99%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 17:44
Salon - samochody nowe
Niestety zmuszony jestem ...
... do zmiany opinii o tym miejscu. Prawie trzy lata temu dokonałem zakupu samochodu i zarówno przed samą transakcją jak i po niej podczas serwisów było naprawdę świetnie. Zmieniam właśnie samochód i przyjechałem rozeznać się w sytuacji i zostałem potraktowany jak intruz. Sprzedawca aut używanych poinformował mnie, że u nich nie ma czegoś takiego jak jazda próbna i że teraz nie ma czasu ale jakąś ofertę może mi wysłać później na maila. "Jazda próbna jest formą potwierdzenia zakup" takie zdanie usłyszałem. Kiedy zapytałem się, że skąd mam w takim razie wiedzieć w jakim stanie jest to auto, jak mi się nim jeździ i czy mi się podoba usłyszałem, że w sumie to tak samo jak autem, które już testowałem w innym salonie. Także jak chcą Państwo przetestować Karoq'a to proszę jechać do VW albo Seata żeby się przejechać. Po tym dałem już sobie spokój z dalszą rozmową i przeszedłem do innego działu. W strefie aut nowych poprosiłem w recepcji o rozmowę z kimś kompetentnym na temat konkretnego modelu i jego finansowania. Poinformowano mnie, że za chwilkę ktoś przyjdzie i się mną zajmie. Po przeczekaniu ponad piętnastu minut bez żadnej informacji czy propozycji choćby szklanki wody przyszedł sprzedawca i powitał mnie zdaniem "Za 10 minut mam ważne spotkanie ale może uda mi się w tym czasie jakoś Panu pomóc". Sama rozmowa pomijając psioczenie na inne marki i salony w okolicy (wydaje mi się to mało profesjonalne), przebiegła w miarę normalnie. Nie brzmi to zachęcająco a proszę mi uwierzyć, opisuję tę wizytę naprawdę łagodnie.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 14:25
Salon - samochody nowe
Witam. dziś próbowałem ...
... się skontaktować z działem części. Po kilkukrotnym kontakcie w końcu ktoś odebrał telefon- była to Pani z sekretariatu która nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie. Zadzwoniłem ponownie na dział części gdzie usłyszałem -cytuje" nie pomogę panu teraz pomóc, bo robię zamówienie dla innego klienta " więc pytam po co odbiera telefon skoro nie ma czasu aby załatwić moją sprawę. SERDECZNIE NIE POLECAM TEGO SERWISU.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Dotyczy naprawy z ...
... roku 2022 której opiekunem był p. Marcin ds. napraw powypadkowych. Po odebraniu auta zostało stwierdzonych kilka uszkodzeń w aucie oraz niedociągnięć, jedną z nich usunięto za sprawą doradcy serwisu i na tym koniec. Z p. Marcinem jest utrudniony kontakt, po naszej ostatniej rozmowie telefonicznej po odbiorze auta obiecał że oddzwoni ale niestety nie dał rady, na maile nie odpowiadał. Próby umówienia się na poprawienie tego co zostało źle zrobione, w tym nieszczelne drzwi oraz kilka innych rzeczy spełzają na niczym, a ja z problemem zostałem sam. Dodam również, że pracownik działu serwisu przekazywał informacje od nas w sprawie zgłaszanych problemów do p. Marcina i wstępnie były ustalane terminy ale niestety podczas żadnej z trzech wizyt serwisowych p. Marcin był dla nas z jakichś powodów ‘niedostępny’…
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 16:43
Salon - samochody nowe
Записався на обслуговування ...
... свого автомобіля. Приїхав і менеджер відмовився прийняти моє авто
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 21:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2023 14:20
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... Pana Jakuba, nie odbiera telefonu przyjezdzam w poniedzialek rano robiac prawie 500 km i Pan Jakub mowi ze auto sprzedane w sobote, czyli czas na sprzedanie w sobote Pan mial ale aby usunac ogloszenie to juz nie, to sie nazywa brak szacunku dla klienta. Wstyd
Użytkownik sieci
8 marca 2023 18:33
Salon - samochody nowe
Wysłałem 3 mail ...
... i dzwonilem w sprawie czesci do samochodu, powiedział mi pan ze oddzwoni i cisza :-( niesmak pozostał
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 16:27
Salon - samochody nowe
Niestety brak dbałości ...
... o klientów których samochody z uwagi na zakończenie gwarancji nie są serwisowane w tym serwisie. Telefony odbierają panie recepcjonistki i obiecują odzwonienie. Prosiłam o możliwie pilny kontakt serwisu z uwagi na awarię ogrzewania (w zimie). Niestety oddzwoniono po trzech dniach... Rozumiem, że serwis mógł nie mieć czasu na naprawę mojego samochodu, ale uważam że ktoś z pracowników powinien był znaleźć chwilkę aby oddzwonić do mnie i mi to powiedzieć, szybciej niż po trzech dniach...
Użytkownik sieci
20 listopada 2022 17:26
Salon - samochody nowe
W 2020 roku ...
... zakupiliśmy nowe auto z którym już od dnia odbioru były problemy. Duże zaangażowanie było do momentu zakupu auta (Pan Miłek zawsze bardzo pomocny), później trzeba mieć dużo cierpliwości. Ogólnie jesteśmy rozczarowani jakością auta od stukających plastików po poważniejsze wady fabryczne. Wykrywane kolejne usterki coraz bardziej ujawniały słabość serwisu. Konieczność konsultowania spraw mechanicznych z innymi warsztatami ponieważ KIM nie widział problemu / nie chce widzieć problemu pozostawiając właściciela auta samemu sobie (przez rok czasu auto jeździło z wyciekiem, które finalnie zakończyło się naprawą trwającą 2 tygodnie bez auta zastępczego). Po drodze było kilka usterek, sukcesywnie usuwanych dzięki zaangażowaniu Pana Błażeja jednak nie wszystkie jeszcze zostały usunięte. Do wystawienia negatywnej opinii skłonił nas brak reakcji na reklamację złożoną mailowo i telefonicznie u Pana Marcina już ponad 6 miesięcy temu po nieprawidłowo wykonanej naprawie lakierniczej.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 15:48
Salon - samochody nowe
Felga aluminiowa 15'' ...
... Auriga czarna, do skody Citygo, która na oficjalnej stronie Skody, w dziale akcesoria i części kosztuje 740 zł, została zaoferowana przez Pana z działu części za 1500 zł... Inny autoryzowany salon Skody tę samą felgę zaoferował w cenie 750 zł... pozostawię to bez komentarza...
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 10:52
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... opinią na temat serwisu Skody KIM Zielona Góra, a dokładniej doradcy serwisowego Pana Błażeja. Jestem zażenowany jego postawą, brakiem kultury i profesjonalizmu podczas napraw serwisowych samochodu Skoda Octavia IV. Przez jego nieprofesjonalne podejście, nie mogłem przez dwa tygodnie korzystać z samochodu przez co poniosłem dodatkowe koszty. Decydując się na współpracę z Grupą KIM oczekiwałem profesjonalizmu i poważnego podejścia do klienta, a nie czegoś takiego.
Użytkownik sieci
18 września 2021 13:32
Salon - samochody nowe
W google jak ...
... byk informacja, że macie w soboty otwarte do 14:00. Specjalnie Przyjechałem dzisiaj z Żar pewny że kupimy auto dla żony. Bylismy o 13:15 a tam żywej duszy nie ma . Co za goowno. Nie umiecie zadbać o poprawność informacji w Internecie żeby ludzie nie musieli z waszej winy / ignorancji ponosić niepotrzebnych kosztów.
Użytkownik sieci
17 września 2021 08:53
Salon - samochody nowe
A ja pomimo ...
... wcześniejszej dobrej opinii nie jestem już zadowolony z obsługi serwisu. Byłem niedawno - i była to moja ostatnia wizyta, na szczęście są inne miejsca gdzie można serwisować skodę.