75%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 14:30
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
21 października 2022 18:59
Salon - samochody nowe
Szybką i profesjonalna naprawa mojego vw.
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 22:07
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2022 13:21
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i mila ...
... obsluga serwisu blacharsko-lakierniczego, w szczególności podziękowania dla Pana Artura Wielogórskiego. Uczciwie doradził i nie nadwyrężył portfela klienta ;) To się ceni.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2022 16:16
Salon - samochody nowe
Jak wygląda serwis ...
... Door2Door w wykonaniu Krotoski-Cichy Nadarzyn? Mieli zrobić cztery proste rzeczy uzgadniane dwukrotnie z doradcą serwisowym: 1. Odebrać samochód o 11 w poniedziałek 2. Wymienić olej (komunikat) 3. Wymienić wycieraczki (zużycie) przód i tył. 4. Zaktualizować software pokładowego systemu obsługi (wiesza się) Ad.1. Po samochód przyjachał pracownik po 12, kiedy przed 12 zadzwoniłem i powiedziałem, że przykro mi bardzo, ale ja wychodzę. Dobrze, że ktoś był w domu. A wystarczył telefon, bo ja rozumiem, różne przypadki losowe. Ale o tym się komunikuje. Ad. 2. Olej wymieniony (chyba) Ad. 3. Wycieraczki nie dotknięte. Ad. 4. Nie podjęto próby aktualizacji. Kiedy dostawałem z powrotem kluczyki próbowałem się dowiedzieć co zostało zrobione. Niestety oprócz zdawkowego "no komunikat o oleju się nie świeci, więc pewnie to" nic więcej się nie dowiedziałem. Po dwóch dniach (środa), kiedy zorientowałem się, że nie zrobiono ponad połowy ustalonych czynności, zadzwoniłem z reklamacją, którą przyjęto. W szczególności poprosiłem o jak najszybszą wymianę wycieraczek, bo są w fatalnym stanie. Informacja zwrotna: dziś lub jutro skontaktuje się doradca serwisowy, żeby wyjaśnić. Mamy piątek, godzina 16:00, zero kontaktu. Dzwonię ja, ale Pani informuje, że nie może mnie przełączyć do serwisu, bo mają awarię. Mogę sobie sam zadzwonić do jakiegoś doradcy (tu pada propozycja podania numeru). Nie, dziękuję. Kontaktowałem się o kilka razy za dużo. Więcej żaden z firmowych samochodów tam nie trafi.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2021 23:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 października 2021 21:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 maja 2021 17:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka