88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 21:57
Salon - samochody nowe
Moja ocena dotyczy ...
... serwisu blacharsko lakierniczego, którego jakość jak i obsługa klienta jest nie do zaakceptowania. Szkoda usuwana w ASO, myślałam że to będzie profesjonalna jakość jednak po 4 latach wychodzi korozja, można było się tego spodziewać, skoro po odebraniu samochodu odkurz z lakierowania był na całym samochodzie, w szczególności na przedniej szybie. Tak naprawdę, każdy garażowy zakład blacharski wykonałby tą naprawę lepiej i schludniej. Podejście pracowników serwisu jest skandaliczne, po wstawieniu się na wizytę i oddaniu kluczyków czekałam tylko godzinę na to, by wasz pracownik powiedział mi, że nie jest specjalistą w tym zakresie i tu nie ma serwisu blacharsko lakierniczego. Oczywiście kłamał, co potwierdza chociaż pani na recepcji zapytana, czy jest tu odpowiedni serwis. Dla mnie to ostateczny powód by nie mieć więcej „przyjemności” z taką obsługą posprzedażowa, kolejnym autem na pewno nie będzie skoda. ODPOWIEDŹ DO ODPOWIEDZI: szanowni, tu nie chodzi o gwarancję, tylko o podejście do klienta jak i jakość wykonanej pracy tego serwisu. Korozja wychodzi na płaskiej powierzchni, która nie jest narażona na uderzanie, po prostu naprawa była zrobiona niestarannie! Wisienka na torcie jest czekanie godzinę, tylko po to by pracownik serwisu potraktował mnie jak osobę mało inteligentną i zbył słowami, że nie jest specjalistą w tym zakresie. Takie zachowania są skandaliczne, więc proszę mi nie odpowiadać o szkoleniach i podnoszeniu kompetencji bo niezmiennie są poniżej poziomu. Opieszałość w odpowiedziach na moje uwagi i wątpliwości jakości odnośnie wykonanej naprawy 5 lat temu była dokładnie taka sama.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 12:20
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu ...
... po stronie serwisu, zarówno pracownicy, jak i kierownik który do mnie właśnie dzwonił i jeszcze podniesionym tonem do mnie mówi. To mój służbowy samochód, więc jedyne co mogę zrobić to poszukać innego serwisu. Szkoda że macie super sprzedawców, a obsługa po sprzedaży dno!!! Nie wspomnę o ciągłych usterkach i świecących się kontrolkach. Poczucie komfortu i bezpieczeństwa z użytkowania auta niskie.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 15:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zostaliśmy ...
... oszukani i musieliśmy robić aneks do umowy z Volkswagen Leasing. Salon umywa ręce.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 14:24
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem, ...
... po raz kolejny w przeciągu kilku lat znów po 15 minutach jadę do innego salonu Skody, bo nikt się nie interesuje włóczącym sie po salonie i samochodach klientem, pomimo kilku dostępnych doradców. Widać nie mają planów na sprzedaż albo już je zrealizowali.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 16:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 00:42
Salon - samochody nowe
Żenada:( Olewka klienta, ...
... przynajmniej w serwisie. Nie odpowiadają na emaile. Wysłałem zapytanie na email 21.10.2024 o wycenę wymiany oleju plus montaż kamerki. Nic nadzwyczajnego - zapytałem po prostu, ile kosztuje wymiana oleju poza pakietem serwisowym. W odpowiedzi dostałem pytanie o VIN (chociaż podałem dane pojazdu), odesłałem po godzinie VIN i cisza do tej pory. Jako, że podpisuję się imieniem i nazwiskiem sprawę łatwo zweryfikować. Czy tak wyglądają standardy w autoryzowanym serwisie?
Użytkownik sieci
26 października 2024 17:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 października 2024 14:09
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem w ramach ...
