92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 12:09
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... serwisu !!!! Mam do wymiany kolumnę kierowcy- poważna sprawa a podejście do tematu to jakiś żart!!! Auto na gwarancjii do lipca 2024r. Z serwisu mieli dzwonić i 3 tygodnie nikt nie dzwoni pomimo moich dwóch telefonów i maila do serwisu. Kpina. Z serwisu dostałam informację, że mogę poruszać się autem ciekawe kto weźmie za to odpowiedzialność jak coś się stanie. Sprawą zajmuje a raczej nie zajmuje się pan Marek D. Kupisz auto miło,ale potem szkoda nerów jak coś się stanie. Nigdy więcej auta z tego salonu . Nie polecam i nie pozdrawiam DW 6JS43.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 10:09
Salon - samochody nowe
Daję 1 ze ...
... względu na chamskie zachowanie dziewczyny z recepcji salonu. W sobotę 24.02 chcieliśmy w Skodzie zapytać o coś sprzedawcy. Na recepcji była dziewczyna z warkoczykiem, fioletowym sweterku i jasnych dżinsach, do której podeszliśmy. Oczywiste, że trzeba było poczekać bo handlowcy mieli klientów i nie byliśmy wcześniej umówieni. Dziewczyna stwierdziła, że będziemy pierwsi, jak zwolni się miejsce. Nie ma sprawy, czekaliśmy grzecznie, o to nie mam absolutnie pretensji. Siedzieliśmy koło kawomatu, a dziewczyna kręciła się obok. Na krótkie moje pytanie odpowiedziała wyraźnie poirytowana .W ogóle jak weszliśmy do salonu nie zwracała na nas uwagi, traktowała jak powietrze, jak i później cały czas. No trudno, to jeszcze mogłam przełknąć, może ma zły dzień. Zwolniło się miejsce do sprzedawcy i podeszli tam od razu ludzie, którzy przed chwilą weszli do salonu. Nie wiedzieliśmy-czekać, czy podejść do tego pana. Dziewczyna w ogóle nie interesowała się kolejką, nie poinformowała nas ani słowem jak przebiega sytuacja choć siedzieliśmy od niej kilka metrów. Więc stałam i podeszłam mówiąc:" przepraszam, że przeszkadzam ale zwolniło się miejsce, czy możemy tam podejść czy jeszcze czekać ?" Jaśnie pani udała, że mnie nie słyszy, bo akurat klient przy ladzie coś podpisywał . Więc ponowiłam nadal cicho i grzecznie i dostałam chamską odpowiedź, że ona tu ważną rzecz robi z klientem, a ja "mam spadać na bambus" (taki był kontekst z tonu "profesjonalistki"). Odechciało nam się zatem dalszego pobytu w tym miejscu. Skodę za ponad sto tysi zamówiliśmy gdzie indziej. W żadnym salonie samochodowym nie spotkałam się z tak chamskim i lekceważącym zachowaniem obsługi. Ta pracownica powinna być wysłana na kurs do koleżanki z salonu Seata obok, która była w tamten sobotni dzień na recepcji i nauczyć się od tamtej pani kultury, profesjonalizmu i życzliwości dla klienta. Proponuję też kurs w salonie Toyoty Na Bielanach, gdzie pomimo ogromnego sobotniego ruchu panie z recepcji są rewelacyjne, profesjonalne i życzliwe i nie mają cię w d.... Dodam, że dziewczyna później nie przeprosiła nas za swoje zachowanie, ani nawet potem nie podeszła do nas po fakcie próbując wyjaśnić tę sytuację. Widziała, że wychodzimy i nie usłyszeliśmy nawet do widzenia ani "pocałuj mnie w d.." Inni pracownicy salonu są w porządku i są bardzo mili, ale niestety nie mogę dać wyższej oceny.
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 11:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam, byliśmy ...
... tam z rodziną z zamiarem kupna samochodu ,przez pół godziny nikt nie podszedł do nas, nie zainteresował się nami chociaż w salonie nie było żadnego klienta, tragiczna obsługa nie polecam na szczęście są salony które chcą coś sprzedac
Użytkownik sieci
3 października 2023 06:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Logistycy ...
... robią problem l. Fatalna obsługa od strony biedronki.
Użytkownik sieci
27 września 2023 20:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa słaba nie interesuje się kontrahentami.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 08:04
Salon - samochody nowe
Moja opinia będzie ...
