90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
A
24 marca 2025 14:36
Salon - samochody nowe
Płatne auta zastępcze
Samochód na gwarancji odstawiony na naprawę gwarancyjną gwarant , dealer pobiera opłaty za auto zastępcze. Przy tej ilości awarii zarobią nie tylko na sprzedaży ale również na wynajmie sprytne.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 13:57
Salon - samochody nowe
Serwis Skody to ...
... jedno, wielkie kuriozum. Zacznę od tego, że rzekoma usterka wykryta w ASO w Gdańsku zdeterminowała konieczność dwóch wizyt w serwisie w Olsztynie. Dzisiaj okazało się, że usterki nie ma. Za każdym razem byłem zapewniony, że weryfikacja usterki potrwa godzinę. W pierwszym wypadku było to 2,5 h teraz trwa 2 godziny i jeszcze się nie zakończyła. Stanowczo odradzam wizytę w ASO Skoda Fiedorowicz. Google powinno zabrać pozytywne oceny z czasów poprzedniej firmy. Z tamtej ekipy mało kto się tutaj ostał.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 20:05
Salon - samochody nowe
Też nie polecam! ...
... Cały plac i parkingi zawalone samochodami wcale nie klientów. Nie ma gdzie się zatrzymać, aby wyjść i zapytać o ofertę. Chciałem kupić Octavię - kupiłem w innym salonie, gdzie można podjechać i porozmawiać.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 12:33
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam. ...
... Totalny brak poziomu obsługi, poszanowania Klienta i jego czasu. Na wizytę serwisową byłem umówiony na godzinę 10.00, samochód przekazany ok. 10.20. Na dokumentach czas wykonania usługi 11.55. Około godziny 12.50 (po prawie 3 godzinach), poprosiłem o informację, co zostało zrobione i jak długo to jeszcze potrwa. Doradca poinformował mnie, że samochód dopiero przed chwilą wjechał na serwis i zajmie im to jeszcze godzinę. Ostatecznie samochód został zwrócony ok. godziny 14.15 - brudny, pomimo iż serwis sam zaproponował myjnie. Ponad 4 godziny spędzone na usunięciu blachej usterki i żadnego słowa "przeprzaszam". Jedno jest pewne. To była moja ostatnia wizyta w tym serwisie.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 16:36
Salon - samochody nowe
Serwis porażka. Doradca ...
... zapewniał, że z myciem zajmie to od półtorej do dwóch godzin. Po 3h czekania dowiedziałem się, że auto jest w połowie serwisu, z mycia zrezygnowałem. Olej wymieniają chyba księgowi bo na pewno nie mechanicy …
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 18:05
Salon - samochody nowe
Rozczarowany. Wymiana opon ...
... z kołami prawie 3 godz. Podjechałem przed 15 po wcześniejszym umówieniu się. Wypadało uprzedzić, że to skomplikowana operacja i potrwa kilka godzin. Myślałem, że będę nocował. Tak się nie robi Panowie.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 07:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam wszystko ...
... co robią, robią źle. Wymiana sprężyny w samochodzie, sprężyna źle zamontowana ocierała o wahacz, filtr powietrza również nie zatrzaśnięty na swoim miejscu. Ale najlepsza jest wymiana oleju w skrzyni. Oleju wymienili 4 litry (o ile w ogóle wymienili) pomimo że potrzeba ponad 5 litrów. Nie wspomnę że nie wymieniono żadnego filtra oringów itd. Mniemam że olej nie był wcale wymieniony. Dowód profesjonalnej wymiany oleju faktura. NIE POLECAM FAJANS. Jedna gwiazdka, bo mniej się nie da.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 12:05
Salon - samochody nowe
Slabo. Umówiony serwis ...
... wymiany oleju wraz z przeglądem technicznym i myciem auta. Auto odstawione o godzinie 10:00. Informacja o gotowości odbioru auta o godzinie 14:00. Po Auto zgłosiłem się o godzinie 17:30 i dostaje informacje ze nie zdążyli umyć. Nie wspomne juz o przegladzie ktory raczej sie nie odbyl, skoro cos w zawieszeniu skrzypialo i dalej skrzypi.No słabo koledzy. Nic tylko czekać na Plichte.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 10:12
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić kontaktu z tą firmą..W zasadzie braku kontaktu..rozumiem zainteresowanie z końcem roku ale ponad tydzień mimo codziennych obietnic to przesada..
