87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 marca 2024 10:43
Salon - samochody nowe
Słabiutko... Serwis na ...
... sztukę. Wstawiłem w zasadzie nową Octavię, która ma 7000km przebiegu, w ramach naprawy gwarancyjnej. Powodem było szarpanie samochodem podczas hamowania (krzywe tarcze tył). Serwis nic nie zrobił, samochód jak szarpał podczas hamowania tak szarpie. Opowiedziano mi bajeczkę, że "jak samochód po nocy ma nalot korozji na tarczach to trzeba trochę mocniej pohamować i bedzie lepiej. No i w sumie to oni mogą wymienić tarcze i klocki ale za opłatą." Nie wspomnę o tym, że samochód oddałem czysty, świeżo umyty, a oddano go uflejanego po same lusterka. Po prostu nie polecam.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 14:35
Salon - samochody nowe
Pomimo umówienia się ...
... na spotkanie z handlowcem i przyjechaniem na miejsce 20 minut przed określoną godziną Pan handlowiec nie pojawił się. Dodam, że czekałem jeszcze 30 minut po wskazanej godzinie.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 16:06
Salon - samochody nowe
Kontakt telefoniczny z ...
... serwisem niemożliwy. Sobota, 23 listopada pomiędzy 10 a 11 - 27 nieudanych prób połączenia (22 533 61 50). "Przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada. Prosimy spróbować później" Udało mi się dodzwonić do Recepcji - 22 533 61 74. I nic, każą dzwonić pod numer 22 533 61 50, czyli do Serwisu. Pomiędzy 13 a 14 - 10 nieudanych prób połączenia (22 533 61 50). "Przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada. Prosimy spróbować później" Daruję sobie złośliwe komentarze. W poniedziałek, 25 listopad sytuacja podobna. "Przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada. Prosimy spróbować później" O godzinie 13:30 rozmawiałem z Panią z Recepcji Salonu. Poprosiła o mój numer telefonu, i zapewniała że przekaże go kolego z serwisu, i na 100% któryś z kolegów oddzwoni. Nie oddzwonił. Panie Kierowniku serwisu Michale Wakuliński. To opinia z 2022 lub 2021. Nie znam powodu dlaczego została udostępniona dopiero teraz.
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 14:19
Salon - samochody nowe
dnia 3 listopada ...
... wymiana opon. godz 17.20 . - wymiana 1,5 godziny. po wyjechaniu z salonu opony bardzo glosne oraz tracace przyczepnosc. jednak pomyslalem ze to poprostu zmiana na zimowe. nastepnego dnia przy swietle dziennym zobaczylem ze w kazdym kole prawie nie ma powietrza. po sprawdzeniu na kompresorze 1.3 bar w kazdym kole. TAKA USLUGA TO ZAGROZENIE ZYCIA DLA UZYTKOWNIKA SAMOCHODU ! Felgi mogly sie powyginac a przy duzej predkosci to pewnie opony zejsc z felg ! . .. probowalem skontaktowac sie nastepnego dnia zeby poprostu przekazac ta opinie jednak pomimo 3 krotnej proby kontaktu nie bylo mozliwosci polaczyc sie z serwisem !! ostatni raz w tym ASO.
Użytkownik sieci
25 października 2023 08:58
Salon - samochody nowe
niestety obsługa klienta jest zeroooo !
Użytkownik sieci
6 października 2023 22:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, szczególnie serwisu bkacharsko-lakierniczego. Jakiś czas temu zaprowadziłem tam samochód do likwidacji drobnej szkody po kolizji. Do ubezpieczyciela wysłano kosztorys naprawy zawierający lakierowanie elementów. Naprawa wydawałoby się została wykonana i faktura wysłana do ubezpieczycieka. Podczas weryfikacji naprawy przez firmę ubezpieczeniową okazało się, że nic nie zostało pomalowane, wykonano tylko polerowanie zarysowanego elementu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnych wyjaśnień dotyczących tej sytuacji.
Użytkownik sieci
20 września 2023 14:25
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa serwisu ...
... niekompetentna, pomimo udzielenia odmiennej informacji telefonicznie, w siedzibie stawiano odmiennie wymagania, oraz wykazano się brakiem podstawowej wiedzy na temat funkcjonowania wyposażenia pojazdów marki Skoda, brak kompetencji w zakresie autoryzacji użytkownika aplikacji MySkoda oraz oczekiwanie dodatkowej zgody od leasingodawcy, której ten nie udziela, uznając aplikację za wyposażenie, co zostało potwierdzone przez infolinię VFS podczas wizyty w serwisie, w obecności pracownika, który wyłącznie stwierdził, że on zna leasingodawcow, którzy takiej zgody udzielają, mimo iż leasingodawcą jest Volkswagen Bank... a na prośbę o interwencję kierownika zasłanianie się rzekomo umówionymi spotkaniami tego dnia, nawet nie mówiąc, że jest zajęty, tylko że ma umówione spotkania w ciągu dnia... Nawet nie próbując zapytać czy kierownik znajdzie chwilę na wyjaśnienie sytuacji, mimo iż był obecny i nie uczestniczył w żadnym spotkaniu. Wizyta w serwisie wiązała się wyłącznie ze stratą czasu i wzruszeniem ramionami przez pracownika, wraz z okazaniem braku szacunku i jakiejkolwiek woli rozwiązania problemu, utratą okresu próbnego korzystania z aplikacji i koniecznością ponownego dojazdu z drugiego końca Warszawy, zdecydowanie nie polecam. ODPOWIEDŹ: Właściciel (Leasigodawca) udostępnił Użytkownikowi komplet kluczyków, więc już z tego założenia umożliwił Użytkownikowi pełne korzystania z samochodu, w tym otwieranie, a co więcej nawet uruchomienie i poruszanie się przedmiotem leasingu, a nie tylko jego otwieranie. Państwa komentarz jest całkowicie nie na miejscu. Dodam, że jesteście jedynym serwisem wymagającym takiej zgody, w przypadku dysponowania kompletem kluczyków, co miało miejsce również w tej sytuacji. Leasingodawca również mailowo ustosunkował się do Państwa oczekiwań informując, że nie udziela takiej zgody traktując aplikację jako wyposażenie pojazdu.
