88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 09:22
Salon - samochody nowe
14 lutego postanowiłam ...
... odwiedzić salon chcąc zapoznać się z ofertą i zakupić auto. Spotykaliśmy się z arogancją pracownika ochrony, który kilkakrotnie kazał przepakować nasze auto bo postawiliśmy w nieodpowiednim miejscu. Na prośbę żeby wskazał gdzie mamy zaparkować padła odpowiedź proszę gdzieś tam pojechać. Kiedy zaparkowaliśmy wg nas w niekolidującym miejscu i weszliśmy do salonu ochroniarz znowu pojawił się z prośbą o odjechanie. Wobec takiego traktowania podziękowaliśmy i opuściliśmy salon. Pojechaliśmy do BMV i zamówiłam auto; Dziwne macie podejście do klienta
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 16:02
Salon - samochody nowe
Minus pięć, jakie ...
... czasy taka obsługa , nawet w Mercedesie, pozdrowienia dla pani Julity Kamieniarz ….
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 12:48
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu kierownictwo ...
... bezczelne 2 razy ta sama naprawa auto odebrane w stanie tragicznym mimo że obsługa twierdził że było umyte ponadto auto zastępcze wyłącznie na 3 dni .Nie polecam salonu.!!!! Nadmieniam że pojazd naprawiany jest na gwarancji.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 23:32
Salon - samochody nowe
Żadnej gwiazdki bo ...
... obsługa zero wcześniej zadzwoniłam Pan zaprasza a po przyjeździe do salonu nawet nie pokazano mam samochodu który nas interesuje bo dzień ma Pan intensywny i jest koniec roku a pytanie Dlaczego chcemy kupić Yeep powalił mnie na kolana bo tu nie przychodzi się tak z ulicy bo to marka niszowa /wiec poczuliśmy się dziwnie zresztą Pan twierdził że do 10 tego styczna i tak nie będzie sprzedaży bo czekają na warunki Więc nie polecam omijać szerokim łukiem Samochód kupiony w innym salonie dzień później /salon Yeep w Sosnowcu i to była klasa obsługi którą polecę każdemu A ta jedna gwiazdka bo możliwe że inni sprzedający podchodzą do klienta inaczej
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 23:23
Salon - samochody nowe
Unser Mercedes wurde ...
... in der Nacht zum Dienstag mit dem Abschlepper hierher gebracht. Am nächsten Vormittag sind wir mit dem Bus hingefahren, um das Problem des Autos zu schildern und um eine Diagnose bzw. Reparatur zu bitten, da wir am Sonntag 1100km zurück nach Deutschland fahren mussten. Nach ein wenig Wartezeit wurde uns ein Termin erst 3 Wochen später angeboten. Als wir darauf hinwiesen, dass wir das Auto bereits in ein paar Tagen für die Rückreise benötigen würden, wurde uns lediglich angeboten, am Donnerstag für eine halbe Stunde mal nachgucken zu können. Man würde uns aber empfehlen, mit dem Auto einfach weiterzufahren.... Ich kann absolut verstehen, wenn eine Werkstatt keine Termine frei hat. Aber als Mercedes-Kunde kann ich doch wenigstens erwarten, dass man sich kurz die Zeit nimmt im Auto nachzusehen, um wenigstens einzuschätzen, ob es ein gravierendes Problem ist oder nicht, ehe wir "einfach weiterfahren". Wir hätten den kurzen Termin natürlich annehmen können, doch dann wäre es für eine Reparatur in einer anderen Werkstatt deutlich zu knapp geworden und wir hätten unser Auto schlimmstenfalls in Polen lassen müssen. Geschweige denn, wie wir nach Hause gekommen wären. Man konnte oder wollte uns hier leider schlichtweg nicht wirklich helfen. Zum Glück konnten wir noch eine Werkstatt finden, die uns kurzfristig Hilfe angeboten hat.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 20:30
Salon - samochody nowe
Nie wiem skąd ...
