92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 maja 2017 11:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 maja 2017 06:30
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolona ...
... z serwisu a raczej z obsługi Pana przyjmującego zlecenie-zeby przypadkiem nie obrazić nie słusznie innych osób ;-). Historia zaczęła się w momencie zgłoszenia przez nas opadnietych drzwi przednich (mówimy o rocznym modelu superb)- Pan stwierdził, że "ktoś się musiał mocno opierać(czyt.wieszać) na drzwiach dlatego opadły"- komentarz "profesionalnego" Pana przyjmującego auto na serwis bez uprzedniego sprawdzenia.....Ja się pytam na jakiej podstawie została wydana ta opinia? Druga sprawa to na serwisie dowiedzieliśmy się,że w sumie to nie warto skody kupować bo teraz to taki szmelc robią.... blacha cienka..., słupki da się wygiąć bez specjalnego wysiłku..., w środku sam plastik tak sztywny że strach dotknąć w obawie przed jego złamaniem ....-to słowa Pana pracującego na serwisie.... Przyjechaliśmy superbem a poczuliśmy się jakbyśmy wyjeżdżali fiatem 126p. Szok. Mało tego-zostaliśmy potraktowni jak para smarkaczy,ktora pierwszy raz dostała (pożyczyła) auto od tatusia i nie bardzo wie jak się z nim obchodzić. Nie polecam. Nie tego po serwisie się spodziewałam. Konkurencyjny salon (innej marki,której nie napiszę żeby nie było że reklamę robię) traktuje klienta z odpowiednim szacunkiem, poświęca swój czas - w końcu m.in. za to człowiek płaci, stara się pomóc I znaleźć rozwiązanie na nurtujące nas aspekty. Pochwała natomiast należy się panu z którym odbyliśmy jazdę próbną SKODA kodiaq-pełen profesionalizm- widać,że zna się na rzeczy- krótko i konkretnie odpowiadał na pytania, pozytywnie nastawiony do klienta. Podsumowując jako klient serwisu raczej nie tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2016 18:37
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna. Kompletny ...
... brak zainteresowania klientem. Chodziłem, trzaskałem drzwiami i nic, zero reakcji obsługi. Każdy gapił się w monitor albo gadał przez telefon, robili wszystko żeby przypadkiem nie podejść do klienta. Klient=intruz. Samochód kupie w drugim salonie bo skoro nie zależy im na sprzedaży to jak będzie wyglądać później serwis?
Użytkownik sieci
24 listopada 2016 15:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 września 2015 09:05
Salon - samochody nowe
nie polecam