87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2021 20:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2021 19:15
Salon - samochody nowe
Dlaczego nie naprawicie ...
... auta GlobalMotors złodzieje? Mercedesa AMG S63
Użytkownik sieci
6 marca 2021 11:14
Salon - samochody nowe
To była bardzo ...
... dziwna wizyta. Od pewnego czasu rozglądam się za za kolejnym samochodem który pozwoliłby na komfortowe podróże dla mojej rodziny. Jako że dzieci trochę podrosły celuję w coś bardziej komfortowego i Mercedes był moim pierwszym wyborem. Udałem się z rodziną do salonu żeby zobaczyć wytypowany przez nas GLE oraz kilka alternatyw: E klasę oraz ewentualnie GLB. Miły, bardzo młody sprzedawca sprawiał wrażenie trochę zagubionego ale starał się jakoś pomóc (podczas gdy Ci, jak się wydaje, bardziej doświadczeni sprzedawcy byli zajęci rozmową ze sobą). Ze względu na ilość miejsca na tylnej kanapie dla 3 osób E-klasa oraz GLB szybko zostały skreślone. Mimo spędzenia 30 minut w salonie (żona w końcu powiedziała "wystarczy"), nie udało się jednak zobaczyć GLE - samochodu w który celowaliśmy. Czemu? Otóż jedyny GLE był przez cały ten czas zajęty przez klienta który siedział w środku i rozmawiał przez telefon (nawet nie przez zestaw głośnomówiący ale po prostu sobie plotkował z kimś znajomym z aparatem przyłożonym do ucha - wyciszenie mimo zamkniętych drzwi było takie sobie). Pan rozmawiający przez telefon, widząc nas, kontynuował niespiesznie rozmowę. Pan sprzedawca, powiedział nam o paru zaletach GLE, a potem nas opuścił. Postaliśmy przed tym GLE kilkanaście minut, licząc że może obsługa zwróci uwagę osobie siedzącej w środku GLE żeby dała nam szansę choćby zaglądnąć do środka. Cierpliwość mojej rodziny się w końcu skończyła i wyszliśmy z salonu (doczytałem potem sporo negatywnych opinii o obecnej generacji GLE, ale trochę szkoda że nie dane nam było choćby zweryfikować jak wygląda wnętrze pojazdu). Subiektywnie, trochę od początku wizyty czuliśmy się jak intruzi, a poczucie to tylko narastało. Być może klienci flotowi traktowani są lepiej Dla porównania - zostaliśmy potraktowani całkowicie inaczej w innych salonach w których do tej pory byliśmy: BMW, Lexusa oraz Audi i teraz toczy się u nas dyskusja nad ofertami tych trzech producentów
Użytkownik sieci
30 stycznia 2021 17:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 11:36
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, byłem ...
... dzisiaj i próbowałem oglądnąć Mercedes Klasa V, po 15 minutach czekania dostałem informacje że sprzedawca nie wie gdzie ma taki samochód i właściwie najlepiej żebym nie zawracał głowy.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 20:06
Salon - samochody nowe
Nigdy tam wiecej ...
... nie kupie zadnego auta . Sprzedawcy opowiadaja jak jest pieknie i robia znizki a puzniej wezwanie sadowe za przedmiot ktury mial byc w zestawie .odradzam wszystkim ten serwis .
Użytkownik sieci
18 grudnia 2020 01:02
Salon - samochody nowe
Za drogo
Użytkownik sieci
28 października 2020 18:49
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Strasznie zarządzane miejsce nie kupuj tutaj żadnego samochodu pojechałem tam o 18:00 28.10. Takie zachowanie personelu nie zdarzyłoby się w Niemczech w Mercedesie i jest niedopuszczalne. Przyszedłem patrzyłem na auta przez 15min chciałem kupić hybrydę GLA znajomemu w Polsce. Zostałem zignorowany przez wszystkich pracowników, zwłaszcza dwóch konsultantów przez telefon i panie przy wejściu wcale nie były pomocne. Po długim oczekiwaniu na konsultanta spytałem panie przy wejściu, czy mogą kogoś zorganizować. Powiedzieli tylko, że konsultanci nie mają w tej chwili czasu i rozmawiają przez telefon. Zwykle oferowałbyś oszacowanie czasu lub cokolwiek. Jadę teraz do BMW, zgubiłem interes Mercedes Kraków !!! (Wersja oryginalna) Terribly managed place don’t buy any car here went there at 6pm on the 28.10. This behaviour of the staff would not happen in Germany at Mercedes and is unacceptable. I came looked at cars for 15min wanted to buy a hybrid GLA for a friend in Poland. I was ignored by all staff, especially the two consultants on the phone and the ladies at the entrance were not helpful at all. After waiting for a consultant for ages, I asked the ladies at the entrance if they can organise someone. They just said the consultants have no time at the moment and are on the phone. Usually you would offer a time estimation or anything. I am on my way to BMW now, lost a deal Mercedes Kraków!!!
Użytkownik sieci
5 października 2020 10:17
Salon - samochody nowe
Nie ma możliwości ...
... dodzwonienia się do Mercedes Sobiesław Zasada. Próbuję od 3 dni na wszystkie możliwe opcje i się po prostu nie da. Podjechałem więc specjalnie do Mercedesa i zadzwoniłem będąc na miejscu do Pań na recepcji. Jakież było moje zdziwienie. Nikogo nie ma przy recepcji, a jak dzwoni telefon Pani podnosi słuchawkę i szybko odkłada. I to jest MARKA LUKSUSOWA?!
