94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 07:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2021 19:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 15:28
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, jazda ...
... próbna w porządku. Minus to trochę kompaktowy (ciasny) salon. Aktualizacja: Po wpłaceniu zaliczki i wyraźnej prośbie o zamknięcie samochodu w salonie, samochód pozostał nadal otwarty i udostępniony publicznie, bo obsługa czekała na zamówiony kolejny egzemplarz. Efektem jest brudne wnętrze i postępujące zużycie jeszcze nie odebranego samochodu. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Ciekawe czy właściciel salonu chciałby kupić nowy samochód macany i otwierany dziesiątki razy w dobie koronawirusa.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 16:35
Salon - samochody nowe
Serwis Skody Żagiell ...
... Lublin działa bardzo złe po dostarczeniu do serwisu auta dostałem informację że mają komputery zawieszone i nie mogą wydrukować zlecenia po 2 godzinach w serwisie dostałem tylko umyte auto natomiast nie dostałem żadnego dokumentu co zostało zrobione, ustnie poinformował mnie pracownik serwisu że został tylko wymieniony płyn hamulcowy natomiast filtr oleju jak i olej nie wymieniono ponieważ przez ostatni rok zrobiłem autem tylko 9tys. km auto ma wykupiony pakiet serwisowy w którym jest jasno określone wymiana oleju po roku eksploatacji widać że w Serwisie Skody Żagiel Lublin ma daleko w poważaniu pakiet serwisowy. Poza tym żadnej komunikacji ze strony pracowników serwisu, w aucie za dopłatą można ściągnąć blokady z urządzenia multimedialnego w tym temacie cisza. Wizyta w serwisie Skody w Lublin Żagiel moge skomentować tak: po co pan żeś tu przyjechał!!! Mam nadzieję że kiedy odblokują komputery otrzymam dokumenty z wykazem co zostało zrobione i aktualnym stanem technicznym auta.
Użytkownik sieci
1 września 2020 17:13
Salon - samochody nowe
Skandaliczna obsługa klienta. ...
... Najpierw ustalasz jazdę użyczenie, że jest możliwa w szczególnych przypadkach. Jadę na salonu, sprzedawca mówi że nigdy nie było to możliwe, Pani z którą rozmawiałem z sekretariatu wszystkiego się zapiera. Następnie odsłuchuje kierownik rozmowę i się okazuje, że się nie zrozumieliśmy i otrzymuję przeprosiny. Jednocześnie wskazuje, że czasem jak sprzedawca był zajęty takie jazdy się odbywały! Później poprosiłem o dane osób z którymi rozmawiałem, a otrzymałem kartkę z pieczątką salonu! Takiej złośliwości i braku zrozumienia to jeszcze nie spotkałem. Jak ktoś będzie szukał auta to proszę o kontakt. Wskażę inny salon z lepszą obsługą a może i rabatami. Nie wspominam, że są salony gdzie można na godzinę użyczyć auto z limitem 30 km i w godzinę spokojnie przetestować oraz pokazać rodzicom (bo taki był mój cel, a nie chciałem narażać ich na kontakt ze sprzedawcą). Jestem z innego miasta. Nie polecam za wprowadzenie w błąd oraz totalny brak uprzejmości oraz kultury.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 22:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 16:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 13:11
Salon - samochody nowe
Niestety musze wystawić ...
... zla opinie na temat tego serwisu. Bylem u Pansta na wymiane oleju w Dsg niby metoda dynamicza gdzie wlano tylko 6l podkreslam metoda dynamiczna ale mniejsza o to. Kazalem sprawdzic auto czy jest wszystko OK bo wyjezdzam w trase. Obsluga serwisu zapewnila mnie ze nie ma nic nie pokojacego. Jeet to silnik 2.0 tsi jesli ktos cos wie o tym silniku to napewno wie ze ma swoje wady jak i zalety... Spytalem o rozrzad gdzie Pan z obslugi powiedzial mi ze rozrzad jest na lancuszku i jesli nie ma nie pokojacych odglosow to narazie mozna go nie ruszac... I tak zrobilem po przjechaniu 1700km rozlecial sie rozrzad... Prawdopodbnie w tym silniku byly wadliwe napinacze i lancuchy rozrzadu. Wychodzi na to ze Pan z obslugi serwisem ma bardzo mala wiedze na temat silnikow tsi montowane w oktawiach 2fl 2011r gdzie naprawde duze pieniadze sie zostawia u was za naprawe auta czy co kolwiek. Auto ma przejchane zaledwie 110tys i myslalem ze cos wiecej sie o nim dowiem z serwisu skody... Dlatego zapytalem o rozrzad... Trudno. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 14:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 08:39
Salon - samochody nowe
Sprawa do dziś nie załatwiona 😭
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 18:00
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... na żenująco niskim poziomie. Byłem zainteresowany zakupem samochodu. W salonie przeprowadziłem rozmowę ze sprzedawcą panią Moniką na temat modelu, którym byłem zainteresowany. Rozmowy były na zaawansowanym etapie. Następnie poinformowałem panią, że pójdę obejrzeć przedmiotowe auto, które stało na placu i wrócę. Gdy wróciłem okazało się, że tej pani nie ma i nie wiadomo gdzie jest. Zapytałem inne pracownice salonu o panią Monikę. Zostałem poinformowany, że wyszła gdzieś i nie ma jej już dłuższy czas, więc niedlugo powinna wrócić. Po ok. 25 minutach do salonu weszła pani Monika z jakimś kilkuletnim dzieckiem i podeszła do swojego biurka zupełnie mną niezainteresowana. Dodam, że oczekiwałem na powrót tej pani siedząc na krzesle przy jej biurku. Następnie ta pani nadal mnie ignorując powiedziała do tego dziecka, że idzie do toalety i wyszła. Gdy wróciła wreszcie zwróciła na mnie swoją uwagę w międzyczasie podłączając swój telefon do ładowarki. Nadal nie wykazywała zaangażowania w rozmowę z klientem zainteresowanym kupnem samochodu. Nie wiem jakie standardy obowiązują w tym salonie, ale sądząc po zachowaniu tej pani nienajwyzsze. Oczywiście była to moja ostatnia wizyta w tym salonie.
