88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 września 2019 05:39
Salon - samochody nowe
Ogólnie katastrofa. Posiadam ...
... dwa auta tej marki. Jedno kupiłem używane. Zapewniano mnie, że pewne. Co się okazało? Malowane. Chciałem niedawno wymienić to co u nich kupiłem. Nie chcieli. Chciałem zostawić ponad 100000 zł. za nowe. Nie mam pojęcia czym się kierują. Wiem na pewno, że aut technicznie nie sprawdzają. Tylko lakier. Czyli wizualnie. Ja bym omijał!
Użytkownik sieci
6 września 2019 13:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 września 2019 07:36
Salon - samochody nowe
Tragedia, salon, warsztat ...
... w scislym centrum Olsztyna... Jeszcze roszcza sobie prawo do publicznej przestrzeni... Przed remontem ul. Partyzantów zajmowanie nielegalnie chodnika, pieszy musiał lawiriwac wokół samochodów, teraz po remoncie się należy parking, który jest wzdłuż Partyzantów przy salonie. Otwórzcie oczy i jak się wam nie podoba w centrum, to wzorem innych salonów przeniescie się...
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 08:49
Salon - samochody nowe
Wróciłem z kolejną ...
... skodą po latach do serwisu z myślą, że jakość obsługi klienta się poprawiła. Niestety, nic się nie zmieniło. Wizyta miała trwać maksymalnie 2 godz. Postanowiłem poczekać na miejscu, wizyta trwała prawie 6 godz. Nikt do mnie nie podszedł, nie poinformował, że się przedłuży. Auto stało przez 2h na placu i czekało nie wiadomo na co. Pracownik serwisu wolał do mnie zadzwonić abym podszedł zamiast podejść dwa kroki do poczekalni. Pytając o przyczynę usterki odpowiedź brzmiała „ten typ tak ma”. Znowu sprawiliście, że wolę dopłacić do paliwa i serwisować swoje samochody w Fimot. Brawo!
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 21:00
Salon - samochody nowe
Na pierwszy przegląd ...
... zostałem umówiony na godz. 14.15 i zarezerwowano dla mnie auto zastępcze skodę octavia. Uprzedzałem , że będę z małym dzieckiem . Czas przeglądu miał wynieść 3 godziny. Po przybyciu do servisu okazało się , że druga zmiana zaczyna się mnie o 15-tej i do tej pory nikt nie zajmie się samochodem. Otrzymałem samochód zastępczy skodę rapid i zdawkowo przyjęto moje uwagi. Po 18-tej przyjechałem do servisu i nikt do tej pory nie skontaktował się ze mną. Niestety samochód odebrałem brudny i bez rozwiązania podanych przeze uwag ( klimatyzacja dwustrefowa nie działa, ale według komputera brak usterek, nie da wyłączyć się tylne światło w podsufitce) Pomimo, że byłem z miesięcznym dzieckiem zamiast trzech godzin czekałem prawie pięć, a obsługa była niemiła .Wyjechałem brudnym, nienaprawionym samochodem za to po raz kolejny samochód został poddany akcji servisowej, która już została przeprowadzona w Warszawie. Skoda superb na gwarancji
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 20:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 12:21
Salon - samochody nowe
strasznie lekcewazace podejscie ...
... czuje sie jak po wykupieniu opcji niewidzialny wybralem inna marke choc myslalem o Skoda
Użytkownik sieci
17 maja 2019 13:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 maja 2019 11:06
Salon - samochody nowe
Odkąd zostałem właścicielem ...
... Skody serwisuję ją w Polbis Auto. Zawsze obsługa była na najwyższym poziomie. Stąd zdecydowałem się naprawić Skodę po kolizji drogowej również tutaj. I tu doznałem szoku jak różne standardy mogą obowiązywać w jednej firmie w dwóch różnych działach. W dziale blacharskim brak jakiejkolwiek komunikacji. Czterokrotnie przekładany termin odbioru, nie informując mnie o tym (sam musiałem dzwonić i upewniać się, czy mogę przyjeżdżać po odbiór auta). Naprawa z deklarowanych 5 dni roboczych wydłużyła się do 16 dni ;( Nie wspomnę o lekceważącym traktowaniu klienta. Przykład: Dzwonię po raz kolejny zapytać się czy auto będzie gotowe na umówiony termin. Rozmówca recytuje mi tę samą regułkę co dwa czy trzy razy wcześniej. Więc proszę go o pilne, formalne poinformowanie towarzystwa ubezpieczeniowego o wydłużeniu naprawy (w celu wydłużenia najmu auta zastępczego) ponieważ jeśli tego nie zrobi zostanę bez auta. I tu szok, niedowierzanie. Pan z serwisu informuje mnie, że obecnie ma klienta i zrobi to dzisiaj ale w późniejszych godzinach. Więc ja kim jestem??? Wydawało mi się, że klientem! Brak słów. Zbliża mi się kolejny termin przeglądu auta i bardzo waham się czy nie zmienić serwisu. Daje dwie gwiazdki tylko dlatego, że przeglądy i naprawy mechaniczne były profesjonalne. Gdybym miał ocenić naprawy blacharskie nie dał bym nawet jednej. Jeśli ktoś planuje naprawy blacharskie szczerze odradzam tę placówkę.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 12:29
Salon - samochody nowe
Niezbyt miłą obsługa-naciagaja ...
... na remontach żyją z prowizji kliencie uważaj na rachunek
Użytkownik sieci
26 marca 2019 16:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 marca 2019 09:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2019 09:20
Salon - samochody nowe
Brak parkingu
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 10:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 17:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 12:01
Salon - samochody nowe
Ma sa kra
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 17:19
Salon - samochody nowe
Raczej wybiorę inny ...
... serwis. Straciłem przez brak słowności 1,5h.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 16:42
Salon - samochody nowe
Jak się umawiamy ...
... na godzinę to dotrzymujemy terminu. Obsługa dzwoni z pytaniem czy poczekam 1 godzinę na umycie samochodu, to się zgadzam. Ale po 1 h i 20 minutach samochodu nawet nie zaczęli myć. Kto mi odda 1,5 h życia. Szukam innego serwisu skody. Szkoda czasu.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 12:20
Salon - samochody nowe
Kierownik blacharni to burak w okularach