92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
John Doe
3 listopada 2024 17:48
Salon - samochody używane
Brak kompetencji
Witam . Brak kompetencji pracowników zero kultury opieszałość!!!!!!! Nie polecam !!!!
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Salon ładny, zadbany, ...
... wszystko czyste. Obsługa w salonach Skoda Plichta jak zwykle niezainteresowana klientami. Być może taka jest polityka firmy? 🤔
Użytkownik sieci
17 marca 2024 14:55
Salon - samochody nowe
Witam , jestem ...
... właścicielem nowej Fabi 4, auto odebrane od Skody niecały miesiąc temu, obecny przebieg 1100 km, moja przednia szyba od kierowcy jest cała porysowana. Natomiasto od pasażera jest okey. Odwiedziłem serwis w czwartek 14.03.2024 na ulicy Lubowidzkiej. Zgłosiłem problem i dostałem odpowiedź że między wycieraczkę a szybę dostał się piasek i jest to moja wina. Szkoda że druga strona jest okey. Problem zaczął występować już przy przebiegu 600 km. Dodam że byłem właścicielem nowej Fabi 3 i przez 5 lat użytkowania nie było czegoś takiego, jak przy aucie które posiadam miesiąc. Dodam że z serwisu usłyszałem że teraz takie szyby robią bo jest ekologia. Zgłaszam się do osób czytajacych opinnie gdzie mogę dalej walczyć z tym problemem, czy to na drodze prawnej czy innej. Koszt wymiany takiej szyby w serwisie to 2500 PLN. Tylko nie po to kupuje NOWE auto , aby płacić za remont , to jest jakiś dramat.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 17:35
Salon - samochody nowe
Podczas mojej 20 ...
... minutowej wizyty w salonie aut używanych Panowie siedzieli przy swoich komputerach. Nikt do mnie nie podszedł mimo, iż byłam jedynym klientem i to wyraźnie zainteresowanym zakupem samochodu. Nie polecam! 🫤
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 12:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Szczególnie ...
... jeśli chodzi o ubezpieczenie auta w leasingu. Niekompetencja i bezczelność p. Izabeli sięga zenitu
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 19:52
Salon - samochody nowe
Śmieszne tłumaczenia wszystkich ...
... niedoskonałości auta, które ma trzy lata i mnóstwo do poprawienia. 120000zl i śmietnik powypadkowy, a w ogłoszeniu, że bezwypadkowe. Łysy drobniejszy sprzedawca oznajmił, że w tym salonie 80% aut jest z podobną historią i na rynku nie znajdziemy lepszych. Auto po tak mocnej kolizji mocno traci na wartości, a lista rzeczy które były uszkodzone jest poważna. Traktowanie klienta bardzo niemiłe. Podobno kierownika znajomy już jechał po to auto, a dalej stoi 😁 stare i niemodne próby podejścia klienta. Znalazłem ciut starsze auto ale w całości i u kogoś z kim handluje od dawna, Plichta będę omijał, bo nie ufam nawet nowym autom z tych salonów. A tyle jest odpowiedzi na negatywne opinie, że się oostaracie poprawić jakość, ,niestety w to też nie wieżę.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 18:16
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam Centrum ...
... Napraw Powypadkowych. 2.11.2023r odholowano moje auto na parking przy salonie po kolizji i... do tej pory go nie odzyskałem! 😱 Choć pojawiło się światełko w tunelu, gdyż wczoraj otrzymałem informację od osoby która odpowiada za likwidację szkód ze strony Serwisu Plichta, że cyt.: ,,Planowany/przybliżony termin zakończenia naprawy to okolice 11.12 grudnia"🤢🤕 Moje pytanie o auto zastępcze na czas naprawy zostało poprzedzone zapowiedzią pracownika, że nie ma takiej możliwości, nawet odpłatnie. Auto jest mi niezbędne zarówno w pracy jak i życiu rodzinnym. Farsa i niedowierzanie, że w dzisiejszych czasach i przy zasadach działania wolnego rynku usług takie miejsca jeszcze funkcjonują. Proponuję omijać z daleka.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 10:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 23:10
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE polecam ...
... serwisu na ul.Lubowidzkiej w Gdańsku. Zgłosiłam się jako osoba poszkodowana w stłuczce licząc na obsługę klienta i jakość z najwyższej póki - w końcu oficjalny partner. Otóż zawiodłam się okrutnie - ani z najwyższej półki, ani z poszanowaniem klienta okłamując przy każdej rozmowie i zrzucając winę na „problematycznego ubezpieczyciela”, a po zapoznaniu się z pełną dokumentacją - jasno wynika niekompetencja i opieszałość pracowników Škoda Plichta. Także stanowczo NIE polecam. No chyba, że ktoś ma dużo wolnego czasu i lubi „wisieć” na infolinii, zostawić auto w serwisie w związku planowaną naprawą na 2 tygodnie (producent przewidział 2 DNI) i ponosić koszt auta zastępczego z własnej kieszeni.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 07:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 16:36
Salon - samochody nowe
Szkoda że obsługa ...
