87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 17:36
Salon - samochody nowe
Skontaktowałem się z ...
... tym dealerem z prośba o wycenę pojazdu. Salon miał się odezwać. Po 2 tygodniach brak odpowiedzi, przedstawiciel zapomniał o mojej sprawie. Niestety mało profesjonalne podejście.
Użytkownik sieci
2 października 2022 15:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
23 września 2022 18:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Powołują ...
... się na nieistniejące prawo, według którego pracują. Odmówili w serwisie tylko z tego powodu, że samochód ma białoruskie tablicy rejestracyjne.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2022 17:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu skody w tym miejscu. Obsługa bardzo nieprofesjonalna. Doradca Pan Marcin wymaga czekać do siebie pomimo tego że kolega jest wolny i może w tym czasie obsłużyć. Brak jakiekogokolwiek telefonu do klienta z zapytaniem czy wykonujemy dzisiaj dodatkowe rzeczy z poza zakresy zleconych (co wydłuży czas oczekiwania na samochód) tylko samodzielnie podejmuje tę decyzję co opóźniło odbiór o 2 godziny. Doradca przy odbiorze w pewnym momencie znikł nie informując że kolega z okienka zrobi wydanie auta - Pan Rafał bardzo arogancki i nieuprzejmy w stosunku do wszystkich klientów. To moja ostatnia wizyta w tym salonie.
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 09:07
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najgorszy recepcjonista dla Skody Mój kuzyn przekonał mnie do obejrzenia opcji w Skodzie w Krakowie na 7-osobową. Gdy tylko weszliśmy, recepcjonistka wcale nie była przyjazna. Była tak zajęta sobą, że ignorowała. Kiedy próbowałem mówić, powiedziała „czekaj” i nagle zniknęła. Na pierwszy rzut oka widać było, że po prostu nic nie robi, a nawet nie próbuje znaleźć agenta. Recepcjonistka nawet się nie przyznała. Czekaliśmy ponad 30 minut, a ponieważ nikt nie zawracał sobie głowy, nie zawracaliśmy sobie głowy. Najgorszy recepcjonista, jakiego możesz mieć w salonie samochodowym. Skoda, przeszkol swój personel, jak potwierdzać. Jesteśmy w 2022 (Wersja oryginalna) Worst receptionist for Skoda My cousin convinced me to have a look at option at Skoda in Krakow for a 7-seater. As soon we entered the receptionist was NOT friendly at all. She was so full of herself she kept ignoring. Once I tried to speak, she then said wait and suddenly disappeared. You could see at a glance that she was just doing nothing and not even trying to find an agent. The receptionist did not even acknowledge. We were waiting over 30 mins and since no one bothered we did not bother. The worst receptionist you could possibly have in a car dealership. Skoda, please train your staff how to acknowledge. We are in 2022
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 16:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Totalny ...
... chaos komunikacyjny z klientem jeśli chodzi o serwis
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 20:33
Salon - samochody nowe
Salon wygląda ok, ...
... ale obsługa? FATALNA !! Traktują ludzi odgórnie. Byliśmy w tym salonie nikt do nas nie podszedł, jak już sami podeszliśmy do pracownika to odpowiadał zlewając nas, jakby na siłę z nami rozmawiał, zero zaangażowania, czuliśmy się jakby Pan nas miał głęboko w nosie. Gorąco NIE POLECAM
Użytkownik sieci
17 października 2021 08:59
Salon - samochody nowe
Obsługa jest niemiła ...
... i arogancka. Przez telefon Pani sekretarka poinformowała mnie ze mogę przyjechać na przeglad. Na miejscu pan serwisant poinformował mnie że dziś przeglądów nie robi -15.10.2021. Nie był mi w stanie powiedzieć kiedy mogę przyjechać na przeglad i ile on mniej więcej trwa. Ciężko uzyskać podstawowe informacje. Podejście do klienta pozostawia wiele do zyczenia
Użytkownik sieci
15 października 2021 11:58
Salon - samochody nowe
Obsługa jest niemiła ...
... ciężko uzyskać podstawowe informacje. Chciałem dzisiaj sprawdzić jakie alufelgi pasują do mojej Skody serwisant z wielką łaską tak odpowiadał na pytania że nadal nic nie wiem. Jest to kolejna wizyta z której jestem bardzo zawiedziony. Potrafią podnieść nerwy. Edit: nie byłoby sprawy gdyby swerwisant na wstępie od razu poinformował jakich informacji nie może podać. Niestety zachowanie serwisanta pozostawia wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
28 września 2021 15:52
Salon - samochody nowe
Wszyscy sprzedawcy są ...
