92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 15:58
Salon - samochody nowe
Usługi serwisu były ...
... zadowalający kiedy pracował tam Pan Przemek. Było konkretnie i na temat, odkąd pewna Pani tam przyjmuje i przedtem też przyjmowała to rozmowy z Serwisem odnośnie auta stały się nieporozumieniem. Samochód został przyprowadzony z powodu piszczenia w prawym przednim kole od strony pasażera. Samochód spędził w serwisie 1,5h. Nie ustalono przyczyny pisku ale znaleźli dużo innych rzeczy odbiegających od zgłoszonej usterki jak np. wyciek z odmy, którego nie ma. Spękane tuleje na wachaczach, uszkodzone obejmy amortyzatora tył, skorodowany tłumik końcowy, skorodowana tarcza kotwiczna, spękane opony. Na filmiku z serwisu widac,że mechanik nie zdjął nawet koła aby zobaczyć, co się tam dzieje. Nagrał tylko podwozie i co NAJWAŻNIEJSZE skorodowany tłumik. Po podjechaniu do innego serwisu i zapłaceniu 0,- a nie 300,- za sprawdzenie usterki, okazało się, że auto ma uszkodzony przegub zewnętrzny bo nie ma smaru i jest zardzewiały a w harmonijce jest dziura na szerokość paznokcia. Dziurka była przez dłuższy czas i to było powodem pisku, dodatkowo znalazł się wyciek z przewodu hamulcowego ale Skoda nie zdjęła nawet koła, aby zobaczyć co tam się dzieje. Pytanie do Pani: "Czy na pewno to nie jest uszkodzone żadne łożysko?,, Pani odpowiada,że na 100% nie jest, a okazało,że łożysko na MacPhersonie jest uszkodzone, ale przecież 'Mechanicy' z Serwisu Skody patrzą tylko powierzchownie więc: Nie polecam! 2 gwiazdki za wizytę i za nie miła obsługę oraz zajęcie się innymi usterkami niż tymi które były zgłaszane przy przyjmowaniu auta do serwisu. Serwis Skody kiedyś inaczej obchodził się z Klientami a teraz tylko wykasować 300zł za konsultację i mieć Klienta gdzieś. Dosłownie S(z)koda.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 15:23
Salon - samochody nowe
Najpierw próbowałam się ...
... dodzwonić do salonu, by dowiedzieć się czy istnieje możliwość serwisowania instalacji gazowej, ale odbijałam się od ściany słysząc jedynie, że wszyscy konsultanci są zajęci i pracownik salonu oddzwoni w ciągu 10 minut. Kiedy po pół godziny nie otrzymałam żadnego telefonu, postanowiłam pojechać na miejsce, gdzie Panowie zajmujący się obsługą serwisu kompletnie mnie zignorowali a z kolei Panie przy recepcji były zajęte rozmową między sobą. Okazało się, że akurat poszukują serwisanta instalacji gazowych, więc nie ma możliwości wykonania tej usługi. Kilka minut po opuszeniu budynku otrzymałam telefon z salonu, a moja odpowiedź, że już zdążyłam przyjechać i dowiedzieć się osobiście bardzo rozbawiła moją rozmówczynię. Podsumowując jestem zniesmaczona wizytą w salonie.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 00:13
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działu serwisu
Użytkownik sieci
24 lipca 2022 23:18
Salon - samochody nowe
Obym więcej nie ...
... musiał korzystać z usług tej firmy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2022 19:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam wizyt ...
... w serwisie. Brak szacunkundo klientani i jego czasu. Arogancja kierownictwa zmusza do korzystania z innej lokalizacji.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 12:08
Salon - samochody nowe
Usuwałem w RE-WO ...
... Lubin szkodę na moim pojeździe - Passat B6. Szkoda parkingowa - uszkodzony został tylni prawy błotnik. Musiałem dopłacić kilkaset złotych, ponieważ Ubezpieczyciel podważał kosztorys, ale nie to jest najgorsze. Po kilku miesiącach od naprawy błotnik od strony koła był na rancie skorodowany. Dziś usuwana jest korozja w warsztacie blacharskim "z prawdziwego zdarzenia". Okazało się, że Panowie z warsztatu blacharskiego Re-Wo Lubin nie założyli rurki, która odpowiada za odpływ wody z przestrzeni wlewu paliwa. Zbierała się woda, brud w nadkolu. Woda parowała i cały błotnik, przestrzeń nadkola są skorodowane dość poważnie. Nie polecam tego warsztatu. Nie dość, że musiałem dopłacić do naprawy, to błąd pracowników spowodował duże straty na moim pojeździe. Może kiedyś ten serwis był profesjonalny i dobry. Polecił mi go mój kuzyn, który zachwalał przynajmniej blacharzy, ale teraz to już bynajmniej nie to, co kiedyś... Dołączę niedługo fakturę za usługę, żeby potwierdzić autentyczność tej opinii. Serwis odpowiedział, że nie skorzystałem z gwarancji napraw. To jeszcze sprostuję. Państwa pracownik, Pan Przemysław Wasiak, nie wymieniając żadnych naprawianych elementów powiedział, że ze względu na korozję, nie mogą Państwo dać gwarancji na naprawę. Zaakceptowałem to, ale nie zamontować rurki odpływowej, żeby klient wrócił i wydał więcej pieniędzy, to Państwa błąd, więc proszę po prostu ten stan faktyczny przyjąć. Nie może serwis popełniać takich błędów. Może sprawdzajcie wykonanie napraw przez Waszych pracowników.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2021 18:37
Salon - samochody nowe
Dział części to ...
... nieporozumienie dwukrotnie uzyskuje odpowiedz że oddzwonimy i telefonu zwrotnego nie otrzymałem....Nie Polecam zero Profesjonalizmu...
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 14:57
Salon - samochody nowe
Dział części to ...
... jedna wielka tragedia, nigdy nie można się dodzwonić, nigdy. Zawsze mają oddzwonić i nigdy nie ma telefonu zwrotnego, chcąc cokolwiek zamówić albo sprawdzić trzeba być osobiście. Pani na tym dziale bardzo niemiła, tylko Panowie służą pomocą. Serwis też pozostawia wiele do życzenia, po wymianie oleju w DSG osłona akumulatora źle zamontowana oraz obudowa filtra powietrza nie na swoim miejscu. Naprawdę salon robi słabe wrażenie..
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 11:54
Salon - samochody nowe
Przyjechaliśmy na pierwszy ...
... serwis naszym Kodiaqiem, auto wyjechało z myjni serwisu całe porysowane. W momencie odbioru było mokre, a zanim wyschło na dowrze było ciemno, niemiła niespodzianka została zauważona rano, gdy w słońcu samochód wyglądał jak oblepiony pajęczynami. Oczywiście wszyscy tam umywają ręce, pracownik myjni "fachowym okiem" stwierdził, że byłam autem na myjni automatycznej (oczywiście nie jest to prawdą - mam szacunek do swoich pieniędzy), nie potrafił wyjaśnić na czym polega mycie ręczne w ich myjni, kilkukrotnie zapytany co znaczy ręcznie, potrafił odpowiedzieć nadal tylko słowo "ręcznie", pani z obsługi serwisu wygalała się jednak, że myją szczotkami. Niezależny lakiernik jednoznacznie stwierdził, że zarysowania nie są zasługą myjni automatycznej, a poszorowane czyimiś rękami, szczotką i przede wszystkim świeże. Nie można się doprosić nagrania z monitoringu myjni, chociaż od prawie 24 godzin jest rzekomo zabezpieczone, nie dzwonią żeby informować klienta o sprawie, przestali też odbierać telefony komórkowe, a sekretariat nie przełącza rozmowy twierdząc, że ktoś właśnie obsługuje klienta - i tak przez kilka godzin, kompletne olanie klienta, samochód cały zniszczony, zapewne wystarczy polerowanie ale nie potrafią załatwić tak prostej sprawy, poważny autoryzowany dealer powinien bardziej troszczyć się o relacje z klientami. Jesteśmy poważnie rozczarowani. Nasz nowy samochód wygląda tak, że wstyd nim wyjechać spod domu i tylko ślepy uwierzyłby, gdyby mu wpierano, że samochód tak wyglądał wcześniej. Kiedy kupowaliśmy samochód wybieraliśmy między tym dealerem, a dealerem w Krakowie, w Lubinie stawali wtedy na głowie, zasypując nas rabatami, o które nawet już nie prosiliśmy, żeby wybrać ich samochód. Na szczęście wybraliśmy auto z Krakowa, przynajmniej nie zniszczyli auta, na którym zarobili. Po setkach telefonów, maili i reklamacji dostaliśmy nagranie, które trwało 15 sekund i było różową plamą, także nie pokazali nam w jaki sposób potraktowali nasz samochód, zaoferowali nam bezpłatne polerowanie auta, niestety polerowanie nic nie dało, auto nadal jest porysowane. Dziwne jest to, że zniknęły nasze głębokie rysy, a te drobne które zrobili oni są nadal widoczne, domyślam się więc, że nie było to fachowo wykonane polerowanie, a raczej "maźnięcie" tu i ówdzie. Po "polerowaniu" usłyszeliśmy, że kilka rys mogli zrobić oni, ale do niektórych nie mogą się przyznać - tymczasem na naszych domowych kamerach dokładnie widać, że auto przed serwisem było wręcz w stanie idealnym, a po serwisie całe porysowane. Na koniec tej super usługi polerowania burak-pracownik dodał, że nasze auto za kilka tygodni będzie wyglądało tak samo. Minęło już kilka miesięcy, nie tygodni, a wygląda nadal tak jak wyglądało po ich "polerowaniu". Nie ma słów, które wyrażą jak bardzo jestem wściekła, że takie firmy mają prawo istnienia. Dziady.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2021 13:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 09:11
Salon - samochody nowe
Z każdą wizytą ...
