89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Obsługa nie potrafi ...
... nawet odpowiedzieć "Dzień dobry", nie mówiąc o tym, że przez 10 minut nikt nie był zainteresowany moją obecnością... Pojechałam do innego salonu.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 19:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam Stacja ...
... kontroli pojazdów nagania klientów serwisowi! 1000 zł zapłaciłem za wymianę oleju. Fachowcy ponadto stwierdzili że gdzieś muszę mieć wyciek oleju więc mam obserwować i tyle… do tego mam rzekomo Klocki hamulcowe do wymiany, a że nie chciałem wydać 2200 w serwisie to nie przyszedłem badań. Dodam tylko że samochód ma 3 lata. Życzę im powodzenia a hamulce wymienię w normalnym warsztacie za 40% ceny
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 08:27
Salon - samochody nowe
Rzadko wystawiam opinie, ...
... ale z takim nieprofesjonalnym podejściem do klienta i swojej pracy nigdy się nie spotkałam. Zapowiadało się bardzo dobrze, diagnoza auta w ciągu 1,5 godziny i na tym kończy się moje dobre wrażenie... Pan serwisant umawia się na kontakt telefoniczny po czym idzie na urlop... Ja też pracuje i nie wyobrażam sobie umówić się z kimś wiedząc, że przecież mam wolne i naturalnie, że nie odezwę się do tej osoby, która czeka na mój telefon... Auto odebrałam w piątek, w poniedziałek zauważyłam wyciek świeżego oleju (nadmienie, że był wymieniany min. olej w skrzyni biegów) i teraz dopiero zaczynają się schody... W innym autoryzowanym serwisie diagnoza - nie dokręcony korek, olej uzupełniony, wyprany dywanik osłony. Złożyłam reklamację , wysłałam zdjęcie faktury wraz z opisem co było przyczyną usterki, zdjęcie korka. Telefon od Pana serwisanta, że uznają reklamację, ale nie dowierzają, że ubyła określona ilość oleju - uwaga - po zdjęciu zapłaconego korka nie widać, aby ubyło tyle litrów oleju co było zapisane na fakturze! Reklamacje rozpatrują jeszcze .... Wysłałam dodatkowo zdjęcie ubrudzonego kartonu, który podłożyłam pod autem - być może jeszcze na podstawie tego zdjęcia obliczają ile faktycznie mogło ubyć oleju! Zapytałam się ile mają czasu na rozpatrzenie reklamacji, usłyszałam, że 14 dni. Termin reklamacji upłynął dwa dni temu, wysłałam e-mail do Pana z serwisu z tą informacją i numerem konta, na który proszę o zwrócenie poniesionych przez mnie kosztów i bez niespodzianki - CISZA, ZERO ODPOWIEDZI, ZERO KONTAKTU. Sądzę, iż moja sprawa będzie miała swój finał w sądzie, ale jeśli nie potrzebujecie dodatkowego stresu, ponosić dodatkowych kosztów i tracić czas na telefony, pisanie e-maili omijajcie ten serwis szerokim łukiem !
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 22:52
Salon - samochody nowe
Do zakupu kontakt ...
... świetny, po zakupie auta fatalny. Po odbiorze wyszły problemy ze skrzynią, wymione rzeczy w aucie juz po zakupie bez informowania klienta. Najgorsza wymieniona przednia szyba na dużo gorszy zamiennik. Bez powłoki antyrefleksyjnej, bez folii grzewczej bez warstwy termicznej. Musialem na wlasny koszt naprawiac niby w pelni sprawne auto bo obsluga od 5 msc ma klienta dosłownie gdzieś. Wydać ponad 100tys i dopraszać sie bezskutecznie. Nie polecam
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 22:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Samochód ściągał w prawo. Ostatnie 3 tygodnie jeździłem do serwisu w Gdańsku na ul. Grunwaldzkiej. Finał taki że po 3 dniach i siedzenia po 5-7h w serwisie dowiedziałem się że nie są w stanie tego naprawić, a skoda Kodiaq niestety ściąga i będzie ściągać. Pan doradca serwisowy za każdym razem jak wydawał samochód mówił że już wszystko ok i jedzie prosto, po czym okazywało się ze nic nie zostało poprawione. Nie wydawał dokumentów po serwisie, musiałem się upominać. Byłem już mocno zdenerwowany i zrezygnowany całą sytuacją, myślałem że będę musiał powoływać rzeczoznawcę ale na całe szczęście przyjechałem do Gdyni. A tam? Pani Dominika od razu zainteresowała się problemem, od razu potwierdziła problemy auta (w Gdańsku próbowali mi wmówić ze wg nich już nie ściąga). Umówiła wizytę i cały czas komunikowała co jest aktualnie robione. Pan Daniel załatwił sprawie w 3h. 3h w serwisie i po problemie gdzie w Gdańsku spędziłam prawie 3 dni. Różnica w obsłudze Gdynia - Gdańsk to przepaść. Może po prostu miałem pecha do usterki i do doradcy ale jednak ASO które nie jest w stanie naprawić problemów zbieżności i kalibracji czujnika promienia skrętu nie powinno być ASO. Obsługa, może trafiłem na osobą początkującą, nie mniej nawet w takim wypadku powinien mieć wspacie osoby bardziej doświadczonej bo finał jest taki że klient wkurzony, zrezygnowany i zirytowany.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 22:46
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa. ...
... Nowy odbierany samochód niema paliwa? Umówiona wizyta serwisowa przedłuża się o 48h bo nie ma części? Brak auta zastępczego na miejscu? Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 października 2023 16:15
Salon - samochody nowe
Wrażenie na początku ...
... dobre... tylko po kupnie już jakoś gorzej. Szczególnie przy reklamacjach 😅 Jak to nad morzem... ryba w smażalni droga i podobno dobra, ale obsługa... już tylko prawnikiem 😉🐨 i potem zostaje już tylko niesmak🤮🤢
Użytkownik sieci
18 września 2023 13:10
Salon - samochody nowe
Tydzień zwodzony wyceną ...
... auta na odkup ( sprawne, 1wl ) . Zakup nowego miał być za ok 180.000. Na koniec nie dostaje wyceny - jakiejkolwiek tylko po przypomnieniu o ww. Informacje o trudności w wycenieniu i " że cena mogłaby mi nie odpowiadać". Dziękuję - myślę , że serwis działa na tym samym poziomie i SKODY już nie zamierzam kupować nawet po sprzedaży własnej. Nie polecam. Marnowanie czasu. Obsługa miła i to tyle z profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 20:09
Salon - samochody nowe
udaliśmy się do ...
... tego centrum serwisowego z problemem ad blue i mieliśmy nadzieję, że nam pomogą, ponieważ jest to autoryzowane centrum serwisowe. zabrali samochód i powiedzieli, że musimy chwilę poczekać, a po 4 godzinach powiedzieli nam, że nie naprawili błędu. Czekaliśmy 4 godziny aż zrobią tylko diagnostykę i wymienią AD Blue, którego wymiana była bezużyteczna i zabrali 270 pl. prawdopodobnie widzieli, że jesteśmy turystami, więc nie dbali o nas
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 14:57
Salon - samochody nowe
Купили авто через ...
... лізинг для роботи в таксі. До моменту придбання та отримання авто все було ідеально (з 5 балів на 5+). Але, далі все пішло не так як нам обіцяли, а обіцяли протягом 2-3тижнів надати постійний тез.паспорт на авто, який потрібен для отримання дозвільних документів на використання авто в таксі. Чекали місяць, потім через день їздили в автосалон Шкода як на роботу, менеджер постійно дзвонив співробітниці, як в подальшому стало відомо пані Івоні, обіцяли на завтра, потім на післязавтра і т.д. На разі вже майже два місяці, техпаспорту так і не має. Вчора повідомили, що відправили поштою і треба чекати до 14 днів коли прийде, хоча просили сказати куди і коли нам під’їхати щоб найскоріше забрати. Нам гадали на наше прохання номер відправлення і яке наше будо здивування і ще більше негатив, його вчора віддали на відправку і це в той час коли ми щодня витрачаємо час і кошти їздячи до салону. На нашу 100 вимогу менеджер зателефонував пані Івоні і запитав о котрій ми можемо до неї під’їхати? Домовилися о 16годині буде чекати нас в іншому салоні Шкода (на об’їзній за 12км). Ми приїхали і на наше здивування на рецепції нам повідомили що Івоні не має і вона взагалі в них не працює, приходить коли треба і нікому не пізвітна. На наше прохання покликати когось с керівництва з ким можна вирішити наше питання, на рецепції повідомили зо цією особою є менеджер з продажів. Техпаспорту не маємо, а оплату по лізингу платити треба. Ось так поляки знущаються над українцями, їм не зрозуміти що ми втратили все і пробуємо розпочати життя заново.
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 09:52
Salon - samochody nowe
Scamers. After you ...
... pay them for work, they will send you more invoices after few months/half of year.
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 02:02
Salon - samochody nowe
Po wejsciu do ...
... salonu przywitała mnie pani słowem dzień dobry, zachęcony zacząłem ogladać auta i to byłoby na tyle... żaden pracownik się nie zaintersował, jedni siedzieli w telefonach inni w laptopach udając jakby siedzieli tam za karę i odliczali czas do wyjscia, tak biznesu nie zrobicie! po kilku minutach oczekiwania straciłem cierpliwość bo przeciez nie bede krzyczał czy jest tu kto i poszedłem do Hyundaia gdzie od wejscia zostałem zauważony i profesjonalnie obsłużony z nimi zrobię kolejny interes.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 00:21
Salon - samochody nowe
Serwis jak i ...