... tak zajęci, że nie mają czasu podejść do klienta.
Użytkownik sieci
26 września 2021 09:39
Salon - samochody nowe
Podjechałem nową Octavią ...
... na wymianę oleju na własne życzenie, a Pan Andrzej Kosek mówi, ze to kosztuje 1050zl, gdzie Olej 0W-20 kosztuje 850 zł. W innym salonie ta sama czynność kosztuje 550- Toruń, 600- nowy Sacz i 650 zł - Warszawa, czy w tych miastach diler ma większe koszty niż przychód? A tak na przyszłość powiedzcie, że macie tak wysokie koszty pośrednie, a nie zwalajcie na materiał, bo to przyprawia ból głowy człowieka.
Użytkownik sieci
9 września 2021 10:21
Salon - samochody nowe
Auto pozostawione w ...
... serwisie, szacowany czas naprawy - 2dni, wydłużył się do 7dni. Brak zapewnionego auta zastępczego na cały okres naprawy pomimo wcześniejszego zgłoszenia zapotrzebowania na nie w przypadku konieczności serwisowania,powód :"bo nie mamy". Całkowity brak kontaktu ze strony doradcy. Oddalam auto czyste, odebrałam w stanie wymagającym w pierwszej kolejności wizyty na myjni. W moim odczuciu standardy ASO zostały mocno zaniżone w porównaniu z innymi autoryzowanymi serwisami. Nie polecam.
Użytkownik sieci
1 września 2021 10:35
Salon - samochody nowe
W salonie nikt się nie interesuje klientem... Żenada
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 19:27
Salon - samochody nowe
Byliśmy dzisiaj w ...
... tym salonie, czekaliśmy 40 minut i nikt nawet do nas nie podszedł. Zapytałam więc grzecznie Pani, która w tym czasie niczym nie była zajęta, o możliwość umówienia się na jazdę testowa, usłyszałam tylko, że trzeba czekać, bo jest tylko dwóch handlowców i są zajęci. Nie mogła chociaż wcześniej podejść , może za dużo wymagam? Wracaliśmy właśnie z pobliskiego salonu Toyoty i to był dla nas szok, jak różnie można traktować klientów. Jak tak jest przed zakupem to jak klient traktowany jest później. Zraziłam się i gdyby nie mąż, któremu podoba się Kodiaq, pewnie już bym w ogóle nie brała Skody pod uwagę, ale do tego salonu już nie wrócę.
Użytkownik sieci
25 marca 2021 11:04
Salon - samochody nowe
Ich system rezerwacji ...
... to fikcja. Na miejscu po umówieniu na konkretną godzinę okazuje się, że stacja kontroli pojazdów jest nieczynna. Trzeba czekać. Przy przeglądzie czepiają się o błahostki, z którymi nie ma problemu w innych stacjach diagnostycznych SKODA czasu i pieniędzy. Nie polecam !!
Użytkownik sieci
16 marca 2021 17:07
Salon - samochody nowe
Nie mozna sie ...
... dodzwonić do sprzedawcow drugi dzień. Nie oddzwaniaja jak sie zostawi numer!!!
Użytkownik sieci
15 marca 2021 16:59
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... salonie 2 razy. Musiałem mieć kumulację pecha ponieważ zarówno za pierwszym jak i za drugim razem nikt się mną nie zainteresował. Przywykłem do standardu obsługi, w którym sprzedawca podchodzi do klienta i próbuje go zachęcić do kupna auta. Tymczasem odniosłem wrażenie, że to ja się muszę postarać żeby wydać 200k w tym salonie. Absurdalna sytuacja. Podszedłem do sprzedawcy siedzącego za biurkiem i powiedziałem, że jestem zainteresowany konkretnym modelem. Jego wyraz twarzy odzwierciedlał ból, który spotęgowany był chyba moim pojawieniem się w salonie. Chyba przerwałem mu partie pasjansa. Albo normy sprzedaży na ten m-c były już wyrobione i miał mnie w głębokim poważaniu. Obok jest salon BMW. Wszedłem żeby nabrać perspektywy. Od progu zostałem obsłużony należycie. Da się?
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 08:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam wizyty ...