... tyle pozytywnych opinii na temat obsługi tego salonu. Wchodząc z zamiarem kupna samochodu nie zostaliśmy obsłużeni. Dwóch sprzedawców siedziało przy biurkach i nie podeszli do nas, mimo, że staliśmy przy kilku samochodach. Pani przekazała wizytówkę sprzedawcy siedzącego za biurkiem z tekstem, że mamy dzwonić za dwa dni. Dodatkowo przy nas jeden sprzedawca pouczał drugiego, jak tamten ma sprzedawać samochody i jak rozmawiać z klientami. Wstyd.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 10:41
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem telefonicznie informacje ...
... o przywołaniu auta do serwisu z natychmiastowym zaprzestaniem dalszej eksploatacji pojazdu. Przedstawiłem sprawę Pani przyjęła Vin stwierdziła, że tak pojazd jest objęty akcją ale musi pobrać pismo od producenta. Poinformowała że zadzwoni za chwilę i już doba minęła, auto stoi i informacji nie ma. Super.
Użytkownik sieci
27 października 2024 14:24
Salon - samochody nowe
Przy odbiorze samochodu ...
... zauważyłem przetarcia na około karoserii na lakierze matowym za który zapłacone były grube pieniadze . Światło w pomieszczeniu do odbioru samochodów jest ubliżająco słabe. Gdy poprosiłem o lepsze oświetlenie okazało się że nie ma żadnej latarki ani reflektora przenośnego. Jak auto zjeżdża z lory . Przyjmujący robi przegląd, następnie przed wydaniem też na myjni ma sporządzić pracownik protokół i zrobić przzeglad. Jakoś dziwnie uszkodzenia nikt chyba nie chciał zauważyć . Myśleli może że ciemne światło w pomieszczeniu do wydawania aut jeszcze wieczorem i rozwodniona kawa zamydli oczy Jak ja zauważyłem i druga osoba która ze mną była uszkodzone drzwi dach plus dwa elementy . sprzedający I równocześnie jako wydający samochód nie zauważył. Dalej prosiłem o udostępnienie latarki reflektora lepszego oświetlenia żeby udowodnić że nie jestem garbaty. Okazało się że nie ma nie ma na salonie i w pomieszczeniu do wydawania samochodów takich rzeczy . Dopiero jakiś młody chłopak z jakby serwisu przyszedł i potwierdzil mu że lakier jest uszkodzony. ( Lakier zapolerowany na około auta pewnie od latajacej plandeki lub czegoś jak pas w transporcie ) Dopiero sprzedawca mówi ""a no rzeczywiście jest uszkodzony "" Godzina 17:30 ciemno do domu trzeba jechać sprzedawca gdzieś tam poszedł wrócił za 15 minut i mówi no możemy auto przyjąć A drugie będzie za pół roku takie same albo możemy dać przegląd pierwszy gratis no i na ten przegląd gratis żeśmy się zdecydowali A było zgłosić od razu szkodę z autocasco auto zostawić na wydawce taksówką do domu bo było ubezpieczone i z polisy salonu zrobić. Było to 3 lata temu ale zdecydowałem się napisać gdyż to nie pierwsze auto tam kupione . A wybieramy się po kolejne i jak dalej takie światło słabe barowe na wydawce i żadnego ogarka do oględzin auta żeby przyświecać nie będzie to nie kupimy tam. Oczywiście mogę ze swoją latarka przyjść ale chodzi o to by osoba która odbiera auto miała możliwość dokładnego sprawdzenia sobie go naokoło. . A w takim pomieszczeniu ciemnym jak piwnica nie da się tego zrobić jeszcze na ciemnym lakierzew
Użytkownik sieci
22 października 2024 15:28
Salon - samochody nowe
22.10.2024 - aktualizacja ...
... sprawy Po ponad 2 miesiącach sprawa nie została rozwiązana w żaden sposób, serwis już całkowicie milczy. Warto również nadmienić że słowa "nie poczuwamy się po części do winy, bo nie poinformował Pan nas o tym by nie myć pojazdu" - przepraszam bardzo, ale auto szło na usługę serwisu, czy wstawiałem je do myjni ? Naprawdę bardzo słabo... Do tej pory wszystkie wizyty w serwisie przebiegały bez zastrzeżeń. Niestety przy ostatniej wizycie serwisowej auto zostało umyte bez pytania, gdzie przy wcześniejszych wizytach takie pytanie ze strony serwisu padało zawsze i za każdym razem odmawiałem ze względu na fakt, iż auto jest oklejone folią "holograficzny chrom" (gdzie proces ręcznego mycia takiego auta jest bardzo wymagający). To spowodowało powstanie licznych rys i hologramów na folii, skracając jej "wizualną" żywotność o połowę przewidywanego czasu przez producenta tej folii. Sprawa została przeze mnie zgłoszona osobiscie w salonie, jednak od tamtego zgłoszenia zostałem bez jakiekogolwiek kontaktu i informacji zwrotnej.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 18:24
Salon - samochody nowe
UPD: I've taken ...
