Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 15:51
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła. ...
... Klient ma poczucie, że jest ważny i że wszystko będzie zrobione w celu jego zadowolenia. Negocjacje to z pozoru trudna sztuka, jednak w tym salonie to naprawdę przyjemność. Wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta i propozycje "od siebie" są zaskakującym, acz bardzo miłym gestem, powodującym wzrost poczucia zaufania. Pani miła i uprzejma, bardzo profesjonalny sprzedawca. Zamówiłem auto naprawdę z przyjemnością i teraz niecierpliwie czekam. Niestety, czar prysł w chwili zaistnienia pierwszej usterki przy 15.000km. Wysłałem do serwisu zapytanie załączając informacje techniczne (zdjęcia). Zero odzewu przez tydzień. Zadzwoniłem, nikt nic nie wie, a zostawiając auto na naprawę gwarancyjną mam szansę na ODPŁATNE auto zastępcze... Serio? Kupując u Was auto za >120 tys zł muszę płacić za zastępcze przy naprawie gwarancyjnej? Kolejna rzecz. Chciałem na szybko kupić Fabię "z placu". Oferta wstępna po rozmowie telefonicznej została przedstawiona mailowo. Dalej kontakt się urwał jeśli chodzi o możliwości zrabatowania auta czy akcesoriów od dealera. Ani telefonu, ani maila. Cóż... poszedłem do konkurencji - Śliwka w Katowicach. Auto zastępcze ZA DARMO na czas naprawy. Oferta Fabii "z placu" podobna jak u Was, ale kwestia negocjacji: byłem wręcz bombardowany telefonami i mailami. Zadowolony z ustaleń kupiłem u nich i niestety z przykrością stwierdzam, że do Was już po nic nie wrócę. Śliwka dostał ode mnie kolejne 63.000 zł. Reasumując: bardzo słabe 2 gwiazdki, bo potwierdzacie regułę: byle kupił a potem to już intruz. No i błazenada z ofertą na drugie auto dla mnie. Nie popisaliście się, a tak fajnie sie zapowiadało. Przykre to.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 17:19
Salon - samochody nowe
Dealera już powaliło, ...
... wymiana opon na zimowe rozmiar 17 w tym roku 460 zł… 29 marca 2024 wymieniając opony na letnie zapłaciłem 280 zł. W salonie w Gliwicach ceny niezmiennie 260 zł za wymianę opon. Czas na zmianę salonu 🙂
Użytkownik sieci
22 października 2024 20:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Chciałem zamówić Octavię RS, jednak mało grzeczny sprzedawca poinformował mnie stękając i ciężko wzdychając, że nie przyjmie zamówienia, ponieważ wycenę robił jego kolega a oni nie podbierają sobie klientów i mam przyjść jutro. Na prośbę o przeliczenie leasingu pan sprzedawca po kolejnych ciężkich westchnięciach powiedział, że noo dobra ale to będzie ostatnia czynność jaką wykona, bo on dzisiaj nie pracuje. Dno. Finalnie auto zamówione w innym salonie, panowie nie podbierają sobie klientów, za to z dużą łatwością ich tracą.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Salon, serwis który ...
... ma gdzieś klienta. Rozumiem, że wszystko jest super do czasu jak klient zapłaci. Otwarte do 19. Specjalnie po 17 dzwoniłem, żeby nie jechać na daremno, półtora godziny drogi, żeby zdążyć odebrać samochód. Miało nie być problemu. Zapowiadałem że mam kawał drogi, żeby nie marnować czasu. O godzinie 18.30 jeden jedyny obecny człowiek, przekazał mi jedynie, .... że nic nie wie 😅 brawo, świetny żart 👍 Razem trzy godziny w drodze, żeby zgasić światło w salonie....
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 11:01
Salon - samochody nowe
Miałem nieprzyjemność kupić ...
