87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 października 2020 10:38
Salon - samochody nowe
Wtorek, godz. 10. ...
... Jestem zainteresowany Skoda Kodiaq w wersji 7 osobowej. Wchodze do salonu. Pierwsze wrazenie jest nie najlepsze: duzo lad, wysepek itp. i siedzace za nimi panie. Samochody scisniete na stosunkowo malej powierzchni. Jest Skoda Kodiaq w wersji, ktora mnie interesuje. Ogladam, wsiadam za kierownice, klade oparcie tylnej kanapy - w kazdym razie wskazuje wyraznie, ze jestem potencjalnym kupcem tego samochodu. Mija 10 - 15 minut. Nikt do mnie nie podchodzi. Staram sie otworzyc pokrywe tylna zeby sprowokowac zainteresowanie obslugi. Nic, to nie dziala. Chcialbym sprawdzic jak sie zajmuje miejsce w 3 rzedzie foteli i ile jest tego miejsca. Rownoczesnie nie chce czegos urwac albo zepsuc. Panie za ladami nadal miedzy soba rozmawiaja. Sprzedawcy lub sprzedawcow - nie widac. I tak bylo do konca mojej wizyty w salonie Skody Bronowice. Nie sprawdzilem, nie usiadlem w 3 rzedzie. Strata mojego czasu. Tu juz nie wroce.
Użytkownik sieci
16 września 2020 13:59
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Moje opinie dotyczą głównie ogólnej obsługi klienta. Rano rozmawiałem z dziewczyną z recepcji, która odebrała mój numer telefonu i obiecała, że przekażę moje pytania kierownikowi serwisu, który powinien do mnie oddzwonić. Jednak minęło już 5 godzin i nikt się ze mną nie skontaktował. Słaba obsługa. (Wersja oryginalna) My feedback mostly relate to the general client service. In the morning I have been spoken with a girl from the reception that took my phone number and promised me to forward my questions to the service manager that should call me back. However, 5 hours already passed and nobody reached me out. Poor service.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 12:03
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... na wizytę w salonie, a po przyjściu małe zainteresowanie klientem. Słaba atmosfera po przyjściu, średnio miła pani z recepcji, a dealer niewykazujący się chęcią sprzedania aut. Pan Marcin dodatkowo nie odpisuję na maile, dopiero po ponownym wysłaniu maila raczy odpisać. Po kolejnym nie odpisaniu na maila stwierdziłem, że nie warto poświęcać czasu jeśli salon postępuję w ten sposób.
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 17:46
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Odwiedziłem dzisiaj biuro w celu wyjaśnienia finansowej strony zakupu samochodu. Miałem okropne doświadczenie z kierownikiem sprzedaży Marcinem Gosztylą, zamiast uzyskać informacje, nie mogłem pozbyć się wrażenia, że chce, abyśmy wyszli jak najszybciej i nie chce niczego wyjaśniać. Nie wie, jak się zachować i komunikować z potencjalnymi klientami. Odpowiedział w niegrzeczny i ostry sposób. Nie wiem, gdzie kierownictwo chce nadać takim ludziom twarz marki. (Wersja oryginalna) Visited office today in order to clarify financial side of buying car. Had awful experience with sales manager Marcin Gosztyla, instead of getting info cleared couldn't get rid of feeling he wants us to leave as soon as possible and doesn't want bother explaining anything. He doesn't know how to behave and communicate with potential customers. Answered in rude and sharp manner. Don't know where management is looking at putting such people represent face of brand.
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 16:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 19:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2020 21:46
Salon - samochody nowe
Chciałem dowiedzieć się ...
... kilka słów ale była sobota więc spotkałem panią która akurat była ale klient był złem koniecznym. Jedna gwiazdka za czystość i nowe auta.... Na razie się wyleczyłem
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 12:51
Salon - samochody nowe
Umawiasz sie telefonicznie ...
... na jazde probna jedziesz specjalnie na koniec krakowa o oni mowia ze niestety nie da sie.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2020 13:33
Salon - samochody nowe
Tłok zero zainteresowania potencjalnym klientem. Brak parkingu
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 07:03
Salon - samochody nowe
Facet który obsługiwał ...
... mnie na "częściach" miał małe pojęcie o tym co robi, dramat
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 15:22
Salon - samochody nowe
Dwa razy dzwoniłem, ...
... żeby umówić się na jazdę próbną, za każdy razem obiecują, że oddzwonią. Tylko obiecują.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2019 14:30
Salon - samochody nowe
Serwisuję tutaj auto ...
... od 2013 roku i do tej pory wszystko było mniej więcej ok. Po dzisiejszej wizycie muszę stwierdzić, że dzieje się tam coś niedobrego. Na początek brak miejsca żeby gdziekolwiek zaparkować samochód. Pracownik zapytany o to gdzie mam stanąć jako klient serwisu odpowiedział, że dyrekcja nie radzi sobie z problemem wolnych miejsc i poradził mi bym wyjechał na drogę przed salon, która okazała się ciasną "dróżką" ze żwirkowym/piaskowym poboczem gdzie też nie było miejsc i musiałem zastawić inne auta. 10 minut stracone na kręceniu kierownicą i manewrowaniu na ciasnym placu przed salonem, aby wycofać. Druga sprawa. Przyjechałem wymienić akumulator. Po dobrych kilkudziesięciu minutach mojego pobytu w salonie, gdy zdążyłem się już rozgościć w poczekalni na 1 piętrze okazało się, że został zamówiony akumulator o złej pojemności i nie dojdzie dziś do jego wymiany. W sumie z dojazdem w dwie strony stracone około 2h cennego czasu. Podczas przyjmowania zlecenia poprosiłem też Pana doradcę serwisowego, aby wykasować komunikat "serwis", który notorycznie włącza mi się po każdym przeglądzie. I tutaj zaczyna się trzecia historia. Pan zapytał mnie o ostatni przegląd. Nie pamiętałem daty, ale że wszystkie przeglądy zawsze wykonuje tutaj poprosiłem o sprawdzenie w systemie. Okazało się, jak poinformował mnie doradca, że w styczniu wymieniałem tylko olej, ale nie był to tak naprawdę przegląd i jestem z nim spóźniony już ok 8 miesięcy. Sprawdziłem w książce serwisowej i okazało się, że moja ostatnia wizyta jest jednak wbita jako przegląd i data następnego przeglądu to styczeń 2020. Pan doradca stwierdził, że pracownik wypełniający książkę serwisową popełnił błąd i tak naprawdę mam wpisany przegląd, którego nie było :-). Interesujące. Muszę natomiast pochwalić Pana doradcę, że mimo kuriozalnych sytuacji starał się zachować twarz, przeprosił mnie za mój stracony czas i zaoferował rabat ok .120zł na wymianę akumulatora, która ma się odbyć niebawem. Za to daję dodatkową gwiazdkę w mojej ocenie. Plusem mojej dzisiejszej wizyty jest również to, że następnym razem będę wiedział, żeby nie wjeżdżać autem na teren Skody tylko od razu szukać sobie miejsca na ciasnej dróżce z błotnistym poboczem. Za to jednak dodatkowej gwiazdki nie będzie. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 12:38
Salon - samochody nowe
Działacie wybiórczo .Nie ...
... wszystkie skody przyjmijcie do naprawy . Dlaczego?
Użytkownik sieci
12 września 2019 20:51
Salon - samochody nowe
Przeglądy rejestracyjne poniżej ...
... krytyki. Otrzymałem informację ,że za powtórne badanie po usunięciu usterek zapłacę 20 zł przy kasie policzono mi 40zł
Użytkownik sieci
4 września 2019 12:35
Salon - samochody nowe
Pojechałem do serwisu- ...
... z uszkodzonym zamkiem i tempomatem. Diagnoza podana przez serwis - zepsuty zamek i tempomat. Cena za usługe 400 zł
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 12:46
Salon - samochody nowe
Spotkałem faceta który ...
... jest tam chyba zatrudniony po to aby zniechęcać kupujących więc pojechałem do Toyoty mam teraz RAV4
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 20:53
Salon - samochody nowe
Na szybko złe ...
... wrażenia: W czasie konfigurowania auta służbowego nikt nie uprzedził że trzeba kupić dodatkową antenę radiową. Z jedną antena radio prawie nie działa. Serwis Skody z gazem co kilkanaście tysięcy kilometrów bo świeci check engine. Panowie nie umieją lub nie chcą ustawić mapy gazu prawidłowo - skutek taki że dwa razy wymieniali listwę wtryskowa a już po gwarancji wypalone gniazda zaworowe. Kupione auto z fabrycznym gazem a oni na komputerze ustawiają dotrysk benzyny powyżej pewnej liczby obrotów. Auto nie przystosowane do dodatkowego obciążenia w formie butli gazu - po 3 miesiącach jeździło z opadniętym tylnim zawieszeniem. Rozwiązanie Skody to wkładanie sprężyn w już istniejące sprężyny zawieszenia. Każda wizyta u nich to strata czasu i pieniędzy związanych z przestojem auta i pracowników. Mam nadzieję że teraz jest lepiej bo opisałem sytuację z przed kilku lat ale dopóki za każdą naprawę gwarancyjną wolkswagen będzie im zwracał pieniądze to raczej nie zmusi ich do zmiany podejścia.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 08:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 08:25
Salon - samochody nowe
Byłem wczoraj z ...
... prostą sprawą mianowicie, aktywacji poduszki powietrznej pasażera. Spędziłem trzy I pół godziny sama aktywacja nie wiem czy potrwała 10min!! Niestety obsługa traktuje poważnie ludzi tylko pod krawatem mówiąc krótko słabo szkoda słów nie polecam.