... obsługa na bardzo niskim poziomie. Odpowiadając na Państwa prośbę o kontakt - proszę wysłać pracowników na szkolenie z obsługi klienta do Bieranowski Sp.z.o.o. Autoryzowany Salon i Serwis ŠKODA Bydgoszcz - Skoda Bydgoszcz Polecam
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 14:31
Salon - samochody nowe
Serwis autoryzowany??? Panowie ...
... przyjęli auto, w którym po nagrzaniu nie wchodziły biegi. Na drugi dzień oddali auto i stwierdzili, że nic się nie dzieje. Oczywiście cena tej drogocennej informacji fachowców 250zł. Zapłacono! W tym samym dniu auto wylądowało u PRAWDZIWEGO mechanika, który jednak stwierdził dość poważną usterkę. Brawo Panowie fachowcy ze skody! Myślę, że powinniście oddać rzeczone 250 złotych! oby tylko mnie, ale domniemam,że ofiar jest więcej...
Użytkownik sieci
23 maja 2023 00:16
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... auto to półtora roku. Samochód w pełni skomputeryzowany, niestety sprzedawca nie poświęci klientowi czasu, żeby wyjaśnić jak to ogarnąć. Podstawowe informacje przekazane w kilka minut. Główna rekomendacja to zapoznać się z instrukcją. Pan Dominik poporszony o wspólną jazdę próbną wyskoczył z auta po 10 metrach podróży (stacja paliw obok salonu), niemalże bez słowa. Miło, że salon załatwia rejestrację samochodu.
Użytkownik sieci
7 maja 2023 14:41
Salon - samochody nowe
Serwis słaby nie ...
... mogli ustawić zbieżność w fabi 2
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 18:28
Salon - samochody nowe
To tylko subiektywna ...
... ocena i słowo przeciwko słowu dwóch mechaników, ale... Przy corocznym przeglądzie zalecano zmienić przednie tarcze i klocki. Po odmowie zaczęto mnie wręcz nagabywać na zmianę z powodu bezpieczeństwa. Około 3 tyg. Później przy zmianie opon w niezależnym serwisie zamówilem również markowe tarcze i klocki. Przy odbiorze auta owa niezależna firma poinformowala o bezsensownej wymianie i dziwiła się mojemu zleceniu. Jak strwierdzono można było jeździć jeszcze kilka tysięcy km, ale skoro klient zleca to wymieniają. Wniosek...
Użytkownik sieci
8 stycznia 2023 15:02
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu i lepkie rączki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 21:11
Salon - samochody nowe
W Salonie Skoda ...
... Plichta Gdańsk Al. Grunwaldzka, kupiłem 5-letnią używaną Octavię Scout. Samochód ogólnie w stanie dobrym, jednak pewne okoliczności podważają wiarygodność oraz powagę sprzedawcy. W trakcie wielu rozmów telefonicznych byłem zapewniany o świetnym stanie technicznym auta, niemal nieskazitelnej historii, auto miało być przygotowane do jazdy. Stan faktyczny był nieco inny: 1. Kilkanaście dni od zakupu auto nie przeszło badań technicznych, ze względu na dramatyczny stan tylnych tarcz hamulcowych! 2. Opony zimowe (otrzymane jako gratis) na których auto wyjechało z salonu, okazały się dwa lata starsze niż samochód, ich bieżnik ledwo mieścił się w normie. Według diagnosty nie nadają się do jazdy w zimie i firma po prostu pozbyła się śmieci. 3. Pan, który sprzedawał mi samochód nie powiedział mi o największej szkodzie (kolizji) i naprawie w historii tego auta, mimo iż prosiłem o takie dane. 4. Po dokonaniu transakcji, moje telefony przestały być odbierane. Aby poinformować o w/w, musiałem użyć innego nr telefonu. Mimo obietnicy nie doczekałem się wyjaśnienia tych spraw. Podsumowując, o ile pkt. 3 zostawia przestrzeń do dyskusji (być może za mało skutecznie pytałem / sprawdzałem), o tyle pkt. 1 i 2 jest oparty na obiektywnych, twardych danych. W długą trasę do domu zostałem „wypuszczony” autem, które stwarzało zagrożenie w ruchu drogowym, narażało mnie i innych użytkowników dróg na niebezpieczeństwo. Wniosek: sugeruję dokładnie sprawdzać samochody kupowane w Skoda Plichta, nie można zaufać sprzedawcom, którzy o tematach dla nich niewygodnych po prostu Wam nie powiedzą.
Użytkownik sieci
13 października 2022 20:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka