86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 13:35
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... Centrum Napraw Powypadkowych to za każdym razem są jakieś problemy. Ostatnio, po półtora miesiąca czekania (na początku miało być 2 tygodnie), próbowali oddać nie naprawiony samochód - To co zgłaszałam jako uszkodzone, nie zostało naprawione! Po czym kolejne dwa miesiące musiałam czekać i samemu opłacać pojazd zastępczy, za co do dziś nie otrzymałam zwrotu. Jeżeli nie chcecie tracić czasu, ani pieniędzy to radzę omijać to miejsce.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 13:30
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem! ...
... Dział serwisu bardzo dobry - zawsze wszystko wytłumaczą, wszystko terminowo, a w razie coś odkryją w samochodzie niespodziewanego to dzwonią. Dział handlowy - ok Centrum Napad Powypadkowych - tragedia! Za każdym razem jakieś problemy. Albo codziennie z wypożyczalni samochodów do mnie dzwonią, że mam oddać samochód zastępczy. Najpewniej ubezpieczalnia nie dostaje na czas informacji, że warsztat ma (jak zawsze) opóźnienie. Albo, jak ostatnio, po dwóch miesiącach próbowali mi oddać nie naprawiony samochód! To co zgłaszałem jako popsute nie zostało naprawione. Przez kolejne dwa miesiące musiałem samemu opłacać pojazd zastępczy. Jeżeli nie chcecie tracić czasu i pieniędzy to radzę omijać z daleka!
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Proszę państwa, Zakupiłem ...
... nową skodę Octavia 4 po lifcie. W październiku za 185 tys zl. Prosiłem w serwisie o schemat do wtyczki haka by odpowiednio podłączyć przyczepę, gdyż podłączając przyczepę widzę tylko kierunkowskazy i pozycyjne. W serwisie wyszło na teście że działają wtyki i zapłaciłem za ten test 300zl!!! Otrzymałem informacje w serwisie skody w Gdynia, że schemat kości to tajemnica producenta i nie udostępnia on tej informacji, więc jak mój elektryk od przyczepy ma odpowiednio podłączyć gniazdo? To jakiś absurd. Do tego czekałem jeszcze 40 min na wydanie samochodu mimo iż nic więcej przy nim nie zrobiono. Do tego kolejna rzecz to to, że Skoda POLSKA nie ma informacji w ofercie, że otwieranie Keys dotyczy tylko drzwi z przodu!!! Nie kupiłbym gdybym wiedział! Tył nie otwiera się, ani nie zamyka bezdotykowo!!! Nabijacie ludzi w butelkę!! Nie polecam nowej Octavii!! Za tą cenę można mieć lepsze auto!
Użytkownik sieci
26 września 2024 18:14
Salon - samochody nowe
Wymiana opon- opóźnienie ...
... ponad 3h, przy odbiorze auta kolejne opóźnienie. Samochód oddany do serwisu z powodu spadku mocy, na następny dzień zapaliła się kontrolka oleju, gdzie było zapewnione że wszystko zostało sprawdzone. Obsługa klienta miła, organizacja dramat.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 15:03
Salon - samochody nowe
Zostałam poinformowana, że ...
... naprawa będzie trwała 2h. Po 3 samochód jeszcze nie był gotowy. Nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć ile to potrwa. Na moje pytania słyszałam w kółko " proszę czekać". Samochód dostałam po 3,5h. Uważam, że jest to totalny brak szacunku dla klienta.
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 11:15
Salon - samochody nowe
Dział z używkami ...
... to jakaś tragedia. Wiem że auta używane ale one wyglądają jak by wogole dotknięte nie były nie to co na innych salonach.
Użytkownik sieci
29 maja 2024 18:03
Salon - samochody nowe
Jestem klientem tego ...
... salonu od lat, zakupiłem u nich już kilka najdroższych modeli skody, dzisiaj zostałem tam potraktowany gorzej niż śmieć. Zdecydowanie odradzam wszystkim korzystanie z ich usług. W szczególności działu sprzedaży i serwisu.
Użytkownik sieci
4 maja 2024 21:54
Salon - samochody nowe
zakupiłem pilot razem ...
... z kodowaniem , w trakcie zamówienia usłyszałem pół godziny góra na kodowanie . Gdy przyjechałem na kodowanie usłyszałem czy wiem o 2 godzinach na kodowanie.... W trakcie całej operacji usłyszałem że sprawdzają cały samochód i wystawiają mi wstępny kosztorys z którego nie musze skorzystac ale takie maja wytyczne (gdybym wiedzial przy zamówieniu wybrałbym jakis inny termin bo było mi spieszno).. kosztorys był na około 10 tysięcy .. na szczescie mam znajomego w innym mieście w vag'u , zamawiając te same części w zwykłym serwisie z wymianą zapłaciłem trochę więcej niż 3 tysiące... dodatkowo chwile po wymianie okazało się że przy kodowaniu wyłączono mi funkcje zamykania / otwierania okien z pilota. Po telefonie mam wizytę na 8 maja i około 2 godziny na sprawdzenie , inny serwis włączył mi ta funkcję w około 5 minut co skoda zepsuła przy zakupie i kodowaniu (mam tą funkcję w standardzie i nie była dodawana)
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 15:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... blacharskich tego serwisu. W szczególności nie polecam usług kierowanych przez pana Ireneusza który przy wydaniu auta po naprawie blacharskiej nie sprawdził jakości wykonania i oddaje auto zdezelowane, brudny, z połamanymi elementami wnętrza. Daje do podpisania protokół odbioru przed oględzinami auta następnie zostawia nas w trakcie oględzin auta w połowie rozmowy. Uwagi każe wysłać do niego mailem i twierdzi że nie jest odpowiedzialny za stan auta które wydaje. Bardzo arogancki w rozmowie, nie oddzwaniający na telefony, nie informuje o zakończeniu prac przy aucie.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 17:35
Salon - samochody nowe
Ocieniam na 1 ...
... gwiazdkę ale i ta jedna to jest za dużo. Brak kontaktu z działem części, jak się dodzwonisz to powiedzą że teraz nie ma wolnych sprzedawców i proszę czekać na kontakt. Czekam aż ktoś do mnie odzwoni od wtorku(dzisiaj jest czwartek). Dodzwoniłam się dzisiaj aby się dowiedzieć kiedy pracownik działu części do mnie oddwoni? Pan mówiący że jest kierownikiem działu części powiedział że nie ma żadnej informacji (chociaż jeszcze w poniedziałek zostawiłam wszystkie niezbędne dane na stronce internetowej) powiedziano mi w sposób niekulturalny że nie mają informacji. Jak powiedziałam że dzwoniłam we wtorek i rozmowę są nagrywane- to Pan kierownik powiedział że nic o tym nie wie i nie wie kto ma dostęp do tych nagrań. Rozmawiał że mną niechcący i z podniesionym tonem głosu. Myślę że w takim zakładzie mają pracować mili i kulturalne osoby a nie buraki.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 19:02
Salon - samochody nowe
Niestety zawiedli już ...
... na samym wstępie i udowodnili, że są ludźmi, którzy dbają tylko o prowizje. Umówiłem się na oglądanie auta używanego, dzwoniąc dopytałem o dostępność, co sprzedawca pan Adam potwierdził, iż jest dostępny, po czym umówiłem się na sobotę, chcąc uniknąć korków w piątek po pracy. Wieczorem otrzymałem telefon, iż jednak samochód jest niedostępny, bo ktoś z Polski wpłacił zadatek. Jest to zachowanie nie fair wobec klientów i wprowadzanie w błąd. W innym salonie w takiej sytuacji nie stosowano rezerwacji i dzwoniono, aby wyjaśnić sprawę, tutaj wymyślono historyjkę i zadzwoniono z gotową informacją. Nie polecam, ze względu na brak zaufania i kierowanie się prowizją, a nie względami etycznymi.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 11:13
Salon - samochody nowe
This Skoda dealership ...
... was the worst service experience I've ever had. The staff was unprofessional and unhelpful. They even laughed about not knowing English on them! I booked an appointment by phone a day in advance for minor repairs from a recent accident (scratches, broken chrome trim, and license plate cover). The service manager took my keys and paperwork without any problems. I told her I'd pick up the car in 10 days (7 business days), and she agreed. On the last day, I received an email stating they couldn't do the repairs. They hadn't even contacted my insurance company (PZU, known to approve claims within 48 hours). They also claimed the repairs would take 3 more weeks and offered no replacement car. How can they expect me to wait so long - 10 days turning into 10 + 21(3 weeks) = 31 days, for such minor repairs, especially without a replacement car? My PZU insurance even offers a loaner! At the very least, they should have communicated a reasonable timeframe to my insurance company. After repeated follow-ups, I gave up and retrieved my car. Another service center completed the repairs in just 5 DAYS! This is unacceptable from SKODA, especially considering my car is under a 12-month Skoda warranty. I've been to other Skoda dealerships and service centers in the tricity area, and they've all been professional and helpful. This particular one should be avoided at all costs.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 21:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 10:28
Salon - samochody nowe
Kupiłem samochód od ...
... osoby prywatnej z wykupionym "Pakietem przeglądów" i przedłużoną gwarancją do 4 lat. W momencie zakupu pozostały jeszcze 2 przeglądy. Jeden zrobiłem w tym salonie pod koniec roku 2022 i zastrzeżeń nie miałem. Natomiast w roku 2023 zadzwoniłem do salonu, by umówić kolejną wizytę, gdyż pamiętałem że mniej więcej pod koniec roku kończy mi się gwarancja. Otrzymałem informację, że ostatni przegląd był w grudniu, także "możemy umówić się na grudzień". Po przyjeździe do serwisu Pan mi oznajmił, że mój pakiet minął w połowie listopada i za wykonanie serwisu mam do zapłaty ok. 1000 zł... Na moje pytanie, dlaczego nie zostałem o tym poinformowany podczas rozmowy telefonicznej, Pan odpowiedział, że nie ma pojęcia z kim ja rozmawiałem... Ogólnie mam żal, że nie otrzymałem żadnego przypomnienia o upływającym terminie i pomimo upływu kilku dni, odmówiono mi zrobienia serwisu. Za tę obsługę klienta, a raczej jej brak daje 2 gwiazdki.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 10:03
Salon - samochody nowe
Auto super ale ...
... to tylko pośrednik więc niema wpływu na produkcję, natomiast serwis to porażka. Kupiłem auto z pakietem 4 lat darmowych przeglądów a w tym czasie mam dokument na 4 wymiany oleju wraz z filtrem, jak się okazuje filtru NIGDY nie wymieniono i to żadnego! Kabinowy, powietrza, paliwa i oleju wyciągnięte z auta po 5 latach od zakupu z datą produkcji auta!. W aso filtry „leżą” na magazynie max 2 lata, więc to zwyczajnie niemożliwe abym miał 5 letnie filtry. Jeżeli ktoś musi korzystać z tego właśnie serwisu to chyba najlepszym rozwiązaniem jest poproszenie o zwrot wymienionych elementów. Auta super, serwisu nie polecam.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 21:04
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie klijentem.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 13:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam, miał ...
... być tydzień a czekałem miesiąc. Auto nie umyte do odbioru.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 12:00
Salon - samochody nowe
Skoda to jest ...
... oddać tym ludziom auto. Kompletny brak terminowości, auto zupełnie nieprzygotowane do odbioru.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 11:02
Salon - samochody nowe
Tragedia. Terminowość: -1 ...
... na 10, obsługa klienta: 1 na 10. Generalnie poziom mułu na Żuławach.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 11:00
Salon - samochody nowe
Warsztat to jakieś jedno wielkie nieporozumienie.