... osiadła na laurach wchodząc do salonu nikt się nie interesuje ludźmi chodzącymi po salonie do niedawna można było jeszcze usłyszeć "czy w czymś mogę pomóc" teraz radź sobie sam a najlepiej nie zawracaj nam głowy. Szkoda bo było to fajne miejsce
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 00:30
Salon - samochody nowe
Serwis jak i obsługa na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
4 maja 2023 17:50
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. Strach ...
... coś tam robić. Dałbym zero. Ale jest opcja tylko 1 gwiazdki Od wielu lat korzystam z serwisu Skoda Plichta z Lubowidzkiej, gdzie przeprowadzam WSZYSTKIE przeglądy, naprawy, wymianę opon, nawet ubezpieczam tam auto itd. Ale juz więcej nie skorzystam !!! 19 kwietnia oddałem samochód na kompleksowy przegląd w ramach, którego również wymienili hamulce. Po przeglądzie wyjechałem na majówkę i do dnia dzisiejszego nie jeździłem samochodem. Od rana słyszałem dziwny dźwięk, skontaktowałem się z serwisem a pani poinformowała mnie ze to na pewno od wymiany hamulców, które musza się dotrzeć ja mówiłem ze na moje oko brzmi poważniej ona ze skontaktuje się serwis ze mną. Nie skontaktował. Ja za to pojechałem na diagnostykę bo trochę się bałem. Wynik diagnozy!!!! Obydwa kola przednie nie dokręcone, ba dokręcone tylko na 1 śrubie. Aż strach pomyśleć jak wieloletnie prace w moim samochodzie były wykonywane. Dramat nie polecam!!!!!!! Samochód przyjęty przez serwisanta: Jarosław Lichs. Z poważaniem Łukasz Zarna
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 17:02
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... serwis to bardzo dużo klientów, przez co można tam spędzić i cały dzień, bez samochodu to i tak nigdzie nie pójdziecie, bo tam nic nie ma. Dobre miejsce dla ludzi na etatach, posiedzicie sobie pół dnia a pieniądze lecą. Byłem kilka razy, poza pierwszym, zawsze było coś nie tak, a to mechanik podał cenę części a nie całości serwisu, kiedy zapytałem o koszty, a to czegoś nie zrobili bo już za długo schodziło, nie wiem. Po jednym z serwisów samochód nierówno pracował mimo, że poszły ze 4k. Zmieniłem serwis na taki gdzie nie ma takiego ruchu.
Użytkownik sieci
16 marca 2023 13:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 13:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 18:00
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... to jakaś kpina. Byłem zainteresowany konkretnie jednym modelem, który oglądałem przez ok pół godziny aż do znudzenia. Nikt przez ten czas się moją osobą nie zainteresował, dodam że byłem jedyną osobą w tym czasie oglądająca samochody i kilka osób w dziale finansowym i to wszystko,natomiast personelu było dużo. Pytanie tylko po co taki personel skoro się nikim nie interesuje. Może gdybym się położył na podłodze to ktoś by zareagował,tego nie wiem,nie jestem aż tak zdesperowany aby podejmować takie kroki i prosić się o obsługę. Oczywiście odwiedzę jeszcze raz salon Skody ale na pewno nie ten sam. Miło było chociaż przy wyjściu usłyszeć od pani z kasy "do widzenia" niestety nie do zobaczenia.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 08:18
Salon - samochody nowe
Auto z rocznika ...
... 2015, które przed momentem wyjechało z kompleksowego sprawdzenia i naprawy przed sprzedażą. W trakcie jazdy próbnej silnik się dławił przy przyspieszaniu, a po zatrzymaniu i otwarciu maski wydobywał się z niego czarny dym. Zawsze myślałem że autoryzowany dealer to jakaś gwarancja jakości, a okazuje się że nie ma różnicy między zwykłym autohandlem. Duży plus dla Pana który nas obsługiwał bo musiał się nieźle nagimnastykować żeby zrobić dobrą minę siedząc z tyłu podczas jazdy próbnej. Za obsługę 5/5, za auto od renomowanego dealera naciągane 2/5
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 15:41
Salon - samochody nowe
Chyba słabo się ...
... ubrałem, nikt do nas nie podszedł. Pojechaliśmy do innego salonu i tam już nami się zainteresowani - niestety nic nie znaleźliśmy.
Użytkownik sieci
11 listopada 2022 21:06
Salon - samochody nowe
Pierwsza Skoda Superb ...
... została zakupiona w innym salonie, ale zapadła decyzja aby następny samochód został zamówiony w salonie Skoda Plichta. Kierownik floty Pan Dariusz. M., który był odpowiedzialny za kontakt z klientem i informowaniu go o wszelkich terminach produkcji i zdania poprzedniego pojazdu swoją postawą nie dopilnował ważnych terminów dla klienta i salonu co doprowadziło do przepadku poprzedniego samochodu, który miał być oddany w ramach rozliczenia. Zerowy kontakt oraz nieprofesjonalna obsługa świadczy o braku szacunku dla klienta i salonu w którym pracuje. Takie samo podejście prezentuje Dyrektor floty, który został poinformowany o całej sytuacji. Dla obsługi i salonu najniższa możliwa ocena.