92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 22:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 20:40
Salon - samochody nowe
Mimo, że byłem ...
... umówiony na konkretną godzinę do serwisu to czekałem pół godziny zanim ktokolwiek podjął ze mną jakikolwiek kontakt głosowy. Osoby z innych działów przechodziły i nawet się nie zainteresowały, chociaż przecież nie wiedziały w jakiej sprawie przyjechałem. Brak też osoby na recepcji. Po długich 30 minutach "doradca klienta" z działu serwisu mnie przyjął i był bardzo miły. Ale czemu kierownictwo zostawiło jednego człowieka na całym salonie na wszystkich działach??
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 12:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 13:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 20:50
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem dziś salon ...
... Skoda Plichta około godziny 14. Spędziłem tam jakieś 20 minut oglądając dwa egzemplarze Octavii. W tym czasie nie zainteresował się mną żaden z obecnych handlowców. Pani na recepcji również była zajęta sobą. Przynajmniej dwoje handlowców było w tym czasie wolnych (tzn. nie mieli klientów przy biurku - albo byli zajęci czymś ważnym, ale wtedy przydaje się pani z recepcji, żeby "zagospodarować" klienta). Podsumowując - nie mogę powiedzieć, że obsługa klienta jest zła lub dobra - jej po prostu tam nie ma. Rozumiem, że Skoda "sama się sprzedaje", ale ten wynik osiąga głownie dzięki flotom. Czy to oznacza, że klientów indywidualnych można olewać?
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 14:48
Salon - samochody nowe
Auto jedno na ...
... drugim , ciezko przejechac lawetą po auto.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 01:44
Salon - samochody nowe
Niestety wielki minus ...
... za oddanie brudnego auta po wykonaniu serwisu tłumacząc że widocznie pan z myjni poszedł sobie juz do domu (wizyta w serwisie o 11:15) i nie ma możliwości juz na mycie auta w danym dniu. Nadmieniam ze usluge ta sam zaproponowal sewisant podczas oddawania auta. Niby drobna rzecz a pozostawia spory niesmak dla klienta. Szkoda bo do chwili obecnej nie miałem zastrzeżeń do salonu Skoda Plichta.
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 12:07
Salon - samochody nowe
TRAGICZNA OBSŁUGA BLOND ...
... WŁOSEGO KSIĘCIUNIA OD SPRZEDARZY . NA DZIEŃ DOBRY '' NIE MAMY O CZYM ROZMAWIAĆ i tak nie kupie do Niego auta " Fakt dany salon nie obsługiwał floty mojej firmy . Wydaje mi sie jednak iż sprzedawca jest od doradzania w kwestii produktu jaki oferuje i nie każdą sztukę sprzeda , więc nie powinien się kierować prowizjami
Użytkownik sieci
8 października 2019 14:34
Salon - samochody nowe
Wszedłem do salonu. ...
... Byłem wstępnie zdecydowany na zakup superba w średnim wyposażeniu. Mam 100000pln gotowki, popatrzylem, poogladalem. Stwierdziłem ze triche mi brakuje wiec odbiorę kredyt w salonie i po sprawie. Ogladalem auto ponad 20 min. Nikt się kwa nie zainteresował potencjalnym klientem. 4 sprzedawcow przy biurkach, dwóch rozmawialo z klientami, dwoch dlubalo w nosie. Jedna panna nawet patrzyła na mnie ze znudzeniem. Stwierdziłem pdole, zapytalem w recepcji czy to norma olewac klientów. Widocznie wszyscy są zajeci-uslyszalem. Poszedłem 15m dalej do VW tego samego dealera. Tu przynajmniej przemiła mloda pani zainteresowala sie noja skromną osobą i zaproponowala, ze poszuka sprzedawcę. Tyle tego. Kolejne 15 min i nie znalazła. Była na tyle kompetentna, ze pogadalismy chwilę zanim wyszedlem. Podsumowując Brawo kwa.... Lepiej robic loda flocie niz dbac o klienta który przyszedł po jeden samochód.
Użytkownik sieci
28 września 2019 14:24
Salon - samochody nowe
Zalecam przejść się ...
... do salonów obok i podpatrzeć jak wygląda tam obsługa
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 22:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 20:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 08:27
Salon - samochody nowe
Niestety dla salonu ...
