96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Justyna Gallus
23 października 2024 09:43
Salon - samochody nowe
Salon Skody Tychy
Polecam ten salon .Podziękowania dla Pana Pawła Monia za kompetencje , kulturę osobistą, dostępność,operatywność....Dokumenty zostały przez Pana Pawła załatwione błyskawicznie ,co skróciło czas na oczekiwanie samochodu.Dodatkowo dostałam korzystny rabat oraz zimowe opony.Przy odbiorze samochodu w sposób wyczerpujący zostałam poinformowana jak obslugiwac auto....
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 11:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 16:13
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam zakup ...
... samochodu w tym salonie, pełen profesjonalizm ze strony Pana Pawła. Od wejścia do salonu po odbioru samochodu a nawet kilka dni po , kontakt z handlowcem na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 10:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 16:56
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... na najwyższym poziomie. Bardzo dobry kontakt i obsługa. Szczególne podziękowania dla Pana Pawła za cierpliwość i bardzo profesjonalną obsługę naszego zamówienia. Gorąco polecam!
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 21:54
Salon - samochody nowe
Aktualizacja na dzień ...
... 04.04.2024: Niestety nie ma już Pana Mariusza Pacha - osoby na medal, która poruszyła niebo i ziemię aby każda transakcja przebiegła wzorowo i klient czuł się ważny i traktowany jak Ktoś, a takich transakcji były dwie: Skoda Fabia Combi w 2021 i Skoda Karoq Sportline w 2022. Trzecia transakcja z sierpnia 2023 - obecnie przebiegająca na Skodę Fabię DSG, to po prostu dramat. Auto zostało zamówione i opłacone 14 sierpnia 2023 roku (opłacony maksymalny wkład własny, wystawiona faktura, planowany odbiór grudzień 2023/styczeń 2024). W połowie stycznia 2024 informacja, że nie można wyprodukować auta przy starej konfiguracji i niezbędny jest aneks do umowy oraz nowa konfiguracja, wymagana dopłata 2790zł do nowej umowy - nowa konfiguracja najbardziej zbliżona do poprzedniej. Wysłanie samochodu do produkcji - koniec stycznia. 1 marca - auto jest w salonie, prośba mailowa o wpłacenie 2790 zł - wpłata w ten sam dzień. 7 marca opłacenie ubezpieczenia na miejscu i chęć zobaczenia auta - informacja, że gdzieś jest, ale nie wiadomo gdzie (trudno skomentować). 8 marca - podpisanie umowy i informacja o rejestracji auta w najbliższy wtorek (12 marca) lub czwartek (14marca). 15 marca otrzymanie faktury na rok 2024 (mimo rozliczenia wkładu własnego z otrzymanej faktury z sierpnia 2023) do zapłacenia całości kwoty z nowej umowy, mimo opłacenia - brak potwierdzenia rozliczenia kwoty, jeden wielki chaos, który trwa do teraz - zapewnienia, że sprawa jest już na finiszu, tak od 20(!) dni. Auta nie można odebrać do wyjaśnienia sprawy. Sprawa była wielokrotnie podkreślana zarówno w centrali (2 sprawy w portalu klienta - styczeń 2024 i marzec 2024) jak i salonie w Tychach (mailowo, osobiście, telefonicznie), prośba o zwrócenie uwagi na rozliczenie z 2023 (45% wkładu własnego na fakturę z sierpnia 2023). Niestety, korekta faktury jest czymś niesłychanie trudnym, a auto które jest w salonie od 1 marca i zostało w pełni opłacone nie może zostać wydane bo czekamy na "decyzje z góry". Szanowni Państwo, 2,3 za chwilę 4 tygodnie można czekać ale na decyzje strategiczne firmy na najbliższe 5-10 lat, a nie na korektę błędnie wystawionego pojedynczego dokumentu. Jest to nasze 3 i ostatnie auto w salonie, od 14 sierpnia 2023 minęło ponad 8 miesięcy (planowany odbiór 4-5miesięcy), dopłata 2790zł (co już jest mocno nie fair), auto w salonie od 1 marca, w tym momencie trzeba będzie je odkurzyć i odświeżyć, a perspektyw na odbiór nawet nie widać - na chwilę obecną nie wiadomo, "sprawa jest na finiszu" - od 20(!) dni na finiszu. Mamy swoje firmowe sprawy i tematy związane z nowym autem, dzięki Państwa opieszałości, każdego dnia tracimy, są to już straty liczone w tysiącach i nie wynagrodzi tego 4 do kolekcji dywanik materiałowy do auta. Miałem do czynienia z Państwa salonem od 3 lat, były to na prawdę dobre momenty i klient czuł, że jest szanowany i jeśli coś się stało, to problem starano się rozwiązać, wyjaśnić, przekazać faktyczny obraz, a nie mydlić oczu. Obecnie klient czuje się jak petent w urzędzie, którego się po prostu zbywa i każe czekać, może za tydzień, może za miesiąc, może zapomni... .... a to opinia już niestety nieaktualna z 2022 (Pan Mariusz Pach jest już gdzie indziej): Życzyłbym wszystkim takiego Sprzedawcy jak Pan Mariusz Pach - bez względu na urlop czy porę dnia zawsze pomocny i udzielający konkretnych, rzetelnych informacji. W moim przypadku udało się połączyć przekazanie cesji z nabyciem nowego auta w tym samym terminie. Bez skutecznej pomocy Pana Mariusza to by się po prostu nie udało - czekalibyśmy dalej i próbowali dowiedzieć się czegoś z centrali. Dodatkowo miłą niespodzianką było odebranie nowego auta już w lipcu, mimo planowanego terminu na listopad. To już drugie auto z salonu Skody w Tychach i zakładając dotychczasowe wyłącznie pozytywne doświadczenia będziemy zamawiać kolejne w przyszłości. Od początku do końca kontakt i przebieg transakcji przebiegał wzorowo, zdecydowanie polecam Pana Mariusza Pacha oraz salon Skody w Tychach.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 21:37
Salon - samochody nowe
Aktualizacja na dzień ...
... 04.04.2024: Zamówienie i opłacenie kolejnego, 3 auta (poprzednie Fabia Combi 2021, Karoq Sportline 2022) z salonu w Tychach - Skoda Fabia DSG, 14 sierpnia 2023 (wkład własny maksymalny, planowany odbiór grudzień 2023-styczeń 2024). Styczeń 2024 aneks do umowy, dopłata 2790zł (brak możliwości realizacji konfiguracji). 1 marca auto w salonie, 8 marca podpisanie umowy, opłacenie ubezpieczenia. 14 marca rejestracja auta, 15 marca - wystawienie faktury na całość kwoty na rok 2024 (mimo opłacenia zgodnie z fakturą z sierpnia 2023 i dopłaty 2790zł 4 marca). Od 20 dni sprawa jest "na finiszu", nie widać końca poprawy jednego dokumentu - auta nie można odebrać, mimo opłacenia i załatwienia wszystkich formalności z naszej strony, auto jest w salonie od 1 marca. Coś się zmieniło na gorsze, mamy kontakt od 3 lat, klient czuł się ważny. Obecnie tak nie jest, czujemy się jak kolejny petent w kolejce w urzędzie - opłacił to może poczekać...Szanowni Państwo, nie możemy poczekać, tracimy każdego dnia przez opieszałość (3 tygodnie i czas leci dalej - na poprawę, korektę błędnie wystawionej pojedynczej faktury- co było wielokrotnie podkreślane zanim została wystawiona - zaksięgowanie faktury z roku 2023 i wystawienie faktury na jedynie różnicę w postaci 2790zł z tytułu nowej konfiguracji), brak decyzyjności i przekazu rzetelnych, konkretnych informacji. ... Opinia sprzed 2 lat już nieaktualna (Pan Mariusz Pach pracuje gdzie indziej) Szybko, konkretnie, fachowo i do tego wiele trafnych, praktycznych spostrzeżeń i porad przy okazji zakupu auta i akcesoriów. Pan Mariusz Pach stanął na wysokości zadania - szczerze polecam, doskonały kontakt.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 09:01
Salon - samochody nowe
Fantastyczna, wysoce wykwalifikowana ...
... obsługa. Godne pochwały podejście do klienta, udostępnienie samochodu na jazdy testowe wraz ze szczegółowym omówieniem każdej funkcji i odpowiedzią na każde możliwe pytanie. Polecam
Użytkownik sieci
20 marca 2024 07:17
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie obsługa ...
... na najwyższym poziomie, Pan Paweł skrupulatnie dobiera samochód pod klienta oraz uczy od podstaw świetnie uczy jazdy automatem dzięki czemu można bezstresowo cieszyć się zakupem samochodu. Oprócz tego pełen profesjonalizm i doradztwo, teraz tylko czekać na nowy samochód 😎
Użytkownik sieci
17 marca 2024 21:54
Salon - samochody nowe
Świetna i profesjonalna ...
... obsługa. Super oferta. Pan Dawid, to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Szybko i sprawnie. Kontakt 10/10
Użytkownik sieci
13 marca 2024 16:41
Salon - samochody nowe
Serwis,nie polecam.
Użytkownik sieci
10 marca 2024 21:03
Salon - samochody nowe
Wszystko super, obsługa, przekaz informacji,
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 13:20
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa w ...
... postaci Pana Pawła. Mogłem się przejechać samochodem testowym. Pan Paweł odpowiedział na wszystkie moje pytania bez zastanowienia. Porównywaliśmy, bagażniki, ilość miejsca w środku , wyposażenia... Wykazał się bardzo dużą cierpliwością i uśmiechem do mojej osoby a o to nie łatwo :) Jestem bardzo zadowolony z przebiegu obsługi POLECAM Klaudiusz
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 18:40
Salon - samochody nowe
Byłem na przeglądzie ...
... i jestem bardzo zadowolony z obsługi doradca miły.duzym plusem zaproponowano mi w tym czasie przetestować wybrany model auta który mnie interesował na salonie obsługiwał mnie Pan Paweł Moń pełen profesjonalizm napewno bym kupił u niego auto
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 10:06
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie dzwoniłem, dwukrotnie ...
... zapewniono mnie o tym, że już zaraz otrzymam informacje na temat oferty. Minęły dwa tygodnie dlatego za obsługę wystawiam 1 gwiazdkę.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Polecam salon ze ...
... wzgledu na ofertę oraz podejscie pracownikow. Pan Dawid dobral mi auto idealne dla mnie i moich potrzeb i swietną oferte leasingową, pomagal na kazdym etapie. Dziękuję, jestem bardzo zadowolona i na dzień dzisiejszy wroce tu po kolejne auto.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 16:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 grudnia 2023 21:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 14:29
Salon - samochody nowe
Miła i sprawna obsługa serwisowa .Polecam.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 20:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki