91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 13:40
Salon - samochody nowe
Jeszcze w żadnym ...
... salonie samochodowym, a tym bardziej w żadnym serwisie Skody nie spotkałem się z sytuacją żeby w poczekalni nie było tak podstawowej rzeczy jak gniazdko. Jesteście pierwsi, którzy takiego bajeru nie oferują. Wiele osób pracuje np. na komputerach podczas kilkugodzinnego oczekiwania na serwis siedząc na tych twardych, niewygodnych fotelach.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 09:12
Salon - samochody nowe
Dwa samochody wstępnie ...
... wybrane do zakupu, na portalu OtoMoto wystawione jako bezwypadkowe. Pierwszy cały przód karoseryjne po szkodzie. Drugi egzemplarz malowany, łącznie z dachem. Kontakt miły i to wszystko, za to jedna gwiazdka za oszukiwanie powinno być zero.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 16:07
Salon - samochody nowe
Miałem okazję odwiedzić ...
... ten salon podczas odbioru Skody Superb mojego Taty. Niestety w mojej opinii salon zdecydowanie powinien poprawić swoje podejście do klienta. Samochód za niemałe pieniądze na wydawce nie był umyty a jedynie nazwałbym to "przetarty ścierką". Na wielu elementach widoczne resztki kleju. Pod maską po prostu brud, resztki detergentów i bardzo widoczne ślady tego, że samochód stał już jakiś czas pod chmurką. Według mnie do wydawania takich samochodów należałoby się jednak bardziej przykładać. Pan, który wydawał nam auto sprawiał wrażenie sympatycznego, jednak okazuje się, że po odebraniu samochodu zapomina o kliencie i o tym, że należałoby chociaż w przyzwoity sposób dopiąć wszystkie czynności (np. przysłać dowód rejestracyjny). Samochód odebrany z salonu w dniu 29.11.2024 r., na dzień pisania opinii czyli 16.01.2025 r. w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy dowodu rejestracyjnego samochodu. Salon jednak w międzyczasie przesłał do nas list polecony, w którym okazało się, że nie było dowody rejestracyjnego tylko zupełnie śmieszna formułka z szablonu, że jakbyśmy chcieli jeszcze coś u nich kupić to zapraszają - śmiech na sali. Kolejna sprawa - obsługa klienta w dziale akcesoriów - Przed wyjściem z salonu podeszliśmy jeszcze zapytać i ewentualnie kupić markowe akcesoria do samochodu. Tutaj niestety odbiliśmy się jak od ściany ponieważ Pani obsługująca tego dnia odpowiadała w taki sposób jakby siedziała w pracy dosłownie za karę - zrezygnowaliśmy więc z zakupów w tym miejscu. Jestem zszokowany takim podejściem do klienta, zwłaszcza, że nasz salon Skody w Dąbrowie Górniczej reprezentuje zupełnie odmienny poziom podejścia do swoich klientów. Przykre, że takie firmy w ogóle funkcjonują, bo zdecydowanie wolałbym współpracować z kimś o znacznie bardziej profesjonalnym podejściu. Zdecydowanie odradzam salon Skoda Zimny Auto 👎 EDIT do odpowiedzi właściciela firmy: Jeszcze śmieszniejesze jest to, że nie potraficie w odpowiedzi odnieść się do faktycznej treści a jedynie wklejacie wszędzie tę samą, kiepską formułkę i to w dodatku z błędami. Uwydatniacie w ten sposób jedynie swój niski poziom kontaktu z klientem, brawo 👏
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 09:43
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam!!! ...
... W sumie od początku zakupu samochodu były delikatne problemy z kontaktem i komunikacją. Termin odbioru samochodu był znacznie wysłużony przez błędy (z winy salonu) w dokumentacji, konieczność ponownego przesyłania dokumentów itd. Co osoba to inna informacja na temat odbioru co wprowadza zamęt i niepotrzebną frustrację. Finalnie jakoś dotarliśmy do odbioru samochodu. Tu raczej było bez problemu, może oprócz tego, że gdzieniegdzie nie został domyty na wydanie i niestety przez długie stanie na placu ma skazy, które da się usunąć tylko poprzez polerowanie. Najbardziej irytująca kwestia to kontakt po sprzedaży! Ja mam odczucie takie - kupiłeś fajnie, teraz mamy nowych kupujących a Ty dzwoń i pisz - może kiedyś ktoś łaskawie oddzwoni lub odpisze. Temat prosty - dowód rejestracyjny. Przez salon odebrany 19.12.2024 r. do dziś nie dostarczony, pomimo maila i sms-a z prośbą o wysyłkę na adres. 2 maile do Pana który sprzedawał auto bez odpowiedzi plus jeden telefon bez odpowiedzi. Sms do Pani od dowodów - bez odpowiedzi. Po którymś telefonie info, że dowód zostanie wysłany w określonym dniu - nie został wysłany. Ja nie rozumiem, takiego podejścia i takiego lekceważenia kontaktu. Wydaje się, że salon małego klienta traktuje na zasadzie kup i spadaj a tego nikt nie lubi. Ja nie wrócę i będę odradzał.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Serwis samochodowy w ...
