84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Salon pierwsza klasa !
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 10:27
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i fachowa pomoc, niezawodni !
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 13:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 15:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Pełna Profeska
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 13:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 18:36
Salon - samochody nowe
Polecam Salon Subaru ...
... Reiski w Bydgoszczy reprezentowany przez kierownika salonu Marceliego Złotowskiego. Miła i kompetentna obsługa. Wszystko wykonane sprawnie i bez zarzutu, od jazdy testowej po odbiór auta. Dobry kontakt z klientem i dostosowanie się do jego potrzeb. Dodatkowo otrzymałem do auta kilka gadżetów :-) Jeszcze raz POLECAM!
Użytkownik sieci
24 maja 2019 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 14:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 13:33
Salon - samochody nowe
Przebieg przeglądu gwarancyjnego ...
... subaru forestera: Wszedłem do salonu sprzedaży, nie zastałem tam nikogo, po 10 minutach czekania w salonie pojawiła się dwójka pracowników, jednak żaden z nich nie odezwał się słowem. Obydwoje zniknęli na zapleczu, skąd dobiegała ich wesoła rozmowa. Po 15 minutach sam poprosiłem o pomoc - zostały mi wskazane drzwi do serwisu. Żadnego 'dzień dobry' czy 'przepraszam'. W serwisie zostałem przyjęty bez zbędnej zwłoki, kulturalnie. Przy próbie rejestracji pojazdu w systemie, okazało się, że pracownik nie potrafi tej czynności wykonać. Dwóch następnych również. Serwisant zaproponował mi genialny pomysł, aby zarejestrować mnie jako osobę prywatną (samochód jest zarejestrowany na firmę) i zasugerował, żebym samodzielnie skontaktował się z ich działem księgowym w celu przeksięgowania operacji i wystawienia faktury!! Na powyższą propozycję nie przystałem, zostawiłem klucze do auta i opuściłem serwis z nadzieją, że pracownicy poradzą sobie z zaistniałym problem technicznym. Po ok.3h otrzymałem tel. z serwisu i wróciłem odebrać auto. Okazało się, że akumulator pojazdu kwalifikuje się do wymiany. Poprosiłem zatem o jego wymianę w ramach gwarancji. Pech chciał, że zgubiłem książkę serwisową, w wyniku czego serwisant odmówił wykonania usługi gwarancyjnej. Sprzedawca upierał się, że książka serwisowa jest konieczna do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej - co nie jest prawdą (informacje o przeglądach zawarte są w systemie crm subaru). Po interwencji w Subaru Import Polska akumulator został wymieniony w ramach gwarancji w Poznaniu, co potwierdziło moją tezę o braku konieczności posiadania książki serwisowej. Prośba o wyrobienie nowej książki serwisowej spotkała się z dużym oporem serwisanta - nalegał abym zajął się tym samodzielnie, dzwoniąc pod wskazany adres. Po moim zdecydowanym proteście napisał maila do odpowiedniej osoby, od której otrzymałem kontakt w dniu następnym. Opłaciłem fakturę i wyszedłem odebrać samochód. Pojazd nie został umyty - otrzymałem informację, że myjnia jest popsuta. Na pytanie dlaczego nie zostało wykonanie mycie ręczne - karcherem, poinformowano mnie, że ręczne mycie może porysować karoserię pojazdu. (nie była to prawda ponieważ w myjni był myty ręcznie inny pojazd - dokumentacja zdjęciowa). Podsumowując - jeśli chcecie Państwo dobrze zadbać o swój pojazd, poszukajcie innego serwisu, którego pracownicy wykażą proklienckie podejście. Kupując nie-tanie auto marki subaru, oczekiwałem obsługi klienta na poziomie ceny samochodu. Zawiodłem się.
Użytkownik sieci
28 lutego 2019 08:44
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 22:42
Salon - samochody nowe
W tym roku ...
... kupiłem żonie auto w tym właśnie salonie. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Na wszystkie moje dociekliwe oraz małostkowe pytania Pan Marceli wyczerpująco odpowiedział wykazując się w ten sposób ogromną wiedzą. Na dodatek pokazał w terenie co potrafi Forester na wykrzyżu obu osi z systemem X-mode. Pan Marceli pamiętał nawet o naszych pociechach aby też miały coś na pamiątkę z zakupu Subaru. Polecam Salon Reiski , w porównaniu salonów tej samej marki w moich poszukiwaniach Subaru Salon w Bydgoszczy przebił ofertę innych salonów. Jak będę kupował następne auto to zgłoszę się do Pana Marcelego. Polecam ******
Użytkownik sieci
24 lutego 2019 11:38
Salon - samochody nowe
Polecam salon Subaru w Bydgoszczy
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 11:33
Salon - samochody nowe
Proces zakupu przeszedł ...
... bardzo pomyślnie. Obsługa na wysokim poziomie. Polecam i pozdrawiam
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 18:06
Salon - samochody nowe
Obsługa na piontkę👍
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 14:06
Salon - samochody nowe
bylem oddac samochód ...
... do serwisu to 40 minut czekalem w rzekomej kolejce ( nikogo nie bylo przede mna ) az ktos łaskawie przyjmie ode mnie auto ! w koncu po 2/3 prosbach wyszedl jakis zadąsany " opiekun klienta " i z łaski swojej raczył przyjac ode mnie auto ! jak nie masz co robic z wolnym czasem po polecam jechac do serwisu subaru posiedziec sobie troche w poczekalni .
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 18:48
Salon - samochody nowe
Mila fachowa obsługa, ...
... pełna życzliwości, odpowiadające szczerze na pytania co do stanu auta. Duży wybór aut nowych i używanych z pewnego źródła i gwarancja. Polecam .
Użytkownik sieci
9 stycznia 2019 17:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 10:42
Salon - samochody nowe
Niekompetentny sprzedawca telefoniczny.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2018 00:49
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa działu napraw pojazdów