... w tym miejscu samochód. Na samochód została wpłacona zaliczka - 15 000zł. Samochód finalnie został kupiony w leasingu, zaliczka nie została rozliczona jako wpłata, miała zostać zwrócona do dnia 02.07.2024. Od tamtej pory brak deklaracji spłaty. Sprzedawca twierdzi że nie jest osobą decyzyjną, nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytania. Sprawa została zgłoszona do windykacji. Poziom profesjonalizmu oceniam na 0. Podczas odbioru samochodu nie została nam zaproponowana nawet szklanka wody pomimo upału, nie mówiąc o kawie. Szczerze nie polecam.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 16:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu! Tyle cyrków ile miałem z samochodem Skoda Octavia 4 i obsługą przez 4 lata, to śmiech na sali. Czuję się oszukany! Miałem w pakiecie 4 serwisy przy zakupie auta, teraz dowiedziałem się, że przepadły bo były terminowe. Pracownik nie przekazał mi takiej informacji, powiedział, tylko że są 4 w cenie (super cieszyłem się z takiego bonusu). Przy wizytach też nie informowano mnie o terminowość. Sorry, ale nie dopowiedzenie czegoś w tej branży, albo pominięcie czegoś to oszustwo i będę to rozpowiadał to tak samo jak próbowaliście mi wmówić, że w aucie które miało 3 tys przebiegu grzebałem śrubokrętem, żeby wyjąć projektor loga z drzwi i sprzedać (haha) Wada plastikowego zabezpieczenia, które pękło spowodowała, że projektor wypadał (zamykanie drzwi, wibracje) i puściliscie mnie z tym, żebym chyba rozpi*przył próg drzwi, bo nikt go nie wypiął... To co odwaliliscie z moimi serwisami, które nabyłem z autem to już jest kpina, okradliście mnie z nich!
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 08:18
Salon - samochody nowe
Po ponad 4 ...
... latach kontaktu i użytkowaniu superba odniosę się co nie co do salonu jak i marki. W 2019 zakupiłem u nich dwa superby.Po 50 tyś km zaczął pocić się dość obficie amortyzator prawy przód – zgłosiłem, wysłałem zdjęcia. Człowiek od serwisu stwierdza ,że to normalny objaw, one mają się prawo pocić – normalny objaw. Już wtedy wiedziałem, że taki wyciek to usterka ,ale sobie myślę mam emaile, zdjęcia – jest ślad. Jak się później okazało straszny błąd. Zaraz po gwarancji rozciekł się zupełnie i zaczął pukać no to kontakt do SKODA POLSKA ,a oni ,że w historii pojazdu brak śladu , mówię spokojnie posiadam korespondencję z dealerem , a SP ,że korespondencja z dealerem ich marki jest dla nich zero warta , tylko wpis w historii pojazdu i tutaj mała uwaga - jeśli macie SKODE na gwarancji i coś szwankuje zawsze, ale to zawsze żądajcie wpisu w system i potwierdzenia na piśmie o jego dokonaniu , bo w razie czego ONI wszyscy się wypną od dealera po Skodę Polska. Wróciłem do dealera informacją zwrotną o zastniałej sytuacji i teraz HIT – odpowiedz pracownika serwisu, cytat „Trudno mnie się wypowiedzieć na politykę skody „ Normalnie bajka. Ja to mam w mailu W 4 letnim superbie zaczęły łuszczyć się lampy w obu pojazdach , te ich super hiper MATRIX SKODA ,zaczęły brzegami się łuszczyć i łamać –dodatkowo jedna lampa popękała sobie w środku na całej szerokości , a jakby tego było mało , w jednym egzemplarzu to samo stało się z tylnymi lampami – w tych samych miejscach po obu stronach pękło sobie tworzywo – a do jednej dodatkowo wszedł owad –są też super szczelne jak widać. Kontakt ze skoda polska ze zdjęciami i prośbą o reakcje na stan lamp w 4 letnich pojazdach – 2 tygodnie oczekiwania ,oni już piszą odpowiedź , po kolejnym tygodniu odpisują ,że cytuję „nasza spółka nie świadczy usług związanych z diagnostyką ani naprawą samochodów, nie wydajemy również opinii technicznych.” W sumię pisałem do nich 3 raz – raz w sprawie hamulców , raz w sprawie amortyzatora i raz w sprawie lamp , za każdym razem wklejona ta sama regułka , nie wiemy , nie znamy się , to nie my, my tu tylko robimy kopiuj wklej. DNO. Odesłali mnie za każdym razem do dealera . Stwierdziłem ,że czas na kontakt ze skodą Czechy – w przeciwieństwie od tych z Warszawy od kopiuj, wklej – odpisali szybko bo tego samego dnia .Przekierowali sprawę dalej, po 3-5 dniach odezwał się ktoś ogólnie z przeprosinami i informacją, że on kieruje ponownie sprawę do SP –a co na to SKODA POLSKA? Odpowiedz ich z dziś „ponownie informujemy, że w historii serwisowej Pana samochodu nie znajdujemy zgłoszeń dotyczących opisanych objawów. Jeżeli obecnie stwierdza Pan jakiekolwiek nieprawidłowości swojego samochodu, sugerujemy kontakt z partnerem serwisowym Skoda i zlecenie diagnostyki.” Szkoda tylko ,że ja nie byłem z lampami, u dealera bo i po co jeśli samochód jest po gwarancji i od razu uderzam do SP o czym ich informowałem, no ale oni nie czytają – oni robią tylko kopiuj wklej. Ostatnia szansa –uderzam do dealera gdzie kupiłem te czeskie cuda ,dzwonię mówię jaka sytuacja, że skoda polska od miesięcy odpisuje ,że się nie znają więc dzwonię do nich , auto po gwarancji –lampy się rozlatują – w 4 letnich autach chciałbym wiedzieć co jest grane, a oni mi ,że mogę się umówić –skasują mnie 440 zł żeby zrobić fotki i wysłać do specjalistów skody – pewnie tych od skody polska ,którzy nie wydają opinii technicznych. No to już wiem ,że 400zł w błoto i mówię nie ma opcji, że ja chce wiedzieć dlaczego te lampy się rozlatują, a babka do mnie ,że albo się umawiam ,albo nie –po czym stwierdza ,że nie będzie rozmawiała i się rozłączyła. Co mogę rzec –auta jako takie ok, mają słabe hamulce, skrzypiące zawieszenie co jest wadą powszechnie znaną w tym modelu, z zalet silnik , skrzynia , pojemność. Największą wadą jest kontakt z serwisem i obsługa posprzedażna – mają Cię głęboko gdzieś , kontakt trudny ,słaby, nie fachowy ,nie konkretny ,nie rzeczowy. Skoda Polska –to nie wiem już w ogóle po co to istnieje .Ogólnie osobiście nie polecam. De facto gwarnacja leży , obsługa posprzedażna też.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2024 20:45
Salon - samochody nowe
Po ostatniej wizycie ...
... wiem, że juz nigdy tam nie wrócę. Pierwszy i ostatni raz byłem po części. Brak organizacji, brak podejścia do klienta. Nie tego spodziewałem sie po ASO. Odsyłanie czlowieka od stanowiska do stanowiska. O częściach zamówionych przez telefon oczywiście nikt nic na miejscu nie wiedział. Kupno dwóch śrub do zawieszenia silnika zajęło mi ponad godzine czasu🤦♂️.
Użytkownik sieci
26 maja 2024 09:40
Salon - samochody nowe
Chciałbym się odnieść ...