... the car back. The bumper was replaced, but the area underneath wasn't painted and still has scratches. Buying a car is an investment for years, so it's crucial to choose a company that provides quality service in the future. Unfortunately, the quality of services and communication at Mercedes‑Benz Sobiesław Zasada Automotive at Tyniecka 118A has drastically deteriorated compared to my previous experience 1.5 years ago. Now, to simply find out the repair cost, I have to pay 2460 PLN upfront for an "estimate." In my case, this estimate turned out to be incorrect because during the repair, they discovered a crack, and the final price more than doubled. Communication: Expect to wait more than 10 days for an email response from Michał Jakiel. The promised 5-7 working days for the repair turned into a month of life without a car. During the bumper repair, the car was left outside without a bumper, exposing the wires to rain and hail. This situation is extremely disappointing.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... można dać -5 gwiazdek. Serwis który nie potrafi zdiagnozować i naprawić blachej usterki typ. wymiana uszkodzonego termostatu, nie mówiąc o uszkodzonym silniku którego nie potrafili zdiagnozować usterki ponad 8 miesięcy. Jednym słowem tragedia a nie ASO MB
Użytkownik sieci
28 maja 2024 19:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam, przez ...
... ponad rok nie byli w stanie rozwiązać problemu świecącej się lampki check engine. Najpierw przyczyną miało być złe paliwo lane do samochodu, później sonda lambda, później katalizator który miał być do przeczyszczenia - wymontowano i nic nie znaleziono kasując mnie za to. Ostatecznie problem nie jest rozwiązany. Opinia wystawiona po telefonie z serwisu celem naciągnięcia mnie na kolejne wydatki - tym razem wymiana całego katalizatora. Więc jakiekolwiek stwierdzenia poniżej o tym że próbowano się bezskutecznie ze mną kontaktować są nieprawdziwe.
Użytkownik sieci
24 maja 2024 08:20
Salon - samochody nowe
Niekompetencja pracowników osiągnęła szczyt
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 10:10
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc o cześć, ...
... myśląc że rozmawiam ze specjalista a nie z praktykantem chciałem pana nakierwoac skoro się nie zna i podpowiadam podejdź na serwis zapytaj- chłop mówi że nie ma czasu..!! No szok , wgl się nie zna I jeszcze chęci do pracy nie ma. Taka ta nowa szkoła
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 22:54
Salon - samochody nowe
Zakupiłem mercedesa E220d ...
... 4matic . Nie polecam. Przy 18 900km silnik uległ awarii . Wymiana ponad miesiąc czasu oczekiwania. Pojazd oddany przez autoryzowany serwis Mercedesa w Rzeszowie-kròtko i na temat brudny pomimo uwag. Fatalna obsługa klienta. Pojazd od momentu zakupu miał wiele usterek. Wszystkie zostały usunięte.... n Nie polecam za takie pieniądze- porażka. A biuro obsługi klienta Mercedes ma pojedynczego klienta głęboko- będą następni . . ..
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 13:39
Salon - samochody nowe
Jestem niezmiernie rozczarowany ...
