88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 listopada 2020 21:04
Salon - samochody nowe
Dobry dijazd. Dobry parking. Fachowa obsluga.
Użytkownik sieci
16 listopada 2020 20:06
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi w ...
... serwisie godna pożałowania. Umówiłem się na diagnozę uszkodzenia zamka w klapie bagażnika w półtorarocznym aucie. Identyczna usterka była w tym serwisie naprawiana rok wcześniej w tym samym samochodzie. Pomimo poinformowania, że poprzednio uszkodzenie było naprawione przez wymianę zamka na gwarancji, tym razem również diagnoza usterki trwała 1,5h i również musiałem czekać na zamówienie nowego zamka. Niestety problemy w tym miejscu dopiero się zaczęły. Po diagnozie i stwierdzeniu, że zamek jest do wymiany na gwarancji odebrałem auto w stanie gorszym niż zostawiłem. Okazało się, że klapa bagażnika została rozregulowana i nie domykała się tak jak powinna, przez co podczas jazdy słyszalne było stukanie tej klapy na zamku, hałas z zewnątrz oraz istniało ryzyko nalania się wody do środka w razie deszczu. Żadnego z tych objawów nie było przed diagnozą. Mój telefon ze skargą serwisant skomentował po chamsku stwierdzeniem, że on nie zagwarantuje, że woda się nie naleje, a ja nie zagwarantuję, że się naleje, i że mam uszkodzony zamek i tak ma być. Kilka dni później przyjechałem na umówiony termin wymiany zamka, zostawiłem auto w serwisie bez czekania na miejscu na odbiór, ponieważ wymiana miała trwać 2h, a nie mogłem tyle czekać. Po niecałej godzinie otrzymałem informację, że auto jest do odbioru. Udało się szybciej - super. Podczas odbioru, na który przyjechałem kilka godzin później, okazało się, że auto nie zostało nawet umyte mimo dużej ilości czasu oraz zapewnień doradcy podczas diagnozy, że auto zostanie umyte po naprawie. Ponadto okazało się również, że problem z rozregulowaną klapą pozostał, więc auto wróciło na warsztat, a ja straciłem kolejne 30min w poczekalni. Po końcowym odbiorze auta musiałem jeszcze tylko sam sprzątnąć brudną folię z fotela kierowcy bo serwis chyba nie ma tej usługi w pakiecie. Rozumiem, że Skoda to nie Ferrari ale jakieś minimum profesjonalizmu powinno być zachowane, w szczególności w przypadku naprawy na gwarancji. O poziomie dyskusji z serwisantem szkoda mówić. Liczyłem na próbę szybkiej naprawy błędu, a otrzymałem zlanie tematu stwierdzeniem, że tak ma być. Dużo poniżej krytyki.
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 19:15
Salon - samochody nowe
Profesjonalny i szybki przegląd.
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 20:40
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, świetna cenowo oferta, miejsce godne polecenia.
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 13:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 06:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 października 2020 15:37
Salon - samochody nowe
Przyjechalem na wymiane ...
... opon - po wymianie opon okazalo sie ze ktos zmienil jezyk w samochodzie na chyba chinski. Odradzam od korzystania serwisu w tym salonie skoda. Okropna jakosc.
Użytkownik sieci
25 października 2020 07:27
Salon - samochody nowe
Szybka i sprawna ...
... obsługa w serwisie, na bardzo wysokim poziomie. 😊
Użytkownik sieci
23 października 2020 08:06
Salon - samochody nowe
Pełna profeska. Polecam.
Użytkownik sieci
22 października 2020 13:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 października 2020 14:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2020 10:41
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie
Użytkownik sieci
13 października 2020 15:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2020 13:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 października 2020 13:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 października 2020 16:26
Salon - samochody nowe
Byłem w sprawie ...
... serwisu samochdu- obsluga bardzo miła i sympatyczna wszystko poszło super. 8.10.20
Użytkownik sieci
8 października 2020 15:36
Salon - samochody nowe
Nie przykładają się ...
... do klienta z gwarancją ,trzymają z producentem?
Użytkownik sieci
5 października 2020 20:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Miły ppl (Wersja oryginalna) Nice ppl
Użytkownik sieci
4 października 2020 20:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2020 13:30
Salon - samochody nowe
Kolejny przegląd, ale ...
... dopiero pierwsza opinia. Wreszcie trafiłem na bardzo miłych i kompetentnych pracowników. Poprzednio bywało inaczej (tak zwana "sluzbowa uprzejmość", ale "nie zadawaj pan jakichkolwiek pytań kliencie"). W dniu dzisiejszym zupełnie inaczej, pełen profesjonalizm i po prostu mili ludzie. Mam tylko jedno zastrzeżenie - po odebraniu samochodu musiałem ponownie ustawić fotel, radio, boczne lusterko wsteczne, odszukać schowane (!) okulary, podłączyć odbiorniki do USB... Pozostawiam do oceny kierownictwa. Ale finalnie ocena bardzo dobra. Polecam!!!