Użytkownik sieci
28 września 2020 14:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2020 10:49
Salon - samochody nowe
Będąc w salonie ...
... nikt nie udzielił mi informacji, nikt nie podszedł a nawet sie nie przywitał. Co więcej straszy Pan który zapytał o jakiś dział dostal odpowiedź ze jest zamknięty a na drzwiach jest błędna godzina otwarcia. Nie polecam
Użytkownik sieci
28 września 2020 08:09
Salon - samochody nowe
Przy odbiorze samochodu ...
... brak organizacji, Sprzedawca Pan Mariusz marnuje czas irytujacymi opowieściami. Odbiór trwał 4 godziny caly czas czegoś brakowało później trzeba było wracać 300 km po zmroku.
Użytkownik sieci
9 września 2020 11:38
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... zakupu żadnego droższego auta klasy premium w tym salonie, skandaliczne zachowanie wobec stałych klientów. Po kupnie u nich kilku aut nasza rezerwacja na nowe auto za ponad 600tys.zl, G- klasę, została przejęta na rzecz kogoś innego, zdaje się znajomego zarządu lub jednego z szefow sprzedawcow, Pana Drozdowskiego. Cala sytuacja odbyła się bezpardonowo bez naszej wiedzy i zgody decyzją zarządu. Zostaliśmy tylko poinformowani ze mamy podpisać rezygnacje i dokumenty z datami wstecznymi. Po prawie 3 miesiącach zaliczka w dalszym ciągu nie została zwrócona, żadnych przeprosin ani zadośćuczynienia za to podsuwanie klientowi do podpisu umów ze wstecznymi datami żeby u nich wszystko dobrze wyglądało. Mamy kilka aut klasy premium ale w żebym salonie Mercedesa w Polsce ani za granicą nie spotkaliśmy się z tego typu zachowaniem i co jest pewne to ze stracili klienta. Wraz z naszym prawnikiem przygotowujemy oficjalną skargę na zarząd Zasada Armii Krajowej do Mercedes Headquarter w Stuttgarcie. I definitely don’t recommend buying any more expensive car especially G-class in this showroom, scandalous behavior towards regular customers. After buying a few cars from them, our booking for a new car for over 600k G-class was taken over for someone else, it seems like a friend of the management board, to be precise Mr Drozdowski. Everything happened without our knowledge and consent by the decision of the management board. We were just informed to sign resignation of the purchase. After almost 3 months, the advance payment has still not been returned, no apologies or compensation for suggesting the client to sign contracts with backdates so that everything looks good for them. We have several premium class cars, but no one Mercedes showroom in Poland or abroad, we did not meet this type of behavior and what is certain is that they lost a customer. Together with our lawyer, we are preparing an official complaint against the management board of the Mercedes Headquarter in Stuttgart
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 22:24
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany jazdą ...
... testową oraz ofertą. Zero kontaktu ze strony salonu od ponad 2 miesięcy. Całkowite olanie klienta. Dla porównania w Sosnowcu udało się to załatwić w ciągu 2-3 dni.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 15:56
Salon - samochody nowe
Szkoda całego dnia ...
... aż się ktoś z obsługi zainteresuje, piątek po 15stej to już prawie weekend ale jednak jeszcze w pracy 😉
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 15:13
Salon - samochody nowe
DNO! Miesiąc po ...
... podpisaniu wstępnej umowy, chciałem odzyskać zaliczkę za rezerwację konkretnego, już wyprodukowanego samochodu, dowiedziałem się, że zaliczki mi nie oddadzą. Pan Maciej Kubarski (handlowiec salonu) jest wobec tego zwykłym oszustem, twierdził że w razie nie dostarczenia firmy, na którą samochód miał być leasingowany, zaliczka jest jak najbardziej do zwrotu. Firma nie została uruchomiona z powodu zaistniałej sytuacji z którą boryka się tak naprawdę cały świat. kwota 5000pln była wpłacana w kasie oddziału MB w asyście wyżej wspomnianego oszusta. Nie miłe rozczarowanie, zwłaszcza że z nazwiskiem, którym sygnowany jest salon mamy wspólnych znajomych, Panie Sobiesławie... Szkoda, naprawdę przykro, że salon nie jest prowadzony przez ludzi pańskiego pokroju, jeśli taka kwota to dla Was nie wiadomo co to naprawdę... żenada. ZŁODZIEJE NIE ODPISUJĄ NA PISMA OD ADWOKATA!!!
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 12:04
Salon - samochody nowe
Tragedia brak możliwości ...
... dodzwonienia sie czy to na salon czy na serwis .czas zadzwonic do konkurencji .
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 06:56
Salon - samochody nowe
Chcialem kupić u ...
... Panstwa samochód. Dzwoniąc na recepcje prosiłem o kontakt telefoniczny. Po kilku godzinach zadzwonił Państwa przedstawiciel. Dostalem ofertę, i umówiłem się na jazdę probna. Chciałem mieć jazdę próbną w Krakowie, a okazało się że jazda była w Rzeszowie. Porażka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2020 23:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 10:00
Salon - samochody nowe
Niestety jedna gwaizdka ...
... a jeśli byłaby możliwość to 0! Nie można dodzwonić się do serwisu! Po godzinie zrezygnowałam z dzwonienia. Myślałam, że taka firma zadba o to żeby klient mógł uzyskać informację telefonicznie a nie musiał przyjeżdżać. W tych czasach to nie dopuszczalne!