92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 15:16
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... raz skorzystałem z usług serwisu i było wszystko ok.Ale kolejny raz chciałem się coś dowiedzieć na czacie(był aktywny ) ale niestety nikt nie odpowiada.Więc pytam po co taka usługa ? I jeszcze jedno. Po wymianie wcześniejszej oleju ( po 10 000 km ) w nowym aucie pojawił się po 2 miesiącach komunikat o konieczności jego wymiany,pan z serwisu wytłumaczył mi że komputer nie rozpoznaje jakości oleju tylko inne parametry silnika i dlatego ten komunikat. Do kolejnej wymiany mam 8 miesięcy, zapytałem więc czy można wykasować ten komunikat. Dostałem informację że dopiero przy wymianie gwarancyjnej. Pogrzebałem w internecie i okazało się że jednak można usunąć inspekcję oleju przyciskiem set. I tak zrobiłem. Jak można nie wiedzieć w serwisie o takiej możliwości ? Trzy miesiące po końcu gwarancji przypadkowo zobaczyłem wyciek w okolicy pokrywy rozrządu, podjechałem z prośbą żeby ktoś zobaczył miejsce wycieku i dokonano wyceny uszczelnienia. Niestety odmówiono mi obejrzenia auta bo nie miał kto,choć myślę, że to by była kwestia5-10 min. Można było chociaż zaproponować jakieś rozwiązanie, niestety jest tu zasada nie i tyle. Dziękuję za takie podejście, przeniosę się do innego serwisu.
Użytkownik sieci
24 marca 2024 15:09
Salon - samochody nowe
Niestety, nowych klientów ...
... traktuje się tutaj jak psów, pani z rejestracji wyśmiewa klienta na wejściu mówiącego, że chce kupić nowe auto, sprzedawca odmawia umówionej jazdy próbnej samochodem z automatyczną przekładnią po tym jak słyszy, że dotychczas jeździłem manualem. Chcesz zobaczyć 60 stronną umowę kupna samochodu? Możesz ją zobaczyć przy biurku płacąc za samochód, nie wcześniej, nie później. Także jeśli planujecie kupić sobie Skodę w tym salonie to polecam wynająć na cały dzień prawnika, który przeanalizuje umowę przy biurku i założyć zielony garniak, bo inaczej nikt Was poważnie nie potraktuje.
Użytkownik sieci
23 marca 2024 11:18
Salon - samochody nowe
Specyficzny sposób podejścia ...
... do klienta i dbanie o własny wizerunek. W poniedziałek rano przyszedłem do salonu z zamiarem zapoznania się z ofertą Skody zakupu 2 aut elektrycznych. Recepcja bardzo miła i od razu zostałem zaprowadzony do sprzedawcy. Pierwsze zaskoczenie - był on w trakcie konsumpcji śniadania przy biurku, gdzie przyjmuje klientów wśród aut ekspozycyjnych. Nie wnikałem, czy wybrał to miejsce na posiłek z własnej woli, czy też salon nie ma pomieszczenia socjalnego, gdzie w warunkach bardziej higienicznych można oddawać się konsumpcji. Powiedziałem, że planuję zakup 2 aut elektrycznych. Uzyskałem odpowiedź, że Skoda dysponuje tylko jednym modelem. Wyraziłem zainteresowanie jazdą próbną w systemie door-to-door. Odpowiedziano mi, że jest to możliwe, ale odpowiada za to inna osoba, więc zostawiłem numer telefonu i zostałem zapewniony, że najpóźniej w środę, czwartek ktoś się ze mną skontaktuje. Dziś jest sobota i żadnych telefonów. Zadzwoniłem do salonu, żeby wyjaśnić sprawę z kierownikiem, ale dziś nie pracuje. Poza tym oczywistym zignorowaniem mnie jako potencjalnego klienta niedotrzymaniem obietnicy, to w ogóle nikt w poniedziałek nawet nie zaczął rozmowy na temat oferowanego modelu - opis parametrów, wyposażenie etc. Nie chciało im się też pokazać auta, choć stało przed salonem. Nie zainteresowano mnie literalnie niczym oprócz podania nazwy modelu. Takie podejście skutecznie zniechęciło mnie do salonu, ale też niestety do całej Skody, na wizerunek której skutecznie pracuje ten zespół pracowników
Użytkownik sieci
20 marca 2024 18:45
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... konkretną godzinę ze sprzedawcą aby obejrzeć 2 modele skody. Gdy przybyłem do salonu, okazało się, że sprzedawcy dziś nie ma. No cóż, zdarza się. Podszedł inny sprzedawca, powiedział żebym sobie pooglądał auta i sobie poszedł. I teraz nie wiem, czy miałem zabiegać o uwagę sprzedawcy? błagać go na kolanach o ofertę? nie wiem, szkoda czasu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 10:54
Salon - samochody nowe
Po tym jak ...
... sfinalizowali Państwo transakcję sprzedaży auta kończy się współpraca z salonem i właściwe traktowanie. Nowy samochód od przeszło tygodnia stoi w ASO, a osoby zajmujące się sprawą nie odpowiadają na telefony i na maile. ASO nadal nie jest w stanie zdiagnozować problemu, informacji co dalej w zaistniałej sytuacji brak. Mimo zapewnień o kontakcie nikt nie informuje mnie o dalszym postępowaniu, odradzam zakup i kontakt z firmą.
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Obsługa na niskim ...
