87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 stycznia 2023 01:10
Salon - samochody nowe
Cóż za fantastyczna ...
... firma z poprzedniej epoki. Nie dość, że potrafią zapaskudzić wnętrze auta to jeszcze poprzestawiać komputer i ustawienia, że kompletnie nie można dojść co z czym... A już najlepsze doświadczenia serwuje obsługa serwisu. W czasach kiedy w innych serwisach przyjmują miłe Panie to tutaj czujesz się jak na audiencji u starosty powiatu. Najlepszy pod tym względem jest Pan Dominik. Siedem minut to za mało żeby Szanowny Pan podniósł wzrok znad ekranu i zauważył, że klient prosi o łaskawe wysłuchanie. Reszta rozmowy przeprowadzona z miną w stylu "nie chce mi się z panem gadać" i chyba liczona ilość słów w odpowiedzi, żeby nie przekroczyć limitu. Pewnie macie multum klientów i cóż dla Was jeden klient, który nie odwiedzi Was więcej. I tak kolejny, kolejny, kolejny mniej, aż do puknięcia się w głowę "Co jest nie tak?" Ale później to jeden miesiąc na minusie, kolejny na minusie, aż w końcu zgasimy światło.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 18:19
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony ...
... z serwisu. Bezczelny i bardzo cyniczny doradca serwisu. To nie ich winna tylko moja. Czyli nie polecam tego salonu. Już tam nie wrócę...
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 13:36
Salon - samochody nowe
Dyskryminacja ze względu ...
... na narodowość. Odmówiono obsługi samochodu z białoruską rejestracją. Kierownictwo odmówiło podania przyczyny na piśmie, powołując się na polecenie wyższego kierownictwa i nieistniejący zakaz UE. Nikogo nie interesują argumenty, że właściciel samochodu aktywnie pomaga ukraińskim uchodźcom i jest wolontariuszem.
Użytkownik sieci
22 października 2022 19:38
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu: ...
... reklamacja Skody Superb w dniu 21.10.2022, samochód nowy 1 miesiąc, przebieg 3kkm oderwała mi się osłona podwozia pod bagażnikiem na trasie S7, serwis stwierdził, że nie może mi tego naprawić na gwarancji bo jest to uszkodzenie mechaniczne... na moje pytanie jakie może być uszkodzenie osłony jak nie mechaniczne, skoro osłona odpada przy prędkości 140km/h i uderza wielokrotnie o asfalt... brak odpowiedzi (?) Oczywiście i tu mogę się nie zgodzić ponieważ osłona ma ewidentne uszkodzenie termiczne od układu wydechowego, mówiąc wprost spora jej część stopiła się na rurze wydechowej (widać to na zał. zdjęciach). Na moje pytanie dlaczego serwis nie kieruje sprawy do weryfikacji do Skoda skoro mamy odrębne stanowiska w tej sprawie brak odpowiedzi... na pytanie co mam zrobić, odpowiedź: najlepiej pojechać do salonu gdzie pan kupił auto (moje zażenowanie było na maksymalnym poziomie). Wspomnę tylko o tym, że na samym wstępie podczas przyjęcia samochodu do serwisu byłem pytany gdzie auto było kupione, później były sugestie, że może ktoś podczas przeglądu zerowego przed wydaniem auta w Białymstku czegoś nie zrobił... Nie tego się spodziewałem po autoryzowanym serwisie, bo myślałem, że autoryzacja do czegoś zobowiązuje, ale jak widać niekoniecznie. Może mała sugestia dla Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. : proszę wywiesić baner, że w ramach gwarancji załatwiacie sprawy tylko klientów, którzy zakupili u Was pojazd, będzie uczciwie i zaoszczędzi takim klientom jak ja sporo czasu. Nieanonimowy klient Skody, eksploatuję Skody od ponad 20lat, obecnie jest to już piąty Superb w naszej firmie, nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu, zarówno z autem jak i z obsługą Z najlepszymi życzeniami poprawy jakości obsługi Janusz Mamla
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 16:06
Salon - samochody nowe
Pół roku czekania ...
... na Superba, zamówienie zostało jednostronnie anulowane. Cztery miesiące czekania na przyjęcia kolejnego zamówienia, co się w ostateczności nie wydarzyło. Po moim komentarzu że to chyba znaczy że samochodu nie będzie, brak odpowiedzi. Rozumiem kryzys, ale straciłem 10 miesięcy, muszę rozpocząć procedurę zamawiania u innego producenta i za chwilę zostanę bez samochodu...
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2022 12:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 marca 2022 09:05
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis oraz ...
... bezczelny i cyniczny doradca serwisu. Miałem kupować samochód ale po doświadczeniach z serwisem kupiłem gdzie indziej. Jedna gwiazdka to aż za dużo...
Użytkownik sieci
8 marca 2022 12:09
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... umówiony serwis wraz z autem zastępczym, po raz kolejny brak takowego. Mimo wcześniejszego potwierdzenia. Bardzo to słabe i nieprofesjonalne.
Użytkownik sieci
18 lutego 2022 13:03
Salon - samochody nowe
Drogo jak nigdy
Użytkownik sieci
8 listopada 2021 21:06
Salon - samochody nowe
Obowiązkowy przegląd + ...
... wymiana opon. Najpierw nie mogłem się dodzwonić do serwisu, w godzinach pracy długo nikt nie odbierał. Gdy w końcu się udało (formularzem przez stronę), wstawiłem do serwisu. Po godz. 18 dostałem sms, że gotowe. Dotarłem przed 19. Totalnie nikogo w serwisie, salon opuszczony przez żywych ludzi. Postałem sobie kwadrans, w końcu udało mi się dorwać wychodzącego "opiekuna" z serwisu, który miał mi wydać auto. Już myślałem, że się udało. Pan popatrzył na moje kluczyki, po czym powiedział, że nie może niestety przyjąć już płatności kartą. Zaproponowałem płatność gotówką. Niestety, nie może przyjąć, muszę przyjechać jutro. Więc przyjadę po raz drugi jutro i pewnie zapłacę jak kiedyś za wymianę opon 2x więcej niż w normalnym warsztacie, gdzie ogarniają wszystko w 30 minut z pocałowaniem ręki.
Użytkownik sieci
25 września 2021 08:11
Salon - samochody nowe
Dlaczego po godz ...
... 8.00 w sobotę nie można się połączyć. Na stronie widoczne godziny otwarcia w soboty to 8-15. Problem z autem niemożliwy do zgłoszenia, ponieważ po wysłuchaniu formułki system automatycznie rozłącza za każdym razem.
Użytkownik sieci
19 września 2021 20:28
Salon - samochody nowe
brak obsługi
Użytkownik sieci
19 września 2021 15:41
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa ever!! ...
... Dokładnie o jednej osoby mi chodzi... Czemu przyszedłem do nich z autem?? Czemu nie Bohemia... Tragedia nigdy już u was.. Amator , A.K dział serwis
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2021 09:46
Salon - samochody nowe
Salon bardzo fajny ...
... i dość spory. Serwis działa dość sprawnie jednak czasami bywają problemy w obsłudze. Rok temu odmówiono nam wykonania połowy przeglądu ze względu na inwentaryzację. Panie z recepcji w ogóle nie rozróżniają samochodów o których mowa - dla nich Fabia to Octavia i vice versa. Wczoraj serwis nie usunął z komputera informacji o konieczności wymiany oleju dopiero po spostrzeżeniu błędu serwis go usunął.
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 11:35
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa ever!! ...
... Dokładnie o jednej osoby mi chodzi... Czemu przyszedłem do nich z autem?? Czemu nie Bohemia... Tragedia nigdy już u was.. Amator
Użytkownik sieci
28 czerwca 2021 22:00
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedzi na ...
... maila w dzisiejszych czasach jest niewybaczalny. Nie jeden dzień nie dwa ale już szósty dzień czekam i nie mogę się doczekać. Mail ogólny serwisu! Wizytówka! Podobno satysfakcja klienta jest dla Was najważniejsza? Masakra! Żeby nie było, mail może się zawieruszyć, dlatego też po 24h wysyłam ponowne zapytanie. OLEWKA!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 23:22
Salon - samochody nowe
Pani sprzedająca tak ...
... naprawdę nie potrafiła doradzić, sporo błędnych informacji przy zakupie, brak jakiegokolwiek rabatu. Sprzedać to nie sztuka, ważne w jaki sposób produkt się sprzedaje.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 19:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2021 16:07
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam. ...
... Na obsłudze serwisowej 3 sympatycznych panów zainteresowanych wyłącznie sobą. Wszyscy udaja, że nie widzą klienta przez blisko 5 minut. Dodam, że wizyta umówiona na konkretną godzinę.