... państwa salonie należy omijać szerokim łukiem. W ramach assistans oddaliśmy do serwisu auto. Szkoda do państwa została zgłoszona we wrześniu. Na początku otrzymywaliśmy informację odnośnie kontaktu serwisu z ubezpieczycielem. Jednak pod koniec września była zupełna cisza. Wielokrotnie pisaliśmy e-mail oraz kontaktowaliśmy się telefonicznie z osobą, która nas obsługiwała. Po prawie 2 miesięcznej ciszy zadzwoniliśmy do salonu, otrzymalismy informację, że pani zajmująca się nasza sprawą już nie pracuje. Nikt nie zainteresował się pozostawionymi sprawami pracownika. Okazało się że pani dokonała błędnych wycena więc należy cały proces z ubezpieczycielem ponowić. Finalnie po równie kiepskim kontakcie z klientem ( z naszej strony byly wielokrotne telefony już do działu obslugi klienta) oddaliśmy auto do naprawy w zeszłym tygodniu. Po prawie 2 tygodniowym serwisie, okazało się, że nie zdążyli wybić numerów vin na progu auta i musimy oddać auto ponownie, dodatkowo w serwisie został uszkodzony czujnik poduszek powietrznych, również ma to zostać naprawione innym razem. Zaś felga zamówiona przez państwa była zła. Ciężko dopatrzeć się jakiegokolwiek pozytywu w obsłudze totalny brak kompetencji na każdym poziomie obsługi. Szkoda, bo serwis na ul. Rzgowskiej możemy polecić z czystym sercem. Wielka szkoda, że trafiliśmy właśnie tutaj.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2024 10:13
Salon - samochody nowe
Niestety, nie podoba ...
... mi się obsługa Klienta w tym salonie. W dniu 19.04 około godziny 17.00 pan z Obsługi Klienta serwisu nie był dla mnie uprzejmy. Nie pisałam bym opini ale jest to druga taka sytuacja. Podchodzi do Klienta z nerwami. Jeżeli nie podoba mu się praca z ludźmi niech ją zmieni. Ja nie poleciła bym takiego miejsca do zakupu nowego auta.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis pod ...
... względem obsługi klienta , przy przyjęciu pojazdu pracuje jedna osoba gdzie są cztery stanowiska . Obsługa siedzi za karę przynajmniej tak się zachowuje.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 16:50
Salon - samochody nowe
Palnuje zmianę auta. ...
... Dzisiaj odwiedziłem salon Skoda na Brzezińskiej i powiem szczerze zaskoczenie. Pracownicy kompletnie nie interesują się klientami. Sympatyczny Pan i Pani którzy dumnie zasiadali na stanowisku recepcji bardziej byli zajeci rozmowa ze sobą i gapieniu się w smatrtfony niż tym ze być może należałoby zainteresować się klientem. No cóż, wiecie co zrobiłem pojechałem do konkurencji gdzie poziom obsługi byl juz zupełnie inny. Trudno zatem z czystym sercem polecić.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 17:02
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie negatywna opinia. ...
... Próbowałem kupić wystawiony przez tego dealera nowy samochód. Napisałem za pomocą otomoto wiadomość - odpisał p. Paweł Jasak, że ktoś się skontaktuje w możliwie najkrótszym terminie. Minęło uwaga ponad 2 tygodnie i oczywiście zero kontaktu. Dzwoniłem 2x zostawiając numer i ktoś miał "zaraz" oddzwonić. Za drugim razem rozmawiałem z bardzo niemiłą Panią która z pewnością jest zatrudniona "po znajomości" bo nie chce mi się wierzyć, że w dzisiejszych czasach można kogoś z takim nastawieniem do klienta dopuścić do telefonu. Oczywiście kupiłem samochód u innego dealera a karą dla mnie była konieczność jazdy 350km dalej niż do Łodzi. Przepraszam, że tak bardzo chciałem kupić od Państwa samochód.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2023 16:33
Salon - samochody nowe
Obsługę serwisu oceniam ...
... b. źle. Jeśli chcesz naprawić u nich auto na gwarancji to musisz przyjechać z własną diagnozą od niezależnego mechanika. Musisz im udowodnić, że jest problem. Inaczej nie zrobią nic. Nie są zainteresowani rzetelną diagnozą i naprawą. Mechanicy kłamią w żywe oczy, że coś zrobili a nic nie zrobili !!! Brak zaangażowania i chęci. Pan w recepcji serwisu siedzi chyba tam za karę. Brak zaangażowania, empatii , opryskliwość i brak szacunku. Na każde pytanie jedna odpowiedz - nie wiem, nie znam się, nie da się bo procedury ......... a w Łęczycy wszystko się da - klient najważniejszy, dlatego tam się przeniosłem.
Użytkownik sieci
23 października 2023 11:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 20:31
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu poniżej ...
... krytyki. Brak kultury, opryskliwość, olewatorstwo. To najłagodniejsze z określeń jakie przyszły mi do głowy. Dlaczego aż dwie gwiazdki? Bo młody Pan z recepcji przesympatyczny i kulturalny.
Użytkownik sieci
18 marca 2023 21:29
Salon - samochody nowe
Strasznie zle podejście ...
... do klienta.Jak juz kupiłeś to wypad.
Użytkownik sieci
18 marca 2023 12:20
Salon - samochody nowe
Nowy salon, stare ...
... podejście do klienta czyli zero zainteresowania, pani w recepcji zajęta klikaniem w telefon.