90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 16:29
Salon - samochody nowe
Postanowiłem podzielić się ...
... swoim negatywnym doświadczeniem, a przede wszystkim przestrzec nowych i potencjalnych klientów przed zakupem auta u tego dealera. W czerwcu 2023 roku w salonie Ultima JG zakupiony został pojazd marki Skoda Superb 2.0 diesel 204 km za kwotę około 240 tysięcy złotych. Auto przy przebiegu 3,5 tysiąca km zaczęło wymagać dolewania oleju około 1,5 litra na 2-5 tysięcy kilometrów, oczywiście ani sprzedawca ani przedstawiciele serwisu nie widzą w tym żadnego problemu zasłaniając się instrukcją producenta. Także właściciel auta po zakupie za kwotę około 240 tysięcy musi liczyć się z koniecznością posiadania w swoim bagażniku przynajmniej 2 litrów oleju, nie wspomnę o tym jak takie auto później sprzedać dalej. Zaznaczam ani przed zakupem ani na etapie przedstawienia oferty nie otrzymałem do wglądu żadnej instrukcji, a tym bardziej informacji, że auto będzie pochłaniało takie ilości oleju, gdybym takie info otrzymał od razu zrezygnowałbym z zakupu. Auto ma obecnie 60 tysięcy przebiegu, i nic się nie zmieniło olej nadal trzeba dolewać, a serwis twierdzi, że wszystko jest ok. Po kolejnym zapaleniu się żółtej kontrolki zadzwoniła Pani z serwisu lub od dealera. W obszernym wyjaśnieniu przyczyny zapalania się owej kontrolki, otrzymałem odpowiedź, że sprawa koniecznie powinna zostać wyjaśniona i że jest to faktycznie problem. Cytuję wyjaśnienie " Pan dyrektor mówi, że tak musi być i tak jest napisane w instrukcji " Zatem Panie dyrektorze w odpowiedzi... , zapewne spotkamy się na innej drodze formalnej w kwestii ustalenia czy tak faktycznie powinno być... Przy ostatnim serwisie został wskazany również pęcherzyk rdzy na tylnej klapie , oczywiście wina klienta i kamienia , który gonił za autem aby w nie uderzyć :) takie irracjonalne i bzdurne odpowiedzi otrzymuje klient , chociaż auto ma 12 lat gwarancji na perforację nadwozia oraz wykupioną gwarancję dodatkową. Uderzenia od kamieni z przodu jakoś nie wykazują oznak korozji. Nie polecam, odradzam , przestrzegam !!! Sam więcej nie skorzystam z usług serwisu w JG, a tym bardziej z zakupów u wskazanego dealera Skoda Ultima. Edit: Czy dealer jako odpowiedzialny sprzedawca nie powinien poinformować o takich "cechach" silnika klienta przed zakupem ? czy Państwa doradca lub sprzedawca przedstawił instrukcję pojazdu chociażby w trakcie zakupu ? Czy Pan jako właściciel i świadomie kupujący nabyłby pojazd z takimi cechami ? jeżeli tak proponuję Panu odkupienie tego pojazdu , niski przebieg , serwisowany i posiada tylko jeden mankament pobiera 2 litry oleju na 2,5 tyś km ale przecież wg. Pana to żadna wada . Naprawdę nie będę się tu rozpisywał o trzech przyczynach poboru oleju, a każda z nich jest tylko i wyłącznie wadą. Na pewno zna Pan taki termin jak sprzedaż pojazdu z ukrytymi wadami. Jeszcze jedna sprawa, proszę sobie zerknąć do historii serwisowej , to nie jest moja pierwsza Skoda, z tym samym silnikiem i jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności poprzednia nie pobierała ani grama oleju pomiędzy wymianami, czyżby ten sam silnik po lekkiej modyfikacji był wadliwy, a może to ta sama wada jak w Superb, którą Państwo musieli odkupić od innego klienta......
Użytkownik sieci
28 października 2024 18:06
Salon - samochody nowe
Auto tam kupiłem ...
