87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 10:10
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc o cześć, ...
... myśląc że rozmawiam ze specjalista a nie z praktykantem chciałem pana nakierwoac skoro się nie zna i podpowiadam podejdź na serwis zapytaj- chłop mówi że nie ma czasu..!! No szok , wgl się nie zna I jeszcze chęci do pracy nie ma. Taka ta nowa szkoła
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 22:54
Salon - samochody nowe
Zakupiłem mercedesa E220d ...
... 4matic . Nie polecam. Przy 18 900km silnik uległ awarii . Wymiana ponad miesiąc czasu oczekiwania. Pojazd oddany przez autoryzowany serwis Mercedesa w Rzeszowie-kròtko i na temat brudny pomimo uwag. Fatalna obsługa klienta. Pojazd od momentu zakupu miał wiele usterek. Wszystkie zostały usunięte.... n Nie polecam za takie pieniądze- porażka. A biuro obsługi klienta Mercedes ma pojedynczego klienta głęboko- będą następni . . ..
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 13:39
Salon - samochody nowe
Jestem niezmiernie rozczarowany ...
... jakością obsługi w Państwa serwisie Mercedesa. Ostatnio korzystałem z usług, i muszę przyznać, że doświadczenie to było niezwykle nieudane. Naprawa, której samochód został poddany, niestety nie spełniła moich oczekiwań. Brak rzetelnej diagnozy, opóźnienia w realizacji, a co najważniejsze, problemy nie zostały naprawione zgodnie z moimi oczekiwaniami. Dodatkowo, komunikacja ze strony personelu była niewystarczająca, co tylko potęgowało moje rozczarowanie. A przypomnę, że naprawa tłukących się drzwi realizowana była kilkakrotnie, ostatni serwis który po raz kolejny miał zlikwidować problem zakończył się niepowodzeniem po przejechaniu kilkunastu kilometrów . Nie wiem jak taki serwis może posiadać autoryzację Mercedesa !!!! Najbardziej żenujące jest podejście serwisu co do usunięcia problemu, po wielokrotnych kontaktach otrzymałem telefon z propozycją kolejnej wizyty za miesiąc , jest to żenujące !!!! Mam nadzieję, że ta opinia dotrze do właściwych osób i zostaną podjęte konkretne kroki w celu poprawy jakości usług świadczonych przez Państwa serwis. Liczę na to, że moje doświadczenie nie będzie ignorowane, a sytuacja zostanie naprawiona.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 10:14
Salon - samochody nowe
Duży, przestronny salon ...
... dealerski Mercedes-Benz. Obsługa klienta na dobrym poziomie. Wszystko ładne, ale najbardziej samochody! 😀 Edycja: Samochody nadal ładne, ale co do obsługi zmieniam zdanie. Mój wniosek jest taki, że jeśli chcesz sprawnie zakupić samochód marki Mercedes, to raczej należy omijać salon na Armii Krajowej. Do konkurencji w Sosnowcu jest tylko 75 kilometrów, a korzyść będzie taka, że jak odbierzesz nowy wóz, to fajnie będzie przetestować go na autostradzie do Krakowa. Co do salonu Zasady, to owszem za pierwszym razem jest miło, ale ostatecznie przez trzy tygodnie nie doczekałem się obiecanego kontaktu. Czas na wizyty oraz konfiguracje auta z ekspertem stracony, bo chwalony w opiniach pan Piotr nie ma czasu zajrzeć do kajetu w recepcji i wysłać obiecanego maila z ofertą samochodu. Mało tego, nawet nie raczył oddzwonić, a przecież łatwo byłoby wymyślić pierwszą lepszą wymówkę. Zarobiony, czy zapominalski? Tak, czy owak nie polecam – szkoda czasu i nerwów. EDIT 12/2023: Dalszy ciąg historii był następujący: Skontaktowałem się z szefem salonu, który skierował do mnie innego handlowca. Było miło i profesjonalnie. Niestety miesięczne opóźnienie spowodowało, że samochód, którym pierwotnie byłem zainteresowany i miał być dostarczony na przełomie listopada/grudnia, po całym korowodzie spadł na rok 2024. Oczywiście nie doszło do zakupu w tym salonie.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 22:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam, przyjechałam ...
... do serwisu, ponieważ nie działał czujnik otwierania bagażnika i bardzo głośno pracowały wycieraczki. Samochód ma 5 m-cy. Wycieraczki źle pracowały od początku, wytłumaczeniem była świeżo nałożona powłoką ceramiczna. Jednak mocne tarcie gumy i odgłosy przesuwania i szapania były tak głośne,że nawet Pani przyjmująca zgłoszenie była zaskoczona(umawiając wizytę jechałam w deszczu samochodem). Aktualizacja oprogramowania trwała 2 godz.po tym czasie dowiedziałam się że klucz do regulacji wycieraczek jest tylko jeden i akurat nie ma go w serwisie na Armii Krajowej,muszę się umówić na kolejną wizytę. W serwisie Mercedesa jeden klucz w Krakowie!!! Gdybym wiedziała to zdążyłabym go przywieść nawet tramwajem z innego salonu. Taki jest szacunek dla klienta już po zakupie samochodu marki Mercedes.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 05:04
Salon - samochody nowe
I don’t know ...
... what should I do with car T-180 Mercedes. I visit salon more then 10 times always similar answers waiting for part from Mercedes or doing research on car. Because of faulty car alarm system we can’t sleep and neighbors always complain to us do something with car but we are tired up I don’t know whom I need to complain. It’s more then year struggling with the problem but can’t find solution…. It’s my humble request if possible please do something with our car … 🙏 .
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 15:03
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z problem ...
