91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2020 09:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2020 12:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2020 18:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2020 08:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 marca 2020 07:44
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z serwisu Skody Plichta w Toruniu Profesjonalne podejście i kompetentna kadra serwisu. Na szczególne wyrazy uznania zasługuje Pan Sebastian H.,który reprezentuje rzadko dzisiaj spotykany profesjonalizm i wysoką kulturę w obsłudze klienta. Nadal bedę tam przyjeżdżać przy okazji wszystkich przeglądów i ewentualnych napraw - szczerze polecam.
Użytkownik sieci
5 marca 2020 22:25
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 marca 2020 22:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2020 08:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 marca 2020 16:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 11:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 20:33
Salon - samochody nowe
Dziękuję za fachową ...
... obsługę,, profesjonalizm i otwartość na potrzeby klienta dla całego serwisu Skoda Toruń – Lubicz dolny. Szczególne podziękowania dla Pana Krzysztofa Krawczyka, który sprawy skomplikowane załatwia od ręki. Pozdrawia zadowolony klient, który specjalnie przyjeżdża z Bydgoszczy.
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 13:23
Salon - samochody nowe
Dziś niemal każdy ...
... klient wymaga profesjonalnej obsługi. I w wielu salonach ją dostaje, choć w różnym stopniu. Z usługami serwisowymi już gorzej. Rozczarowanie spowodowane niską jakością pamięta się długo, po przeminięciu radości spowodowanej niską ceną, smakiem kawy z ekspresu czy miłych słów pracownika obsługi. Dlatego zmieniłam inny autoryzowany serwis toruński na SKODA Plichta. Jakość usług serwisowych i doświadczenie klienta jest na BARDZO WYSOKIM POZIOMIE. Nie mam na myśli kawy, bo tę piję w domu. Ale wysoki RÓWNY poziom kompetencji całego Zespołu Serwisu, i coś, co jest dziś nieocenione: słuchanie klienta i bycie mu pomocnym. Na każdym etapie, od momentu wyceny naprawy, poprzez umówienie wizyty(o której zapomniałam w natłoku spraw), przypomnienie o terminie, reagowanie na dodatkowe prośby czy bieżące informowanie, jak przebiega proces i na rekomendacji kończąc, na co należy zwrócić uwagę. Bez dodatkowych kosztów, bez wciskania. Z klasą. I w miłej, przyjaznej atmosferze. Nie czułam się anonimowa. Czułam się ważna. Lubię oddawać swoje bezpieczeństwo i auto, którym jeżdżę w dalekie trasy do moich klientów, tylko w takie ręce. Brawo! I do zobaczenia!
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 00:31
Salon - samochody nowe
Tu kupiłem auto
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 00:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 21:07
Salon - samochody nowe
Proces zakupu auta ...
... z Panem Maciejem Cieślakiem to prawdziwa przyjemność. Począwszy od jazdy próbnej i udzieleniu odpowiedzi na nurtujące pytania, przez przygotowanie korzystnych warunków finansowania, zgodnie z moimi życzeniami, aż po odbiór auta. Znakomity kontakt telefoniczny i mejlowy, wszystkie terminy dotrzymane. Auto cieszy oko i serce. Polecam!
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 15:50
Salon - samochody nowe
Każdemu polecam dokonywać ...
... zakupu w salonie skody plichta. Obsługa i zaangażowanie sprzedającego sa wzorowe. Rzetelna wiedza, umiejętność i praktyka są na jak najwyższym poziomie. Polecam szczególnie Pana Macieja Cieślaka, który służył informacjami nawet już po dokonaniu zakupu samochodu. Poza tym punktualność i kultura osobista robią bardzo pozytywne wrażenie. Szczerze polecam. Maria Bożejewicz
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 22:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 15:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 21:54
Salon - samochody nowe
Mój mąż zarezerwował ...
... fabię, po dwóch dniach okazało się że ogłoszenie nieaktualne. Super podejście do klienta 🤦♀️ Edit: jeśli od razu usłyszelibyśmy słowo przepraszam i propozycję innego samochodu pewnie sprawa byłaby załatwiona. Ale w związku z brakiem inicjatywy z Państwa strony jutro odbieramy Fabię z innego salonu :)
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 21:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka