99%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Andrzej Korolewicz
11 lutego 2025 19:55
Serwis
W NASZYM SAMOVHODZIE SERWIS KIM ZIELONA GÓRA ZAMONTOWAL URZĄDZENIE NIEZGODNE Z NASZYM ZAMOWIENIEM A CO GORSZE FAKTURA ZOSTALA WYSTAWIONA NIEZGODNIA ZE STANEM FAKTYCZNYM
Zamówiłem WIDEOREJSTRATOR ,,A, ,
Zamontowano WIDEOREJSTRATOR ,,B,,
FAKTURA VAT wystawiona na
WIDEOREJSTRATOR ,,C,,
Stan faktyczny;
Zapłaciłem 2810 zł za montaż i urządzenie.
Mam urządzenie w aucie ,którego nie zamówiłem ,którego nie chcę,na które nie mam FakturyVAT i na ,które nie mam gwarancji.
Do Pana Kierownika Serwisu
złożyłem Oficjalną Skargę i Wzwanie do Niezwłocznego Rozwiązania Sprawy.
Dalsze kroki po otrzymaniu decyzji Serwis Skoda .
M Kor
10 lutego 2025 08:49
Serwis
SERWIS ZAMONTOWAŁ W MOIM AUCIE WIDEREJESTRATOR NIEZGODNY Z MOIM ZAMÓWIENIEM . ZAMÓWIŁAM URZĄDZENIE ,,A,, SERWIS ZAMONTOWAŁ URZĄDZENIE ,,B, , FAKTURĘ WYSTAWIONO JESZCZE NA INNY MODEL ,,C,,
STAN FAKTYCZNY
MAM W SAMOCHODZIE WIDEOJESTRATOR,KTÓREGO NIE ZAMÓWIŁAM.
ZAPŁACIŁAM ZA MONTAŻ + URZĄDZENIE 2810 ZŁ
I NIE POSIADAM GWARANCJI NA TO URZĄDZENIE.
SERWIS WYSTAWIŁ FAKTURĘ NIEZGODNĄ ZE STANEM FAKTYCZNYM.
ZŁOŻYŁAM OFICJALNĄ SKARGĘ DO PANA KIEROWNIKA SERWISU SKODA KM ZIELONA GÓRA.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 02:52
Salon - samochody nowe
Zarówno serwis w ...
... Świebodzinie jak i w Zielonej górze to istna pomyłka, da się odczuć, że grupa Volkswagen ma swoich klientów w głębokim poważaniu, wszystkim gorąco odradzam zakup samochodu tej marki, a już całkowicie w tym salonie. Milo jest tylko w chwili zakupu pojazdu, ale jak pojawiają się z nim problemy, to serwis umywa ręce, dach panoramiczny skrzypi jak stary rower, nic z tym nie zrobią, w samochodzie za prawie 300 tysięcy nierównomiernie ścierają się opony, cena jednej to ponad 2 tys, serwis twierdzi, że tak ma być i z ich strony wszystko gra, telefon nie ładuje się na ładowarce indukcyjnej, tak ma być, bo ich telefon się ładuje. Nawigacja nawija pomimo że już dawno trasa została zrealizowana, trzeba resetować co chwilę system, ale nie robię tego z pomocą serwisu, bo im jest nawet ciężko oddzwonić, dzwonię na infolinię VW. Także dziękuję bardzo za współpracę z Volkswagen Polska, skarga zostanie oczywiście wysłana do niemieckiego Volkswagena, ale wcześniej ekspertyzę zrobi niezależny rzeczoznawca i oceni czy serwis wywiązał się ze swoich obowiązków. Dla wszystkich, którzy chcą być w serwisie traktowani jak ludzie polecam Volvo i Lexus, cenowo wychodzi podobnie, a jakość o niebo lepsza, o serwisach nawet nie wspomnę. Także szanowny Volkswagenie jesteście pierwszą marką, którą zastąpią chińskie „super auta” możecie się zawijać z rynku z takim podejściem do klienta
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 09:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam, oddałem ...
