88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 15:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 23:20
Salon - samochody nowe
Słabo. Można zrobić ...
... kilka podejść do salonu chcąc kupić samochód, ale i tak zawsze handlowiec jest zajęty, trzeba się umawiać i najwyżej oddzwoni (nie oddzwania). Czemu w BMW nie mają takich problemów? Po kilku latach nadal bez zmian, to samo. Nie są zainteresowani sprzedażą.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 09:56
Salon - samochody nowe
slow, to the ...
... point of bordering on incompetence // powoli, aż do granicy niekompetencji.
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 15:50
Salon - samochody nowe
Słabo, Auto brudne ...
... po wymianie szyby + brak auta zastępczego.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 14:46
Salon - samochody nowe
Jak nie przyjdziesz ...
... tam w garniaku za 5 koła i walizką hajsu, nie licz na życzliwe traktowanie.
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 13:23
Salon - samochody nowe
Nikłe zainteresowanie klijentem
Użytkownik sieci
23 czerwca 2019 21:31
Salon - samochody nowe
Chodziliśmy po salonie ...
... 10 minut. Glc nam się spodobał. Ale nikt nie podszedł. Zatem wyszliśmy.
Użytkownik sieci
16 maja 2019 12:51
Salon - samochody nowe
10 minut nie ...
... wystarczyło aby ktokolwiek się zainteresował klientem, na salonie 0 klientów, poza mną. Owocnej sprzedaży z taka obsługa...
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2019 15:11
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klinem. Zero pomocy.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 17:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 marca 2019 11:02
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa klienta, ...
... beznadziejny serwis i beznadziejna naprawa powypadkowa. Nie oddawajcie samochodów tamtejszemu serwisowi, lepiej przejechać się do Sosnowca - taniej i solidniej. Mój samochód trafił tam do naprawy po wypadku. Naprawa była wykonana z własnej kieszeni - w teorii powinno być jak u prywatnego lekarza, a w praktyce... Beznadziejnie. Bardzo długi czas oczekiwania ponad 3 miesiące. Po tym czasie samochód oddany z niedociągnięciami. Malowane lusterko jest w innym odcieniu jak nieuszkodzone. Wewnątrz samochodu nie zostało sprzątnięte szkło po stłuczonej szybie. Na dachu widoczne niedociągnięcie lakieru -ubytek. Warsztat nie zamocował plastikowego elementu z przedniego zderzaka. W samochodzie słyszalny jest efekt dudnienia powyżej pewnej prędkości. Wypuszczono mnie bez trójkąta ostrzegawczego, który został przekazany osobie obsługującej lawetę - zewnętrzna firma wzywana na zlecenie Mercedesa. Naprawa wyniosła około 5 tysięcy więcej niż przedstawiony kosztorys. W kosztorysie lakier policzony jak za jedną warstwę, a następnie przy płatności policzony razy kilka. Nie zostałem poinformowany o tym na samym początku. Osoba obsługująca mnie często nie odbierała telefonów ode mnie. Na wiadomości e-mail odpowiadała wybiórczo - zarówno jeśli chodzi o pojedyncze wiadomości, jak i treść. Elementy lakierowane zostały porysowane i porysowania te były widoczne przy odbiorze samochodu. Protokół został spisany, a samochód odebrany na święta w grudniu. Po nowym roku miał zostać ponownie wstawiony do warsztatu po skompletowaniu części. Mamy marzec, gdybym sam się nie odezwał to warsztat nawet by się ze mną nie skontaktował, ponieważ nic w mojej kwestii nie zadziałał. Po prostu sprawa została odfajkowana i przeszli do kolejnych zleceń. W tej chwili pewne obietnice składane przez osobę zajmującą się samochodem są naginane. Nastąpiła manipulacja faktami po to, abym zapłacił za kolejne części i pracę. Nie polecam nawet swojemu największemu wrogowi. Będziesz miał tylko kłopot i nie będziesz wiedział co dalej zrobić z problemem. Omijaj. Jedź do innego salonu, bez względu czy potrzebujesz kupić samochód, czy wykonać przegląd, czy naprawić samochód. To miejsce nie zasługuje na przedstawienie marki i tego nazwiska.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 21:47
Salon - samochody nowe
Popieram Panią Patrycję ...
... ponieważ Grupa Mercedes Sobiesław Zasada to Ta sama Grupa Kraków czy Warszawa a wszystkie salony reprezentują Producenta Mercedesów. Ja również mam niesmak do salonu Mercedes Zasada w Kraków Armii Krajowej 17 nasz pracownik ze względu na ryzyko przekroczenia limitu kilometrów na pierwszy przegląd musiał skorzystać z serwisu w Krakowie, auto Mercedes GLC Coupe 220d pierwszy przegląd dn. 15-01-2019 , auto ośmio miesięczne zakup 13-04-2018, przebieg 20700 km 13-, serwisant wmówił nieświadomemu użytkownikowi (Firma-Kobieta )wymianę filtrów płytkowych z węglem i czyszczenie i dezynfekcje klimatyzacji+ filtr powietrza za co skasowali prawie 1000,- Pln a cały przegląd wyniósł 3181,- z rabatem W serwisie Mercedesa Mirosław Wrubel taki przegląd kosztowałby ok. 2000,- Czyszczenie klimatyzacji i wymiana tych filtrów w aucie ośmio miesięcznym to zwykłe naciągactwo ( w innych salonach sugeruje się co dwa lata), pewnie przy drugim przeglądzie trzeba będzie u nich wymienić wszystko co się zużywa. Myślałem że autoryzowany salon to synonim uczciwości, mam zamiar opisać tą sprawę do centrali w Niemczech.
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 16:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 października 2018 16:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 października 2018 20:49
Salon - samochody nowe
Niestety opinia nie ...
... będzie pozytywna, wspólnik próbował umówić się na jadę próbną 2 razy, ja osobiście dzwoniłem w dniu przyjazdu do Krakowa ale niestety nie udało nam się ustalić nic. Z każdym razem słyszeliśmy tą samą wiadomość handlowiec jest teraz zajęty, oddzwoni jak skończy spotkanie. Ok tylko to spotkanie trwało 2 tygodnie. Także podpisaliśmy umowę z inna marką na dostawę 5 aut. Faworytem do kupna była E-klasa i z takim zamiarem przyjechaliśmy na zakupy, niestety nie udało nam się nawet pozyskać oferty.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 18:20
Salon - samochody nowe
Umówiłem się z ...
... tygodniowym wyprzedzeniem na badanie stanu technicznego samochodu Smart Electric przed zakupem. W trakcie oddawania auta do kontroli w serwisie poinformowałem, że chce uzyskać informacje na temat stanu baterii, poprawności ładowania i działania komputera sterującego samochodem, ewentualnie czy odzyskiwanie energii z hamulców działa poprawnie. Po 3 godzinach oczekiwania dowiedziałem się, że nie są w stanie sprawdzić nic co dotyczy akumulatorów i napędu elektrycznego. Zapytałem czy mają autoryzacje na elektryczne Smarty. odpowiedź pracownika była twierdząca. Kurtyna w dół.
Użytkownik sieci
31 lipca 2018 18:43
Salon - samochody nowe
A ja myślałem ...
... ,że będę w mniejszości ba ,że będzie to jedyna negatywna opinia na tym profilu. ale do rzeczy. Wybrałem się do salonu w celu zakupu i jazdy testowej Mercedesa klasy E od progu czułem ,,śmieszkowanie ".w pewnym momencie podszedł do mnie ochroniarz ( na taka osobę wyglądał) i nawet nie mówiąc dzień dobry wyskakuje z tekstem ,, może od razu s-klase se kup " zdębiałem , sprzedawca był równie oschły ciężko było od niego wyciągnąć informacje o samochodzie , odmówił jazdy testowej . Zrezygnowałem z zakupu samochodu w tym salonie. Dodam tylko ,że razem widziałem jak obsługiwali obok starszego pana , który chciał kopić GLS-a ,.Naprawdę był zdesperowany bo ja po pierwszej minucie opuściłbym salon.
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 17:19
Salon - samochody nowe
Pani na większość ...
... pytań odpowiadała ,, nie wiem" i odesłała nas abyśmy sami skonfigurowalii sobie przez internet !!! Tyczyło się to również miękkości foteli, po takiej obsłudze zastanowimy się czy chcemy mieć cokolwiek wspólnego z marką która tak trakuje klientów..
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 11:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 16:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu i serwisu. Można się mocno zdziwić odbierając zamówiony samochód bo jego specyfikacja różni się od podpisanej przez handlowca konfiguracji. Z likwidacją szkody z OC sprawcy jest nie lepiej. Szczyt niekompetencji i złośliwości. Oględziny powłoki lakierniczej (odprysków lakierniczych) odbywały się przy brudnym aucie. Gdybym wiedziała, że Mercedes-Benz tak oszczędza co wpływa na rzetelność oceny uszkodzeń umyłabym samochód przed dostarczeniem do warsztatu. Po wymianie szyby czołowej wewnątrz auta zostawiono bałagan (jakieś ścinki starego silikonu po demontażu szyby), elementy z tworzywa na zewnątrz zostały pomazane silikonem. Szkoda nie została zlikwidowana w całości, obsługa klienta to pasmo ignorancji i złośliwości. By zaoszczędzić pieniądze, czas i nerwy proponuję szukać innego miejsca.