... w salonie ilość gwiazdek znacząco spada. Na początku było miło i 5, po ostatniej wizycie zostało ich już tylko 2, zostawiam jeszcze coś na później, bo poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia. Już mniej polecam ten salon.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2020 15:32
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany kupnem ...
... auta, zadzwoniłem wcześniej do działu zajmującego się sprzedażą aut używanych czy NA PEWNO auto ma takie specyfikacje jakie zostały przedstawione w ogłoszeniu żeby nie było że biorę dzień wolnego i dymam 200 kilometrów i żeby okazało się że jest to inne auto. Pan kierownik ZAPEWNIA że TAK, TO JEST DOKŁADNIE TAKA SPECYFIKACJA. I zgadnijcie co. Przyjeżdżam i oczywiście kilka rzeczy się nie zgadza, światła inne, brak koła zapasowego itd. Ten sam pan z którym rozmawiałem przez telefon już taki pewny siebie nie był. Zupełny brak profesjonalizmu czy jakiejkolwiek rzetelności. Przestrzegam przed zakupem aut w tym salonie.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 21:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 13:44
Salon - samochody nowe
Tragedia ten salon ...
... to jakieś jaja , zarezerwowalismy auto tydzień temu i byliśmy umówieni na termin żeby kupić, po pojawieniu się na miejscu Pan powiedział ze rezerwowal nam ktoś inny i on ten samochód właśnie sprzedał komuś innemu. NIE POLECAM TEGO SALONU TRAGEDIA I ŻENADA.
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 09:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 20:31
Salon - samochody nowe
Wymiana akumulatora w ...
... ASO LUBIN trwa już 2 dni i na tym czasie nie koniec w warsztacie u Kowalskiego od ręki, a jak nie ma i trzeba zamówić to do 2 godzin max. Strach pomyśleć ile wymiana wycieraczek by trwała, a o żarówce nie wspomnę. Pani kierownik serwisu, kompletne zero za angażowania, jeszcze mniej kompetencji , rozmowa na pograniczu jak z "blondynką". Kłamstwo pogania kłamstwo ! Auto przyjechała 18 grudnia ( jaki to okres świąteczny ?? do świat to rwała wymiana ) z wiadomością na wymianę akumulatora i tak też wiadomość miała flota bo problem był od dłuższego czasu. Jaka więc weryfikacja, sprawdzenie Ok ( pomiar akumulatora czy przekręcenie kluczyka w stacyjce), a na koniec "zamówienie części" jakich części ?? Była to 1 (słownie jedna) cześć AKUMULATOR , którego ASO nie posiada na stanie WSTYD. Autoryzacja u floty jest do załatwienia od ręki telefonicznie z dosłaniem zgłoszenia na email tak do tej pory przez 3 lata odbywało się w ASO LESZNO , które POLECAM i tam serwisujemy (a tu mi laweta Assistance przywiozła) ! To jest tylko jedna opisana sytuacja, a takich przykładów mógłbym tu kilka przytoczyć dlatego omijamy ASO LUBIN szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
15 października 2019 09:06
Salon - samochody nowe
Najbardziej niekompetentny sprzedawca ...
... pojazdów używanych w Lubinie na jakiego trafilismy
Użytkownik sieci
24 września 2019 14:10
Salon - samochody nowe
Kompletny brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 07:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 07:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka