88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 10:08
Salon - samochody nowe
Na wstepie prosze ...
... wybaczyc za szczerość, ale dlugo sie powstrzymywalem z napisaniem tej opinii, liczac, że obsluga klienta sie poprawi. Niekompetencja obslugi sprzedazowej- mianowicie w ubieglym roku bardzo zainteresowalem sie kupnem auta marki skoda, chcialem sie umowic na jazde testowa ale niestety auto bylo caly czas niedostepne (2miesiace). Przyjechalem do salonu, aby blizej sie przyjrzeć modelowi salonowemu. Chcac uzyskać wiecej informacji odnosnie pakietów wyposazeniowych zostalem odesłany przez sprzedawcę na strone internetowa samochodow marki Skoda abym sie zapoznał z nimi. Zaznaczam, iz bylem pewny zakupu auta! Tak sie nie traktuje potencjalnego klienta, to nie moja osoba sprzedaje sobie samochod tylko sprzedawca powinien rzetelnie podejsc do klienta i wytlumaczyc wszystkie za i przeciw. Takie zachowanie skutkowalo zakupem auta od dilera oddalonego o kilkaset kilometrów. SERWIS: Niekompetentny- przywiozlem auto z błedem jednego systemow ktory raz na kilka tygodni sie pojawial, auto odebralem juz z permamentna usterka, czyli kontrolka pojawiala sie nie jak dotychczas raz na jakis czas, a byla widoczna caly czas. Zostalem poinformowany, iż usterka front assist jest spowodowana rozkalibrowaniem przedniego radaru oraz że jest to wada mechaniczna spowodowana przez moja osobe i zeby naprawic usterke nalezy zaplacic 900zl za skalibrowanie radaru. Dodam tylko, ze na przednim zderzaku nie bylo nawet 1mm rysy, uszkodzenia ktore mogloby świadczyć, ze auto bylo uszkodzone. AUTO ZASTĘPCZE: umawiajac telefonicznie wizyte w serwisie, wyraznie zaznaczylem potrzebe auta zastepczego. Zapewniono mnie, ze auto bedzie gotowe. Po przyjezdzie do AutoZagiel obsluga serwisu oznajmila, ze w systemie nie maja zaznaczonego, że bede potrzebowal auto zastępcze oraz, ze maja dostepne jedno auto ale nie moga niestety go wydać. ZLECENIE SERWISOWE: W zleceniu serwisowym zaznaczone bylo mycie auta, natomiast auto odebralem w gorszym stanie niz przed serwisem. Reasumujac, obsluga w obu dzialach serwisu jak i sprzedaży aut jest daleka od profesjonalnej. Korzystalem z uslug autoryzowanych salonow innych marek w przeszłości i nigdy nie moglem dostrzec tak rażacych uchybień jak w salonie AutoZagiel. Gdybym byl audytorem i mial udzielac akretytacji, ten salon by ja absolutnie stracil no nie chcialbym aby marka jaka reprezentuje byla kojarzona z nieprofesjonalna obsluga, naciaganiem klienta oraz uslugami ktore zostaly wynonane nieprawidlowo. Na koniec dodam, auto zostalo naprawione w innym autoryzowanym salonie w 45 minut, obsluga byla na profesjonalnym poziomie i auto zastepcze bylo tez przygotowane na moja wizyte. Edit 2 miesiace później: nawet słowa przepraszam nie uslyszalem za cala zaistniałą sytuacje. Sytuacja miała miejsce w 2021 roku. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 12:24
Salon - samochody nowe
Wyleczyłem się z ...
... jakichkolwiek chęci współpracy z tym salonem na szczęście zanim kupiłem Skodę. Przyszedłem z problemem w środku listopada, Panowie z salonu nie znaleźli odpowiedzi do dziś (2 miesiące). Po 2 wizytach w salonie, i kilku mailach kontakt po prostu się urwał (wysłałem maila z pytaniem o zdolność kredytową miesiąc temu). Do tego 30 min oczekiwania w salonie na spotkanie gdzie byłem umowiony na konkretną godzinę.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 17:41
Salon - samochody nowe
Żeby dało się ...
