Ogólny: | 41 346 55 88 |
Sprzedaż: | 41 346 55 88 |
Serwis: | 41 346 55 88 |
Części: | 41 346 55 88 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 14:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 10:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 15:51
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa polecam
Użytkownik sieci
31 marca 2024 23:35
Salon - samochody nowe
Przekazanie samochodu odbyło ...
... się sprawnie bez żadnych komplikacji i oczekiwań. Jestem całkowicie usatysfakcjonowany.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Samochód jeżdżący, bezproblemowy ...
... oddany na przegląd, po przeglądzie, 40 km od wyjechania z serwisu pokazuje kontrolkę poziomu niskiego oleju. Stanęliśmy na poboczu a z samochodu dosłownie leje się olej. Po rozmowie z serwisem oni oczywiście mogą wziąć Samochód na serwis ale płatny. Czyli oddajemy Samochód dobry, a odbieramy uszkodzony. My Ci zrobimy tani przegląd ale przy okazji zrobimy mały sabotaż żebyś do nas wrócil i wydał nie wiadomo ile pieniędzy, bo Pan serwisant również tego nie może określić. Rozkręcimy i wycenimy. Już raz ktoś przez Was omało nie zginął nie dokręcając kół! Nigdy więcej! Ps. Pan z zeszłego tygodnia mówił żeby nie przyjeżdżać tutaj bo dokładnie ta sama sytuacja, dajemy dobry oddajemy uszkodzony. Dziwny zbieg okoliczności. Odpowiadając na komentarz ze strony Skody, samochód odrazu po przeglądzie był w garazu. Nie jeździł, dopiero jak wyruszył w trasę to problemy zaczęły się zaraz po rozpoczęciu podróży. Dziwnym trafem przez 1,5 roku od zakupu nic się nie działo, tylko bezpośrednio po przeglądzie w waszym serwisie. Jesteście śmieszni. I odnosząc się dalej do komentarza, została podana przyczyna- jaka? Nic nie zostało podane.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 09:07
Salon - samochody nowe
Fachowe doradztwo
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Samochód jeżdżący, bezproblemowy ...
... oddany na przegląd, po przeglądzie, 40 km od wyjechania z serwisu pokazuje kontrolkę poziomu niskiego oleju. Stanęliśmy na poboczu a z samochodu dosłownie leje się olej. Po rozmowie z serwisem oni oczywiście mogą wziąć Samochód na serwis ale płatny. Czyli oddajemy Samochód dobry, a odbieramy uszkodzony. My Ci zrobimy tani przegląd ale przy okazji zrobimy mały sabotaż żebyś do nas wrócil i wydał nie wiadomo ile pieniędzy, bo Pan serwisant również tego nie może określić. Rozkręcimy i wycenimy. Już raz ktoś przez Was omało nie zginął nie dokręcając kół! Nigdy więcej! Ps. Pan z zeszłego tygodnia mówił żeby nie przyjeżdżać tutaj bo dokładnie ta sama sytuacja, dajemy dobry oddajemy uszkodzony. Dziwny zbieg okoliczności. Odpowiadając na komentarz ze strony Skody, samochód odrazu po przeglądzie był w garazu. Nie jeździł, dopiero jak wyruszył w trasę to problemy zaczęły się zaraz po rozpoczęciu podróży. Dziwnym trafem przez 1,5 roku od zakupu nic się nie działo, tylko bezpośrednio po przeglądzie w waszym serwisie. Jesteście śmieszni. I odnosząc się dalej do komentarza, została podana przyczyna- jaka? Nic nie zostało podane.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 13:24
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko-lakierniczy - ...
... obsługujący Pan Robert. Naprawa w ramach szkody AC bezgotówkowo, samochód 2-letni - przerysowany bok pojazdu. Naprawa trwała prawie 3 miesiące, a to problem z cześciami, a to problem z pracownikami itp. W końcu wyczekiwany odbiór auta przypominam z serwisu autoryzowanwego. Malowane elementy w całkiem innym odcieniu, wiecej ziarna metalik. Auto ściaga w lewo. Wymieniono również wachacz oraz jeden amortyzator z regulacja twardości -jeden! Brak pomiarów co do różnicy w starym a nowym na tej samej osi. Złozona reklamacja, proces ten trwał kolejne miesiące. Nagle informacja, prosze wstawic samochów 7-8 grudnia do serwisu celem poprawy wszelkich niedociągnięć. Po równych 2 miesiącach auto do odbioru. Co zrobił serwis? Nic! auto sciąga jak sciagało, kłamią iż autem jeździli by sprawdzić (mam GPS auto nawet na minute z parkingu serwisu nie wyjechało). Lakier nic nie poprawiony, polakierowany został dodatkowy element - wlew paliwa gdyz sie bardzo odznaczał. Przepraszam jedyne co zrobili poprawnie to posprzątali w środku. Auto stało 2 miesiące praktycznie bezczynnie i dalej nie jest naprawione jak należy. Sprawa będzie poruszona w TVN Turbo i skierowana do prawnika. Beznadziejna obsluga, brak kultury i profesjonalizmu. Skandal! Nie wroce na pewno, usługi na najgorszym mozliwym poziomie!!! Pomyśleć ze Audi za ponad 300 czy 400tys.zł naprawia ten sam serwis blacharski. NEGATYW
Użytkownik sieci
28 stycznia 2024 07:08
Salon - samochody nowe
"Naprawa nie zgodna ...
... z przesłanym kosztorysem i fakturą za naprawę. Brak wymiany wspornika zamka i prac powiązanych." Z taką treścią otrzymaliśmy dokument od ubezpieczyciela po naprawie w serwisie Skoda Autorud. Po naprawie zaczęliśmy sprawdzać części i dopytywać o dokumenty, więc serwis przesłał nam kalkulację naprawy utworzoną 5 dni po odbiorze auta, na kwotę 7 480,77 zł (z mniejszą liczbą części i mniejszym zakresem naprawy) w międzyczasie wystąpiliśmy do ubezpieczyciela o dokumenty i otrzymaliśmy inną kalkulację naprawy (utworzoną, gdy auto było u nich w serwisie) na 9 606,04 zł i fakturę VAT na taką samą kwotę, którą zobaczyliśmy pierwszy raz bo serwis już jej nam nie wysłał... gdy dopytywaliśmy o dokumenty wysyłał nam faktury zaliczkowe z niższymi kwotami 6 881,99 zł(na których nie ma wymienionych części oraz ujętej robocizny). Byliśmy nabywcą faktury, a płatnikiem ubezpieczyciel, więc należało przesłać ją do naszej wiadomości. Na kalkulacji i fakturze VAT wysłanej do ubezpieczyciela znalazła się ww. część na wstępie za ponad 2 tys zł, za którą ubezpieczyciel teraz żąda od nich zwrotu pieniędzy. Podsumowując żądajcie od nich kalkulacji naprawy po pierwszym dniu auta w serwisie oraz na koniec faktury VAT (nie pomylić z fakturą zaliczkową, na której nie ma wymienionych części i robocizny).
Użytkownik sieci
24 października 2023 20:41
Salon - samochody nowe
Przez kilka lat ...
... korzystałam z tego serwisu. Początkowo byłam zadowolona: obsługa na najwyższym poziomie i przystępne ceny. Po incydencie, gdzie zdiagnozowali usterkę silnika za kilkanaście tysięcy w 4- letnim samochodzie z tego salonu, której wcale nie było (jeżdżę 5 lat po tej akcji) już wiem, że trzeba bardzo uważać. We wcześniejszej Skodzie też ciągle coś musiałam robić, mimo, że inni mechanicy nie widzieli potrzeby. Jak raz już tam zostawisz samochód, ciągle coś będzie trzeba robić.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 23:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2022 20:39
Salon - samochody nowe
Pojechałem dowiedzieć się ...
... jaka mam turbinę w aucie po czym Pan zaproponował mi część (za ponad 7tys. zl) która przewyższa wartość samego auto, nawet jeśli oddam stara to ponad 3400zl. Po zapytaniu czy mogę dostac wycenę z nr części dostałem odpowiedź że to jest ich tajemnica. Jakie jeszcze macie tajemnice
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 11:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam naprawiać ...
... auta w serwisie, chamstwo, brak kultury, arogancki stosunek do kilenta.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 18:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 maja 2022 23:21
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem się do ...
... serwisu skody celem zdiagnozowania i naprawienia usterki klimatyzacji. Po pierwszej diagnozie mechanika usłyszałem od osoby obsługującej moje zlecenie , że powodem jest mała ilość czynnika , na dopełnienie którego się zgodziłem po zapewnieniu , że to wyeliminuje moją usterkę . Po wyjechaniu z salonu i przejechaniu kilkunastu kilometrów usterka dalej występowała. Wróciłem do salonu z reklamacja do osoby przyjmującej zlecenie. Samochód ponownie został zdiagnozowany i usterka została naprawiona w kilka minut. Na pytanie co było przyczyną usterki , usłyszałem odpowiedz "Nieważne , proszę jeździć a jak problem wróci to zapraszamy ponownie". Kilkukrotnie próbowałem uzyskać odpowiedź od pracownika co było przyczyną usterki i co zostało zrobione przy moim aucie. Takiej odpowiedzi nie uzyskałem. Rozumiem , ze mechanik mógł się pomylić i zostałem błędnie namówiony do napełnienia czynnika , którego było mało. Jednak jestem oburzony faktem , że pracownik nie chciał mi udzielić informacji na temat tego co było naprawione w moim samochodzie. Nie polecam .
Użytkownik sieci
10 marca 2022 09:05
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do serwisu ...
... z dość banalnym (jak się później, w innym serwisie, okazało), zapłaciłem za naprawę po czym po przejechaniu 500km problem powrócił. Okazuje się że nie zostały mi podane żadne informacje o dodatkowych usterkach w samochodzie, wg. serwisu wszystko było ok po naprawie, a usterek do naprawy było jeszcze kilka. Sam serwis najwyraźniej robi rzeczy niezbyt dokładnie, skoro ta sama usterka pojawia się po jednym przejechaniu samochodem!
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2021 13:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam.Brak możliwości ...
... udzielenia pomocy w czasie awarii natychmiastowej.Niemiły pan z obsługi.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2021 15:26
Salon - samochody nowe
Obsługa średnio miła ...
... w serwisie , samochod po trasie jak brudny wjechał tak brudny wyjechał...
Użytkownik sieci
8 marca 2021 22:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 16:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 stycznia 2021 10:11
Salon - samochody nowe
Na stronie podane ...
... są nieprawdziwe informacje... W dniu 2 stycznia 2021 roku przyjechaliśmy do salonu, który jest zamknięty a na drzwiach nie ma żadnych informacji, że salon miał być zamknięty. Na stronie podane są godziny otwarcia od 9.do 15
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 09:33
Salon - samochody nowe
Kawa pyszna, pan ...
... który ją dla mnie zrobił równie przesympatyczny, serdecznie go pozdrawiam i tyle mogę dobrego powiedzieć o tym salonie - mowa o serwisie. Na wykonanie prostej usługi (wymiana całych kół) potrzeba okolo 2-3 h, po czym otrzymuje sie samochod z błędem na desce rozdzielczej (i do tego wmawia się klientowi , ze akurat pech chcial , ze teraz sie zapaliła, wspominam: przy nowym samochodzie- nie, to nie była spalona żarówka). Obiecana wymiana worków na koła (tak, taka bździna) została zignorowana, wpakowano mi brudne, ukurzone koła do środka auta, co świadczy o braku szacunku do klienta, tak samo jak umycie auta, miało być , no ale cóż... Spieszyłam się do pracy, wiec kolejnej godziny na umycie auta w automatycznej myjni (bo przecież nie ręcznie) nie mogłam panom od włączenia guzika - mycie zasadnicze - użyczyć. Cena... wow. Tyle mogę powiedziec. Takie samo zdanie mam na temat salonu obok, którego teraz przenoszą w inne miejsce. Z serwisem jezdze do profesjonalnego salonu w Piotrkowie (Opel service) , wysoka kultura osobista, samochód zrobiony na czas. Jak panowie mówią „auto będzie za 2 h do odbioru” - to jest do odbioru w przeciagu godziny. W nienagannym stanie. Pozdrawiam przy tym panów z salonu z Piotrkowa! ☺️ Teraz jednak przekonałam sie , ze rowniez tam bede jezdzic na wymianę tak prostej czynności jak wymiana kół , ktora okazała sie byc tu w Kielcach trudna 🙄. Wole przejechać sie do profesjonalistów 100 km i stracić troche wiecej paliwa, niz nerwy w Kielcach...
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 11:52
Salon - samochody nowe
Skożystałem z akcji ...
... serwisowej (aktualizacja komputera).2 tygodnie wcześniej umówiłem się na wizytę w serwisie pytając wcześniej ile zejdzie czasu(dostałem informacje że około 40min do 1h).TRWAŁO TO PONAD 2H
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 10:01
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa, nie ...
... mają czasu dla klienta. Rozmowa ze sprzedawcą jak gdyby coś ukrywal, myślą że klient nie jest zorientowany, próbują opowiadać bzdury posiadaczą innych modeli. Umówienie się na jazdę próbną raczej bez skutku.
Użytkownik sieci
21 listopada 2019 15:22
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... serwisu. Jakiś czas temu przyjechałem do serwisu z usterką - doradca stwierdził że jest wszystko ok - po czym udałem się do innego serwisu, w którym po chwilowej diagnozie stwierdzono że rzeczywiście problem jest. Po powrocie do serwisu Autorud - i po całodniowej diagnozie stwierdzono że problem występuje - jednak nie usunięto go od razu tylko zostałem umówiony za ponad tydzień. Nie polecam, strata czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 21:16
Salon - samochody nowe
Serwis totalna porażka! ...
... nie polecam! Dodawanie pięciogwiazdkowych opinii przez pracowników skody - mocno nieprofesjonalne! duży minus