... poziomie, Pan handlowiec bardzo arogancki i wyniosły. Nie polecam. Bardzo długo czeka się na obsługę bo nikt nie raczy podjeść.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... niskim poziomie. Brak zainteresowania zdobycia klienta.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 20:04
Salon - samochody nowe
Nagła usterka teoretycznie ...
... naprawiona w przeciągu 2h, niemniej jakość obslugi absolutnie tragiczna. Dawno nie spotkałem się z takim poziomem braku profesjonalizmu i wręcz zwykłej niechęci do klienta. Z tego co widzę po innych opiniach, to nie pierwszy raz kiedy młodych ludzi traktuje się u Państwa jak problem/ocenia przez pryzmat pieniędzy/wieku? Nie zdążyłem nawet powiedzieć dokładnie czego sprawa dotyczy, a obsługujący mnie mężczyzna już zdążył odwarknąć, że „ma klientów” i ze wzrokiem pełnym pogardy oznajmił, że „może za godzinę mnie przyjmie”. Gdy się ponownie do niego zgłosiłem, usłyszałem tylko zimne „kluczyki proszę”. Na moje pytania odpowiadał jakby był zniecierpliwiony i strasznie zdenerwowany na sam fakt, ze ktoś od niego wiele młodszy śmie o coś zapytać.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 19:09
Salon - samochody nowe
Pierwotna godzina umówiona ...
... serwisu 9:00 na około 3 tygodnie przed. Na tydzień przed telefon z prośbą o przesunięcie na godzinę 14 30. Byłem o czasie, faktyczne zdanie o godzinie 15. Czas oczekiwania miał wynosić niecałe 3 godziny, więc zdecydowałem się poczekać na miejscu, teraz mnie właśnie poinformowano, że łącznie będzie to ponad 4.5 h. Może nie dużo, ale na dzień przed Świętami...
Użytkownik sieci
27 września 2023 22:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nierzetelna ...
... firma. Zgłaszane reklamacje pozostają bez odpowiedzi i bez naprawy.
Użytkownik sieci
5 września 2023 00:02
Salon - samochody nowe
Salon w porządku, ...
... sympatyczna Pani na przywitanie, parking dla gości... A później żarty. Kilkanaście minut oczekiwania pracownika ds. sprzedaży (był jeden - nie był to jakiś największy problem nie śpieszyło się nam) przy czym, gdy zostaliśmy obsłużeni, no nie było zbyt przyjemnie. Bym powiedział opryskliwie, ironicznie nawet. Być może z racji naszego młodego wieku? Może ten Pan myśli, że na nową Skodę mogą sobie pozwolić jedynie osoby 35+? Albo może ma w poważaniu klientów indywidualnych, liczą się tylko grube strzały flotowe? Tego nie wiem, ale nie wyszliśmy zadowoleni i nawet nie rozważamy zakupu Skody z tego salonu.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 06:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 20:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2023 23:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2023 12:21
Salon - samochody nowe
Gorąco nie polecam. ...
... Zostałyśmy tu pokierowane przez człowieka z serwisu gwarancji Skody, gdyż złapałyśmy kapcia na trasie z Warszawy do Bydgoszczy, a był to najbliższy salon Skody. Nie zapewniono żadnej pomocy ze strony serwisu. Potraktowano nas jak intruzów. Pozostawiono bez żadnego wsparcia i pomocy, z propozycją wynajęcia samochodu zastępczego z koniecznością zwrotu do zamknięcia salonu. Omijajcie szerokim łukiem. Dla obsługi ważna jest tylko kasa, zero empatii.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 09:12
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... zakupu w tym salonie. Podczas sprzedaży auta nie otrzymałem jak się później okazało niezbędnego dokumentu do uzyskania ubezpieczenia opon. Po odsyłaniu mnie z kwitkiem od handlowca do działu części pojechałem osobiście odebrać certyfikat, którego wydania mi odmówiono. Firma oszukuje swoich klientów, nie realizując ubezpieczenia, który reklamuje się marka Skoda. Jako argument podaje fakt, że "doposażenie auta" to nie to samo co zakup opon... Bo cena opon została "doliczona do faktury za samochód" a nie objęta osobną fakturą...
Użytkownik sieci
19 marca 2023 06:08
Salon - samochody nowe
Strasznie zle podejście ...
... do klienta.Jak juz kupiles to wypad. Nie mogliśmy nawet sprawdzić czy auto nie posiada żadnych uszkodzeń. Samochód wewnątrz był brudny, pod dywanikami było pełno piachu.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 19:22
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowana ...
... poziomem obsługi a właściwie jej brakiem. Byliśmy w salonie ok. g. 18.15, przez cały czas jak oglądaliśmy auta nikt do nas nie podszedł, mimo że co najmniej 2 osoby nie były zajęte innymi klientami. Totalna ignorancja klienta
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 10:30
Salon - samochody nowe
Próba kontaktu na ...
... 3 różne adresy mailowe serwisu pozostała bez odpowiedzi. Wybrałem inny salon. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 10:22
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną octavia. W drodze do salonu zadzwonił do mnie sprzedawca, z którym się wcześniej umówiłem, i powiedział, że teraz wyjeżdża i zajmie się mna ktoś inny. Ok, zdarza się. Po dotarciu na miejsce (mam godzinę drogi do salonu), inny sprzedawca stwierdził, że nie ma czasu, a tak w ogóle, to nie ma akurat octavii do jazd próbnych. Świetne podejście do klienta.