... dać mniej gwiazdek - tak bym zrobila. Obsługa w tym salonie kuleje. Póki jest wszystko okej - jest miło i przyjemnie. ALE! Jeśli już się wraca po raz kolejny(!), siódmy lub ósmy w ciągu dwóch lat, zgubiłam się już nawet - tragedia. Obsługa na kiepskim poziomie, a panowie w serwisie ewidentnie nie mają pojęcia co robią skoro wypuszczają z serwisu auto z częścią, która nadal nie jest naprawiona. Dwa lata jeżdżenia i naprawianie DOKŁADNIE tego samego - sprzęgła (każdego elementu po kolei, przeciez po co cale wymienić, pobawmy się poki gwarancja się nie skończy). Auto nie ma 100 tysięcy km przebiegu, to jest dramat. Panowie po "wymianie" części które się ponownie psują zwalają to na wadliwe części lub na złe użytkowanie kierowcy (o zgrozo!) (jeżdżę dwoma autami na zmianę, z drugim magicznie nic się nie dzieje, a przebiegu ma 3x tyle co ten. Auto dwa pierwsze lata po zakupie spisywało się rewelacyjnie do poku pierwszy raz nie padła jakaś część ze sprzęgła- myślielismy już wtedy , że coś nie gra - kurde nowe auto i takie rzeczy? No ale ok, wzięliśmy na klatę. Ale problem po serwisie znikał na chwilę i pojawiał się ponownie jakby był tylko "kamuflowany". Byłam tam srednio 3-4 razy w roku. W trakcie trwania gwarancji powinno to wszystko być naprawione, gwarancja się skończyła i zaczęło się cwaniactwo ze strony wszystkich pracowników. Ja nie chcę niczego innego niż NORMALNIE DZIAŁAJĄCE AUTO, jakbym chciała szrot psujący się co chwilę to bym jeździła golfem z '90 roku. Żaden z Panów tam pracujących włącznie z samym Dyrektorem nie mają zamiaru rozwiązać polubownie tego problemu, więc sprawę dokończy nasz adwokat, a szkoda, że nie dało się inaczej. WSTYD PANOWIE. Naprawdę macie się czego wstydzić. Mimo miłości do Skody NIGDY WIĘCEJ SERWISOWANIA TAM AUTA , o ile kiedykolwiek wezmę Skodę ponownie. To miejsce zmieniło moją miłość do tej marki w nienawiść wręcz i rzygac mi się chce na samą myśl o ponownej tam wizycie. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
4 września 2024 19:48
Salon - samochody nowe
Tu jest problem ...
... oni nic nie wiedzą o samochodach dla osób niepełnosprawnych to że są czego tak się reklamują
Użytkownik sieci
3 września 2024 10:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam wizyt ...
... w serwisie, korzystam z serwisów innych marek i nigdy nie zostałem tak zaskoczony, zamówiłem usługę przeglądu na 30 tyś. Plus wymiana oleju w skrzyni biegow, został wymieniony tylko olej w silniku, a filtr powietrza i pyłkowy sam muszę wymienic trochę nie wierzyłem w to co słyszałem, auto zostało oddane z poodbijanymi palcami na tapicerce z alkantary, auta ciężarowe i dostawcze jak odstawiam na serwis to dostaje zrobione, umyte i posprzątane po mechaniku. Usługa była zamówiona z autem zastępczym oczywiście odpłatnym rozumiem nic nie ma za darmo ale musiałem na nie czekać ponad godzinę i dostałem auto demonstracyjne na 3h podejrzewam że serwis nie został zrobiony prawidłowo bo auto demonstracyjne musiało wrócić. Jedyne gdzie mogę przyznać 5 gwiazdek to doradca serwisowy był miły i odpowiedział na wszystkie pytania, auta nowego napewno w tym salonie nie kupię sprzedawca wydający auto demonstracyjne bardzo nie przyjemny i przemondrzały. Parę zmian odgórnie i zmiana kierownika salonu i myślę że obsługa serwisowa mogła by wyglądać jak w grupie DBK, Fiacie, Nissanie, czy Mercedesie. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 20:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2024 22:24
Salon - samochody nowe
Uważajcie na ceny ...
... części, bo nie spytałem wcześniej, i w końcu otrzymałem fakturę z ceną 479 PLN kiedy na części.zagielauto.pl jest 309 PLN :)
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 17:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam ! ...
... Zostawiłem samochod dostałem informację że czas 1,5h. Umówiłem się ze gdyby coś się zmieniło to prośbą o telefon. Przyjechałem po tym czasie, dostałem informacje ze jeszcze trochę. Wyjechałem po kolejnej godzinie czekając. Umawiając się mówiłem że zależy mi na czystości auta ,dostałem potwierdzenie że będzie odkurzony i umyty. Na koniec po podpisaniu dokumentów dostałem informację że nie dążyli auta wyczyścić. A w sumie to flota za to nie placi. Wycieraczki o których wspomniałem też zapomnieli uwzględnić. Reasumując do domu z podróży służbowej przybędę 1,5 h później + czeka mnie odkurzanie i mycie auta ( czas + koszta ). W dobie konkurencji to słabe zachowanie.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 18:02
Salon - samochody nowe
Wcześniej korzystając z ...
... serwisu byłam zadowolona, jednak do dziś…. Pracownicy (serwisu, którzy są na sali sprzedaży) bardzo niekulturalni i bez szacunku do Klienta, który za darmo z ich usług nie korzysta. Panowie swoje mądrości radzę przedstawiać w domu lub zachować dla mechanika, który źle wykonał swoją pracę. Różni są klienci, ale nie można na siłę wmawiać kłamstwa i oczerniać Klienta. Pytanie, a wmawianie jest różnicą. Proszę w swoim gronie poszukać winowajcy. Trochę szacunku i kultury bo za karę i za darmo Panowie nie pracują, a jak się nie podoba to można pracę zmienić, a nie być antyreklamą salonu. Skoda powinna się wstydzić takich pracowników. Wstyd.
Użytkownik sieci
16 marca 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, handlowiec ...
... nie ma podejsca do klientów. Wazniaczek myśli, że skoda to nie wiadomo jaka marka. Podał taką cenę Octavii i oprocentowanie na 125%, że w Hyundai Nord Auto kupiłem Tucsona z 2024 roku. Zadzonili po miesiącu czy jestem zainteresowany kupnem.🤣Nie polecam. Tragedia, nie wiem jak sprzedają tam jakiekolwiek auta. Proponuję wejść i tak jak ja powiedzieć, że się nie znacie na autach . Zobaczcie jakie bajki będą wam wciskać PS. Chcieli mnie przekupić dywanikami...
Użytkownik sieci
14 marca 2024 14:25
Salon - samochody nowe
Jezeli sa jakies ...
... problemy to nie skontaktujecie sie tam z nikim sluchawka jest odrazu odkladana. Pozdrawiam tez Pania "Idiotke" z nr na infolini gdy wcisniemy nr 6 w dziale "finanse" posrany czlowiek zlosliwy ktory odklada telefon. Przez takich ludzi jak tam pracuja NIE POLECAM tego salonu. Pozdrawiam i trzymac sie z dala od idiotow.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 19:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... Skody superb ponieważ po 3 miesiącach problem jest z akumulatorem który i tak na gwarancji nie zostanie uznany tarcze po 10 000 już do wymiany i klocki oczywiście na koszt klienta nigdy w życiu tej marki na czujnik nox czekałem dwa miesiące auto jest bardzo awaryjne
Użytkownik sieci
13 października 2023 08:35
Salon - samochody nowe
w tamtym tygodniu ...
... zadzwoniłem z pytaniem o olej jaki jest w moim aucie pani niekompetentna i do tego bezczelna, nie była stanie odpowiedzieć na moje pytanie stwierdziła krzycząc ze nie ma takiej wiedzy i 3 razy mnie przelaczala. olej to chyba podstawowa wiedza jak ktos odbiera telefon serwisu
Użytkownik sieci
21 września 2023 20:08
Salon - samochody nowe
Serwis - porażka ...
... totalna. Babka na kasie w Biedronce posiada więcej wiedzy technicznej niż panowie z tego salonu (mowa o pracownikach biurowych). Jadąc do serwisu autoryzowanego spodziewa się obsługi profesjonalnej oraz wysokiej klasy specjalistów, a w rzeczywistości sie spotyka z "fachowcami" które już pół biedy że budowy poszczególnych węzłów sprzedawanych produktów nie znają, ale nawet zaleceń co do ich właściwego działania/funkcjonowania. Jednakże musze przyznać że w wymianie oleju/filtrów są naprawdę dobrzy. Poza tym odradzam usługi tego salonu.
Użytkownik sieci
8 września 2023 16:09
Salon - samochody nowe
Ja rozumiem, że ...
... w sobotę, w dodatku latem, średnio się pracuje. Naprawdę to rozumiem. Ale jeśli pracownik omija mnie szerokim łukiem przez dłuższy czas, nawet dzień dobry ciężko mu powiedzieć, podczas gdy ja autentycznie byłam zainteresowana autem, które do najtańszych nie należy, to chciałabym, żeby chociaż udawał, że lubi swoją pracę. Niestety tak się nie stało. Dopiero po podejściu do stanowiska dostrzegł, że jednak ktoś jest w salonie i jest zainteresowany autem. Powiedziałam co i jak, jakie mam oczekiwania i co można mi zaproponować. Zależało mi na leasingu, ale p. Marcin wiedział lepiej, co ja chcę i potrzebuje, niż ja sama. Dawno nie poczułam się tak źle, w dodatku, że pan chyba za bardzo się w czuł w rolę niezadowolonego pracownika, i wydarł się na mnie czy ja na pewno wiem czy jestem vatowcem czy też nie. Nie wiem czy to gorszy dzień, czy ja może wyglądem nie nadaje się na Skodę, ale było mi przykro. Może p. Marcin potrzebuje doszkolenia z obsługi klienta? Od początku sierpnia czekam i do dzisiaj nie dostałam żadnej oferty leasingu, mimo że zostałam zapewniona, że po weekendzie dostanę. Fakt, to nie była obietnica, ale skoro podałam wszystkie swoje dane, to chyba nie dla żartu. A tak zostałam potraktowana.
Użytkownik sieci
4 września 2023 20:56
Salon - samochody nowe
Wywalili mnie ponieważ nie mogłem kupić samochodu.
Użytkownik sieci
21 maja 2023 00:04
Salon - samochody nowe
Piątkowe popołudnie, wizyta ...
... w "salonie". Jestem z innego miasta i nie znam Białegostoku. Nie dość, że na Google Maps trudno się zorientować, że "Skoda Żagiel" to salon skody a nie jakiś inny punkt (np. para bank), to po wejściu do salonu marazm, 3 auta wystawione dla klientów. To które mnie interesowało było zamknięte. Pracownik salonu zajęty rozmyślaniem nad swoją nudą nie raczył się ruszyć z fotela. Zareagował dopiero na moje pytanie mówiąc od niechcenia, że auto które mnie interesuje jest już sprzedane i jest zamknięte. Gdy odchodziłem od jego biurka, bo interakcja z nim nie była przyjemna, nagle otworzył drzwi auta, o które pytałem. Nie wytłumaczył, czy można tam zajrzeć czy nie. Poziom komunikacji tragiczny. Nie polecam wizyty w tym salonie.
Użytkownik sieci
20 marca 2023 17:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam miejsca ...
... ze względu na obsługę. Jedyny Pan, który był dostępny był niemiły.-to mało powiedziane. Bezczelny. Potraktował mnie jak dziewczynę, która przyszła na plac zabaw. Nie pokazał nic, co mnie interesowało ( a o to prosiłam). Mówię o rzeczach typu- „Jak wyglada środek auta, które mnie interesuje”. Na pytanie „jak wyglada pojemność auta” Pan zapytał „ale o co chodzi?… o bagażnik ?” Także ogólnie Pan jest wredny i NIEPROFESJONALNY. A wiem co mówię bo „zwiedzam” salony aut po kolei. NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 21:24
Salon - samochody nowe
Samochud na gwarancji ...
... A servis zażądał zapłaty za naprawę uszkodzenia które powstało z przyczyn nie sprawnej części nie poleca
Użytkownik sieci
14 listopada 2021 16:31
Salon - samochody nowe
Nie wykwalifikowana kadra, serwis przeciętny