98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 14:54
Salon - samochody nowe
Super salon. Duża ...
... oferta. Profesjonalna obsługa. Szczególne podziękowania dla pana Adama z sekcji serwisu za profesjonalną, szybką obsługę.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 22:04
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna obsługa sprzedaży samochodów używanych. Polecam.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 20:47
Salon - samochody nowe
Polecam zakup samochodu ...
... w tym salonie! Wszystkie formalności przebiegały bardzo sprawnie pod opieką Pani Małgosi, bardzo dziękuje pani Ani za profesjonalne przekazanie auta 😀
Użytkownik sieci
26 marca 2024 14:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 marca 2024 12:56
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam ten ...
... serwis, Pan Bartosz profesjonalnie podszedł do tematu. Szybka i profesjonalna wizyta!
Użytkownik sieci
26 marca 2024 12:05
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie, miła ...
... obsługa, profesjonalne podejście do klienta, Polecam Pania Małgorzatę Mazanek oraz Pania Annę Żołyńską za pomoc i obsługę.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Proces konfiguracji i ...
... zakupu auta bardzo sprawnie przeprowadzony przez Pana Michała. Samochód przyjechał miesiąc przed obiecywanym terminem. Poziom obsługi zarówno sprzedażowej, jak i przy wydaniu przez Panią Anię, na najwyższym poziomie polecam serdecznie :)
Użytkownik sieci
25 marca 2024 16:50
Salon - samochody nowe
Witam, Miałam przyjemność ...
... korzystać z usług firmy Skoda Wawer na.ul.Heliotropow. Kiedy przyjechałam wybrać auto z oferty firmy poznałam pana Tomasza ,który rzetelnie przedstawił mi ofertę zakupu. Mój wybór padł na Skodę Rapid. Pan Tomasz polecił mi to auto ze względu na duży bagażnik potrzebny na wozek dla niepełnosprawnej córki. Ten człowiek to rzetelny pracownik, solidny, zaangażowany , pelen empatii i zrozumienia potrzeb klienta az do odbioru auta. Podobnie pani Natalia zajmująca się ubezpieczeniami -rzetelnie sprawdziła wszystkie opcje wybierając najbardziej korzystne dla klienta.. Polecam ten salon i moze za kilka lat przyjadę ponownie wymienić samochód na nowszy model a pan Tomasz znowu dobrze doradzi. Pozdrawiam caly zespół i do zobaczenia .
Użytkownik sieci
24 marca 2024 18:19
Salon - samochody nowe
😉👍
Użytkownik sieci
22 marca 2024 16:04
Salon - samochody nowe
Wspaniała obsługa i fantastyczny kontakt! Gorąco polecam!
Użytkownik sieci
22 marca 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Polecam z czystym ...
... sumieniem, profesjonalna i bardzo miła obsługa.
Użytkownik sieci
22 marca 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalny salon! ...
... Wielkie podziękowania dla Pani Małgorzaty za bezproblemową obsługę oraz dla Pani Anny za fachowe wytłumaczenie funkcji pojazdu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 16:42
Salon - samochody nowe
Polecam zakup samochodu ...
... w tym salonie! Wszystkie formalności przebiegały bardzo sprawnie pod opieką Pana Mateusza, którego cechuję profesjonalne podejście do klienta. Proces zakupu przebiegł bezproblemowo i bardzo szybko. Od pierwszej wizyty w salonie do odbioru nowego auta minęło zaledwie 14 dni
Użytkownik sieci
20 marca 2024 12:59
Salon - samochody nowe
Niezwykle kompetentne, życzliwe ...
... i empatyczne podejście do nabywcy. Pan Tomasz z działu aut używanych to pracownik, który potrafi słuchać i jednocześnie profesjonalnie wyjść na przeciw oczekiwaniom klienta.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 17:17
Salon - samochody nowe
Bardzo nie fachowe ...
... podejście! nie polecam. Kupiłem w salonie montaż smart LINK, nie działa mikrofon w podłączonym telefonie. Nie ma sensu taka przystawka jak nie jest w pełni kompatybilna z najnowszym IOS. Po 2 reklamacjach salon twierdzi, że mam zbyt nowy telefon z IOS i nie będzie to działało. W dniu sprzedaży usługi była wypuszczona już aktualizacja telefonu. Samochód oddany dwukrotnie. Prowadzę firmę i jak bym miał takie podejście to już bym zbankrutował. Dwukrotnie samochód oddany z foliami zabezpieczającymi dla mechanika chociaż za każdym razem zadawałem zapytanie czy tak powinno to wyglądać, otrzymywałem Przeprosiny - zapomnieli. Smart link zamontowany w grudniu - nadal nie spełnia swojego przeznaczenia. Obawiam się, że finalnie sprawa trafi do sądu z racji pewności salonu, wszystko działa - prosze zmienić telefon.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 15:54
Salon - samochody nowe
[Oryginalna opinia, na ...
