99%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Andrzej Korolewicz
11 lutego 2025 19:55
Serwis
W NASZYM SAMOVHODZIE SERWIS KIM ZIELONA GÓRA ZAMONTOWAL URZĄDZENIE NIEZGODNE Z NASZYM ZAMOWIENIEM A CO GORSZE FAKTURA ZOSTALA WYSTAWIONA NIEZGODNIA ZE STANEM FAKTYCZNYM
Zamówiłem WIDEOREJSTRATOR ,,A, ,
Zamontowano WIDEOREJSTRATOR ,,B,,
FAKTURA VAT wystawiona na
WIDEOREJSTRATOR ,,C,,
Stan faktyczny;
Zapłaciłem 2810 zł za montaż i urządzenie.
Mam urządzenie w aucie ,którego nie zamówiłem ,którego nie chcę,na które nie mam FakturyVAT i na ,które nie mam gwarancji.
Do Pana Kierownika Serwisu
złożyłem Oficjalną Skargę i Wzwanie do Niezwłocznego Rozwiązania Sprawy.
Dalsze kroki po otrzymaniu decyzji Serwis Skoda .
M Kor
10 lutego 2025 08:49
Serwis
SERWIS ZAMONTOWAŁ W MOIM AUCIE WIDEREJESTRATOR NIEZGODNY Z MOIM ZAMÓWIENIEM . ZAMÓWIŁAM URZĄDZENIE ,,A,, SERWIS ZAMONTOWAŁ URZĄDZENIE ,,B, , FAKTURĘ WYSTAWIONO JESZCZE NA INNY MODEL ,,C,,
STAN FAKTYCZNY
MAM W SAMOCHODZIE WIDEOJESTRATOR,KTÓREGO NIE ZAMÓWIŁAM.
ZAPŁACIŁAM ZA MONTAŻ + URZĄDZENIE 2810 ZŁ
I NIE POSIADAM GWARANCJI NA TO URZĄDZENIE.
SERWIS WYSTAWIŁ FAKTURĘ NIEZGODNĄ ZE STANEM FAKTYCZNYM.
ZŁOŻYŁAM OFICJALNĄ SKARGĘ DO PANA KIEROWNIKA SERWISU SKODA KM ZIELONA GÓRA.