... jakością obsługi w Państwa serwisie Mercedesa. Ostatnio korzystałem z usług, i muszę przyznać, że doświadczenie to było niezwykle nieudane. Naprawa, której samochód został poddany, niestety nie spełniła moich oczekiwań. Brak rzetelnej diagnozy, opóźnienia w realizacji, a co najważniejsze, problemy nie zostały naprawione zgodnie z moimi oczekiwaniami. Dodatkowo, komunikacja ze strony personelu była niewystarczająca, co tylko potęgowało moje rozczarowanie. A przypomnę, że naprawa tłukących się drzwi realizowana była kilkakrotnie, ostatni serwis który po raz kolejny miał zlikwidować problem zakończył się niepowodzeniem po przejechaniu kilkunastu kilometrów . Nie wiem jak taki serwis może posiadać autoryzację Mercedesa !!!! Najbardziej żenujące jest podejście serwisu co do usunięcia problemu, po wielokrotnych kontaktach otrzymałem telefon z propozycją kolejnej wizyty za miesiąc , jest to żenujące !!!! Mam nadzieję, że ta opinia dotrze do właściwych osób i zostaną podjęte konkretne kroki w celu poprawy jakości usług świadczonych przez Państwa serwis. Liczę na to, że moje doświadczenie nie będzie ignorowane, a sytuacja zostanie naprawiona.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 10:14
Salon - samochody nowe
Duży, przestronny salon ...
... dealerski Mercedes-Benz. Obsługa klienta na dobrym poziomie. Wszystko ładne, ale najbardziej samochody! 😀 Edycja: Samochody nadal ładne, ale co do obsługi zmieniam zdanie. Mój wniosek jest taki, że jeśli chcesz sprawnie zakupić samochód marki Mercedes, to raczej należy omijać salon na Armii Krajowej. Do konkurencji w Sosnowcu jest tylko 75 kilometrów, a korzyść będzie taka, że jak odbierzesz nowy wóz, to fajnie będzie przetestować go na autostradzie do Krakowa. Co do salonu Zasady, to owszem za pierwszym razem jest miło, ale ostatecznie przez trzy tygodnie nie doczekałem się obiecanego kontaktu. Czas na wizyty oraz konfiguracje auta z ekspertem stracony, bo chwalony w opiniach pan Piotr nie ma czasu zajrzeć do kajetu w recepcji i wysłać obiecanego maila z ofertą samochodu. Mało tego, nawet nie raczył oddzwonić, a przecież łatwo byłoby wymyślić pierwszą lepszą wymówkę. Zarobiony, czy zapominalski? Tak, czy owak nie polecam – szkoda czasu i nerwów. EDIT 12/2023: Dalszy ciąg historii był następujący: Skontaktowałem się z szefem salonu, który skierował do mnie innego handlowca. Było miło i profesjonalnie. Niestety miesięczne opóźnienie spowodowało, że samochód, którym pierwotnie byłem zainteresowany i miał być dostarczony na przełomie listopada/grudnia, po całym korowodzie spadł na rok 2024. Oczywiście nie doszło do zakupu w tym salonie.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 22:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam, przyjechałam ...
... do serwisu, ponieważ nie działał czujnik otwierania bagażnika i bardzo głośno pracowały wycieraczki. Samochód ma 5 m-cy. Wycieraczki źle pracowały od początku, wytłumaczeniem była świeżo nałożona powłoką ceramiczna. Jednak mocne tarcie gumy i odgłosy przesuwania i szapania były tak głośne,że nawet Pani przyjmująca zgłoszenie była zaskoczona(umawiając wizytę jechałam w deszczu samochodem). Aktualizacja oprogramowania trwała 2 godz.po tym czasie dowiedziałam się że klucz do regulacji wycieraczek jest tylko jeden i akurat nie ma go w serwisie na Armii Krajowej,muszę się umówić na kolejną wizytę. W serwisie Mercedesa jeden klucz w Krakowie!!! Gdybym wiedziała to zdążyłabym go przywieść nawet tramwajem z innego salonu. Taki jest szacunek dla klienta już po zakupie samochodu marki Mercedes.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 05:04
Salon - samochody nowe
I don’t know ...
... what should I do with car T-180 Mercedes. I visit salon more then 10 times always similar answers waiting for part from Mercedes or doing research on car. Because of faulty car alarm system we can’t sleep and neighbors always complain to us do something with car but we are tired up I don’t know whom I need to complain. It’s more then year struggling with the problem but can’t find solution…. It’s my humble request if possible please do something with our car … 🙏 .
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 15:03
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z problem ...
... usterki braku ładowania z gniazdka w mercedesie a250e. Inteligentna Pani z obsługi stwierdziła, że skoro kupiłem auto w Gdyni, to tam powinienem udać się na serwis. W Sosnowcu zajęto się mną tak jak należy i zyskali stałego klienta. Pozdrawiam kompetentną Panią i życzę dalszych owocnych sukcesów.