofywanie się z nich, gdzie my byliśmy obwiniani że chcemy coś wymusić... Dodatkowo nie wszyscy ale przede wszystkim osoby pracujące w warsztacie bardzo niemiłe, i nie raz słyszałem jak siebie niemiło traktują wzajemnie. Więc atmosferę w pracy raczej kiepska sobie fundują. Pierwszy i ostatni raz kupiliśmy u nich samochód. Wielki minus!
Użytkownik sieci
11 lipca 2017 15:31
Salon - samochody nowe
Bardzo fajny salon ...
... z serwisem. Po spotkaniu z elektrykiem, który wie, ale nie powie muszę stwierdzić, że obsługa klienta z bardzo dobrej zeszła na psy. Jak mechanik ma zły dzień to niech nie przychodzi do pracy, a nie wyzywa się na klientach, którzy płacą spore pieniądze również za jakość obsługi klienta.
Użytkownik sieci
7 lipca 2017 12:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niejasne ...
... procedury sprzedaży i zwrotu zaliczki. Podejrzane, niewiarygodne ze sprzedawcami łącznie.