84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 września 2020 18:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2020 12:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 18:00
Salon - samochody nowe
Serwisowe naprawy to ...
... tragedia. Zostaliśmy wezwani około miesiąc po przeglądzie serwisowym by potwierdzić czy samochód nie ma wadliwej jednej określonej części, które zdarzają się w tych modelach.I ma. Części oczywiście nie było na stanie jeszcze ponad tydzień przed feriami....Na pytanie czy można samochodem jechać na ferie obsługa odpowiada... wie Pan zawsze się może rozpaść po drodze.Mamy 17luty ferie dawno za nami a części nadal nie ma.....Dzwonimy dzisiaj rano czy może jednak już jest.....jest 18.00 i nic.... żadnej odpowiedzi z serwisu.. tragedia.
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 19:39
Salon - samochody nowe
Naciągacze i tyle
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 13:33
Salon - samochody nowe
Przebieg przeglądu gwarancyjnego ...
... subaru forestera: Wszedłem do salonu sprzedaży, nie zastałem tam nikogo, po 10 minutach czekania w salonie pojawiła się dwójka pracowników, jednak żaden z nich nie odezwał się słowem. Obydwoje zniknęli na zapleczu, skąd dobiegała ich wesoła rozmowa. Po 15 minutach sam poprosiłem o pomoc - zostały mi wskazane drzwi do serwisu. Żadnego 'dzień dobry' czy 'przepraszam'. W serwisie zostałem przyjęty bez zbędnej zwłoki, kulturalnie. Przy próbie rejestracji pojazdu w systemie, okazało się, że pracownik nie potrafi tej czynności wykonać. Dwóch następnych również. Serwisant zaproponował mi genialny pomysł, aby zarejestrować mnie jako osobę prywatną (samochód jest zarejestrowany na firmę) i zasugerował, żebym samodzielnie skontaktował się z ich działem księgowym w celu przeksięgowania operacji i wystawienia faktury!! Na powyższą propozycję nie przystałem, zostawiłem klucze do auta i opuściłem serwis z nadzieją, że pracownicy poradzą sobie z zaistniałym problem technicznym. Po ok.3h otrzymałem tel. z serwisu i wróciłem odebrać auto. Okazało się, że akumulator pojazdu kwalifikuje się do wymiany. Poprosiłem zatem o jego wymianę w ramach gwarancji. Pech chciał, że zgubiłem książkę serwisową, w wyniku czego serwisant odmówił wykonania usługi gwarancyjnej. Sprzedawca upierał się, że książka serwisowa jest konieczna do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej - co nie jest prawdą (informacje o przeglądach zawarte są w systemie crm subaru). Po interwencji w Subaru Import Polska akumulator został wymieniony w ramach gwarancji w Poznaniu, co potwierdziło moją tezę o braku konieczności posiadania książki serwisowej. Prośba o wyrobienie nowej książki serwisowej spotkała się z dużym oporem serwisanta - nalegał abym zajął się tym samodzielnie, dzwoniąc pod wskazany adres. Po moim zdecydowanym proteście napisał maila do odpowiedniej osoby, od której otrzymałem kontakt w dniu następnym. Opłaciłem fakturę i wyszedłem odebrać samochód. Pojazd nie został umyty - otrzymałem informację, że myjnia jest popsuta. Na pytanie dlaczego nie zostało wykonanie mycie ręczne - karcherem, poinformowano mnie, że ręczne mycie może porysować karoserię pojazdu. (nie była to prawda ponieważ w myjni był myty ręcznie inny pojazd - dokumentacja zdjęciowa). Podsumowując - jeśli chcecie Państwo dobrze zadbać o swój pojazd, poszukajcie innego serwisu, którego pracownicy wykażą proklienckie podejście. Kupując nie-tanie auto marki subaru, oczekiwałem obsługi klienta na poziomie ceny samochodu. Zawiodłem się.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 14:06
Salon - samochody nowe
bylem oddac samochód ...
... do serwisu to 40 minut czekalem w rzekomej kolejce ( nikogo nie bylo przede mna ) az ktos łaskawie przyjmie ode mnie auto ! w koncu po 2/3 prosbach wyszedl jakis zadąsany " opiekun klienta " i z łaski swojej raczył przyjac ode mnie auto ! jak nie masz co robic z wolnym czasem po polecam jechac do serwisu subaru posiedziec sobie troche w poczekalni .
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 10:42
Salon - samochody nowe
Niekompetentny sprzedawca telefoniczny.
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 16:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 23:00
Salon - samochody nowe
W SKALI 0-5 ---- daję 0
Użytkownik sieci
21 grudnia 2017 10:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 04:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 16:35
Salon - samochody nowe
Czekam na odpowiedź ...
... w sprawie naprawy na maila (podałam tez nr tel) ............... czekam............ i czekam.................... już mi się nie chce. Skoro mają klienta w d...e to napisałam do salonu Subaru w Gdańsku. Od razu była reakcja. Jadę do Gdańska. Cóż... nikogo nie obchodzi klient posprzedażowy w tym "salonie" .
Użytkownik sieci
21 marca 2017 19:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nieuczciwe praktyki posprzedażne.
Użytkownik sieci
21 marca 2017 18:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam nie jestem zadowolony.
Użytkownik sieci
25 lutego 2017 19:34
Salon - samochody nowe
Zero profesjonalizmu
Użytkownik sieci
7 lutego 2017 22:04
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa posprzedażna.