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 10:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 września 2019 16:23
Salon - samochody nowe
Dzień drzwi otwartych: ...
... pusto, jakąś znudzona Pani pije piwko, ktoś tam przemyka w stroju ludowym, z boku ukradkiem przygląda się ktoś zza biurka. Wrażenie jakbyśmy wparowali komuś do domu na imprezę bez zaproszenia.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 19:42
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Niestety ...
... podany email do komunikacji nie działa, serwer odrzuca wiadomości.
Użytkownik sieci
26 marca 2019 07:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 10:31
Salon - samochody nowe
Kiepski salon i ...
... ciężko się dogadać odnośnie ceny na nowe auto. Brak jakiej kolwiek elastyczności i konkurencyjności. Chyba mają za dużo klientów. Panuje tam jakaś niechęć. Nie jesteście sami na rynku. Miejsce średnio przypadło mi do gustu. Szału nie ma.
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 12:29
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Brak ...
... możliwości negocjacji. Takie samo auto w drugim salonie tej marki w Lublinie dostałem 12%taniej.
Użytkownik sieci
9 listopada 2018 17:59
Salon - samochody nowe
Dział aut używanych, ...
... sytuacja z dziś. Umawiam się telefonicznie o 8 że przysyłam ojca około 16 po zakup samochodu - prosty przekaz - kupujemy na 100%. Konkluzja rozmowy - samochód czeka. Ojciec przyjeżdża, u kierownika siedzą klienci którzy 10 minut wcześniej przyjechali i kupują TO AUTO KTÓRE JA RANO ZAREZERWOWAŁEM. Dzwonię. Co słyszę? "Biznes is biznes, państwo byli pierwsi. A co miałem im odmówić? Ja pracuję w branży 20 lat i wiem jacy są klienci którzy przyjeżdżają na 100%". I mówi to ten sam człowiek, z którym rozmawiałem rano. Szczyt hipokryzji! Poczuliśmy się jakbyśmy dostali mokrą szmatą w twarz. Nie spodziewałbym się takiego traktowania po najgorszym Mirku handlarzu z wiejskiego komisu, bo nawet oni czekają na klienta, który umawia się na zakup samochodu. W zasadzie cieszę się że nie kupiłem tego auta. Skoro zostałem potraktowany tak przed zakupem to strach pomyśleć jakie byłoby podejście do nas po zakupie. NIE POLECAM, a zwłaszcza osobom, które chcą do salonu pojechać kupić auto używane, a jada z daleka. Zastanówcie się dwa razy bo jak przyjedziecie możecie pocałować klamkę. PS. A wystarczyło rano powiedzieć żebym przelał zaliczkę na konto. Albo poinformować klientów żeby poczekali do 16 bo do 16 ktoś miał przyjechać i auto kupić. Wszyscy byliby szczęśliwi a ja mógłbym wystawić 5 gwiazdek. Niestety chciwość zwyciężyła.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 14:46
Salon - samochody nowe
Trafiłem do tego ...
... serwisu z moją skodą octavią na pierwszy przegląd przy 30000 tys, zgłosiłem im że mam bardzo zużyte koło kierownicy i proszę o wymianę, wiedziałem że wymieniają na gwarancji gdyż mojemu koledze wykonali taką usługę w serwisie w Warszawie, Pan obsługujący mnie w serwisie w Lublinie stwierdził iż nie wymienią gdyż przebieg mojego auta to 30200km a skoda wymienia kierownicę do przebiegu 30000 tys, powiedziałem ok trudno. Gdy zbliżał sie przebieg 60000 tyś umówiłem sie do serwisu w Radomiu, gdy mnie przyjmowali wspomniałem od niczego o bardzo zużytej kierownicy, Pan spytał jaki mam dokładnie przebieg powiedziałem że 59800. Pan stwierdził że wymienią bez problemu, bo do 60000 tys km wymieniają. OT TAKI TO SERWIS W LUBLINIE DBAJĄCY O KLIENTA.
Użytkownik sieci
24 marca 2018 19:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka