87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 14:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 października 2019 16:15
Salon - samochody nowe
Dealer po sprzedaży ...
... wadliwego samochodu nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wykazuje chęci rozwiązania problemu, mimo że samochód stanowi zagrożenie dla użytkowników oraz innych uczestników ruchu drogowego. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
9 października 2019 23:19
Salon - samochody nowe
Bardzo proszę, wyjaśniam ...
... co wpłynęło na moją ocenę. Dwa razy próbowałem umówić się na jazdę próbną, za każdym razem odwiedzając _osobiście_ Państwa salon. Za pierwszym razem zostawiłem nr na recepcji, nikt nie oddzwonił. Za drugiem razem po rozmowie ze sprzedawcą byłem wstępnie umówiony na jazdę, którą miał telefonicznie potwierdzić, przez 3 dni nie potwierdził. Kilka godzin _po_ "wstępnie umówionym" terminie jazdy dostałem SMS z informacją, że nie udało się jej umówić.
Użytkownik sieci
7 października 2019 19:41
Salon - samochody nowe
Obsługa przy sprzedaży części bezczelna
Użytkownik sieci
23 września 2019 18:59
Salon - samochody nowe
Zmieniam 5 gwiazdek ...
... na 1 gwiazdkę. 5 gwiazdek dałam: za miła obsługę przed kupnem samochodu. 1 gwiazdka za obsługę serwisową: Ciągle bywam w serwisie, bo elektronika szwankuje. I ciągle nie jest naprawiona..... Wymiana klocków po 28 tys. km przebiegu, bo jak usłyszałam: za szybko jeżdżę.... i jednocześnie w tym samym dniu usłyszałam, że za wolno jeżdżę, dlatego samochód za dużo spala.... czy tylko ja mam rozdwojenie jaźni !? !? Podsumowując: Pierwszy i ostatni samochód marki Mercedes zakupiony przeze mnie! NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2019 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 22:19
Salon - samochody nowe
1.Drgania auta - ...
... diagnoza " poduszki" - wymiana 3 poduszek ( 2 pod silnikiem+ 1 pod skrzynią)= koszt ok 2 tys zł - drgania dalej są, mało tego drgania się nasiliły, odpowiedz Salonu: " jeździć , obserwować" ale co ja mam obserwować że autem się nie da normalnie jeździć a oni nie potrafią prostej usterki usunąć tylko każą jeździć i obserwować??? Porażka! 2. Naprawa nie otwierającej się klapy bagażnika = rezultat?? naprawa klapy - OK? (lutowanie wiązki) kosztem elektroniki teraz grzeje fotel pasażera, czujniki parkowania chodzą jak chcą a lusterka świrują na trasie . Nigdy więcej do tego salonu nie przyjadę ani do żadnego salony MB w Krakowie po prostu robią dziadostwo a MB traci na tym klientów , zamiast naprawić mi auto po prostu go zepsuli. NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 15:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 23:20
Salon - samochody nowe
Słabo. Można zrobić ...
... kilka podejść do salonu chcąc kupić samochód, ale i tak zawsze handlowiec jest zajęty, trzeba się umawiać i najwyżej oddzwoni (nie oddzwania). Czemu w BMW nie mają takich problemów? Po kilku latach nadal bez zmian, to samo. Nie są zainteresowani sprzedażą.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 09:56
Salon - samochody nowe
slow, to the ...
... point of bordering on incompetence // powoli, aż do granicy niekompetencji.
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 15:50
Salon - samochody nowe
Słabo, Auto brudne ...
... po wymianie szyby + brak auta zastępczego.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 14:46
Salon - samochody nowe
Jak nie przyjdziesz ...
... tam w garniaku za 5 koła i walizką hajsu, nie licz na życzliwe traktowanie.
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 13:23
Salon - samochody nowe
Nikłe zainteresowanie klijentem
Użytkownik sieci
23 czerwca 2019 21:31
Salon - samochody nowe
Chodziliśmy po salonie ...
... 10 minut. Glc nam się spodobał. Ale nikt nie podszedł. Zatem wyszliśmy.
Użytkownik sieci
16 maja 2019 12:51
Salon - samochody nowe
10 minut nie ...
... wystarczyło aby ktokolwiek się zainteresował klientem, na salonie 0 klientów, poza mną. Owocnej sprzedaży z taka obsługa...
