86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 maja 2020 14:12
Salon - samochody nowe
Ogólnie jestem bardzo ...
... zadowolony. Pani Malwina G. Zasługuje na podwyżkę :D Bardzo życzliwe podejście do klienta oraz profesjonalizm. Wszystko się udało to jest najważniejsze. Fakt, że trochę czas oczekiwania był wydłużony no ale jak dla mnie to nie figuruje na ocenę. Ogólnie auto bardzo dobrze się spisuje. Na stacji benzynowej zauważyłem na Listwie drzwi takie rysy na ramkach tych w połysku czarnym od strony pasażera. No ale cóż zobaczymy jak można to rozwiązać 🤷♂️ na Panią Malwine G. (Oczywiście cały czas mówimy o dziale sprzedaży aut nowych) nie mogę powiedzieć złego słowa! Mówiła, że się jeszcze skontaktuje że mną to wtedy będę rozmawiać o tych 2 rysach. No nic. To tyle. Za całokształt daje ☆☆☆☆☆ gwiazdek :) EDIT! Te ryski to byk stary klej! :D
Użytkownik sieci
30 maja 2020 11:41
Salon - samochody nowe
Super obsługa, wszystko szybciutko i sprawnie.
Użytkownik sieci
29 maja 2020 11:53
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon skody w Gdyni Grabówek!
Użytkownik sieci
28 maja 2020 08:37
Salon - samochody nowe
Proszę Państwa, myślałem ...
... długo czy podzielić się wrażeniami, postanowiłem jednak tak uczynić, gdyż mam mieszane uczucia po zakupie nowego samochodu. Plusy - Miła atmosfera, sympatyczni i życzliwi ludzie - propozycja jazdy próbnej, po jej odbyciu kolejne wypożyczenie już na 24 h. Za to plus i podziękowania, było to bardzo pomocne. - rabat -kosmetyczny- ale się pojawił. - dywaniki gumowe wraz z matą do bagażnika - prośba o wskazane nr.rej. i szybsze wydanie samochodu gdyż sprawa się przeciągała, udało się zamknąć w dwóch tygodniach. Sam nie wiem czy to plus czy minus. Myślę, że i tak stanowczo za długo jak na auto z placu, ale po rozmowach z pracownikami rozumiem, że czasy mamy co najmniej dziwne i wszystko działa wolniej. - obsługa finansowa ok, jasne i miłe odpowiedzi na wszystkie pytania. Choć też proces miał trwać góra 1-2 dni, a trwał dłużej. - rysa na błotniku - propozycja usunięcia Minusy - wskazany przeze mnie wóz nie był łatwy do odszukania-nie wiedzieć czemu. Najpierw w odpowiedzi dostałem ofertę na inny, jednak później, po telefonie do innej osoby, mój się znalazł. Miał być w Wejherowie-tam się okazało, że jest na Lubowidzkiej - błąd informacji do finansów – konieczna korekta umowy, gdyż nie zgadzała się kwota zakupu - Po podpisaniu umowy, wstąpiłem do salonu na Lubowidzkiej by rzucić okiem na wybrany wóz. Stwierdzono tam, że na pewno auto już w transporcie. Na moją odp., że 45 minut temu sprawdzano i jest u Państwa, usłyszałem, że „na placu jest 600 samochodów i ogólnie trudna sprawa… Pan pokaże specyfikację...a u kogo kupowane? I co my teraz mamy szukać?” Mała hiperwentylacja, i „ dobrze, sprawdzę.” chciałem tylko z zewnątrz samemu obejrzeć swój samochód–czy to tak dużo? Niepotrzebna próba zbycia klienta, a cały proces namierzenia auta zajął 5 minut. Inny salon, ale marka ta sama. Niesmak pozostał - przy odbiorze samochodu brak karty do nawigacji - rysa na błotniku, mała, ale jest. To samo na tylnym zderzaku przy krawędzi i odbarwienie na środku – tego nie zauważyłem w salonie, ale później. nie robię problemu, choć uważam, że w nowym aucie nie powinno to mieć miejsca. - Kluczowa przy wyborze była przedłużona gwarancja do 4 lat/80 tys km. Przy odbiorze zauważyłem błąd i jest na 3 lata/60tys. Umówiliśmy się że sprawa zostanie skorygowana. Jednak problem się pojawił, gdyż, owszem przepraszamy za błąd, (naprawdę nie szkodzi, zdarza się) ale jest już niemożliwy do korekty i jako rekompensatę proponujemy opony zimowe. Z jednej strony dobrze, że jest w porządku propozycja załatwienia sprawy, ale z drugiej, nie mogę uwierzyć że są sprawy, których nie da się naprostować. I to kluczowe od początku, będące warunkiem zakupu. Wszystko się da, nawet gdy trzeba zapukać czasem do tych drzwi na samej górze, których z wiadomych przyczyn często nie chce się otwierać. Prawie się zgodziłem, ale jednak nie może tak być,gdyż długa gwarancja to jest główny czynnik na którym mi zależało. Sprawa załatwiona ostatecznie pozytywnie w postaci polisy gwarancyjnej 1:1 na 4-ty rok. - przepływ informacji – po odbiorze nowego auta, odbieram miły telefon z zapytaniem, czy nadal jestem zainteresowany kupnem samochodu. Miło, że dbacie Państwo o potencjalnego klienta, ale po odbiorze już auta, nie wygląda już to profesjonalnie. Szanowni Państwo, przy całej sympatii do świata, salonu, pracowników i radości z kupna nowego auta, ilość tych zgrzytów staje się irytująca i źle rzutuje na cały proces zakupu. Uśmiech i kawa to nie wszystko. To wszystko pod znakiem zapytania stawia późniejsze bezstresowe korzystanie z serwisu...Prawda jest taka, że wspomniane zimowe opony, to tak czy siak powinien być ukłon z Państwa strony za przeciągające się zamieszanie i niedogodności przy zakupach za duże kwoty. W każdej firmie normą są zgrzyty w realizacji zleceń. Sztuka polega na tym, by trudności te nie docierały finalnie do klienta. Plus za starania by sprawy załatwić, co się udało, oraz bardzo miłą atmosferę mimo zamieszania. Minus za turbulencje i ogólny długi czas od momentu decyzji do zamknięcia wszystkich spraw. Z wyrazami szacunku.
Użytkownik sieci
12 maja 2020 09:23
Salon - samochody nowe
Kupiłem samochód używany. ...
... Jestem zadowolony. Otrzymałem gwarancję, z której musiałem niestety skorzystać. Odejmuję 1 gwiazdkę za podejście do Klienta już po zakupie. Przed zakupem można liczyć na fachowość sprzedawców.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2020 13:44
Salon - samochody nowe
Specialnie podziękowania dla ...
... Pana Łukasza Damps z działu aut używanych za pomoc w wyborze pojazdu oraz poświęcony czas. Świetny handlowiec. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam i do następnego
Użytkownik sieci
14 marca 2020 08:47
Salon - samochody nowe
Pan Sebastian to ...
... VIP sprzedaży. Profesjonalista w każdym calu. Sprzedał mi samochód nie widząc fizycznie ani samochodu ani kupca!!!! Salon w Gdańsku musi sie jeszcze dużo nauczyć. Pytając w Gdańsku o samochód którym byłem zainteresowany usłyszałem: nie ma, nie wiem, nie orientuje się...jak dzieci we mgle. Pan Sebastian : tak mam dla pana taki samochód i to od ręki. Geniusz sprzedaży! jeszcze raz dziękuje. Ps. Mam już dwa🙂
Użytkownik sieci
11 marca 2020 12:02
Salon - samochody nowe
Jest super obsługa ...
... i bardzo duża fachowość Mechaników polecam
Użytkownik sieci
9 marca 2020 13:50
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2020 13:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2020 13:49
Salon - samochody nowe
Miła obsługa polecam
Użytkownik sieci
3 marca 2020 12:18
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
2 marca 2020 21:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 marca 2020 16:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 marca 2020 09:26
Salon - samochody nowe
Fajne miejsce polecam
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 15:21
Salon - samochody nowe
Obsługa życzliwa i miła
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 12:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 12:19
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 19:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 08:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek