92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 09:49
Salon - samochody nowe
Bad service!!! Zostawiłem ...
... auto na przegląd gazu po którym auto przestało jeździć na gazie później ledwo umówiłem się na naprawę tego, kiedy naprawili mi auto oddali auto z porysowanym dachem!
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 18:36
Salon - samochody nowe
duży wybór aut od ręki, mila obsługa
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 18:04
Salon - samochody nowe
Super obsługa i ...
... podejście do klienta. Szczególnie pana Adama i pani Katarzyny. Mały minusik za dość długi przegląd techniczny samochodu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 10:53
Salon - samochody nowe
Fachowe doradztwo w zakresie obsługi przez użytkownika Polecam
Użytkownik sieci
27 stycznia 2020 11:00
Salon - samochody nowe
Polecam ze wszystkich ...
... salonów Plichta Skoda VW ten i na Morskiej w Gdyni
Użytkownik sieci
26 stycznia 2020 16:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 14:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 stycznia 2020 16:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 stycznia 2020 12:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 18:38
Salon - samochody nowe
Pod koniec grudnia ...
... przyjechałem do salonu na przegląd gwarancyjny, który był połączony z wymianą oleju. Olej przywiozłem swój, o czym oczywiście powiedziałem osobie, która odbierała samochód. Wszystko było fajnie, pięknie do momentu, kiedy Pan z serwisu przedstawił mi wstępny rachunek za serwis, do którego była doliczona opłata za trzy litry oleju. ‘Ok’, pomyślałem, każdemu może się zdarzyć. Przypomniałem Panu, bo nie pamiętał, że przecież przyjechałem z własnym olejem, nie wiem więc skąd ta pozycja na rachunku. Pan oczywiście przeprosił. Ponieważ jestem honorowy i fair zaproponowałem odlanie z mojej bańki tych trzech litrów, aby serwis nie był straty. Udałem się więc z pracownikiem serwisu do samochodu po moją bańkę. Tam okazało się, że jednak te 3 litry zostały pobrane z mojej bańki, a nie bańki Skody. Czyli serwis chciał mnie skasować za mój olej, który tak i tak użyli. Pod koniec 2018 r. również w ten sposób wymieniłem olej i cenowo było bez problemu. Ale kiedy chciałem w czerwcu dolać trochę oleju do silnika, okazało się, że folia (aluminowa?), która okleja wylew butli została wciśnięta do środka i pływała w oleju pół roku. Dowiedziałem się o tym, kiedy wlewałem olej. Na szczęście filtr metalowy przy wlewie oleju do silnika wyłapał ten ‘paproch’. Dramat! UNIKAĆ!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 16:12
Salon - samochody nowe
Auto odebrane 17.01.20. ...
... obsługa perfekcyjna. Michał Bochenek - polecam, doskonale doradził i poprowadził cały proces od decyzji o aucie do odbioru pojazdu. Napewno w przyszłości ponownie skorzystam.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 09:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 17:37
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 13:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 18:21
Salon - samochody nowe
Ile razy jestem ...
... w salonie Skody, zawsze jest zainteresowanie klientem przez pracowników salonu. Jestem klientką Skody od 18 lat i na chwilę obecną nie zamierzam nic zmieniać. Tak trzymać :) :)
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 22:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 13:20
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 10:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 stycznia 2020 21:01
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 21:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek