90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 12:54
Salon - samochody nowe
Aktualizacja : dzisiaj ...
... z nieznanych mi powodów, odmówiono mi usługi wymiany oleju w samochodzie seat tarraco. Wymieniamy olej częściej niż zaleca producent i żadne ASO w Łodzi nie robi z tego powodu żadnych problemów, a tutaj spotykamy się z otwartą niechęcią - nie chodzi o brak czasu, podejście salonu : nie zrobimy usługi bo nie zrobimy i mamy to gdzieś, idź gdzie indziej. Wygląda to na zwykłą głupotę kogoś, kto zarządza tym salonem lub po prostu firma ma tak dużo zleceń na ten moment, że postanowiła traktować klientów jak ostatnie g.... Co prawda nie mamy 100 samochodów ale jakąś tam flotę mamy w tej chwili , no ale cóż - jak to się mówi, chytry traci dwa razy, numery wykasowane a wizyta umówiona w salonie w Łodzi.
Użytkownik sieci
9 września 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Ceny i rabaty ...
... może i ok ale czekać na ofertę 2 tygodnie i obiecywanie dziś jutro i tak dalej to trochę słabe podejście do klijenta.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z ...
... serwisem. Doradcy mają jeden numer którego nie odbierają i nie oddzwaniają. Wysłanie konkretnej osobie emaila też jest bez sensu bo i tak nie odpowiada. Nie wiem co tam się stało ale jest tragedia. Pani na recepcji- odbiera, można porozmawiać ale nic nie wie.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 15:50
Salon - samochody nowe
Do trzech razy ...
... sztuka i za trzecim też porażka. Pierwszy raz - nikt z serwisu nie oddzwonił pomimo zapewnień pani z recepcji, że tak się stanie. Drugi raz - serwis nie odpisał na e-mail a sam zachęcał do takiego kontaktu. Trzeci raz - przekierowane przez recepcję połączenie na serwis zostało odrzucone. Za każdym razem była potrzebna usługa za minimum 1000zł. Jak widać serwis nie jest zainteresowany. Czwartego razu nie będzie.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 09:03
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna, byłem ...
... dziś w salonie (21 maja), aby porozmawiać z kimś w sprawie zamówienia nowego Kodiaqa. Wchodząc do salonu i mijając się spojrzeniem z kilkoma pracownikami nikt nawet nie powiedział Dzień Dobry. Pomijając ten fakt przymierzyłem się do kodiaqa, sprawdziłem bagaznik, ilość miejsca z tyłu. W tym czasie jeden z pracowników przeszedł obok, ale niestety nie miał po drodze aby otworzyć usta w moja stronę. Miałem już kilka nowych samochodów, również marki skoda i z tak słabym podejściem się jeszcze nie spotkałem. Niestety będę musiał udać się trochę dalej celem zakupu, bo tutaj wyraźnie klienta mają gdzieś. W odpowiedzi na Wasz komentarz: Właśnie tak się czułem, jakby nikt nie zarejestrował mojej wizyty. Dobrze, że się Państwo przyznali i jesteśmy w tym zgodni. Szkoda tylko, że na slowo przepraszam już zabrakło skruchy. Utwardziliście mnie właśnie w przekonaniu, że lepiej omijać ten salon szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 08:53
Salon - samochody nowe
Jeśli chcecie obrzydzić ...
... sobie zakup samochodu to jest to miejsce idealne. Tak jak już kilka osób ostatnio pisało obsługa tragedia. Pani w warzywniaku osiedlowym ma więcej kultury niż ludzie tutaj pracujący
Użytkownik sieci
5 marca 2024 16:18
Salon - samochody nowe
Szanowny Właścicielu, mail ...
... z Państwa strony zapewniający iż odpiszecie z propozycją był 22.11.2023 o godzinie 8.59 przez Pana K. Walczaka. Więc miało miejsce i proszę się nie wybielać, jak również zdarzenie z Panem z Serwisu Waszego. Wszystko jest szczerą prawdą. Zero zainteresowania klientem. Wysłano kilka maili odnośnie zakupu auta i przedstawienia oferty , zapewniono że tego samego dnia będzie przygotowana: mamy luty- zero odzewu. Zakupu dokonaliśmy w innym salonie. Dziś wizyta w salonie, brak reakcji załogi na "Dzień dobry".Serwis: podczas wizyty zostało wytłumaczone o co chodzi Pan z obsługi serwisu odpowiada : "no i" po czym stwierdza ze nie ma czasu bo.ma coś ważniejszego. Sprawa nie została załatwiona. Właściciel powinien się zastanowić kogo zatrudnia bo z takim podejściem obsługi traci klientów i długo nie zagości na rynku. Rozumiem.ze.na kredytach i leasingu zarabia się więcej, ale klient indywidualny płacący gotówką też jest !!!