... w tym salonie jeśli chcemy dokonać przeglądu rejestracjyjnego. Po przyjeździe na miejsce i widocznym braku diagnosty, zgłosiłem obsłudze , iż chce dokonać badania technicznego pojazdu. Otrzymałem informację o przekazaniu tego faktu do właściwej osoby. Następnie ustawiłem się przy bramie wjazdowej do stacji i czekałem. Po prawie 30 minutach i kilkukrotnym przeparkowaniu samochodu w celu ustąpienia miejsca przejazdu innym , kierowałem się już do wyjazdu. Pojawił się nagle Pan diagnosta zdziwiony moja obecnością. Niestety straciłem już tyle czasu przed pracą i chęć by wykonać tą usługę u Państwa. Dziwi mnie fakt , że widziało mnie conajmniej kilka osób z obsługi salonu i nikogo to nie zainteresowało , no cóż dzięki Porsche Kraków Bronowice za niewykonane badanie i zmarnowany ranek przed pracą!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 22:22
Salon - samochody nowe
Dwie gwiazdki chyba ...
... dlatego, że 4 lata temu wraz z narzeczonym zakupiliśmy samochód i wtedy byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi dzięki Panu Jackowi, który podszedł do nas z pełnym profesjonalizmem i jako zadowoleni klienci wróciliśmy do tego samego salonu kilkanaście dni temu po kolejny samochód. No ale spotkaliśmy się zupełnie z innym podejściem niż za ostatnim razem. Mianowicie nikt nie miał dla nas czasu, jakiś Pan (chyba sprzedawca) szybko w biegu nam powiedział, że mamy się kierować do drzwi po prawiej stronie i ktoś nas obsłuży. Poczekaliśmy kilka minut i nic.. Pan z recepcji jeśli można to było tak nazwać (w budynku był remont i wyglądało wszystko prowizorycznie, ale mniejsza o to) nawet się nami nie zainteresował i siedział po prostu w ekranie komputera więc podeszliśmy z zapytaniem czy możemy z kimś porozmawiać na temat Škoda Superb. Pan odpowiedział, żebyśmy pytali. Zadaliśmy pytania o dostępność - Pan mówi, że nic nie ma, więc inna opcja: zamówienie - Pan na to można, ale w sumie nie wie jaki jest czas oczekiwania. Podczas całej rozmowy Pan odpowiadał nam kilkoma słowami, nie uzyskaliśmy żadnej konkretnej informacji na temat interesującego samochodu, mało tego odczucie z rozmowy bardzo negatywne (Pan nie wykazał żadnego zainteresowania nami i w sumie to wyglądał jakby siedział tam za karę). Wyszliśmy wiec i pojechaliśmy do innego salonu na południu Krakowa, gdzie zostaliśmy powitani i odrazu udzielono nam konkretnej informacji na temat samochodu. Obecnie jesteśmy w fazie zakupu samochodu właśnie u konkurencji. Szkoda, że jakość obsługi w tym salonie uległa pogorszeniu. Rozumiem, że był remont w ostatnich tygodniach, ale brak zainteresowania klientem chyba nie da się wytłumaczyć tym faktem.
Użytkownik sieci
4 listopada 2020 23:33
Salon - samochody nowe
salon odqiedziłem kilka ...
... miesięcy temu z zamiarem zakupu nowej Skody Superb. Na spotkanie byłem umówiony z panią Barbarą jednak podczas wizyty okazało się że jest nieobecna i Zastępuje ją Pan Jacek. Czekałem na obsługę siedząc ponad 40 minut. Zero zainteresowania. W końcu kiedy pan Jacek skończył obsługiwać klienta przede mną podszedłem i na dzień dobry usłyszałem pretensje o to że przyszedłem zbyt późno i teraz nie ma dla mnie czasu. Zostałem odprawiony z kwitkiem w ciągu 10 minut nie wiedząc tak naprawdę nic o samochodzie którym byłem zainteresowany. Sprzedawca był nieuprzejmy i niemiły, Mówiąc najprościej olał mnie jako klienta. Dziś odebrałem pięknego nowego Superba którego kupiłem u konkurencji, a mój tata zamówił kilka dni temu nową Skodę Kodiaq. W konkurencyjnym salonie zostałem przywitany przy drzwiach, recepcjonistka od razu się nią zajęła z zapytała zaprowadziła mnie do sprzedawcy który wykazał się z zainteresowaniem z zaangażowaniem, odbył ze mną jazdę testową dwoma modelami dzięki temu sprzedał nam dwa samochody. Na pewno będę polecał jego jak i salon.