... ale z serwisu skorzystałem tylko raz. Obowiązkowy pierwszy przegląd, i tyle mnie widzieli, jakie czynności wykonali nie dowiedziałem się,za to rachunek na bogato.
Użytkownik sieci
17 września 2024 15:54
Salon - samochody nowe
Zbierałem się długo. ...
... Jedna gwiazdka jest za terminy serwisu: trzymają się ich. Poza tym przestrzegam serwisowanie w tym ASO. Dlaczego? Bo taniej wyjdzie podpalić auto. To nie przesada. Bo jak nazwać wymianę sprawnych elementów, a nie przeprowadzić wymiany elementów które przewiduje instrukcja serwisowa, którą notabene posiada tylko serwis, a nie klient? Tak, ten serwis olał ciepłym moczem wymianę paska rozrządu!
Użytkownik sieci
11 września 2024 16:36
Salon - samochody nowe
Korzystałem z usług ...
... tej Firmy, wszystko super drogie i firmowe bo takie być powinno, miły Pan przyjął samochód do serwisu ale za to Pan mechanik w brudnym kombinezonie bez żadnych zabezpieczeń po skończonej naprawie odprowadził auto na parking, a myjka gratis to jakaś kpina polegająca na oblaniu brudnego samochodu wodą, całe szczęście bez wytarcia mokrego brudu.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 15:50
Salon - samochody nowe
Brak kompetencji osób ...
... które przyjmują zapytanie od klienta!!!!! Zwykłe proste zapytanie , które powinienem otrzymać od reki !!!!! Prosiłem o ofertę cenową na pierwszy serwis....... do dzisiaj czekam :-) panie dyrektorze ( celowo piszę z małej litery) - pozdrawiam i życzę sukcesów. Może czas wyszkolić personel aby był kompetentny i sumienny w tym co robi i bierze za to pensję. W konkurencji - wykonałem telefon i po 5 minutach miałem ofertę na mailu :-)
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 21:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 maja 2024 18:34
Salon - samochody nowe
Przestrzegam ULTIMA Jelenia ...
... Góra !!!!! Podzielić się swoją historią chcąc przestrzec innych i pokazać jak ULTIMA traktuje klientów i jest pomocna. Kilka tygodni temu przyjechałem z synem do Polski bo mieszkamy za granicą. Dbając o swoją Skodę podczas pobytu chciałem wykonać przegląd samochodu przy okazji zgłaszając problem wpadającego pedała sprzęgła w podłogę. Usterka była sporadyczna a ostatnimi czasy częstsza. Serwis ULTIMA po weryfikacji stwierdził, że winą wpadającego pedała jest stary płyn hamulcowy który należy zmienić na co oczywiście zgodziłem się natychmiast. Po serwisie wydano mi auto twierdząc, że wszystko jest sprawdzone, zrobione i sprawne. Rachunek był wysoki co jest dla mnie sporym obciążeniu ale uznałem, że naprawa w Autoryzowanym serwisie ULTIMA co daje mi gwarancję naprawy zgodnie ze sztuką, technologia i fachowością bo to przecież ASO Skoda. Zaledwie już 5 dniach od naprawy auto kompletnie stałego - sprzęgło zniknęło. Stanąłem na drodze. Niezwłocznie skontaktowałem się z ASO ULTIMA gdzie uzyskałem informację, że muszę dostarczy auto do serwisu ponownie. Zgodnie z kodeksem cywilnym jak i prawem konsumenta na każdą wykonaną usługę ULTIMA udziela gwarancji. Jak widać w moim przypadku ULTIMA kompletnie o tym zapomniała i zlekceważyła moją sprawę. Odmówili mi pomocy. Na własny koszt odholowałem auto do ULTIMA co kosztowało mnie kilkaset złotych. Po kolejnych kilku dniach serwis stwierdził że " padła " pompa abs i ona musi zostać wymieniona za kolejne kilkaset złotych a co gorsza trzeba na nią czekać kilka dni bo jest niedostępna w Polsce. Wymusiłem z serwisu auto zastępcze bo byłem z synem i nie miałem jak wrócić do domu kilkadziesiąt kilometrów. Zmuszony byłem wziąć bezpłatny urlop w pracy i zostać w Polsce na czym straciłem spore pieniądze. Syn przez tydzień nie poszedł do szkoły z czego również były problemy. Po tygodniu ULTIMA zwróciła mi auto twierdząc, że tym razem wszystko jest zrobione, naprawione i co najważniejsze sprawdzone !!!! Kolejnego dnia wyruszyłem do domu za granicę z samego rano i po przejechaniu około 350 km pedał sprzęgła " wpadł " i straciłem całkowicie sprzęgło. Byłem przerażony podobnie jak mój syn. Staliśmy na ruchliwiej autostradzie bez pomocy. Na szczęście Policja zabezpieczyła miejsce i pomogła mi zjechać bezpiecznie na parking. Skontaktowałem się z serie ULTIMA i Pan z serwisu kompletnie mnie zlekceważył odmawiając pomocy ironicznie tylko sugerując powrót do Jelenia Góra żeby sprawdzić co tym razem a jeżeli chce jechać dalej bez sprzęgła życzy mi " powodzenia " i bezczelnie rozłączył się. Z tak skandalicznym podejściem do sprawy / do klienta NIGDY się nie spotkałem. To rażące łamanie praw konsumenta / praw gwarancji i praw reklamacyjnych. Tak SKANDALICZNEGO lekceważenia sprawy nie mogę pozostawić bez reakcji. ULTIMA NARAZIŁAM MNIE na kilka tysięcy złotych kosztów. Podróż powrotna do domu trwała dwa dni. Po dotarciu na miejsce auto odstawiłem na serwis który natychmiast zdiagnozował usterkę i naprawił auto w jeden dzień. DIAGNOZA serwisu Ultima była błędna / wykonane prace były błędne a co gorsza niepotrzebne !!! tak jak wymienione części. ZOSTAŁEM NACIĄGNIĘTY !!!! Mam pełne prawo na takie stwierdzenia !!! Wystąpiłem z propozycją polubownego załatwienia sprawy. ULTIMA zlekceważyła sprawę - to nie jest profesjonalne podejście do klienta. To jest dowód zerowego profesjonalizm serwisu i oszustwa jakich się dopuścili. Zgłosiłem sprawę do Rzecznika Konsumenta za pośrednictwem którego założę sprawę w sądzie / nagłośnię sprawę w mediach branżowych i będę walczył tak długo aż ULTIMA zwróci mi poniesione koszty i straty liczone w tysiącach złotych. Przestrzegam przed tą firmą !!!!! Na domiar złego Skoda Polska również milczy mimo zgłoszenia sprawy co również źle świadczy o importerze i również tego tak nie zostawię. Drodzy klienci pomyślcie czy nie lepiej oddać auto kilkadziesiąt kilometrów dalej i mieć gwarancję, że naprawa będzie wykonana należycie a jeżeli będzie jakiś problem serwis profesjonalnie pomoże. Ultima tego nie zrobi - dowodem są inne opinie oszukanych
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 19:29
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa zwłaszcza ...
... dział serwisu . Pani odbierająca telefon kompletnie nie ma wiedzy nad tym co sie dzieje . Mówi jedno robią drugie . Brak kompetencji .
Użytkownik sieci
3 listopada 2023 17:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2023 22:32
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić auto, ...
... to nie ma wyboru wogóle, nie polecam tego salonu
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 20:29
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do serwisu ...
... z niedziałającą klimatyzacją. Około tygodnia przed umówioną wizytą serwisową klimatyzacja przestała chłodzić z dnia na dzień, z nawiewów leciało tylko ciepłe powietrze. Podczas dwukrotnej weryfikacji szczelności (trwającej 4 godziny) w serwisie Ultima Auto została potwierdzona szczelność układu klimatyzacji, a według serwisu problem polegał tylko na braku czynnika klimatyzacji. We własnym zakresie wykonałem weryfikację układu w okolicznym serwisie klimatyzacji gdzie została stwierdzony brak szczelności klimatyzacji na łączeniu do chłodnicy. Okoliczny serwis klimatyzacji zweryfikował nieszczelność bez większego problemu co tylko potwierdza brak rzetelnej weryfikacji, no ale trzeba było zdjąć zderzak co wymagało trochę czasu i chęci... Serwis zaproponował uzupełnienie czynnika oczywiście na mój koszt no i gdybym to zrobił to jaki byłby finał? Zapłaciłbym za napełnienie układu, który nie był szczelny i problem wróciłby. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 10:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2023 15:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 21:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwis ...
... kicha. Mistrz serwisu jakiś żart. Brak szacunku dla Klienta...
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 11:09
Salon - samochody nowe
Niestety muszę wycofać ...
... wcześniejszą pozytywną opinie po ostatniej wizycie gdzie za wymianę bezpiecznika w Aucie na gwarancj Ultima policzyla 40 zł.Dzwoniłem do Wałbrzycha i Dzierzoniowa to ta usługa jest w ramach gwarancji.Niemiła obsługa przez panią na Serwisie obsługi klienta.Tragedia!Lepiej jeździć do Wałbrzycha lub Dzierżoniowa.Wiecej czasu ale kasa w portfelu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 13:45
Salon - samochody nowe
Korzystałem z usług ...
... tej Firmy, wszystko super drogie i firmowe bo takie być powinno, miły Pan przyjął samochód do serwisu ale za to Pan mechanik w brudnym kombinezonie bez żadnych zabezpieczeń po skończonej naprawie odprowadził auto na parking, a myjka gratis to jakaś kpina polegająca na oblaniu brudnego samochodu wodą, całe szczęście bez wytarcia mokrego brudu. Pięć gwiazdek za naprawę za to jedna za obsługę Pana przyjmującego auto.
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 20:24
Salon - samochody nowe
Niestety firma zamiast ...
... iść do przodu to się cofa.. Parę lat wstecz bez problemu ustawiali xenony w Audi,obecnie odsyłają do serwisu Audi. Roboty na 3 min.a klienta stracili....
Użytkownik sieci
21 września 2022 15:04
Salon - samochody nowe
UWAGA DRUGI RAZ ...
... TĘ OPINIĘ UMIESZCZAM BO WŁAŚCICIEL USUWA NEGATYWNE OPINIE Absolutnie nie polecam obsługi klienta działu likwidacji szkód. To druga wizyta w tym miejscu i zapewne ostatnia! Dzwonię w sprawie możliwości naprawy auta po wypadku. Pani prosi o przesłanie dokumentacji na emaila. Prosze rzecz jasna by podesłała adres e-mail na mój nr tel bo prowadzę teraz. Ten nigdy nie przychodzi- jadę wiec 15km by porozmawiać osobiście. Godz. 16:00 wtorek Pan wybitnie olewatorsko podchodzi do klienta! przedstawiam sprawę panu przy biurku,….po czym przychodzi pracownik i zaczynają rozmowę pomiedzy sobą jakby mnie tam wogle nie było! Po kilku minutach wstaję od biurka odwracam się na pięcie i wychodzę!!! Absolutny dramat! W trakcie poprzedniej likwidacji szkody mojej Kia Sportage sytuacja nie wiele przyjemniejsza bo 45min siedziałem przy biurku,..pracownicy jakby niezainteresowani klientem! Polecam kierownictwu zabrać pracowników do Toyota W J. Góra albo do Volkswagena w Lubinie, a nie usuwać negatywne opinie z google!!! Wiele by zyskali! Właściciel również!!! Omijać to miejsce szerokim łukiem!!!
Użytkownik sieci
5 września 2022 14:21
Salon - samochody nowe
Strata czasu i ...
... pieniędzy , otrzymaliśmy ofertę na zakup nowego samochodu po udaniu się na miejsce Sprzedawca informuje nas ze oferta wzrasta ! Bo nie będziemy korzystać z finansowania proponowanego przez Salon . Czy takie praktyki to norma w tym salonie ! Nie Polecam
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 10:07
Salon - samochody nowe
Naciągacze i krętacze..