Użytkownik sieci
4 września 2023 13:40
Salon - samochody nowe
Podczas nieobecności głównego ...
... diagnosty na stacji obsługi pojazdów, osoba zastępujacą bardzo nieprofesjonalna, nie przyjemna a wręcz hamska w obyciu. A najgorsze i co sama przyznała, nie mająca wiedzy z tego zakresu. Niestety właścicel musi popracować nad jakością obsługi klientów.
Użytkownik sieci
11 maja 2021 11:26
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... obsługę przy zakupie auta to jest ok, wszystko w porządku. Ale jak już coś się dzieje z autem po zakupie to umywają ręce. Czekamy na rozwiązanie sprawy.
Użytkownik sieci
4 marca 2021 19:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 stycznia 2021 01:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 22:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2019 10:50
Salon - samochody nowe
Niestety po wielu ...
... latach serwisowania już dwóch klubowych skód serwis zawiódł całkowicie zaufanie. Dzwoniłem o wycenę wymiany płynu hamulcowego w fabii2 oraz odpowietrzenia wysprzęglika . Zwróciłem na to uwagę (mam nagranie rozmowy ;) ) . Miły Pan oddzwonił że jak dla mnie 200zł. Gdzie indziej chcieli 150 ale że zależało mi na tym żeby dobrze zrobili szczególnie wysprzeglik pojechałem do Machudery. Podczas oddawania auta tak samo zwróciłem na to uwagę. Pan z obsługi również potwierdził. Patrząc przez godzinę na prace mechanika przez okienko przez pierwsze 30 minut podpiął maszynę do hamulca i auto wisiało nie ruszane na podnośniku. Następnie odpowietrzyli wszystkie 4 hamulce i nawet nie zdjął osłony silnika żeby odpowietrzyć wysprzęglik. Gdy mechanik wychodził zapytałem czy odpowietrzył wysprzęglik powiedział że tak ( bez zająknięcia skłamał. odebrałem auto i powiedziałem że nie odpowietrzyliście wysprzęglika . Pan z obsługi powiedział że Pan przyjedzie jak będzie źle . (30 km w jedną stronę , ponieważ jestem z Łodzi) Niestety więcej nie przyjadę jak i nie polecę Machudery ponieważ nie wykonują usługi za którą się płaci. Jeden pracownik kryje wpadki drugiego a klient płaci i tak za wszystko. Przyjechałem akurat 10 letnią fabią 2 którą mam od nowości i dbam o auto. Natomiast jeździłem tam również nową octavia 3 jak i polecałem znajomym. Szkoda bo wydawało się to ASO przyjazne klientowi. Nie polecam
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 20:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2019 12:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 11:36
Salon - samochody nowe
Interesowała mnie skoda ...
... kodiaq ale obsługa w salonie byla na tyle denna, że odpusciłem sobie tą markę. Jak już skoda to bednarek w łodzi.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 21:49
Salon - samochody nowe
obsługa dno, auto zakupione w innym salonie!
Użytkownik sieci
24 maja 2019 09:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 09:57
Salon - samochody nowe
Obsluga średnia.
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 13:22
Salon - samochody nowe
w łodzi kupiłem ...
... rapid gdzie o 4 tyś taniej w tej samej opcji i gratis serwis u ziemnego na rzgowskiej wpisana w umowie a tu u machudery lipa nie dosyć ze duzo drozej chcieli to odprawili mnie z kwitkiem już napewno tam nie wejdę polecam Łódź jest duzo duzo taniej i jeszcze dostałem szampana i rozne gadżety nawet siatkę na caly bagażnik gdzie u machudery musiał bym zapłacić u Zimnego proponują na dzień dobry kawę odwozke do domu no normalnie super i można się dogadać .W Łęczycy myślałem że będzie cena samochodu taka sama lub minimalne mniejsza niż w łodzi myliłem się jestem z Łęczycy a kupiłem rapida z łodzi dużo tańszego szok warto szukać naprawdę podróż mnie kosztowała 30 zł a zaoszczedzilem 4 tyś i to jest zakup samochodu Rapid a do machudery w Łęczycy napewo tam nie zajrzę