... usterki braku ładowania z gniazdka w mercedesie a250e. Inteligentna Pani z obsługi stwierdziła, że skoro kupiłem auto w Gdyni, to tam powinienem udać się na serwis. W Sosnowcu zajęto się mną tak jak należy i zyskali stałego klienta. Pozdrawiam kompetentną Panią i życzę dalszych owocnych sukcesów.
Użytkownik sieci
5 listopada 2023 19:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 13:13
Salon - samochody nowe
Siedem miesięcy nowe ...
... auto w serwisie. Dzisiaj kierownik serwisu kazał się śpieszyć bo on tylko robi przysługę koledze wydając nam auto. Porażka
Użytkownik sieci
19 października 2023 15:33
Salon - samochody nowe
Had the misfortune ...
... of visiting this salon on a Tuesday evening, and I must say, it was a complete disappointing experience. I cannot emphasize enough how terrible their service was. From the moment my partner and I walked into the dealership at 5:30 PM, after our working hours, it was clear that the staff didn't care about their customers. Just the ladies on reception tried to help but not a single person from the sales team was available to assist us. It's as if we had entered a ghost town instead of a prestigious car dealership. Seems like nobody cares about commission anymore. We stood around for what felt like an eternity, hoping that someone would notice us or at least acknowledge our presence. But no, the receptionist came back after checking, took my phone number and promised that someone will call. It has been 2 days since then and nothing. Is almost comical how little they cared about potential customers. We finally gave up and decided to leave. We were genuinely interested in getting a Mercedez Benz, but the dealership's apathetic and unprofessional approach made us feel unwanted and undervalued. I would strongly advise anyone considering purchasing a Mercedez Benz to go somewhere else. They clearly have a long way to go in terms of customer service and professionalism.
Użytkownik sieci
16 października 2023 12:12
Salon - samochody nowe
Po kilkukrotnej prośbie ...
... o wysłanie terminu i wyceny przeglądu do dnia dzisiejszego niestety nie otrzymałam informacji.
Użytkownik sieci
10 października 2023 14:04
Salon - samochody nowe
Pomimo wcześniejszego zakupu, ...
... który był nie tak dawno odradzam obsługę tego salonu. Nikt nie raczył ze mną porozmawiać na temat zakupu kolejnego auta za kwotę ponad 500tyś. Nie wiem skąd biorą się takie standardy obsługi klienta, ale po marce Mercedes bym się tego nie spodziewał. Proponuję omijać salon szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
25 września 2023 18:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 września 2023 07:10
Salon - samochody nowe
Hasło jest " ...
... oddzwonię". W rzeczywistości nie wcześniej niż po 24 godzinach jeśli w ogóle. Do mnie dzwonili jak już traciłem nadzieję. W związku z kupnem samochodu odwiedziłem kilka salonów. Mercedes to było duże rozczarowanie, bo spodziewałem się czegoś innego.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 14:09
Salon - samochody nowe
Nie profesjonalna i ...
... nie miła obsługa klienta . Praktycznie zerowe zainteresowanie klientem . Obsługa wręcz bardzo zniechęca do zakupu kolejnego samochodu za blisko pół miliona złotych . Nie polecam ! + dodatkowo brak parkingu dla klientów mercedesa . Za to w salonie z drugiej strony Krakowa na ul. Zawiłej, obsługa godna samochodu marki premium . Pare kilometrów a różnica robi robotę .
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 23:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, totalne lekceważenie klienta- brak kontaktu i przygotowanej oferty pomimo kilkukrotnej prośby.
Użytkownik sieci
30 maja 2023 10:44
Salon - samochody nowe
interesują ich klienci, ...
... którzy kupują samochody o wartości +250 tys. Niemiła, nieprofesjonalna obsługa. Nie ma jakości w ich usługach. Stare samochody chcą tylko pieniędzy, pieniędzy. Zobacz skandal na youtube Trzymaj się z dala od nich!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2023 14:09
Salon - samochody nowe
Fajna reklama dla ...
... marki Mercedes współpraca z firmą AGMAZ.
Użytkownik sieci
28 marca 2023 02:37
Salon - samochody nowe
Duży, przestronny salon ...
... dealerski Mercedes-Benz. Obsługa klienta na dobrym poziomie. Wszystko ładne, ale najbardziej samochody! 😀 Edycja: Samochody nadal ładne, ale co do obsługi zmieniam zdanie. Mój wniosek jest taki, że jeśli chcesz sprawnie zakupić samochód marki Mercedes, to raczej należy omijać salon na Armii Krajowej. Do konkurencji w Sosnowcu jest tylko 75 kilometrów, a korzyść będzie taka, że jak odbierzesz nowy wóz, to fajnie będzie przetestować go na autostradzie do Krakowa. Co do salonu Zasady, to owszem za pierwszym razem jest miło, ale ostatecznie przez trzy tygodnie nie doczekałem się obiecanego kontaktu. Czas na wizyty oraz konfiguracje auta z ekspertem stracony, bo chwalony w opiniach pan Piotr nie ma czasu zajrzeć do kajetu w recepcji i wysłać obiecanego maila z ofertą samochodu. Mało tego, nawet nie raczył oddzwonić, a przecież łatwo byłoby wymyślić pierwszą lepszą wymówkę. Zarobiony, czy zapominalski? Tak, czy owak nie polecam – szkoda czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... beznadziejny , Pani w obsłudze bardzo miła, niestety na tym koniec. Zwykłe podanie w przybliżeniu kosztu prostego zlecenia pozostaje bez echa. Na e-mail czekam ponad tydzień, pomimo podania również kontaktu telefonicznego cisza.