... gwarancji problem z wyciekiem płynu chłodniczego oraz niepokojące dźwięki z okolic zbiornika przy hamowaniu. Samochód został przyjęty do warsztatu. Tu zaczęły się problemy. Komunikacja po stronie serwisu była fatalna, auto zostało oddane do naprawy w czerwcu, a więc na początku sezonu urlopowego. Ciągle zmieniała się osoba odpowiedzialna za kontakt ze mną. Miałem problem z dowiedzeniem się czegokolwiek na temat samochodu i nawet na początku nikt nie potrafił ustalić kto przejął sprawę po nieobecnej osobie. Nie mam żalu, że ktoś udał się na urlop ale brak organizacji tak prostych procedur źle świadczy o firmie. Proces naprawy trwał bardzo długo, byłem pozbawiony samochody przez niemal dwa miesiące. Kiedy zostałem poinformowany o możliwości odbioru auta, przyjechałem na miejsce i odebrałem samochód. Po 30 min jazdy auto ponownie straciło płyn chłodniczy i znowu musiałem oddać je do serwisu na więcej niż tydzień. Doceniam, że druga seria napraw została wykonana za darmo mimo upływu gwarancji, ale nie wyobrażam sobie innego rozwiązania sytuacji w kontekście całego zdarzenia. Przy odbiorze auta drugi raz zanotowałem, że wydaje dziwne dźwięki z kokpitu. Mechanik zapewnił mnie, że to kwestia braku czynnika w klimatyzacji. Mimo uzupełnienia czynnika dźwięki bulgotania nadal towarzyszą mi przy jeździe. Dopiero przy okazji niezaplanowanej rozmowy z mechanikiem dowiedziałem się co rzeczywiście było przyczyną awarii, o czym nie informował mnie dokładnie żaden z konsultantów. Awaria uszczelki pod głowicą była spowodowana wadą projektową zbiornika płynu chłodniczego. Tej i poprzedniej naprawy związanej z nagrzewnicą dałoby się uniknąć gdyby przed sprzedaniem mi auta zbiornik został wymieniony. Albo gdybym został poinformowany, że taka konieczność istnieje. Uważam, że jako klient zostałem narażony na straty finansowe, utratę wartości auta i poczucie niepewności czy zaistniałe wady nie będą powodowały kolejnych awarii. Cała sytuacja wygenerowała dużo zbędnego stresu, nie miałem samochodu przed dwa miesiące, i przez dwa miesiące płaciłem ubezpieczanie, za auto, które stało w serwisie. Zalecam ostrożność przy wyborze tego miejsca przy zakupie czy serwisie aut.
Użytkownik sieci
1 października 2024 09:10
Salon - samochody nowe
Było dobrze, już ...
... myślałem nawet że znalazłem serwis w którym będę robić swój samochód. Zespuł się przycisk bagażnika. Został wymieniony na nowy, po 2 dniach przestał znowu działać. Pan który przyjmował zlecenie powiedział ze to około 100 będzie kosztować ponieważ wymieć tylko kabelek. Dziś przed serwisem mojej skody pytam jaki koszt? Pan nagle mówi 440 złotych. Jak to mam rozumieć? Dziękuję za takie Sewis. Będę szukać pomocy gdzie indziej.
Użytkownik sieci
25 września 2024 22:06
Salon - samochody nowe
Będę chronił swoją ...
... rodzinę przed wizytą w tym serwisie. Trafiłem tam przez przypadek z reklamacją opon w nowej miesiąc wcześniej odebranej skodzie. Proces reklamacyjny trwał całe wieki. Nie informowano mnie o niczym, ukrywano wyniki pomiarów, nie chciano udostępnić żadnych informacji na temat wady która czyniła auto niebezpiecznym i niestabilnym na drodze. A jak zacząłem zwracać uwagę na opieszałość i domagać się wyjaśnień, poprosiłem również o auto zastępcze skoro moje będzie unieruchomione na czas reklamacji .... nie do wiary co usłyszałem od kierownika serwisu. Opowiem o tym w następnym wejściu. Ale ogólna masakra.
Użytkownik sieci
18 września 2024 20:19
Salon - samochody nowe
Panowie, jestem niesamowicie ...
... szczęśliwy, że już więcej nie będę musiał korzystać z Waszych usług. Mam blisko, więc korzystałem przez 4 lata. To był błąd. Zmarnowaliście mnóstwo mojego czasu. Pomimo pokazywania palcem co jest źle zrobione, zignorowaliście to, a uszkodzenia usiłowaliście zrzucić na mnie. Niech ta przyklejona na taśmę odstająca listwa (pokazywałem, prosiłem - na darmo) będzie symbolem jakości Waszych usług. Każdy, nawet garażowy warsztat ma więcej etyki i honoru niż Wy. A konieczność oczekiwania PRZEZ MIESIĄC na odpowiedź pozostawię bez komentarza.