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 10:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 11:57
Salon - samochody nowe
w niedzielę o ...
... 19 napisałem maila z prośbą o ofertę na konkretny samochód z konkretnym finansowaniem. dzisiaj jest czwartek i cisza... przypominałem się we wtorek i pani w recepcji poinformowała mnie, że przekazała maila do działu sprzedaży, i miała ponowić prośbę o kontakt... Ciekawy salon, który nie chcę sprzedawać aut.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 17:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Na ...
... początek zacznę od tego że firma wszystkie opinie i komentarze przyniosła z czasów jak nazywało się to polbis. Ja swoją starą opinię usunąłem w tej nowej firmie Fiodorowicz co jest teraz byłem tylko raz poprosić o wydruk udostępnienie mi w formie elektronicznej czy jakiejkolwiek mojej książki serwisowej z mojego pojazdu. Pracownik serwisu odmówił mi wydania w formie papierowej elektronicznej czy jakiejkolwiek innej stwierdził że mogę sobie przeczytać co było robione w moim samochodzie odwracając monitor do mnie ja sprzedaję samochód więc potrzebuję książkę serwisową żeby udostępnić ją przyszłemu nabywcy a nie zobaczyć co było robione w moim samochodzie bo to doskonale wiem. Nikt w serwisie nie był w stanie mi pomóc Panie z recepcji rozłożył ręce i wyszedłem tak jak wszedłem bez książki serwisowej. Wydaje mi się że właścicielem elektronicznej książki serwisowej jest klient nie serwis bo jest to książka serwisowa pojazdu kiedyś była w formie papierowej w każdym pojeździe a teraz jest w formie elektronicznej i serwis nie powinien robić żadnej łaski w przypadku prośby o udostępnienie. Serwisu nie pozdrawiam wszystkich innych pozdrawiam serdecznie
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 23:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zignorowano prośbę o wycenę usługi.
Użytkownik sieci
31 października 2024 17:08
Salon - samochody nowe
PORAŻKA, ostrzegam, omijać ...
... z daleka ten serwis. Wymiana oleju i filtrów 5 godzin, zostałem poinformowany że do 12 godziny będzie auto zrobione, była 9 rano więc czekałem, auto odebrałem o 14.30, po kilkukrotnym przypomnieniu się. Auto miało być umyte, oczywiście że nie było, w samochodzie, w bagażnik znalazłem brudna od oleju szmatę. O jakąkolwiek wycenę przed serwisem nie ma szans. Dwa tygodnie prosiłem o wycenę wymiany klocków i tarcz, dostałem wycenę po południu w dzień przed wizytą, wycena była zawyżona trzykrotnie, ponad 8 tyś zł za wymianę tarcz i klocków skoda scala, a później na miejscu się dziwili że nie chcę tej wymiany, a oni już zarezerwowali na to czas, oczywiście nie zgodziłem się na naprawę, tylko standardowy serwis na 30 tyś, który był wykupiony w Skoda Polska.Próbują naciągać ludzi. Pomijając cenę, w ich podejściem, jakąś poważniejsza naprawę, np wymianę rozrządu zapewne robili by 3 dni. PORAŻKA omijać z daleka.
Użytkownik sieci
28 października 2024 19:02
Salon - samochody nowe
W sobotę bak ...
... możliwości sprawdzenia i zamówienia czesci do skody. Po kontakcie tel w pn. I pozostawieniu nr tel nikt nie odzwonił
Użytkownik sieci
24 października 2024 21:27
Salon - samochody nowe
Zakup auta u ...
... Grzegorza super, sprzedaż części u Piotra super, natomiast serwis to dno. Pani Sabina ratuje czasem sytuacje jak pracuje... Reszta powinna się od niej uczyć... Serwis po przeniesieniu dno... Po 1. Auto wstawione na dokończenie przeglądu. Pan Tomasz zadzwonił, że auto gotowe... Wszystko fajnie tylko jak wyszły usterki to dobrze by było aby klienta o tym powiadomić... i ewentualnie oszacować koszt i umówić termin... Tutaj przy odbiorze auta o wszystko trzeba pytać bo doradca serwisowy nic sam nie powie. Nawet trzeba samemu prosić o umówienie kolejnej wizyty... sami nawet nie zaproponują. Dodatkowo prosiłem, że jeżeli będą myć auto to proszę o wytarcie do sucha ręcznie bo na aucie mam ceramikę... Oczywiście umyli i ślady po twardej wodze zostały... na odpowiedź czemu nie wycenili otrzymałem odpowiedź, że program nie działa... nie dbacie o swój wizerunek i zarobek... profesjonalizmu brak... Dziś kolejna wizyta i kolejne rozczarowanie. Auta przy odbiorze są wydawane wybiórczo... Pan Andrzej przed wydaniem mojego auta pojechał autem klienta pod salon i wydał auta a ja już datałem kluczyk i musiałem zwiedzić cały plac i poszukać swojego auta... Na pytanie dlaczego mam zwiedzać plac za salonem za szlabanem (częścią zamkniętą), otrzymałem odpowiedź, że jak kupie kolejne auto to otrzymam pod nos... zero kultury... chamstwo... Z takim podejściej na pewno nie kupie kolejnego auta u Państwa... a miał to być trzeci kodiaq... tak dalej róbcie a salon będzie świecił pustkami...
Użytkownik sieci
24 października 2024 08:39
Salon - samochody nowe
W dniu wczorajszym ...
... pojechałem do salonu skody na wymianę tylko oleju o godzinie 13:00 dostałem informację, że wymiana będzie do godziny 14:30 jednak podchodząc do Pana Tomasz, który mnie obsługiwał z pytaniem czy udało się wymienić olej, dostałem informację, że jeszcze trzeba chwilkę poczekać, po czym poszedł dopytać ile czasu będzie trwała jeszcze wymiana. Po powrocie nie dostałem żadnej informacji tylko Pan zaczął obsługiwać kolejnego klienta. Po obsłudze klienta dostałem informację, że muszę poczekać jeszcze 40 minut. Finalnie auto dostałem o 15:30 czyli sama wymiana oleju 2:30 godziny. Porażka. Daje dwie gwiazdki tylko dlatego, że ładny salon i można sobie spokojnie poczekać w komfortowych warunkach oraz dlatego że tak samo było przed przeniesieniem salonu zawsze serwis trwa długo. Rekordowo to przy zwykłym serwisie gwarancyjnym po 30 tys czekałem 4:30 godziny.
Użytkownik sieci
18 października 2024 09:36
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa osób ...
... umawiająca na serwis. Po 3 próbach i kontaktach z recepcją ws przeglądu nikt nie raczył oddzwonić i podać daty kiedy można się umówić na przegląd. Chyba mają za dużo klientów:)
Użytkownik sieci
10 października 2024 19:57
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, chciałbym ...
... się podzielić z Państwem nowiną – dzisiaj jest pierwsza miesięcznica od czasu mojej wizyty w ASO Fiedorowicz. Byłem tam z moja 2-letnia Octavia, która ma kilka poważnych usterek. Od półtora miesiąca jeżdżę z check engine na zegarach, codziennie wyskakuje błąd systemu start-stop, uszkodzona skrzynia DSG podobno wymagająca wymiany sprzęgieł (niepokojące odgłosy podczas zmiany biegów). WG ASO Skody w Olsztynie prawdopodobnie nie są to jakieś poważne usterki i nie ma powodów do pośpiechu więc na razie cierpliwie czekam aż ktoś zadzwoni i powie, że auto kwalifikuje się do naprawy i usterki zostaną usunięte w ramach gwarancji. Jeżeli osoba prowadząca social media będzie mi chciała napisać, że bardzo wam zależy na zadowoleniu klientów blabla i to wyjątkowa sytuacja no to nie, to nie jest wyjątkowa sytuacja ponieważ już drugi raz zdarza mi się czekać tak długo na Waszą reakcję i to ja muszę do Was dzwonić i prosić o załatwienie mojej sprawy. Serio? Nie macie jakiegoś programu do prowadzenia serwisu gdzie zaznaczacie sobie, że po tygodniu czy dwóch od wizyty, gdzie nie rozwiązano problemu klienta, musi nastąpić kontakt z informacją czy coś się dzieje w mojej sprawie czy mam sobie szukać innego ASO bo jestem niegodzien żeby korzystać z Waszych usług? 😊 Moje wcześniejsze doświadczenia z tym ASO: -wymiana szyby czołowej po uderzeniu kamieniem, naprawa w ramach AC. Ubezpieczyciel dostał fakturę na ponad 3k, niestety nie jest to kwota na tyle duża żeby wystarczyło na 2 listki ręcznika papierowego i 5ml płynu do szyb więc auto zostało wydane z tłustą szybą i pierwsze co zrobiłem po przybyciu do domu do czyszczenie szyby. Ponadto podchodząc do auta przy wydawaniu po naprawie już z kilku metrów widziałem czarne ślady kleju do szyb na białym lakierze. Dzięki pomocy pani prowadzącej proces usuwania szkody odczyściliśmy zabrudzenia na parkingu ASO. Odbitą tłustą łapę z podszybia i ubrudzone oba słupki A odczyściłem z grubsza sam. - wymiana mechanizmu odpowiedzialnego za składanie lusterek – po wyjeździe z ASO od razu zorientowałem się, że coś jest nie tak ponieważ na każdej nierówności coś stukało w drzwiach. Okazało się, że przy składaniu boczka drzwi nie dokręcił się panu mechanikowi panel z przyciskami do otwierania/zamykania szyb. Konieczna była powtórna wizyta – usterkę usunięto. Ale teraz drugie lusterko skrzeczy przy zamykaniu/otwieraniu i konieczna jest taka sama operacja z drugiej strony. - problem z bezkluczykowym systemem – konieczna wymiana klamki prawych tylnych drzwi. Auto wydane, pojechałem do domu, niestety nie wpadłem na pomysł żeby przetestować klamkę na miejscu. Pewnego ranka, spóźniony jak zwykle, podlatuje do auta żeby wrzucić coś na tylną kanapę przed odjazdem, otwieram drzwi… i mam klamkę w ręku, ale drzwi są dalej zamknięte. Konieczna ponowna wizyta i poprawka. - dwa razy wymieniany stelaż fotela kierowcy z powody opadającego oparcia – tutaj nie mam pretensji do ASO ponieważ problem jest podobno znany ale producent auta go nie dostrzega i nie wypuścił poprawionego stelaża. Gdyby to była Skoda sprzed lat – tani samochód dla ludu to ok, ale dzisiejsza Skoda Octavia to nie jest tanie auto więc to, że prawie po każdym progu zwalniającym muszę skorygować pochylenie oparcia trochę psuje mi odbiór tego auta 😊 - zaskakujące ceny – do tej pory robiłem obowiązkowe przeglądy na 30k i 60k w Olsztynie, ale w ramach wykupionego pakietu serwisowego więc ceny mnie zbytnio nie interesowały. Kiedy chciałem wymienić olej pomiędzy obowiązkowymi przeglądami to cena zaproponowana w ASO zmiotła mnie z planszy. Ostatecznie wymieniłem olej w ASO w Elblągu bo było prawie o POŁOWĘ TANIEJ. Było tego więcej, ale nie mogę o wszystkim napisać bo opinie google mają ograniczenia długości wpisu. Pozytywy w skrócie - proces sprzedaży w gorącym okresie pandemii bardzo sprawny. Ostatnia wizyta i rozmowa z Panem Grzegorzem – mistrzem serwisu, pozytywny i kompetentny człowiek. Wymyśliłem Wam hasło reklamowe – MOŻE NIE NAJLEPIEJ, ALE PRZYNAJMNIEJ DROGO!!!
Użytkownik sieci
8 października 2024 09:01
Salon - samochody nowe
Dramat omijajcie dalekim ...
... łukiem cena za przegląd ustalona ( auto na gwarancji ) 1200 zł a cena na fakturze 2700 zł