Użytkownik sieci
15 września 2023 09:52
Salon - samochody nowe
Dramat serwis naprawia ...
... auto już ponad msc. Wiedzieli jakie są usterki, ale i tak nie pomogło to przyspieszyć naprawy żeby wcześniej zamówić części żeby sprawnie przebiegła naprawa.Kontakt z opiekunem serwisu - brak ma oddźwonić i wogóle nie oddźwania. Informację zdawkowe przez sekretariat że już kończymy, już została końcówka i dalej cisza kolejny tydzień samochód nie naprawiony. Dramat Czas zmienić serwis.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 14:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 22:37
Salon - samochody nowe
Obsługa serwsu na ...
... niskim poziomie. 2 Panów dziś siedzi (żadnych kliejntów) podchodze i mówię "dzień dobry". Zlewka - brak odpowiedzi. Po 2 min. stania pytam czy do serwisu powinienem gdzieś indziej podejść. Okazało się, że to żywi ludzie..... Szkolenie z obsługi przydało się!!!! Tragedia i nie polecam.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 11:47
Salon - samochody nowe
Przychodzi blondynka do ...
... salonu... więc nie trzeba jej obsłużyć 🤡. Ja rozumiem, że nie jesteście marką premium, ale chociaż dzień dobry będzie miłe. Po kilku minutach w salonie i totalnym olaniu przez cały zespół salonu (recepcja i sprzedaż) odechciało mi się Skody, a napewno Skody z tego salonu. Szkoda!
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 10:24
Salon - samochody nowe
Słabiutko z obsługą...
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 16:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam, zakupu ...
... samochodu używanego, ustalone było przed zakupem co ma być wymienione,a niestety nic nie zrobili, gwarancja na auto to też fikcja.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 11:00
Salon - samochody nowe
Wymiana dowodu rejestracyjnego ...
... trwa już prawie rok. Pani na recepcji nie potrafi odpowiedzieć co się dzieje z dowodem. Na prośbę o rozmowę z kierownikiem że mam iść złożyć reklamację do sprzedawcy.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 12:17
Salon - samochody nowe
Serwis roczny. Zbiornik ...
... adblue był pełny a mimo to na fakturze doliczyli ponad 100zł za uzupełnienie adblue. Przez słaby akumulator auto ciężko kręciło, mimo wszystko po sprawdzeniu nie wykryto żadnych usterek, a akumulator wymieniłem w innym warsztacie. Nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 15:38
Salon - samochody nowe
Oceniam stacje kontroli ...
... pojazdów- dno. Czekam już 40 minut, przy samochodzie przez 5 minut kręcił się pracownik w koszulce skody, teraz samochód stoi i nic się nie dzieje. Na pytanie jak długo to jeszcze potrwa usłyszałem „trwa badanie techniczne, prosze czekac”, jak trwa skoro nic sie nie dzieje? Nikogo nie ma przy samochodzie? Normalnie na kazdej innej SKP badanie trwa max 15 min. Nie polecam tego dziadostwa.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 02:04
Salon - samochody nowe
Serwis
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 10:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... dramatyczna. Dzwonię rano 20.04 zapytać o badanie techniczne. Informacja zapraszamy nie trzeba się umawiać. Jadę wiec na miejsce- smutny pan siedzący obok recepcji serwisu mówi „trzeba czekać” zero informacji jak długo tego „trzeba czekać” po 15 minutach jakiekolwiek informacji czy mam czekać godzinę czy 8 wyszedłem. Pracownikom przydałoby się szkolenie z komunikacji żeby wszyscy wiedzieli na czym stoją.
Użytkownik sieci
2 marca 2023 19:32
Salon - samochody nowe
Skoda dobry samochód ...
... dopóki nie trafi do serwisu. Serwis szkody niezależnie czy w Poznaniu, czy Warszawie reprezentuje podobny poziom. Jeśli coś wykracza poza przegląd gwarancyjny, oddają zepsute auto twierdząc, że można jeździć.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 10:55
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej. Czekałem ...
... prawie godzinę na info czy mają i mogą wymienić żarówkę