91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 14:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Salon ...
... sprzedał wadliwe auto i odmawia przyjęcia reklamacji z tytułu rękojmi. Sprawa u prawnika.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 07:39
Salon - samochody nowe
Szkoda, że po ...
... przeglądzie nikt nie zadbał o to aby umyć samochód, tym bardziej, że był mocno zabrudzony- również z soli, która znajdowała się na drodze. W innych serwisach taka czynność jest standardem.
Użytkownik sieci
3 października 2023 08:50
Salon - samochody nowe
Bywam naprawdę wyrozumiały, ...
... ale z takimi metodami "współpracy" nawet nie próbuję dyskutować. Samochód umówiony na serwis przez aplikację, dostałem smsa potwierdzającego więc cierpliwie czekam. Auto dopiero co kupione i jeszcze w tym samym dniu miało wyjechać w trasę, stąd bardzo zależało mi na wykonaniu serwisu. Niecałą dobę przed terminem dostaję z serwisu SMSa, że próbowano się ze mną skontaktować wcześniej i że niestety, ale termin odpada... Po pierwsze, nikt nie próbował przez cały tydzień do mnie zadzwonić, więc to zwykłe kłamstwo, a po drugie jak już się zorientowali, że może za dużo sobie aut poumawiali, to zamiast zadzwonić, przeprosić i być może od razu zaproponować inny termin lub rozwiązanie, to wysyłają SMSa o nieprawdziwej treści i cześć. Oddzwoniłem więc, czego Pani z obsługi chyba się nie spodziewała, tłumaczenie było pokrętne i to w zasadzie tyle, żadnej opcji innej godziny, po prostu nic się nie da zrobić... No więc zrozumiałym jest, dlaczego unikali kontaktu bezpośredniego. Tak więc zostałem zostawiony na lodzie z małą ilością czasu do wyjazdu. Na szczęście udało mi się zrobić serwis w innym ASO, gdzie znaleziono mi termin w niecałą dobę i zrobiono najważniejsze rzeczy przed trasą. I choć to zdecydowanie dalej, to wolę jeździć tam, gdzie wobec klienta jest się uczciwym.
Dominika Dominika
19 września 2023 13:13
Serwis
Fatalne podejście do klienta
Zakupiona nowa Skoda po upływie 3 lat użytkowania ucieka prąd panowie rozkładają ręce nie wiedząc co to może być. Auto w ciągu miesiąca było na serwisie (to za dużo powiedziane) 4 razy. Za każdym razem dostaję auto sprawne po czym przestaje odpalać, akumulator rozładowany do zera. Mój doradca klienta - co też jest zdecydowanie powiedziane na wyrost-
Pan Tomasz interesuje się tyle swoimi klientami co prawdopobnie zeszłorocznym śniegiem. Nie oddzwania nigdy wiedząc, że sytuacja nieraz jest na ostrzu noża a samochód prowadząc działalność jest mi niezbędny do normalnego funkcjonowania dlatego też zakupiłam nowy aby nie martwić się naprawami i autami zastepczymi. W jakże wielkim byłam błędzie. Finalnie i tak trzeba dzwonić całymi dniami aby czegokolwiek się dowiedzieć, co z moim samochodem kiedy będzie gotowy i czy będzie auto zastępcze. Samochód zastępczy udało mi się załatwić raz tylko dlatego, że rozmawiałam bezpośrednio z kierownikiem. Pan Tomasz jest tak okrutnie zapracowany, że nie raczy nawet poinformować o tym, że niestety samochodu zastępczego nie mają udało mi się to ustalić po całodziennym wydzwanianiu na recepcję salonu. Nie polecam ani salonu- kupić auto można wszędzie a tymbardziej serwisu który przypomina bardziej zakupy na targu na zasadzie bierz płać i żebyśmy cię więcej nie widzieli. W życiu więcej jakichkolwiek zakupów w tym pożal się Boże salonie.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 16:09
Salon - samochody nowe
Wstyd,szybko auto sprzedać ...
... i zadowoleni,a później człowieka uwalają ubezpieczeniem,wyższymi kredytami i windykacja.A obsługa kiedy kupujesz mili a później mają cie gdzieś bo już auto sprzedali...
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 01:30
Salon - samochody nowe
Ostatnia wizyta w ...
... serwisie Skoda Korczyk bardzo mnie roczarowała za sprawą doradcy serwisowego Pana Tomasza. Niekompetencja i totalna ignorancja tego Pana sprawiła, że zmuszony byłem umówić się na wizytę raz jeszcze ponieważ nie zostały wykonane wszystkie czynności które zgłaszałem. Na czas pozostawienia samochodu w serwisie zamówiłem samochód zastępczy którego jak poinformował mnie Pan Tomasz nie ma go dla mnie. Docelowo samochód się znalazł po 2,5 godziny spędzonych w poczekalni(nie ma to jak szanować czyjś czas). Jak by tego było mało zagubiono etui w którym przechowywałem kluczyk samochodowy(nie ma to jak szanować czyjąś własność). Na pochwałę zasługują bardzo sympatyczne Panie (opiekun klienta) jednak niesmak pozostał w związku z czym rozważam zmianę miejsca serwisowania mojego samochodu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 10:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Dostali zlecenie pomalowania drzwi kierowcy, co się później okazało tylko je wypolerowano. Przy odbiorze okazało się ze została uszkodzona obudowa lusterka, polakierowali naprawili ale po czasie okazało się ze obudowa lusterka odpadła…
Użytkownik sieci
23 lipca 2022 23:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2022 16:10
Salon - samochody nowe
Nie mogę polecić. ...
... Jechaliśmy z Poznania gdzie po drodze wyskoczyło nam 8 błędów. Żaden z obsługujących panów nie miał czasu żeby chociaż spojrzeć co się dzieje i czy nic nam nie grozi podczas podróży powrotnej. Podejście obslugi w salonie poniżej krytyki. Oczywiście fakt ten został zgłoszony do centrali. W innym serwisie obsluzono nas bez żadnego problemu.
Użytkownik sieci
24 maja 2022 22:32
Salon - samochody nowe
Byłem na okresowym ...
... przeglądzie po 3 latach od nowości. Niby serwis w porządku jednak liczyłem chociaż na umycie samochodu. Nawet w serwisie Renault czy Fiata to standard. No i pan przyjmujący samochód do serwisu żuł gumę tak nerwowo... Brak kultury.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 13:00
Salon - samochody nowe
Źle wprowadzono mnie ...
... w błąd przy rejestracji do przeglądu i zamiaz 100 musiałem zapłacić 250
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 00:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 stycznia 2022 18:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Bardzo nie profesjonalny serwis
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 11:42
Salon - samochody nowe
Nie zadowolony. 0 z 5 gwiazd
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2021 10:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 maja 2021 11:05
Salon - samochody nowe
Źle niesolidni pracownicy ...
... wykonują pracę niesolidni za naprawy samochodu na gwarancji żądają odpłatności nie polecam. To pracownicy tego serwisu sprzedając samochód podali iż jest on na gwarancji a także we Wrześniu 2020dokonując przeglądu gwarancyjnego za co wzięli kasę stwierdzili że jest dobrze czym poświadczyli nieprawdę a więc popełnili oszustwo teraz pan powiedział że za naprawę na gwarancji będą musiał zapłacić mając samochód na gwarancji to jest wasza taktyka
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 13:55
Salon - samochody nowe
Tragiczny kontakt z ...
... osobą zajmująca się sprzedażą, Pani Sabina nie ma czasu na rozmowy, Auto zarezerowane zostało sprzedane bez uprzedniej informacji. Nie polecam nikomu takiej obsługi. Samochód kupiłem 😊 dziękuję Panu Marcinowi za kompleksową i szybka obsługę, a co do Pani Sabiny, to już problem salonu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2021 08:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam . ...
... Prosząc o sprawdzenie nr części nie robią tego , tylko można zamówić nową . Czyli zwykły Kowalski nie jest wstanie sprawdzić nr części i zamówić gdzie indziej . Porażka.
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 15:53
Salon - samochody nowe
Niestety ale muszę ...
... nieco zweryfikować swoje zdanie na temat serwisu (za poprzednią wizytę dałem 5 gwiazdek). Powodem mojego niezadowolenia jest zaniechanie wymiany żarówki w lusterku z powodu mrozu... Stwierdzili, że z powodu zimna plastiki są zbyt twarde i mogą się połamać. Zostawiłem im samochód na grubszy przegląd (olej,płyn hamulcowy, wymiana bębnów tył) o 8:00 a o 13:00 był gotowy. Mieli sporo czasu na ogrzanie czymkolwiek tego lusterka (chociażby szmatą zamoczoną w gorącej wodzie lub opalarką). Niestety tego nie zrobili i oddali mi samochód bez jednego kierunkowskazu- jakby nie patrzeć to element mający spory wpływ na bezpieczeństwo. Po powrocie do domu, mimo zerowej temperatury w moim garażu przy użyciu opalarki lekko podgrzałem to lusterko, bez problemu rozebrałem i wymieniłem żarówkę. Uważam, że serwis powinien się wstydzić! Następny przegląd prawdopodobnie zrobię w innym miejscu.
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 21:37
Salon - samochody nowe
Brak współpracy. Nie ...
... da się, nie chcę, nie mogę