90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 05:24
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i sprawna obsługa. Auto naprawione
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 21:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 09:16
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, fachowe doradztwo.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Korzystam z serwisu ...
... Skody i działu części. Polecam fachowość pracowników tych działów i wiedzę. Wzór do naśladaowania w innych serwisach Skody, a wiem co mówię, bo byłem w kilku przez minione lata z moimi Octaviami ... Pan Dawid jak i Pan Łukasz zawsze chętni do pomocy i co ważne oddzwaniają jak nie mogą rozmawiać! To naprawdę duża rzadkość - DZIĘKUJĘ PANOWIE!
Użytkownik sieci
27 maja 2024 17:22
Salon - samochody nowe
Przemiła i fachowa obsługa
Użytkownik sieci
23 maja 2024 18:34
Salon - samochody nowe
Przestrzegam ULTIMA Jelenia ...
... Góra !!!!! Podzielić się swoją historią chcąc przestrzec innych i pokazać jak ULTIMA traktuje klientów i jest pomocna. Kilka tygodni temu przyjechałem z synem do Polski bo mieszkamy za granicą. Dbając o swoją Skodę podczas pobytu chciałem wykonać przegląd samochodu przy okazji zgłaszając problem wpadającego pedała sprzęgła w podłogę. Usterka była sporadyczna a ostatnimi czasy częstsza. Serwis ULTIMA po weryfikacji stwierdził, że winą wpadającego pedała jest stary płyn hamulcowy który należy zmienić na co oczywiście zgodziłem się natychmiast. Po serwisie wydano mi auto twierdząc, że wszystko jest sprawdzone, zrobione i sprawne. Rachunek był wysoki co jest dla mnie sporym obciążeniu ale uznałem, że naprawa w Autoryzowanym serwisie ULTIMA co daje mi gwarancję naprawy zgodnie ze sztuką, technologia i fachowością bo to przecież ASO Skoda. Zaledwie już 5 dniach od naprawy auto kompletnie stałego - sprzęgło zniknęło. Stanąłem na drodze. Niezwłocznie skontaktowałem się z ASO ULTIMA gdzie uzyskałem informację, że muszę dostarczy auto do serwisu ponownie. Zgodnie z kodeksem cywilnym jak i prawem konsumenta na każdą wykonaną usługę ULTIMA udziela gwarancji. Jak widać w moim przypadku ULTIMA kompletnie o tym zapomniała i zlekceważyła moją sprawę. Odmówili mi pomocy. Na własny koszt odholowałem auto do ULTIMA co kosztowało mnie kilkaset złotych. Po kolejnych kilku dniach serwis stwierdził że " padła " pompa abs i ona musi zostać wymieniona za kolejne kilkaset złotych a co gorsza trzeba na nią czekać kilka dni bo jest niedostępna w Polsce. Wymusiłem z serwisu auto zastępcze bo byłem z synem i nie miałem jak wrócić do domu kilkadziesiąt kilometrów. Zmuszony byłem wziąć bezpłatny urlop w pracy i zostać w Polsce na czym straciłem spore pieniądze. Syn przez tydzień nie poszedł do szkoły z czego również były problemy. Po tygodniu ULTIMA zwróciła mi auto twierdząc, że tym razem wszystko jest zrobione, naprawione i co najważniejsze sprawdzone !!!! Kolejnego dnia wyruszyłem do domu za granicę z samego rano i po przejechaniu około 350 km pedał sprzęgła " wpadł " i straciłem całkowicie sprzęgło. Byłem przerażony podobnie jak mój syn. Staliśmy na ruchliwiej autostradzie bez pomocy. Na szczęście Policja zabezpieczyła miejsce i pomogła mi zjechać bezpiecznie na parking. Skontaktowałem się z serie ULTIMA i Pan z serwisu kompletnie mnie zlekceważył odmawiając pomocy ironicznie tylko sugerując powrót do Jelenia Góra żeby sprawdzić co tym razem a jeżeli chce jechać dalej bez sprzęgła życzy mi " powodzenia " i bezczelnie rozłączył się. Z tak skandalicznym podejściem do sprawy / do klienta NIGDY się nie spotkałem. To rażące łamanie