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2019 15:11
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klinem. Zero pomocy.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 17:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 marca 2019 11:02
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa klienta, ...
... beznadziejny serwis i beznadziejna naprawa powypadkowa. Nie oddawajcie samochodów tamtejszemu serwisowi, lepiej przejechać się do Sosnowca - taniej i solidniej. Mój samochód trafił tam do naprawy po wypadku. Naprawa była wykonana z własnej kieszeni - w teorii powinno być jak u prywatnego lekarza, a w praktyce... Beznadziejnie. Bardzo długi czas oczekiwania ponad 3 miesiące. Po tym czasie samochód oddany z niedociągnięciami. Malowane lusterko jest w innym odcieniu jak nieuszkodzone. Wewnątrz samochodu nie zostało sprzątnięte szkło po stłuczonej szybie. Na dachu widoczne niedociągnięcie lakieru -ubytek. Warsztat nie zamocował plastikowego elementu z przedniego zderzaka. W samochodzie słyszalny jest efekt dudnienia powyżej pewnej prędkości. Wypuszczono mnie bez trójkąta ostrzegawczego, który został przekazany osobie obsługującej lawetę - zewnętrzna firma wzywana na zlecenie Mercedesa. Naprawa wyniosła około 5 tysięcy więcej niż przedstawiony kosztorys. W kosztorysie lakier policzony jak za jedną warstwę, a następnie przy płatności policzony razy kilka. Nie zostałem poinformowany o tym na samym początku. Osoba obsługująca mnie często nie odbierała telefonów ode mnie. Na wiadomości e-mail odpowiadała wybiórczo - zarówno jeśli chodzi o pojedyncze wiadomości, jak i treść. Elementy lakierowane zostały porysowane i porysowania te były widoczne przy odbiorze samochodu. Protokół został spisany, a samochód odebrany na święta w grudniu. Po nowym roku miał zostać ponownie wstawiony do warsztatu po skompletowaniu części. Mamy marzec, gdybym sam się nie odezwał to warsztat nawet by się ze mną nie skontaktował, ponieważ nic w mojej kwestii nie zadziałał. Po prostu sprawa została odfajkowana i przeszli do kolejnych zleceń. W tej chwili pewne obietnice składane przez osobę zajmującą się samochodem są naginane. Nastąpiła manipulacja faktami po to, abym zapłacił za kolejne części i pracę. Nie polecam nawet swojemu największemu wrogowi. Będziesz miał tylko kłopot i nie będziesz wiedział co dalej zrobić z problemem. Omijaj. Jedź do innego salonu, bez względu czy potrzebujesz kupić samochód, czy wykonać przegląd, czy naprawić samochód. To miejsce nie zasługuje na przedstawienie marki i tego nazwiska.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 21:47
Salon - samochody nowe
Popieram Panią Patrycję ...
... ponieważ Grupa Mercedes Sobiesław Zasada to Ta sama Grupa Kraków czy Warszawa a wszystkie salony reprezentują Producenta Mercedesów. Ja również mam niesmak do salonu Mercedes Zasada w Kraków Armii Krajowej 17 nasz pracownik ze względu na ryzyko przekroczenia limitu kilometrów na pierwszy przegląd musiał skorzystać z serwisu w Krakowie, auto Mercedes GLC Coupe 220d pierwszy przegląd dn. 15-01-2019 , auto ośmio miesięczne zakup 13-04-2018, przebieg 20700 km 13-, serwisant wmówił nieświadomemu użytkownikowi (Firma-Kobieta )wymianę filtrów płytkowych z węglem i czyszczenie i dezynfekcje klimatyzacji+ filtr powietrza za co skasowali prawie 1000,- Pln a cały przegląd wyniósł 3181,- z rabatem W serwisie Mercedesa Mirosław Wrubel taki przegląd kosztowałby ok. 2000,- Czyszczenie klimatyzacji i wymiana tych filtrów w aucie ośmio miesięcznym to zwykłe naciągactwo ( w innych salonach sugeruje się co dwa lata), pewnie przy drugim przeglądzie trzeba będzie u nich wymienić wszystko co się zużywa. Myślałem że autoryzowany salon to synonim uczciwości, mam zamiar opisać tą sprawę do centrali w Niemczech.
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 16:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki