75%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2022 16:16
Salon - samochody nowe
Jak wygląda serwis ...
... Door2Door w wykonaniu Krotoski-Cichy Nadarzyn? Mieli zrobić cztery proste rzeczy uzgadniane dwukrotnie z doradcą serwisowym: 1. Odebrać samochód o 11 w poniedziałek 2. Wymienić olej (komunikat) 3. Wymienić wycieraczki (zużycie) przód i tył. 4. Zaktualizować software pokładowego systemu obsługi (wiesza się) Ad.1. Po samochód przyjachał pracownik po 12, kiedy przed 12 zadzwoniłem i powiedziałem, że przykro mi bardzo, ale ja wychodzę. Dobrze, że ktoś był w domu. A wystarczył telefon, bo ja rozumiem, różne przypadki losowe. Ale o tym się komunikuje. Ad. 2. Olej wymieniony (chyba) Ad. 3. Wycieraczki nie dotknięte. Ad. 4. Nie podjęto próby aktualizacji. Kiedy dostawałem z powrotem kluczyki próbowałem się dowiedzieć co zostało zrobione. Niestety oprócz zdawkowego "no komunikat o oleju się nie świeci, więc pewnie to" nic więcej się nie dowiedziałem. Po dwóch dniach (środa), kiedy zorientowałem się, że nie zrobiono ponad połowy ustalonych czynności, zadzwoniłem z reklamacją, którą przyjęto. W szczególności poprosiłem o jak najszybszą wymianę wycieraczek, bo są w fatalnym stanie. Informacja zwrotna: dziś lub jutro skontaktuje się doradca serwisowy, żeby wyjaśnić. Mamy piątek, godzina 16:00, zero kontaktu. Dzwonię ja, ale Pani informuje, że nie może mnie przełączyć do serwisu, bo mają awarię. Mogę sobie sam zadzwonić do jakiegoś doradcy (tu pada propozycja podania numeru). Nie, dziękuję. Kontaktowałem się o kilka razy za dużo. Więcej żaden z firmowych samochodów tam nie trafi.
Użytkownik sieci
17 maja 2021 17:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka