90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 września 2023 15:21
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... serwisem Skody w Olsztynie są niestety bardzo negatywne. Podczas podstawowej wymiany oleju pracownicy zdawali się lekceważyć klientów, spędzając czas na prywatnych rozmowach zamiast wykonywać pracę. Usługa trwała oczywiście znacznie dłużej niż zakładano, co spowodowało duże niedogodności. Najnowsza sytuacja związanaz zgłoszeniem szkody jest również frustrująca. Mimo obietnic, nie otrzymałam żadnych informacji ani terminu podstawienia samochodu. Minął już drugi tydzień, a sytuacja nadal pozostaje nierozwiązana przez brak kontaktu i zainteresowania ze strony Skody. Wydaje się, że ludzie z tego miejsca potrafią zrobić dobrze tylko pierwsze wrażenie, a nawet nie do końca ☺️
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 12:14
Salon - samochody nowe
Świetny serwis! Pomijam ...
... fakt, że na przegląd trzeba umawiać się z min. 10 dniowym wyprzedzeniem - zdarza się lub... potwierdza regułę, że brakuje serwisantów, mechaników, etc. Kwestia druga to pytanie o przegląd przy 90.000km dla Skody Kamiq - podana cena: 2500zł która może wzrosnąć o koszt wymiany płynu hamulcowego! Pani przyjmująca rezerwację twierdzi, że to "cena katalogowa", tylko zapomniała, że Skoda nie jest marką premium. Cena u innego dealera Skoda za ten sam przegląd: 1290zł z wymianą płynu hamulcowego. Propozycja dokupienia pakietu przeglądów na 40.000km/24 miesiące za 2199zł co i tak wychodzi taniej niż przegląd w Polbis. Na koniec pozostaje pogratulować cen, personelu jeżeli w cenach się nie orientuje lub... jeleni, którzy w tej cenie przyjeżdżają na przegląd. Masz auto serwisowane w Polbis? Masz pewność że wartość usług jest nieadekwatna do zakresu ich wykonania, jakości, obsługi oraz pozycji marki. EDIT: Przyznam, że nie spodziewałem się kontaktu ze strony Polbis, ten jednak nastąpił. Co ciekawe, po opinii, po imieniu w Google, kierownik serwisu potrafił odszukać w bazie danych moje dane kontaktowe i zadzwonić. I tutaj zadam pytanie: czy wystawiając opinię na Google zaznaczyłem gdzieś, że wyrażam zgodę na kontakt w celu "omówienia" mojej oceny? Nie sądzę! RODO w Polbis to fikcja? Mówię zatem "sprawdzam" i wysyłam zgłoszenie do GIODO, dlaczego by nie... Podana cena nie jest ceną zgodną z prawdą, zapraszam do kontaktu m.in. z dealerem z Trójmiasta. Kierownik serwisu jest dobry w odszukiwaniu danych kontaktowych, z pewnością i do konkurencji znajdzie kontakt. Mam przed sobą wycenę, wrzucić fotkę i zawstydzić? Przypomnę, skoro już dealer szuka w swojej bazie... podczas przeglądu drugiego mojego auta uszkodziliście je - wgniecenie błotnika bezczelnie wciskając, że takie auto zostało pozostawione. Co ciekawe na oględzinach doradca tego nie stwierdził. Na prośbę o udostępnienie nagrania z kamer stwierdziliście, że kamera nie działała... usunęliście szkodę na swój koszt. Mało tego, na maila, na moje stanowcze żądanie, przesłaliście oświadczenie w którym stwierdzacie, że do uszkodzenia doszło z Waszej winy, co może powodować dla mnie zaniżenie wartości auta. Również dorzucić skan? Ponownie zawstydzić? Proponuję posypać głowę popiołem, przestać dyskutować nie mając argumentów, nauczyć się szacunku do klientów i ich słuchać a nie się wymądrzać nie posiadając minimum niezbędnej wiedzy do sprawowania funkcji kierowniczej. Na koniec sugeruję udział w szkoleniach - obsługa klienta, negocjacje biznesowe, kultura w biznesie, standardy rozmów telefonicznych. Przyda się. Kosztuje, owszem, ale skoro "golicie klientów jak owce" za serwis i inne rzeczy co potwierdzają opinie to i "siana" posiadacie. Informuję, że nie życzę sobie kontaktów ze strony Polbis. Z ludźmi którzy nie potrafią rozmawiać, nie rozmawiam. Proste.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 17:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Spamerzy. Przysyłają niezamówione maile.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 11:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Auto ...
... trzykrotnie diagnozowane, ogromne nakłady finansowe poniesione, a problem i tak nie został rozwiązany. Usterka rozwiązana przez inny salon ASO za ułamek ceny. Reklamacji salon nie uznaje, nie mają sobie nic do zarzucenia. EDIT: gwoli wyjaśnienia, salon uznaje odrzucenie reklamacji w całości jako "rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony". Więcej z Państwa usług nie skorzystam, usterka nie została rozwiązana, a po złożeniu reklamacji jest ewidentny brak woli z Państwa strony żeby znaleźć jakiekolwiek kompromisowe rozwiązanie. W mojej opinii strata czasu i pieniędzy. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 14:58
Salon - samochody nowe
Miałem nieprzyjemność korzystać ...
... z usług serwisu. Jak ktoś ma bardzo dużo wolnego czasu i zbędnych pieniędzy to jak najbardziej polecam, a jak nie to lepiej podjechać do Gdańska do Skody. EDIT: nie wiem jakie rozwiązanie problemu mają Państwo na myśli w swoim komentarzu, skoro odrzuciliście reklamację w całości nie poczuwając się do próby podjęcia jakiegokolwiek kompromisu.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 18:17
Salon - samochody nowe
Serwis spoko, ale ...
... dział dział likwidacji szkód, a co za tym idzie blacharsko-lakierniczy i warsztat, nieporofesjonalny do bólu. Właściwie jestem nieco zdziwiony, że ktokolwiek jeszcze tam swój samochód naprawia.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 14:32
Salon - samochody nowe
Nie pozdrawiam rudej ...
... Pani od finansów. Jest jak zgniłe jabłko. Psuje firmę od środka.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 18:29
Salon - samochody nowe
W porównaniu z Łodzią czy Białymstokiem raczej słabo.
Użytkownik sieci
21 października 2022 11:39
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto z ...
... niby gwarancja a po pierwszej wizycie na myjni odpadł mi lakier z błotnika i klapy. Oczywiście doradcy stwiedzili ze na to nie obowiązuje gwarancja i odesłali z kwitkiem. Dziadosło
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2022 10:16
Salon - samochody nowe
Brak parkingu, brak ...
... dogodnych terminów, małe zainteresowanie klientem, brak diagnostyki zgłoszonej usterki.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 13:23
Salon - samochody nowe
do momentu odbioru ...
... auta OK. Po odbiorze już nie tak kolorowo jak miało być i tłumaczenia "tego pakiet serwisowy nie obejmuje"
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2022 18:18
Salon - samochody nowe
Obsługa aut używanych ...
... (na I piętrze dn. 5.08.2022) rozwalona w swoich fotelikach jak na pikniku (szkoda że na nóg nie trzymali na biurkach), zupełnie niezainteresowani wchodzącym klientem, nieprzygotowani. Bardzo nieładnie.
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 08:24
Salon - samochody nowe
Mimo dobrych praktyk ...
... bardzo zawiodłem się na obsłudze. Wracając z wakacji z rodziną trafiłem usterkę, coś ze sprzęgłem. Pojazd nie może moim zdaniem dalej bezpiecznie jechać a mimo to nawet dobrej woli od uprzejmego Pana w serwisie aby mi pomóc. Absurd!! Do domu 350 km a Pan mi ... że gdyby auto przyjechało na lawecie to może przez dwa dni zdiagnozują... A ja sądziłem że marka Skoda jest rodzinną i przyjazną. Skoda zawiodłem się 😔 prosiłem tylko o diagnostykę czy można jechać czy nie, mam 3 Skody do użytkowania w domu. Teraz muszę to zweryfikować.... "Sz..KODA"
Użytkownik sieci
2 marca 2022 13:45
Salon - samochody nowe
Przegląd nigdy nie ...
... trwał tyle co umówione. Z 4h robi się 6h. To niestety norma. Jeśli ktoś ma wybór warto się zastanowić bo ja poprzez flotę musze tu serwisować.