... załączonych zrzutach ekranu] Szanowny Zespole Serwisowy Skoda Wawer Przedstawiłem 7 punktów ilustrujących Waszą niekompetencję (screenshot z oryginalną opinią). Wy jednak postawiliście na populistyczny bełkot. Uważam, że unikanie transparentnej, rzeczowej dyskusji na temat Waszych usług nie jest fair wobec klientów. Cóż, sami najlepiej wiecie, dlaczego to robicie... Znowu w punktach odniosę się do komentarza: 1. Każda wstępna ocena możliwości wykonania naprawy gwarancyjnej jest poparta oceną jej zasadności wykonania przez naszych doświadczonych doradców w oparciu o procedury producenta których jesteśmy zobowiązani się trzymać. Poproszę o publiczne wskazanie tych procedur. Z której konkretnie wynikał: a) brak rzetelnej informacji, jak wygląda diagnostyka zgłoszonego problemu, b) brak scenariusza naprawy, c) push wyłącznie na nic nie wnoszące rozwiązania kosztowe? Pominę poziom kultury obsługującego, bo on z czego innego wynika, niż z procedur producenta. 2. Dlatego też został Pan poinformowany o braku możliwości odbycia jazdy próbnej z naszym technikiem przy deklarowanych przez Pana prędkościach w zakresie 140-220 km/h. Jesteście łże-salonem. Treść zgłoszenia brzmiała: drżenie auta w zakresie prędkości 80-220km/h. Zaproponowałem więc, że wywołam objaw podczas zgodnej z przepisami jazdy. Jest to powszechna praktyka diagnostyczna, choć zupełnie nieznana Panu Adamowi Stanikowskiemu przyjmującemu zgłoszenie. Zapytany o sposoby ustalenia źródła problemu, nie umiał podać żadnego. Umiał tylko wciskać odpłatne wyważenie kół. 3. (...)naprawę gwarancyjną w zakresie wskazanej usterki może prowadzić tylko jeden autoryzowany serwis. Nasz pracownik przekazał Panu informacje, że w systemie informatycznym producenta widnieje rozpoczęty proces gwarancyjny z niezakończoną reklamacją w innym serwisie, co uniemożliwia bliźniacze prowadzenie tej samej naprawy gwarancyjnej w Naszym serwisie. Zespole serwisowy z Wawra, zapytałem podczas zgłaszania samochodu na serwis, czy mogę przeprowadzić u Was naprawę gwarancyjną, mimo iż auto jest kompleksowo serwisowane w innym salonie. Usłyszałem: - Naprawy gwarancyjnej może pan dokonać w każdym salonie. DLACZEGO WIĘC KONSULTANTKA NIE SPRAWDZIŁA NA ETAPIE TELEFONU DO WAS, że zgłoszenie jest otwarte w innym salonie? To są dwa kliknięcie i tyle zajęło to `doradcy`, szkoda, że zapłaciłem za to swoim czasem i stresem. 4. Zarzucanie nam nieuczciwych praktyk w komunikacji z klientem jest dla nas bardzo krzywdzące i jest daleko idąca nieprawdą. Sugerujemy wczytanie się w politykę Google w zakresie opinii gdzie jest zapis o nieuczciwej konkurencji i konflikcie interesów. Ocena Pana rozmowy z naszym doradcą jest daleko idącą nadinterpretacją i jest zapewne związana z emocjami jakie Panu towarzyszyły podczas tej rozmowy. Przykro mi, że fakty – brak możliwości dodania opinii negatywnej – odbieracie jako bardzo Was krzywdzące. Sądząc po Państwa reakcji jest to czuły punkt. Może po prostu odpowiedzcie publicznie, dlaczego nie mogłem dodać negatywnej opinii, a mogłem neutralną/pozytywną. Czytający sami wyciągną wnioski. Mam nadzieję, że kiedyś obudzicie się w świecie, w którym będziecie musieli naprawdę szanować klienta, komunikować się z nim rzetelnie i transparentnie, i po prostu być po jego stronie. Ostatecznie to my – klienci - Was utrzymujemy i naprawdę nikt nie powinien stracić ani minuty na tak beznadziejne doświadczenie, jakie ja miałem z Wami.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 20:57
Salon - samochody nowe
Cala przygoda z ...
... tym salonem, czyli od pierwszego kontaktu telefonicznego, poprzez wszystkie formalności, aż do samego momentu odbioru samochodu, była bardzo miłym doświadczeniem. Ogromne podziękowania dla Pana Krystiana Kowalskiego, który w naprawdę profesjonalny sposób pomógł załatwić wiele spraw i dodatkowo wykazał się (w stosunku do mnie:)) niesamowitą cierpliwością z uśmiechem tłumacząc kolejne etapy zakupu. Gdybym miał ponownie kupić Skode, to z pewnością wrócę do tego właśnie salonu. Z reszta, skoro przejechałem 600 km po obecny samochód i jestem gotów to powtórzyć, przecież o czymś świadczy, prawda?:) Dodatkowo wielkie podziękowania dla Pana Tomasza Zalewskiego z działu Samochodów Używanych, który mimo dzielącej nas sporej odległości, bez najmniejszych problemów pomógł nam w sprzedaży wcześniejszego auta. Oczywiście, Pani Natalii Stoń również bardzo dziękujemy za pomoc w doborze najlepszego wariantu ubezpieczenia. Kasia i Grzegorz
Użytkownik sieci
5 marca 2024 15:46
Salon - samochody nowe
Super obsługa, w ...
... szczególności w wykonaniu p. KRYSTIANA KOWALSKIEGO
Użytkownik sieci
5 marca 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Zależało mi na ...
... poznaniu dokładnej historii serwisowej auta które upatrzyłem w tym salonie i taką też dostałem od Pana Tomka z działu samochodów używanych. Dodatkowo przed wybraniem się na oględziny dostałem dodatkowe, szczegółowe zdjęcia auta. Później było jeszcze prościej- szybkie formalności i wraz z żoną cieszymy się nową (używaną ;) ) Skodą. Polecam samochody używane z tego salonu i Pana Tomka jako doradcę w ich zakupie.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 20:45
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam kupno ...
... auta w tym salonie. Bardzo długo szukaliśmy odpowiedniego auta - również u konkurencji. Nigdzie obsługa klienta nie dorównała profesjonalizmowi z jakim spotkaliśmy się w salonie w Wawrze. Szczególnie dziękujemy Panu Krystianowi - dzięki któremu proces zakupu przebiegł bezproblemowo i bardzo szybko. Serdecznie pozdrawiamy i dziękujemy :)