... do sytuacji jaka miała miejsce podczas mojej ostatniej wizyty w salonie i serwisie Skody w Świetochlowicach . Do tej pory byłem zadowolony z obsługi przez doradców serwisowych oraz jakości napraw przy aucie ( Skoda Scala) ale po ostatnim wydarzeniu zdecydowałem zmienić miesce serwisowania auta . Przejeżdżając obok postanowiłem podejść i porozmawiać z doradcą o zakresie zbliżajacego się przeglądu auta - tu jak zawsze miło fachowo i rzeczowo, dodatkowo miałem szczęście i wraz z doradcą był mechanik który dodatkowo wytłumaczył zakres i poszczególne podpunkty przeglądu . W pewnym momencie mijała nas kobieta której mechanik jak i doradca uprzejmie powiedzieli "dzień dobry" więc do powitania dołączyłem również i ja - pani natomiast zmierzyła nas wzrokiem od góry do dołu i minęła jak powietrze . Lekko zadziwiony sytuacją zapytałem kim była ta osoba - okazało się że dyrektor obiektu . Nie spodziewłbym się takiego braku szacunku dla swoich pracowików jak i klientów przez osobę na takim stanowisku . Współczuję pracownikom pracy w takiej atmosferze a ja uciekam do innego punktu Skody - nie bedę zostawiał swoich pieniążków w miescu gdzie nie ma się szacunku dla klientów i pracowników.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 21:31
Salon - samochody nowe
Fatalnie!!! w sumie ...
... to już moje 3 podejście do Skody i tego salonu w ciągu ostatnich lat. Za 9 m-cy kończy mi się leasing na Arteona. Mam budżet na nowy 280-330 tyś. przychodzę i pytam kiedy będą nowe Superby i Kodiaki, tłumaczę o co chodzi, że mogę poczekać, żeby dali znać jak będą cenniki i demo na salonie, a facet ma mnie w d.... Poprzednio chciałem kupić Kodiaq RS, miałem czas, prosiłem tylko żeby dali znać jak będzie jakiś na salonie żeby sobie wnętrze zobaczyć... nigdy nie zadzwonili. Chyba sobie odpuszczę bo jak tak wygląda na etapie sprzedaży to nie wiadomo jak będzie obsługą posprzedażową i serwisem. Nie wiem jak miałbym wejść i wyglądać żeby sprzedawca się obudził. Cóż, ostatnio oglądałem Mazdę CX-60, chyba się przejadę na jazdę próbną. Goodbye Skoda.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 18:20
Salon - samochody nowe
Salon Skody. Po ...
... wejściu do salonu bardzo dokładnie obejrzałem z zewnątrz i od środka właściwie wszystkie samochody jakie tam się znajdowały. Byłem jedynym klientem w salonie. Trwało to min. 20 minut, więc chyba można było się domyślić, że jestem zainteresowany, ale niestety żaden z dwóch sprzedawców nie zwrócił na mnie uwagi... dopiero po przejściu może piąty albo szósty raz przed biurkiem sprzedawców jeden z nich łaskawie przemówił: "Czy mam jakieś pytania?" (nie wstają nawet zza biurka!!) SERIO??? to jest zainteresowanie klientem? nawet jeśli zdecyduję się na zakup Skody to z pewnością nie w tym salonie...
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 13:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2023 13:47
Salon - samochody nowe
W dniu wczorajszym ...
... udałem się do serwisu na umówioną wymianę opon zimowych na letnie. Całość obsługi wydawała się być w porządku aż do momentu odbioru samochodu… Jak się okazało w trakcie wymiany opon uszkodzona została jedna felga. Pan Serwisant zaprosił mnie do warsztatu i pokazał uszkodzenie którym było uszczerbienie felgi( felga koloru czarnego wiec bardzo nieestetycznie to wyglada). W zwiazku z powyższym postanowiłem sprawdzić reszte felg czy są całe i jak sie okazało niestety druga felga również została porysowana…. Samochód kupiłem nowy trzy miesiące temu więc takie szkody bolą najbardziej zwłaszcza że nie po to człowiek jedzie na profesjonalny serwis dedykowany pojazdom marki Skoda żeby wyjeżdżać z uszkodzonymi felgami…. O zaistniałej sytuacji chciałem porozmawiać z kierownikiem działu „serwis” Michałem C natomiast nie było mu po drodze i przekazywał swojemu pracownikowi co ma mi powiedzieć więc taka zabawa w głuchy telefon. Pracownik serwisu zaproponował po kontakcie z kierownikiem „widmo” malowanie uszkodzonych felg. Oczywiście mnie taka naprawa nie satysfakcjonuje gdyż felgi miały zaledwie 3 miesiace i żadnych ale to żadnych śladów użytkowania a na pytanie czy po malowaniu felgi bedą miały ten sam odcień nie dostałem takiej gwarancji. Dlatego będę walczył o dwie nowe felgi nawet gdyby sprawa miała się zakończyć w sądzie. Podsumowując nie polecam tego serwisu skoro ich przerosła wymiana opon to strach pomysleć o poważnych naprawach serwisowych.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 17:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam w/w ...
... ASO. Tak wygląda amortyzator Skody Octavii po 2,5 roku użytkowania, będący jeszcze 1,5 roku na gwarancji. Diagnoza w/w ASO? "Olej na tłoczysku ma za zadanie smarowanie uszczelki". Przebieg pojazdu to 45 tysięcy kilometrów, w większości po drogach A/S oraz szybkiego ruchu. Dla porównania sposobu użytkowania, tak wyglądają pierwsze, fabryczne przednie klocki hamulcowe. Uprawiana polityka "gwarancja do bramy, a od bramy się nie znamy". Bardzo nie polecam. P.S. oczywiście prawy amortyzator takowego smarowania uszczelki nie posiada. Kierownik warsztau twierdzi, że zarówno amortyzatory, które posiadają smarowanie jak i nieposiadają smarowania uszczelki są sprawne i nie posiadają żadnej wady.
Użytkownik sieci
1 marca 2023 17:03
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu skutecznie ...
... zniechęciła mnie do zakupu samochodu marki SKODA, z taką ignorancją się jeszcze nie spotkałem, ale widocznie taki już urok tego salonu :(
Użytkownik sieci
17 lutego 2023 09:30
Salon - samochody nowe
Z jakiegoś powodu ...
... moja opinia nie mogła zostać wystawiona tutaj, w skrócie ujmując - nigdy, przenigdy nie skorzystam już z waszych usług, zaś pan serwisant Tomasz zgodnie z zapowiedzią będzie mógł sobie spokojnie zrobić analizę spornych kwestii na moim przykładzie. Jednocześnie zastrzegam sobie prób kontaktu telefonicznego, osobną korespondencję prześlę bezpośrednio do salonu.
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 08:15
Salon - samochody nowe
Serwis; usterka zgłoszona ...
... w maju 2021 roku, do dzisiaj nie mam odpowiedzi , co jest nie tak i czy będzie naprawione. Sprzedawcy bardzo mili
Użytkownik sieci
16 października 2022 18:11
Salon - samochody nowe
Oczywiście super obsługa ...
... i ceny jak w porsche. Taki smaczek zauważony po kilku miesiącach fachowe widać narzędzia i fachowa robota za 1500 zł.
Użytkownik sieci
15 września 2022 14:27
Salon - samochody nowe
Kontakt straszny, nikt ...
... nie wie kiedy można odebrać samochód bo osoba zajmująca się sprawą jest na urlopie lub na L4 (nikt nie wie kiedy wróci). Zero informacji kiedy można odebrać samochód - po 2 dniach dzwonień i awanturze oddzwoniła właściwa osoba
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 11:00
Salon - samochody nowe
W serwisie panuje ...
... lekki chaos, pierwsza wizyta nie doszła do skutku z winy serwisu Aktualizacja po kilku latach - jeśli chodzi o serwis samochodu to odradzam... W zeszłym roku na wiosnę były wymieniane m.in. osłony przegubów, a przynajmniej powinny być wymienione, bo problem skrzypienia tej zimy znów się pojawił... serwis LPG polega na wymianie filtrów, podczas ostatniego serwisu mimo, że zapłaciłem za wymianę dwóch filtrów wymieniono tylko jeden (oczywiście moja wina, że nie sprawdziłem książki serwisowej od razu, niemniej z zasady ufam innym)... zdecydowanie lepiej udać się do innego serwisu