... tutaj w 100% szczera. Oddałem swoję auto Superb na wymianę oleju i zdjagnizowanie usterki. Chciałbym się podzielić szczerą opinią na temat salonu i marki Skoda. Jeżeli chodzi tutaj o salon i serwis oceniam na bardzo dobrze. Została zdiagnozowana u mnie usterka tylniego mechanizmu różnicowego czyli dyfra. Moje auto Superb z 2016 przebieg 160tyś które jest już poza serwisem gwarancji. Wymiana dyfra to 21tys+ do tego robocizna w serwisie. Auto serwisowane od początku do samego końca przeglądy robione regularnie. Wystąpiłem z prośbą o częściowe wsparcie kosztów do Skody. Decyzję uzyskałem 0% na części i 0% na robociznę. Więc jak dla mnie auto które utraciło gwarancję producenta nie warto wydać tyle pieniędzy na wymianę oleju i serwisowanie auta. Bo jeżeli dbam o auto i chcę serwisować w Salonie samochodowym to chciałbym żeby później wszystko wyglądało to jak powinno być. Ale teraz po tej decyzji Skody wiem że nie warto wydać pieniędzy na serwisowanie auta które utraciło gwarancję. Ja wiem że nie musiałem dostać zwrotów kosztów. Bo to jest dobra wola producenta. Tylko jak dla mnie jeżeli skończyła się gwarancja producenta nie oddam auta do serwisu na żadną wymianę i naprawę. Moim zdaniem lepiej jest to zrobić poza serwisem. Szkoda wydawać tyle pieniędzy na serwisowanie auta. Bo i tak nic z tego nie mamy że auto było serwisowane. Jestem bardzo zawiedziony z tej decyzji za którą uważałem za dobrą markę. Jak dla mnie marka Skoda straciła zaufanie jako klijent.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 15:24
Salon - samochody nowe
Disgusting body shop ...
... and paint department. Turned to them after an accident to replace the rear bumper. They replaced the bumper but damaged the rear window (which they voluntarily replaced with a new one). Also, the are not aware that the car body needs to be covered during painting so that there is no varnish on the unpainted surfaces. As a result of their work - my car is subject to expensive polishing.
Użytkownik sieci
26 maja 2023 13:26
Salon - samochody nowe
ŻENADA. Obsługa auta ...
... służbowego to jakieś nieporozumienie. 5 godzin wymieniać klocki i tarcze????? Serio???? Kto tam pracuje. Każą przyjechać na 12 a wyjeżdżasz o 17. Przecież to żart. Mamy 21 wiek. Organizacja tam to kpina! Jeszcze auta zastępczego dać nie mogą a mam milion spotkań. Cały dzień do duxx.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 11:08
Salon - samochody nowe
Umówiłem się we ...
... wtorek telefonicznie na jazdę próbną Skodą KODIAQ z Panem Krzysztofem Ś. na sobotę. Jak pojawiłem się w salonie o wyznaczonej godzinie to Pani z recepcji podeszła do Pana Krzysztofa Ś., który miał jakieś spotkanie na open space w salonie i jak wróciła poinformowała mnie, że Pan Krzysztof jest teraz zajęty i może mi wydać klucze, żebym sam sobie pojeździł samochodem. Powiedziałem, że byłem umówiony z Panem Krzysztofem na jazdę i rozmowę po jazdach. Pani z recepcji ponownie poszła do Pana Krzysztofa porozmawiać i wróciła z informacją, że Pan Krzysztof jest dzisiaj niedostępny. Uważam to za bardzo nieprofesjonalne zachowanie, bo jak recepcjonistka dwukrotnie podchodzi z pytaniami to już Pan Krzysztof powinien podejść i chociaż z nami porozmawiać, szczególnie jak Pan Krzysztof miał spotkanie na open space i widzieliśmy się w odległości 50 metrów. Pani recepcjonistka poinformowała nas, że zostawi adnotację dla Pana Krzysztofa i będzie się ze mną kontaktował, jest wtorek i do tej pory nie miałem telefonu. Rozumiem, że aktualnie jest spore zainteresowanie kupnem nowego auta i rynek samochodowy ma w tym momencie wysoki popyt i mniejszą podaż. Jednak te proporcje za jakiś czas się zmienią, a relacje w biznesie cieżko jest odbudować po takim potraktowaniu klienta. Dodatkowo moje podejście do marki zrobiło się bardzo obojętne. Nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 07:24
Salon - samochody nowe
Tak bardzo lekceważącej ...
... obsługi klienta,to jeszcze w żadnym salonie nie widziałem.
Użytkownik sieci
4 maja 2022 23:39
Salon - samochody nowe
Po dwóch tygodniach ...
... od wizyty nie dostałem oferty, a dzisiaj się okazało, że salon niby jest czynny ale po 18 jest tylko recepcja
Użytkownik sieci
30 marca 2022 17:04
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i miła ...
... obsługa serwisu, ale Pani na recepcji, która mnie dziś obsługiwała opryskliwa i nieuprzejma, miałem wrażenie że jest na mnie zła, że nie może znaleźć mojej faktury. Takie osoby powinny być wizytówką firmy, więc w całokształcie mój odbiór jest negatywny…
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 14:56
Salon - samochody nowe
Tylko dla ludzi ...
... o mocnych nerwach! Starsza Pani udała się do serwisu w celu naprawy wycieraczki. Wycieraczki nie naprawili, ale za to wymienili pióra wycieraczek. Pomijając już to, po co komu nowe pióra w niesprawnych wycieraczkach. Starsza Pani piór wymieniać nie chciała. Nikt jej tego nie zaproponował, nie zapytał o zgodę. Kazano jej jednak za to zapłacić rugając i zastraszając. Jak tak można?!! Halo Skoda, może warto przeszkolić pracowników z obsługi klienta i ... etyki...
Użytkownik sieci
27 grudnia 2021 23:40
Salon - samochody nowe
Kompletnie nie trafiona ...
... diagnoza . Auto co chwilę rozładowywało się, co generowało z kolei szereg innych usterek. Serwis przez tydzień nie zrobił z autem nic tzn. nic, co by poprawiło działanie i usunęło problem. Ostatecznie zwalono winę na firmowy GPS i umyto ręce. Dopiero Serwis w Kędzierzynie Koźlu poradził sobie z problemem. Okazało się, że ogromny pobór prądu przez GPS to totalna bzdura, a winę ponosiło radio. Ściągnięto nowe, wymieniono i wszystko działa poprawnie. Ze swojej strony więc nie polecam.
Użytkownik sieci
15 października 2021 11:13
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby serwis. ...
... Wydaje się, że maja problem z pracownikami, bo w obsłudze jest ich mało, a w serwisie pracują chyba tylko "praktykanci"? Kasują tylko za wymianę oleju, bo na diagnozach się chyba nie znają... Byłem i nie wrócę. Jak można otworzyć taki ładny salon i serwis, a wstawić do niego niekompetentny personel? Jak klient ma wrócić?
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 15:44
Salon - samochody nowe
Dwie wizyty cieknące ...
... amortyzatory i odmowa naprawy na gwarancji. Wycieki z okolic rozrządu odmowa naprawy na gwarancji. Dział sprzadazy cudownie serwis to dno odbijanie piłeczki brak reakcji na zgłoszone usterki kody błędów na komputerze też nie uznane na gwarancji. Czyli nie raka skoda piekna jak ja malują
Użytkownik sieci
4 marca 2021 19:52
Salon - samochody nowe
Sprawa zignorowana. Trzeszczenie ...
... z okolicy głośnika w drzwiach oraz podczas jazdy nie podlegają gwarancji i reklamacji (taka informację otrzymałem). Trzeba zaakceptować i (nie)cieszyć się jazdą !
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 10:23
Salon - samochody nowe
TRAAAGEDIA... Przegląd na ...
... godz 11, o godz 10 chciałem oddać kluczyki. Nie bez powodu pojawiłem się wcześniej, zdarza się że komuś się spieszy bo ma inne plany- gdyby czekała taksówka to zaplaciliby za nią tak łatwo jak zlewali klienta? Gorące pozdrowienia
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 20:31
Salon - samochody nowe
Salon niestety z ...
... bardzo marną obsługą. W mniejszym Opolu o wiele bardziej profesjonalna obsługa. W czasie pol godzinnej wizyty Pan nie potrafił odpowiedzieć na 3 proste pytania dot. Nowej Skody, zniecierpliwiony poszedł zapytać " kolegę " po czym przepadł-;))))
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 00:14
Salon - samochody nowe
chciałam kupić skodę ...
... oktavię kombi coś nieprawdopodobnego co za arogancja , 30 min czekania na sprzedawcę , rozmowa jakie auta mają dostępne , oferta nie została przysłana , szkoda gadać , auto kupiłam u innego sprzedawcy , strata czasu aby do nich wchodzić nie szanują klientów !