... auto do naprawy blacharskiej, a oni bez mojej zgody oddali auto do podwykonawcy, nie chcieli poinformować mnie gdzie jest moje auto.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 14:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2024 14:55
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
17 października 2024 14:38
Salon - samochody nowe
Mój Wojek zamówił ...
... tu auto wabiony najtańsza oferta w Polsce . Finalnie za Karoqa musiał dopłacić 6500 , albo zwrot zaliczki i bez gadania . Dopłacił bo zależało na czasie . Raz był na serwisie i czuł się jak wróg nr 1 . Co prawda już ma nową skodę kupił ale innym salonie .
Użytkownik sieci
12 października 2024 13:17
Salon - samochody nowe
Pozytywne opinie może ...
... i owszem , ale jako sprzedawca , lecz serwis..... Przysłowiowy pan Kazio w garażu chyba ma lepsze podejście do klienta. Naprawa czegokolwiek gwarancyjnej w ogóle nie wchodzi w grę. Pomimo odległości ,polecam Poznań.
Użytkownik sieci
3 października 2024 16:06
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny: akumulator ...
... uszkodzony na gwarancji - wina klienta poprzez zewnętrzny zbyt duży pobór prądu, krzywe tarcze hamulcowe - bicie tarczy o 0,02 mm zbyt małe i nie kwalifikuje się na gwarancję. Totalne dno. Jednego klienta mniej. Oczywiście poniższa odpowiedź to nic innego jak obsługa w tym serwisie: zbyć, nie uznać, zmarnować czas klienta i koszty za nieuzasadnioną pracę. Serwis sugeruje że z gniazda był pobierany prąd powyżej 1A co jest nieprawdą (ładowanie latarki) - polecam gorąco.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 08:17
Salon - samochody nowe
Jako serwis umiarkowanie pomocni.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 16:48
Salon - samochody nowe
1 czerwca odwiedziłam ...
... salon i byłam bardzo nie miło obsłużona na odchodne usłyszeliśmy że wcale nie musimy tu kupić a on nie musi nam sprzedać pojechaliśmy do Lubina i byliśmy bardzo miło zaopiekowania
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2024 22:22
Salon - samochody nowe
Po roku od ...
... zakupu auta jestem zmuszony do zmiany oceny. Te 5 gwiazdek ni jak ma się do rzeczywistości. Po zakupie auta kontakt z obsługą zanika. Po niecałym roku w moim aucie wystąpił problem z czujnikiem skrzyni biegów. Oczywiście muszę to naprawić sam, bo pomimo, że jest to usterka uznawana za wadę fabryczną to salon za naprawę/ wymianę chce 5000zl. Dla poprawy samopoczucia, podczas mycia i czyszczenie mojego auta, porty USB zostały zalane olejkami do odświeżania wnętrza. Olejki były moje ale pracownik obsługi założył je w nawiewach do góry nogami i wszystko poszło w porty USB. 😅 liczyłem na lepszą obsługę i wiekszy profesjonalizm
Użytkownik sieci
2 marca 2024 17:44
Salon - samochody nowe
Niestety zmuszony jestem ...
... do zmiany opinii o tym miejscu. Prawie trzy lata temu dokonałem zakupu samochodu i zarówno przed samą transakcją jak i po niej podczas serwisów było naprawdę świetnie. Zmieniam właśnie samochód i przyjechałem rozeznać się w sytuacji i zostałem potraktowany jak intruz. Sprzedawca aut używanych poinformował mnie, że u nich nie ma czegoś takiego jak jazda próbna i że teraz nie ma czasu ale jakąś ofertę może mi wysłać później na maila. "Jazda próbna jest formą potwierdzenia zakup" takie zdanie usłyszałem. Kiedy zapytałem się, że skąd mam w takim razie wiedzieć w jakim stanie jest to auto, jak mi się nim jeździ i czy mi się podoba usłyszałem, że w sumie to tak samo jak autem, które już testowałem w innym salonie. Także jak chcą Państwo przetestować Karoq'a to proszę jechać do VW albo Seata żeby się przejechać. Po tym dałem już sobie spokój z dalszą rozmową i przeszedłem do innego działu. W strefie aut nowych poprosiłem w recepcji o rozmowę z kimś kompetentnym na temat konkretnego modelu i jego finansowania. Poinformowano mnie, że za chwilkę ktoś przyjdzie i się mną zajmie. Po przeczekaniu ponad piętnastu minut bez żadnej informacji czy propozycji choćby szklanki wody przyszedł sprzedawca i powitał mnie zdaniem "Za 10 minut mam ważne spotkanie ale może uda mi się w tym czasie jakoś Panu pomóc". Sama rozmowa pomijając psioczenie na inne marki i salony w okolicy (wydaje mi się to mało profesjonalne), przebiegła w miarę normalnie. Nie brzmi to zachęcająco a proszę mi uwierzyć, opisuję tę wizytę naprawdę łagodnie.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 14:25
Salon - samochody nowe
Witam. dziś próbowałem ...
... się skontaktować z działem części. Po kilkukrotnym kontakcie w końcu ktoś odebrał telefon- była to Pani z sekretariatu która nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie. Zadzwoniłem ponownie na dział części gdzie usłyszałem -cytuje" nie pomogę panu teraz pomóc, bo robię zamówienie dla innego klienta " więc pytam po co odbiera telefon skoro nie ma czasu aby załatwić moją sprawę. SERDECZNIE NIE POLECAM TEGO SERWISU.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Dotyczy naprawy z ...
... roku 2022 której opiekunem był p. Marcin ds. napraw powypadkowych. Po odebraniu auta zostało stwierdzonych kilka uszkodzeń w aucie oraz niedociągnięć, jedną z nich usunięto za sprawą doradcy serwisu i na tym koniec. Z p. Marcinem jest utrudniony kontakt, po naszej ostatniej rozmowie telefonicznej po odbiorze auta obiecał że oddzwoni ale niestety nie dał rady, na maile nie odpowiadał. Próby umówienia się na poprawienie tego co zostało źle zrobione, w tym nieszczelne drzwi oraz kilka innych rzeczy spełzają na niczym, a ja z problemem zostałem sam. Dodam również, że pracownik działu serwisu przekazywał informacje od nas w sprawie zgłaszanych problemów do p. Marcina i wstępnie były ustalane terminy ale niestety podczas żadnej z trzech wizyt serwisowych p. Marcin był dla nas z jakichś powodów ‘niedostępny’…
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 16:43
Salon - samochody nowe
Записався на обслуговування ...
... свого автомобіля. Приїхав і менеджер відмовився прийняти моє авто
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 21:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2023 14:20
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... Pana Jakuba, nie odbiera telefonu przyjezdzam w poniedzialek rano robiac prawie 500 km i Pan Jakub mowi ze auto sprzedane w sobote, czyli czas na sprzedanie w sobote Pan mial ale aby usunac ogloszenie to juz nie, to sie nazywa brak szacunku dla klienta. Wstyd
Użytkownik sieci
8 marca 2023 18:33
Salon - samochody nowe
Wysłałem 3 mail ...
... i dzwonilem w sprawie czesci do samochodu, powiedział mi pan ze oddzwoni i cisza :-( niesmak pozostał
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 16:27
Salon - samochody nowe
Niestety brak dbałości ...
... o klientów których samochody z uwagi na zakończenie gwarancji nie są serwisowane w tym serwisie. Telefony odbierają panie recepcjonistki i obiecują odzwonienie. Prosiłam o możliwie pilny kontakt serwisu z uwagi na awarię ogrzewania (w zimie). Niestety oddzwoniono po trzech dniach... Rozumiem, że serwis mógł nie mieć czasu na naprawę mojego samochodu, ale uważam że ktoś z pracowników powinien był znaleźć chwilkę aby oddzwonić do mnie i mi to powiedzieć, szybciej niż po trzech dniach...