Użytkownik sieci
18 września 2024 08:15
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... żeby dowiedzieć się o interesujący mnie model. Pani zrobiła symulacje i powiedziała, żeby pójść do komisu obok celem przygotowania oferty na odkup obecnego auta. Na miejscu nie było pracownika, który zajmował się odkupami, miał dzwonić. Po około tygodniu zadzwoniła Pani z salonu z zapytaniem czy podjąłem decyzję - powiedziałem, że nie wyceniono mi jeszcze obecnego auta.. pani miała ponaglic kolegę i zadzwonić następnego dnia - oczywiście nie zadzwoniła i do dnia dzisiejszego cisza... Edit: W tej sytuacji nie ma co wyjaśniać, zignorowaliscie klienta, który chciał zostawić u was przeszło 200 tyś zł
Użytkownik sieci
12 września 2024 14:53
Salon - samochody nowe
Szanowny Zespole, nie ...
... mi powinno zależeć na kontakcie tylko p. Kierownikowi, poziom świadczonych usług przez tego dealera jest bliski dla w porównaniu z innymi dealerami marki Skoda. Wszelki kontakt do mnie jest w bazie danych. Zdecydowanie odradzam zlecanie jakichkolwiek usług w tym punkcie, wierzę natomiast, że dział sprzedaży aut działa perfekcyjnie gorzej z opieką po sprzedażową. Pozdrawiam, Sandra Bura
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2024 23:05
Salon - samochody nowe
Niestety ale odradzam ...
... ten serwis. Podczas ostatniej wizyty nie wykonano połowy zaleconych prac a według swojego uznania bez żadnego kontaktu ze mną jako klientem dokonali przeglądu, serwisu i wymiany rzeczy za które oczekiwali zapłaty. Auto kilka lat temu zakupiłam w tym salonie a przez cały okres użytkowania przeprowadzałam u nich serwisy. Teraz odradzam każdemu.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 00:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. We ...
... wtorek rano zadzwoniłem do serwisu, ponieważ od jakiegoś czasu w przednim zawieszeniu słyszałem jakieś dziwne dźwięki, na które zwróciłem uwagę nie tylko ja. Nie mogłem się dodzwonić kilka razy, ale w końcu recepcja odebrała i odnotowała, aby ktoś do mnie oddzwonił. Po kilkunastu minutach zadzwonił życzliwy pan, któremu przedstawiłem problem. Pan zaproponował również wymianę piór wycieraczek i oczyszczenie klimatyzacji. Powiedziałem, że jeśli leasing się zgodzi to ja nie widzę problemu. Została mi zaproponowała 14:30 tego samego dnia z informacją, że te trzy rzeczy zajmą około godziny. W serwisie pojawiłem się o 14:20. Zapytałem czy mogę już pozostawić klucze i usiąść czy poczekać na 14:30 i zaproszenie do stanowiska. Pan poprosił o numer rejestracyjny, po czym słyszę: - ale my nie zdążymy wszystkiego zrobić w 30 min! - jakie 30 min, nie rozumiem - no jest pan umówiony na 30 minutową wizytę. Te trzy rzeczy to jest za dużo na 30 min. - ale to nie ja decydowałem o czasie wizyty, zostałem tak umówiony przez was. - ZROBIMY TYLKO TO CO ZDĄŻYMY. […] Około 15:10 przychodzi Pan, który mówi, że w zawieszeniu nic nie widać, nie słychać i nie wiedzą o co chodzi. Zaprosili na jazdę chyba z szefem warsztatu i faktycznie nic się nie działo (nie mam pojęcia jakim cudem). Powiedziałem, że niech zostawią, jak będzie znowu ten dźwięk to nagram telefonem i im pokaże wtedy. Po 5 min wróciłem do pana, który mnie obsługiwał i powiedziałem o ustaleniach z jazdy. Zapytałem czy już jest autoryzacja na pióra wycieraczek i czyszczenie klimatyzacji. Uzyskałem informację, że tak. Usiadłem. Czas mijał, pół h, kolejne pół h… Jest 16:30. Ponad 2h od mojego przybycia i ponad 1h od czasu jak pytałem o autoryzację. Siedzę bez informacji od nich. Jakim cudem 3 rzeczy miały trwać godzinę, a dwie najkrótsze trwały ponad 1h? Samochód dostałem o 16:45. DRAMAT. Nigdy więcej.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... salonie auto 3 miesiące temu. Tydzień temu zadzwoniłem celem aktualizacji oferty na hak, którą otrzymałem przed odbiorem auta. Dziś zadzwoniłem ponownie, przypomnieć się w sprawie powyższej oferty. Pracownik najpierw zasugerował, że powinienem znać imię i nazwisko osoby, z którą rozmawiałem po czym zasugerował, że może jednak...pomyliłem miejsca, bo do nich nie dzwoniłem. Absolutnie nieprofesjonalne podejście do klienta, które powoduje, że hak założę w innym salonie.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 16:04
Salon - samochody nowe
Kupiłem trzy lata ...
... temu skodę kodiaq za ponad 160 tys. zł. Na wiosnę tego roku po stłuczce serwis wymienil klapę bagażnika i dokonał niezbędnych napraw wycenionych na ponad 30 tys. zł płatne z oc sprawcy. Po odbiorze auta elektronika prsestała działać. Auto samoczynnie zamyka się. Nie działa system sos i infotainment. Serwis odmówił naprawy szkody którą sam wyrządził w trakcie swojej naprawy. Obsluga mówi że nie ma nikogo kompetentnego do naprawy. Wynajduje nowe powody do odmowy - na poczatku że usterka musiała pojawić się ponad 2 lata tenu i nie została zgłoszona. Teraz, że gwarancja nie obowiązuje. Stanowczo odradzam ten serwis i kupno auta w tym salonie
Użytkownik sieci
22 czerwca 2024 15:25
Salon - samochody nowe
Odradzam komukolwiek branie ...
... samochodu z salonu Skody na najem.Pieknie obiecują "złote gory" jak jest problem umywają rece. Wziąłem pojazd w najem na początku czerwca po przejechaniu 200 km tak 200 km wyskoczyły błędy " asystentow". Zaproszono mnie do serwisu niby coś zrobiono błędy zniknęły. Po przejechaniu kolejnych 500 km zrobiło się to samo .Ok zapraszają mnie do serwisu na wizytę za 2 tygodnie???? Czegoś nie rozumiem ? Nowy samochód tym bardziej w najmie gdzie nie należy do mnie a oni robią wszystko by czlowiek nie jeździł sprawnym samochodzie przy 700 km przebiegu??? Zenada nie polecam .Mnie może oczarowali ale mam nadzieję że innym to da do myślenia.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 09:48
Salon - samochody nowe
Przegląd po 60tys. ...
... Jakość obsługi przez doradce p.Piotra rozczarowała. Zabrakło min kultury w odpowiedzi do Klienta. Rozumiem ze każdy ma swój zapracowany dzień, być może pracodawca dorzucił roboty , ale odezwanie do klienta teraz nie mam czasu, o 12 wypiszę dokumenty ( w domyśle po hu.. żeś przyszedł 15 min wczesniej zdać auto) Zabrakło też informacj na co trzeba zwrócić uwagę po wymianie tarcz hamulcowych na nowe. System SMS o gotowym samochodzie do odbioru nie zadziałał, telefony do doradcy nic nie dały albo zajęty albo nie odbiera, nikt nie odzwonil. Wysłałem SMS tez zero , więc pojechałem po odbiór. Za kilka mce przetestuję inny serwis Skody....
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 16:01
Salon - samochody nowe
Od jakiegoś czasu ...
... rozglądam się za nowym samochodem. W dniu 13 maja wypełniłem formularz w sprawie przedstawienia przez salon Skoda Porsche Połczyńska ofert na Skodę Superb. Pomimo wypełnienia wszelkich niezbędnych zgód, RODO itp., potwierdzenia zapytania o ofertę, żaden kontakt z salonu nie nastąpił. No cóż, bywa. Niezrażony początkowym niepowodzeniem, trzy dni później (16 maja) napisałem maila na adres korespondencyjny tego salonu, z prośbą o przesłanie ofert Skody Superb i z informacją, że próbowałem się skontaktować kilka dni wcześniej, bez powodzenia. No cóż, zdarza się. Niezrażony drugim niepowodzeniem, w dniu 06.06.2024 r. zadzwoniłem do salonu Skody mówiąc, że jestem zainteresowany nową Skodą Superb i zapytałem czy można przyjść i dowiedzieć się czegoś więcej na jej temat. Zapytałem również, czy z racji tego, że były akurat wtedy dni otwarte, to powinienem się umówić na konkretną godzinę, czy można przyjść o dowolnej porze. Pani z salonu Skody przekazała, że można przyjść w dowolnym momencie. Gdzieś godzinę po tej rozmowie przyszliśmy z Żoną do salonu Skody. Pani w informacji powiedziała, że możemy sobie samochody pooglądać, a jeżeli chcemy z kimś porozmawiać, to należy czekać na wolnego handlowca. Oczywiście żadnego wolnego handlowca nie było, natomiast ja, wraz z moją Żoną, poczuliśmy się jak byśmy byli niewidzialni. Gdzieś po 10 minutach wyszliśmy zniesmaczeni. Bardzo poważnie rozważałem zakup nowej Skody Superb, ale już wiem, że na pewno jej nie kupię. Absolutnie nie polecam!