88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Doświadczenia poraz kolejny ...
... negatywne.Od 26.03 2024 do dziś czekam na kontakt w sprawie czy należy mi się wymiana świec zapłonowych w ramach pakietu serwisowego.Kontakt miał być po świętach tylko którego roku...Wprowadzono mnie w błąd kiedy mi się ten pakiet kończy.Miał się skończyć w Kwietniu skończył się 25.03.2024 na przegląd zgłosiłem się 26.03.2024
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 15:29
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju a ...
... nazajutrz komunikat uzupełnij pozom oleju i prawie litr dolewki ,szok !! i za co kasa ?
Użytkownik sieci
29 marca 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Masakryczna obsługa na serwisie !!
Użytkownik sieci
25 marca 2024 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2024 10:15
Salon - samochody nowe
Niestety, nie polecam. ...
... Zapłaciliśmy za naprawę prawię 4 tyś.zł, a za 2 dni kontrolka znów się zapaliła. Po telefonie do serwisu usłyszeliśmy, że możemy przyjechać dopiero za 3 tyg... Zero zainteresowania, żadnej propozycji co z dalszą naprawą, bo w sumie zapłaciliśmy za coś, co nie zostało naprawione. Pojechaliśmy więc specjalnie do innego miasta i tam w serwisie wykonano nam dopiero to, co powinno być zrobione w pierwszej kolejności tu... także strata pieniędzy, czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 09:36
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna, rozbili ...
... mi auto na jeździe próbnej. Obiecywali że po naprawie auto będzie pełnowartościowe i zaproponują jego wykup. Jak się okazało na części wydali 70tys. A ich propozycja wykupu auta to 50tys!!!! Tragedia!! Auto wg ceny rynkowej warte 120tys. A oni mi proponują 50tys.!!! Całkowite olanie klienta, kokpit trzeszczy po naprawie 2 razy musiałam dzwonić żeby umówić się ponownie na serwis , bo zapomnieli oddzwonić …
Użytkownik sieci
1 marca 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Z każdą wizytą ...
... coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że moje korzystanie z tego serwisu to pomyłka. Stawiłem się 6 listopada (poniedziałek) na wymianę oleju i opon. Wizyta trwała „zaledwie” 3,5 h i jedyne co zostało wykonane to wymiana opon ponieważ stwierdzono że przed wymianą oleju należy wymienić najpierw separator oleju którego akurat serwis nie posiadał. Umówiłem się z pracownicą serwisu na jego wymianę i wymianę oleju na dzień 10 listopada ( piątek - do tego czasu miałem jeździć z niesprawnym separatorem oleju). Po przyjeździe tego dnia na umówioną godzinę okazało się że nie jestem wpisany na listę klientów w tym dniu. Dodam że do serwisu musiałem przejechać około 40km w jedna stronę. Pracownik zapewnił mnie że 13 listopada (poniedziałek) z samego rana serwis się ze mną skontaktuje aby sprawę załatwić. Czekałem cały dzień na telefon który nastąpił dopiero około godz. 18:00 (jedno połączenie) kiedy to ja akurat nie mogłem go odebrać. Od tamtej pory cisza. Zbiegiem okoliczności nikt nie dzwonił też w sprawie wystawienia oceny za skorzystanie z serwisu co wcześniej zawsze miało miejsce. Poziom obsługi klienta w tym serwisie delikatnie mówiąc według mnie ( 7 lat współpracy) pozostawia wiele do życzenia porównując z latami ubiegłymi .
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 11:36
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... po ofertę na Skodę, byłem dwa razy, oferty nie otrzymałem, za to dostaje ciegle smsy reklamowe, z których nie da się zrezygnować
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Kompletna ignorancja ze ...
... strony serwisu. Brak jakiejkolwiek reakcji na próby kontaktu przez kilka dni. Zdobycie jakiejkolwiek informacji dt. naprawy graniczy z cudem. Idealnym podsumowaniem sytuacji był telefon z ankietą po wykonanej usłudze. Na moją prośbę o kontakt za 30 min (23 stycznia) nikt nigdy nie oddzwonił :)
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 21:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 07:30
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem się z ...
... problemem, który nie został rozwiązany. Podobno problem leży w moim telefonie, ale nie mogę tego sprawdzić, bo na stronie internetowej dane pochodzą z roku 2021 a serwis nadal chyba sprawdza te dane. Nadal czekam na telefon z informacją zwrotną. Może oddzwonią.... Przynajmniej zainteresowali się problemem, ale pewnie dlatego, że jest na gwarancji stąd dwie gwiazdki aczkolwiek za parę dni zejdę na jedną.
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 15:01
Salon - samochody nowe
Niekompetencja bije stamtąd. ...
... Auto kupione w innym salonie i już w ich systemie nie istnieje.
Użytkownik sieci
4 września 2023 15:21
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... serwisem Skody w Olsztynie są niestety bardzo negatywne. Podczas podstawowej wymiany oleju pracownicy zdawali się lekceważyć klientów, spędzając czas na prywatnych rozmowach zamiast wykonywać pracę. Usługa trwała oczywiście znacznie dłużej niż zakładano, co spowodowało duże niedogodności. Najnowsza sytuacja związanaz zgłoszeniem szkody jest również frustrująca. Mimo obietnic, nie otrzymałam żadnych informacji ani terminu podstawienia samochodu. Minął już drugi tydzień, a sytuacja nadal pozostaje nierozwiązana przez brak kontaktu i zainteresowania ze strony Skody. Wydaje się, że ludzie z tego miejsca potrafią zrobić dobrze tylko pierwsze wrażenie, a nawet nie do końca ☺️
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 12:14
Salon - samochody nowe
Świetny serwis! Pomijam ...
... fakt, że na przegląd trzeba umawiać się z min. 10 dniowym wyprzedzeniem - zdarza się lub... potwierdza regułę, że brakuje serwisantów, mechaników, etc. Kwestia druga to pytanie o przegląd przy 90.000km dla Skody Kamiq - podana cena: 2500zł która może wzrosnąć o koszt wymiany płynu hamulcowego! Pani przyjmująca rezerwację twierdzi, że to "cena katalogowa", tylko zapomniała, że Skoda nie jest marką premium. Cena u innego dealera Skoda za ten sam przegląd: 1290zł z wymianą płynu hamulcowego. Propozycja dokupienia pakietu przeglądów na 40.000km/24 miesiące za 2199zł co i tak wychodzi taniej niż przegląd w Polbis. Na koniec pozostaje pogratulować cen, personelu jeżeli w cenach się nie orientuje lub... jeleni, którzy w tej cenie przyjeżdżają na przegląd. Masz auto serwisowane w Polbis? Masz pewność że wartość usług jest nieadekwatna do zakresu ich wykonania, jakości, obsługi oraz pozycji marki. EDIT: Przyznam, że nie spodziewałem się kontaktu ze strony Polbis, ten jednak nastąpił. Co ciekawe, po opinii, po imieniu w Google, kierownik serwisu potrafił odszukać w bazie danych moje dane kontaktowe i zadzwonić. I tutaj zadam pytanie: czy wystawiając opinię na Google zaznaczyłem gdzieś, że wyrażam zgodę na kontakt w celu "omówienia" mojej oceny? Nie sądzę! RODO w Polbis to fikcja? Mówię zatem "sprawdzam" i wysyłam zgłoszenie do GIODO, dlaczego by nie... Podana cena nie jest ceną zgodną z prawdą, zapraszam do kontaktu m.in. z dealerem z Trójmiasta. Kierownik serwisu jest dobry w odszukiwaniu danych kontaktowych, z pewnością i do konkurencji znajdzie kontakt. Mam przed sobą wycenę, wrzucić fotkę i zawstydzić? Przypomnę, skoro już dealer szuka w swojej bazie... podczas przeglądu drugiego mojego auta uszkodziliście je - wgniecenie błotnika bezczelnie wciskając, że takie auto zostało pozostawione. Co ciekawe na oględzinach doradca tego nie stwierdził. Na prośbę o udostępnienie nagrania z kamer stwierdziliście, że kamera nie działała... usunęliście szkodę na swój koszt. Mało tego, na maila, na moje stanowcze żądanie, przesłaliście oświadczenie w którym stwierdzacie, że do uszkodzenia doszło z Waszej winy, co może powodować dla mnie zaniżenie wartości auta. Również dorzucić skan? Ponownie zawstydzić? Proponuję posypać głowę popiołem, przestać dyskutować nie mając argumentów, nauczyć się szacunku do klientów i ich słuchać a nie się wymądrzać nie posiadając minimum niezbędnej wiedzy do sprawowania funkcji kierowniczej. Na koniec sugeruję udział w szkoleniach - obsługa klienta, negocjacje biznesowe, kultura w biznesie, standardy rozmów telefonicznych. Przyda się. Kosztuje, owszem, ale skoro "golicie klientów jak owce" za serwis i inne rzeczy co potwierdzają opinie to i "siana" posiadacie. Informuję, że nie życzę sobie kontaktów ze strony Polbis. Z ludźmi którzy nie potrafią rozmawiać, nie rozmawiam. Proste.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 17:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Spamerzy. Przysyłają niezamówione maile.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 11:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Auto ...
... trzykrotnie diagnozowane, ogromne nakłady finansowe poniesione, a problem i tak nie został rozwiązany. Usterka rozwiązana przez inny salon ASO za ułamek ceny. Reklamacji salon nie uznaje, nie mają sobie nic do zarzucenia. EDIT: gwoli wyjaśnienia, salon uznaje odrzucenie reklamacji w całości jako "rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony". Więcej z Państwa usług nie skorzystam, usterka nie została rozwiązana, a po złożeniu reklamacji jest ewidentny brak woli z Państwa strony żeby znaleźć jakiekolwiek kompromisowe rozwiązanie. W mojej opinii strata czasu i pieniędzy. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 14:58
Salon - samochody nowe
Miałem nieprzyjemność korzystać ...
... z usług serwisu. Jak ktoś ma bardzo dużo wolnego czasu i zbędnych pieniędzy to jak najbardziej polecam, a jak nie to lepiej podjechać do Gdańska do Skody. EDIT: nie wiem jakie rozwiązanie problemu mają Państwo na myśli w swoim komentarzu, skoro odrzuciliście reklamację w całości nie poczuwając się do próby podjęcia jakiegokolwiek kompromisu.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 18:17
Salon - samochody nowe
Serwis spoko, ale ...
... dział dział likwidacji szkód, a co za tym idzie blacharsko-lakierniczy i warsztat, nieporofesjonalny do bólu. Właściwie jestem nieco zdziwiony, że ktokolwiek jeszcze tam swój samochód naprawia.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 14:32
Salon - samochody nowe
Nie pozdrawiam rudej ...
... Pani od finansów. Jest jak zgniłe jabłko. Psuje firmę od środka.