... jedynym priorytetem jest sprzedaż samochodu. Dbanie o klienta w trakcie eksploatacji pojazdu nie jest już istotne. Obecnie - Skoda Fabia jest moją drugą nową Skodą zakupioną prosto z salonu. Z poprzedniej Fabii byłem zadowolony, więc zamówiłem następną. Niestety, okazało się, że mój egzemplarz ma wadę fabryczną (źle jest spasowana klapa bagażnika). Co w konsekwencji doprowadza do wycierania się lakieru i ocynku w klapie bagażnika. Nie jest to moja wina, ponieważ klapa jest w stanie nienaruszonym od momentu zakupu samochodu!!! Zasięgałem w tej sprawie opinii autoryzowanego serwisu blacharsko-lakierniczego, który potwierdził, że uszkodzenie lakieru jest wynikiem złego spasowania klapy. Oczywiście wg salonu i samego VW jest to uszkodzenie mechaniczne. Popularne wyrażenie klucz... Użytkuje samochód prawidłowo i w żaden sposób nie przyczyniłem się do jego uszkodzenia. UWAGA! NADAL POSIADAM GWARANCJĘ NA SAMOCHÓD. Niech Was (ewentualni klienci) nie uśpi fakt posiadania wydłużonej gwarancji. Salon tak czy inaczej nie będzie chciał Wam pomóc przy jakimikolwiek problemie. Byłem wcześniej bardzo pozytywnie nastawiony do marki Skoda, ale w obecnej sytuacji straciłem do niej jakiekolwiek zaufanie. Ad vocem do odpowiedzi kierownika pod moją opinią. Klapa była źle spasowana i to nie podlega dyskusji. Państwa serwis wykonał jedynie dokumentację fotograficzną klapy oraz zmierzył grubość lakieru. Odległość pomiędzy klapą a zderzakiem była zbyt mała. Potwierdziła to regulacja odbojnikow. Ponieważ ja tego od nowości nie musiałem robić tz. że w takim stanie auto zjechało z produkcji. Serwis się nie przyłożył zupełnie. Zwalił winę jak to zwykle bywa na wadę mechaniczną i tyle. Smutne to tym bardziej, że zakup nowego auta jest dużym obciążeniem finansowym i człowiek liczy na tzw. "zero problemów" z nowym autem. Naprawa końcówki drążka należała do obowiązku gwaranta więc nie jest to nic nadzwyczajnego. Sam Pan kierownik serwisu zauważył, że w innych fabiach nie było podobnego problemu. Moja fabia miała najwidoczniej pecha i należało się z trudnościami zmierzyć, a nie zostawić je Bogu ducha winnemu klientowi. Opinia nie jest krzywdząca tylko prawdziwa. Klientom polecam bacznie obserwować swoje nowe auta i zgłaszać serwisowi nawet najdrobniejsze wątpliwości. Oczywiście proszę upierać się, aby serwis odpowiednio zareagował. Dobrym pomysłem jest zażądanie odpowiedzi na swoje zastrzeżenia na piśmie. Ja takiego pisma z pierwszego zgłoszenia nie posiadam i to już dało możliwości negowania dalszych konsekwencji istniejącej wady auta.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 05:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 14:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 marca 2019 18:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2019 12:59
Salon - samochody nowe
Z wizytą w ...
... skodzie plichta w Gdańsku zastał nas brak zainteresowania klientem po dość długim kręcenia się po salonie w końcu nas zauwarzono, jednak sprzedawca ocenił nas chyba po ubraniu i rozmowa o samochodzie była lakoniczna i zbywajaca klienta, poprosiliśmy o wycenę naszego samochodu po krótkim sprawdzeniu w Internecie wycena była skandalicznie niska choć samochód jest z polskiego salonu można sprawdzić historię serwisowania i przebiegu pojazdu nie polecam salonu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 16:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 20:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 13:44
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... zakup samochodu to wszystko przebiegło pomyślnie. Serwisu nie polecam. Umówiłem się na wymianę oleju na godzinę 10:45. Telefonicznie poinformowano mnie, że razem z darmowym myciem zajmie to około 1-1.5h. Przyjechałem punktualnie i po prawie 3h (godzina 13:40) czekania zapytano się mnie: "Samochód jest już pierwszy w kolejce do mycia, czy chce pan zaczekać jeszcze 40-60 min?"