92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 08:45
Salon - samochody nowe
Witam Chciałem zamówić ...
... VW ID4 lecz niestety handlowiec niestety często nie odbierał telefonu co mogę zrozumieć ale nie oddzwaniał , bywało że deklarował że się odezwie i nic , pewnie firmie nie zależy na sprzedaży więc zamówiłem auto u konkurencji która była zaangażowana w współpracę od mojego pierwszego telefonu.
Użytkownik sieci
18 października 2022 18:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ludzie bez kompetencji,
Użytkownik sieci
30 lipca 2022 10:14
Salon - samochody nowe
Niesłowni doradcy
Użytkownik sieci
4 marca 2022 16:34
Salon - samochody nowe
Tragedia, oddałem Skodę ...
... z 2021r dnia 01.03 - mechanik zajrzał do niej około południa 04.03 - stwierdzając iż auta stało na parkingu przez 3 dni. Przez te 3 dni również trwał wynajem auta od Skoda Assistance na czas naprawy - która to NIE MIAŁA MIEJSCA. Salon nie traktuje poważnie swoich klientów, nie odpowiada na telefony (Według salonu - Mechanik zaraz oddzwoni - zaraz to czas ponad 30 minut) Odradzam, nowe skody mają rozwaloną elektronikę i sypią błędami cały czas - spięcia rozładują wam akumulator w weekend. Trzymać się z dala od tej marki.
Użytkownik sieci
30 września 2021 08:09
Salon - samochody nowe
Przychodzę do salonu ...
... i mówię że chce kupić auto za gotówkę. Po wizycie w salonie i prezentacji aut dostaje telefon 3 miesiące później z pytaniem czy jestem jeszcze zainteresowany :/
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2021 17:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 17:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2021 16:41
Salon - samochody nowe
Jest mi niezmiernie przykro ale to miejsce
Użytkownik sieci
26 lipca 2021 01:00
Salon - samochody nowe
Ogólnie to firma ...
... przereklamowana lub zbyt dobra dla pracowników. Oglądałem auta i w sumie byłem zdecydowany lecz handlowiec miał odzwonić w kilka minut , zadzwoniłem ponownie po kilku godzinach lecz zostałem spławiony . Na spotkanie umówione w Gdyni również nie dotrzymał terminu. Jeżeli tak się traktuje klientów to przepraszam ale chyba zmienię markę. Dziękuję
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 18:18
Salon - samochody nowe
Tragedia to mało ...
... powiedziane. Informacja o długości trwania akcji serwisowej max. 2 h a wyszło przeszło 4h i to bez żadnej informacji ze strony serwisu, gdybym sam nie pytał to nie otrzymałbym rzędnej informacji.
Użytkownik sieci
27 marca 2021 09:44
Salon - samochody nowe
Czekałam godzinę na ...
... wymianę żarówki pomimo tego, że powiedziano mi, że nie trzeba się na żarówkę umówić choć chciałam to zrobić żeby nie czekać
Użytkownik sieci
10 stycznia 2021 15:12
Salon - samochody nowe
Lepiej omijać szerokiej ...
... łukiem. Jakość napraw woła o pomstę do nieba i wyglada jakby była robiona u pana Zdzicha w stodole, a nie w ASO Skody. W samochodzie trzeszczą plastiki na słupkach A przy jeździe do nierównościach. Byłem trzykrotnie z problemem na Lubowidzkiej. Za pierwszym razem naprawa wystarczyła na tydzień lub dwa. Po poprawkach było nieco lepiej, starczyło na dłużej, ale pomiędzy plastikiem a podsufitką była spora szpara. Za trzecim razem okazało się, że trzeba wymienić plastiki. Dwa miesiące po wymianie, jeden z plastików znów zaczyna trzeszczeć. To jednak jeszcze nic - po wymianie słupków mam piękne pamiątki - resztki kleju na podsufitce po lewej stronie oraz gratis w postaci jakiejś gumy pomiędzy szyba a plastikiem - jak rozumiem po to, żeby plastik się nie ruszał - guma jest tak krzywo przyklejona, jakby robił to ktoś wyraźnie pijany. Czego jak czego, ale napraw „na patencie” w ASO się nie spodziewałem.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 12:41
Salon - samochody nowe
15 minut w ...
... sąsiednim salonie VW bez zainteresowania handlowców - może tu w Skodzie będzie lepiej, niestety nie - kawa i kolor paznokci były ważniejsze. Takie są skutki monopolu firmy "Plichta" w trójmieście. 05.06 godz 12:20 - jak u sąsiadów z VW, 20 minut oglądania aut i urodziwych niewiast pracujących w tym salonie, niestety, ZERO zainteresowania klientem - może nieodpowiednio byłem ubrany, nie epatowałem kasą. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM - oni są tam tak zajęci że dla klientów nie mają czasu.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2020 08:18
Salon - samochody nowe
Po transakcji brak ...
... kontaktu tylko żeby zgarnąć kasę i do widzenia nie polecam
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2020 15:05
Salon - samochody nowe
NIE WSPIERAJMY NIE ...
... UCZCIWYCH LUDZI I PRACODAWCÓW, BOJKOTUJMY ZAKUPY W TEJ FIRMIE, POCZYTAJCIE OPINIE BYŁYCH PRACOWNIKÓW O TEJ FIRMIE, PROPONUJE SKORZYSTAĆ Z USŁUG UCZCIWEJ KONKURENCJI !
Użytkownik sieci
16 marca 2020 09:34
Salon - samochody nowe
Słaby salon pod ...
... kątem obsługi. Byłem w salonie w grudniu i Pani Ewa obiecała przesłać zdjęcia pewnego samochodu. Mamy połowę marca i nie dostałem nic. Żadnego odzewu. Totalne olanie klienta.
Użytkownik sieci
14 marca 2020 08:48
Salon - samochody nowe
Słabo
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 02:02
Salon - samochody nowe
W mojej ocenie ...
... serwis ma wpisane naciągactwo w sposobie prowadzenia działalności... Więcej ich nie odwiedzę, a dawałem szansę wiele razy
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 09:49
Salon - samochody nowe
Bad service!!! Zostawiłem ...
... auto na przegląd gazu po którym auto przestało jeździć na gazie później ledwo umówiłem się na naprawę tego, kiedy naprawili mi auto oddali auto z porysowanym dachem!
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 18:38
Salon - samochody nowe
Pod koniec grudnia ...
... przyjechałem do salonu na przegląd gwarancyjny, który był połączony z wymianą oleju. Olej przywiozłem swój, o czym oczywiście powiedziałem osobie, która odbierała samochód. Wszystko było fajnie, pięknie do momentu, kiedy Pan z serwisu przedstawił mi wstępny rachunek za serwis, do którego była doliczona opłata za trzy litry oleju. ‘Ok’, pomyślałem, każdemu może się zdarzyć. Przypomniałem Panu, bo nie pamiętał, że przecież przyjechałem z własnym olejem, nie wiem więc skąd ta pozycja na rachunku. Pan oczywiście przeprosił. Ponieważ jestem honorowy i fair zaproponowałem odlanie z mojej bańki tych trzech litrów, aby serwis nie był straty. Udałem się więc z pracownikiem serwisu do samochodu po moją bańkę. Tam okazało się, że jednak te 3 litry zostały pobrane z mojej bańki, a nie bańki Skody. Czyli serwis chciał mnie skasować za mój olej, który tak i tak użyli. Pod koniec 2018 r. również w ten sposób wymieniłem olej i cenowo było bez problemu. Ale kiedy chciałem w czerwcu dolać trochę oleju do silnika, okazało się, że folia (aluminowa?), która okleja wylew butli została wciśnięta do środka i pływała w oleju pół roku. Dowiedziałem się o tym, kiedy wlewałem olej. Na szczęście filtr metalowy przy wlewie oleju do silnika wyłapał ten ‘paproch’. Dramat! UNIKAĆ!