praw konsumenta / praw gwarancji i praw reklamacyjnych. Tak SKANDALICZNEGO lekceważenia sprawy nie mogę pozostawić bez reakcji. ULTIMA NARAZIŁAM MNIE na kilka tysięcy złotych kosztów. Podróż powrotna do domu trwała dwa dni. Po dotarciu na miejsce auto odstawiłem na serwis który natychmiast zdiagnozował usterkę i naprawił auto w jeden dzień. DIAGNOZA serwisu Ultima była błędna / wykonane prace były błędne a co gorsza niepotrzebne !!! tak jak wymienione części. ZOSTAŁEM NACIĄGNIĘTY !!!! Mam pełne prawo na takie stwierdzenia !!! Wystąpiłem z propozycją polubownego załatwienia sprawy. ULTIMA zlekceważyła sprawę - to nie jest profesjonalne podejście do klienta. To jest dowód zerowego profesjonalizm serwisu i oszustwa jakich się dopuścili. Zgłosiłem sprawę do Rzecznika Konsumenta za pośrednictwem którego założę sprawę w sądzie / nagłośnię sprawę w mediach branżowych i będę walczył tak długo aż ULTIMA zwróci mi poniesione koszty i straty liczone w tysiącach złotych. Przestrzegam przed tą firmą !!!!! Na domiar złego Skoda Polska również milczy mimo zgłoszenia sprawy co również źle świadczy o importerze i również tego tak nie zostawię. Drodzy klienci pomyślcie czy nie lepiej oddać auto kilkadziesiąt kilometrów dalej i mieć gwarancję, że naprawa będzie wykonana należycie a jeżeli będzie jakiś problem serwis profesjonalnie pomoże. Ultima tego nie zrobi - dowodem są inne opinie oszukanych
Użytkownik sieci
11 maja 2024 10:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 maja 2024 13:49
Salon - samochody nowe
Bardzo miły serwis
Użytkownik sieci
6 maja 2024 10:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2024 16:49
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm na najwyższym ...
... poziomie. Pomoc serwisu / działu części z dużym zaangażowaniem, miła obsługa, duża wiedza / bardzo dobry kontakt. Polecamy
Użytkownik sieci
26 marca 2024 13:39
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 00:45
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam! Dzięki ...
... cierpliwości, terminowości, zaangażowaniu i praktycznym poradom Pana Tomasza K. proces wyboru nowego samochodu, finalizowanie zakupu i wszystkie formalności poszły bardzo sprawnie i szybko. Pan Tomasz również wspaniale wszystko wyjaśnił w momencie wydawania samochodu - wszystkie możliwości samochodu, dosłownie przycisk po przycisku.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 22:43
Salon - samochody nowe
Przyjemna obsługa.
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 15:54
Salon - samochody nowe
Miałem problem z ...
... autem . Panowie w serwisie szybko zdiagnozowali i naprawili tak trzymać
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 16:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 16:10
Salon - samochody nowe
Fachowa pomoc i doradztwo.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 19:29
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa zwłaszcza ...
... dział serwisu . Pani odbierająca telefon kompletnie nie ma wiedzy nad tym co sie dzieje . Mówi jedno robią drugie . Brak kompetencji .
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 15:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 11:01
Salon - samochody nowe
Będąc na urlopie ...
... z dziećmi miałem dość nietypowa "usterkę". Zamarznięty płyn do spryskiwaczy. Na szczęście pan Łukasz z działu serwisu pomógł mi z dnia na dzień "rozmrozić" auto usunąć problem. Dostałem również auto zastępcze. Jestem bardzo zadowolony z profesjonalnej obsługi.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 09:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek