92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 08:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 maja 2021 11:43
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa i profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
23 maja 2021 11:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2021 20:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2021 15:40
Salon - samochody nowe
Szybka i dobra obsługa klienta.
Użytkownik sieci
21 maja 2021 09:39
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
19 maja 2021 14:46
Salon - samochody nowe
Mega obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
19 maja 2021 07:46
Salon - samochody nowe
Konkretnie bez ceregieli, miło i na czas.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 08:45
Salon - samochody nowe
Tragedia, bo inaczej ...
... tego nazwać nie idzie. Kupiliśmy auto z programu DAS WELT AUTO i przy rozmowie przed zakupem zostaliśmy jak podejrzewam celowo wprowadzeni w błąd. Pewne informacje zostały zatajone, chociaż Pan Tomasz Henisz miał raport DEKRA przed sobą. Po zakupie i drodze z Łodzi do Poznania zaczęły wychodzić pierwsze rzeczy, chociażby takie, jak koło zapasowe z oryginalną naklejką, a jednak używane, a felga przyrysana, uszkodzona przednia szyba i kilka innych. O wszystkich rzeczach niezwłocznie meldowaliśmy. Najpierw odmówiono nam naprawy części uszkodzeń, następnie sprawa trafiła do kierownika i strasznie się to rozciągało w czasie, spotkaliśmy się z bagatelizowaniem sprawy, bo przecież auto już jest sprzedane. Po interwencjach i mailach do VW Polska i VW Bank Polska dostaliśmy odpowiedź, że odpowiedzialny za stan rzeczy jest wyłącznie dealer Zimny i że on posiada raport DEKRA, który został nam udostępniony 2 lub 3 tygodnie po tej interwencji. Koniec końców ugoda p. Bogdana Komali była "dupochronem" dla firmy Zimny i wymagało to interwencji naszego prawnika. Powiedzmy, że doszliśmy do porozumienia, chociaż czujemy się oszukani. Nawet tego porozumienia nie potrafią zrealizować w całości prawidłowo, np. wspomniana wcześniej felga została wymieniona na nieporysowaną, ale krzywą, co wyszło przy montażu opony zapasowej w dzień odbioru auta z serwisu reklamacyjnego. Ich częstą wymówką jest to, że przecież auto jest używane, chociaż nawet przypadkowy klient przyznał mi rację, że nieistotne jest to ile auto ma lat, tylko jak się o nie dba. Straszna opieszałość w działaniu i totalny brak chęci i kompetencji, aby wszystkie zgłaszane rzeczy załatwić raz a dobrze i mieć z głowy reklamację i problemy z klientem.
Użytkownik sieci
9 maja 2021 16:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 maja 2021 13:21
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam auto, ...
... serwisuję je tam. Obsługa na medal.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 17:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 20:51
Salon - samochody nowe
Diler który ma ...
... wszystko ale czasem trochę zbyt drogo dla zwykłego zjadacza.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 10:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2021 07:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 17:06
Salon - samochody nowe
Szybko i profesjonalnie. Polecamy
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 13:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 09:02
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... raz skorzystałem z usług serwisu i było wszystko ok.Ale kolejny raz chciałem się coś dowiedzieć na czacie(był aktywny ) ale niestety nikt nie odpowiada.Więc pytam po co taka usługa ? I jeszcze jedno. Po wymianie wcześniejszej oleju ( po 10 000 km ) w nowym aucie pojawił się po 2 miesiącach komunikat o konieczności jego wymiany,pan z serwisu wytłumaczył mi że komputer nie rozpoznaje jakości oleju tylko inne parametry silnika i dlatego ten komunikat. Do kolejnej wymiany mam 8 miesięcy, zapytałem więc czy można wykasować ten komunikat. Dostałem informację że dopiero przy wymianie gwarancyjnej. Pogrzebałem w internecie i okazało się że jednak można usunąć inspekcję oleju przyciskiem set. I tak zrobiłem. Jak można nie wiedzieć w serwisie o takiej możliwości ?
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 14:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2021 18:01
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki