90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Jacek Markuszewski
21 maja 2024 21:10
Serwis
Zla diagnoza I narazenie mnie na koszta
Polityka firmy Ultima ma na celu wykorzystać / naciągnąć klienta. Padłem ofiarą i mimo propozycji polubownego zakończenia sprawy uszkodzenia mojego samochodu co naraziło mnie na duże koszty firma odmówiła polubownego załatwienia sprawy. Nieprawidłowa diagnoza i wymiana dobrych części przyczynił się do moich kosztów liczonych w tysiącach złotych. ULTIMA odmówiła reklamacji, uchwalają się od zwrotu kosztów a Skoda Polska pomimo upływu 30 dni od złożonej reklamacji milczy.
Przestrzegam przed tą firmą i zaleca weryfikowanie wykonanych prac i żądajcie zwrotu " rzekomo " wymienionych części.
Firmę oceniam negatywnie i na tą chwilę nie widzę szans polubownego załatwienia sprawy, bo jak do tej pory lekceważyli moje prośby i próby kontaktu.
Dołożę starań aby ponieśli koszty i zwrócili mi moje straty.